خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در مرودشت

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در مرودشت

در دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت کلینیک درسا ، به طور مفصل با مبحث مزوتراپی ، چگونگی انجام آن ، مراقبت‌های قبل و بعد و نکات کلی مزوتراپی آشنا خواهید شد .

در چند سال اخیر استقبال از روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست به طور چشمگیری افزایش یافته است . با گسترش و پیشرفت صنعت زیبایی ، روش‌های جوانسازی و مراقبت‌های پوستی هم به طور روزافزون تغییر و به روزرسانی می‌شوند .

عمل مزوتراپی یکی از تاثیرگذارترین روش‌های زیبایی و مراقبت پوستی است که طی سال‌های اخیر از طرفداران پروپاقرصی برخوردار گشته است .

 

آموزش مزوتراپی در مرودشت-وب سایت درساکلینیک

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی نوعی طب نوین جایگزین است که جایگزین روش‌های تهاجمی درمانی شده و شامل تزریق زیرپوستی داروهای گیاهی ، عصاره‌های گیاهی ، ویتامین‌ها و سایر مواد تغذیه‌ کننده است .

با شرکت در دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت کلینیک درسا ، به طور صفر تا صد با مزوتراپی ، روش انجام آن و کلیه نکات مربوط به این مبحث را فرا می‌گیرید .

مزوتراپی روشی است که تکنسین متخصص ، آنزیم‌ها ، ویتامین‌های تغذیه کننده پوست و هورمون‌های درمان کننده را بوسیله سوزن‌های خاصی که مزوگان نام دارند را وارد لایه میانی پوست می‌کند .

مزوتراپی با تولید الاستین و کلاژن باعث جوانسازی ، سفتی ، محکم‌تر شدن پوست و جلوگیری از پیری پوست می‌شود .

در مورد مخترع این روش درمانی و زیبایی ، لازم به ذکر است که مزوتراپی توسط یک پزشک کشف شد که بیشتر به منظور کاهش و تسکین درد از این روش استفاده می‌کرد .

بعدها از مزوتراپی برای کاربردهای دیگری از جمله مراقبت‌های زیبایی و درمانی پوست و مو استفاده شد .

مزوتراپی یعنی تزریق مواد درمانی ، ویتامین‌ها و سرم‌های تغذیه کننده به لایه میانی و زیرین پوست است . در زبان انگلیسی کلمه مزو به معنی میانه و زیرین است .

دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت در کمترین زمان از شما یک فرد متخصص در زمینه مزوتراپی می‌سازد .

مزایا و فواید مزوتراپی در مرودشت

در چند سال اخیر روش‌های زیبایی و مراقبت پوستی ، به طور چشمگیری زیاد شده و این اتفاق ، انتخاب روش صحیح و‌مناسب برای پوست فرد را تا حد زیادی سخت می‌کند .

اما با مراجعه به تجربه افراد ، به راحتی می‌توان فهمید که مزوتراپی در بین رده‌های اول مراقبت‌های زیبایی قرار گرفته است .

با شرکت در دوره آموزشی درسا کلینیک ، آموزش مزوتراپی در مرودشت ، شما همه مزایا و فواید مزوتراپی را فراخواهید گرفت و می‌توانید به مراجعین خود در انجام این خدمت زیبایی راهنمایی‌های لازم را بدهید .

در این مطلب به ذکر چند مورد از مزایا و فواید انجام مزوتراپی پوست و صورت می‌پردازیم .

 

  • درمان قطعی آلوپسی وانواع آن
  • درمان خشکی و بی آبی پوست
  • سفت شدن و کشیدگی پوست
  • محکم‌تر شدن پوست
  • رساندن حجم زیادی از ویتامین‌ها به پوست
  • جایگزین جراحی و روش‌های تهاجمی
  • روشن و شفاف شدن پوست
  • هزینه بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه
  • رفع نیازهای پوست به ویتامین‌ها و‌مواد تغذیه کننده

به طور کلی ، در عین حال که انجام مزوتراپی بسیار مقرون به صرفه تر از جراحی‌های سنگین است ، از امنیت بیشتری نسبت به جراحی‌ها و روش‌های تهاجمی برخوردار است .

کلینیک درسا با برگزاری دوره‌های آموزشی ، از جمله آموزش مزوتراپی در مرودشت ، مطالب زیادی را در مورد این تکنیک و‌متد زیبایی به هنرجویان این حرفه ارایه و آموزش می‌دهد .

مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی در مرودشت

مراقبت‌های قبل و بعد از انجام مزوتراپی ، جزو آیتم‌های ارایه شده کلینیک درسا در دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت است . با گذراندن این دوره ، شما اشراف کاملی به کلیه مراقبت‌های مورد نیاز قبل و بعد مزوتراپی خواهید داشت .

مراقبت‌های ذکر شده در ادامه این مطلب ، جزو چند نمونه مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی هستند که حتما باید به آن‌ها دقت لازم مبذول شود .

به منظور آماده شدن برای انجام مزوتراپی ، بهتر است از اعتبار پزشک و یا تکنسینی که مزوتراپی را انجام می‌دهد ، مطمین شوید .

 

بهتر بوده از یک هفته پیش از نوبت مزوتراپی ، از استفاده داروهایی که خون را رقیق می کنند ، همچون آسپرین ، خودداری نمایید .

دلیل پرهیز از مصرف این داروها پیش از انجام مزوتراپی ، کاهش میزان خطر خونریزی و کبودی در طول مزوتراپی است .

از مصرف الکل و دخانیات قبل از انجام مزوتراپی نیز خودداری کنید .

در روز انجام مزوتراپی تا حد امکان از داشتن هرگونه میکاپ و آرایشی بپرهیزید .

تمامی این نکات و‌مراقبت‌های قبل و بعد از مزوتراپی ، در دوره‌های آموزشی کلینیک درسا ، به صورت مکرر و با بهره گرفتن از بهترین متدهای آموزشی ، به هنرجویان آموزش داده می‌شوند .

به طوری که پس از اتمام این دوره هنرجویان آمادگی کامل برای ورود به بازار این حرفه را دارا باشند .

 

آموزش مزوتراپی در مرودشت-وب سایت درسا کلینیک

مدت زمان بهبودی و دوره نقاهت مزوتراپی در مرودشت

با توجه به اینکه عمل مزوتراپی یک تکنیک غیرتهاجمی است ، نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد .

مبحث آموزش مزوتراپی در مرودشت را با چند نکته در مورد دوره نقاهت و استراحت ادامه می‌دهیم .

عدم نیاز به دوره نقاهت ، یعنی اینکه فردی که مزوتراپی انجام می‌دهد ، می‌تواند به راحتی کارهای روزمره و روتین خود را انجام دهد .

در صورتیکه پس از مزوتراپی محل تزریق کبود و یا دارای تورم بود ، فرد به یک روز استراحت نیاز دارد .

از آنجا که نتیجه مزوتراپی از فردی به فرد دیگر متغیر است ، نهایت دوره استراحت مورد نیاز پس از انجام مزوتراپی ۲ الی ۳ روز خواهد بود .

لازم است بدانید که دریافت نتیجه عالی از مزوتراپی نیاز به تکرار چند جلسه دارد .

فواصل بین جلسات را پزشک با توجه به واکنش پوست شما نسبت به مواد تزریق شده ، تشخیص می‌دهد و گاهی از هفت روز تا یک ماه فاصله بین جلسات نیاز است .

هدف از انجام مزوتراپی در مرودشت چیست ؟

انجام مزوتراپی به هدف‌های متفاوتی انجام می‌پذیرد . ناگفته نماند حداقل سن مورد نیاز برای مزوتراپی داشتن ۱۸ سال است .

افراد برای اهداف زیر به انجام عمل مزوتراپی روی می‌آورند ؛

  • کاهش سلولیت
  • کاهش و از بین بردن چربی
  • رفع و درمان چین و‌چروک
  • درمان بیماری‌هایی مانند آلوپسی
  • درمان لک‌های تیره پوست
  • افزایش سفتی و محکم شدن پوست

دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت با ارایه آموزش‌های اصولی در این زمینه ، کلیه مباحث مزوتراپی را به همراه جزییات و کلیات این مبحث را در محیطی جذاب و صمیمی ، توسط کادری مجرب و خبره در اختیار هنرجویان این حرفه قرار می‌دهد .

قیمت دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت

قیمت دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت ، با توجه به کیفیت دوره ، سطح بالای دوره و آموزش‌ ، محیط مدرن و صمیمی و از همه مهم‌تر سطح بالای ارایه و تفکیک اطلاعات آموزش داده شده ، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است .

کلینیک درسا با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه برگزاری دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی براساس استانداردهای به روز ، می‌تواند به شما در این دوره ، بهترین نکات ورود به این حرفه را آموزش دهد .

تا از این طریق بتوانید با به روزترین اطلاعات به بازار کار این حرفه بپیوندید .

کلام پایانی

امروزه خانم‌ها و آقایان زیادی به دنبال انجام مراقبت‌های پوستی در مراکز زیبایی معتبر هستند تا علاوه‌بر مراقبت از پوست و مو ، در حفظ جوانی خود بکوشند .

به این جهت مراکز زیبایی زیادی به این کار روی آورده و‌خدمات زیبایی و مراقبتی متنوعی را به لیست خدمات زیبایی خود اضافه کرده تا بیشترین سود را از این حرفه کسب کنند .

از پر طرفدارترین حرفه در این زمینه ، مزوتراپی است . برای یادگیری اصولی مزوتراپی می‌توانید دوره آموزش مزوتراپی در مرودشت ، مربوط به کلینیک درسا را با خیالی آسوده انتخاب و ثبت نام کنید .

بدون تردید شرکت در این دوره کلینیک درسا ، مزایای زیادی برای هنرجویان دارد ولی از همه مهم‌تر ، کسب دانش ، تبحر کافی و اطلاعات بی پایان از حرفه مزوتراپی است .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق فیلر

آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »