خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس صورت در مرکز معتبر و خوش سابقه

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس صورت در مرکز معتبر و خوش سابقه

آموزش تزریق بوتاکس صورت ! به چه کار میاید اصلا برای چه باید در همچین کلاسی ثبت نام کنم و به چه درد من میخورد؟ خوب اصلا من ثبت نام کردم و همین فردا سر جلسات حضور پیدا کردم بعدش چی؟ شاید چند روزی سرگرم شوم و یک مدرک دریافت کنم و قابش کنم و در اتاقم بگذارم تا همه ببینند یا به قولی هم فال است و هم تماشا! بالاخره برای اطلاعات عمومی که خوب است شاید هم ی روز به درد خودم بخورد و به این نتیجه برسم بوتاکس کنم یا نه؟

آموزش تزریق ژل و بوتاکس که توسط کلینیک درسا ارائه میشود کمر همت بسته تا این بار واقعی ترین و کاربردی ترین مطالب عملی و تئوری را در اختیارتان بگذارد. برای پاک کردن تاتو در تهران هم مژده فوق العاده ای داریم.

 

آموزش تزریق بوتاکس صورت در تهران و کرج که هیچ لازمه و الزاماتی ندارد.

آموزش تزریق بوتاکس صورت در تهران و کرج با دوره جامع تزریق ژل :

اینها سوالاتی است که در ذهن مخاطبین میچرخد که هنوز هدف مشخصی ندارند ولی دوستان عزیزی که هم اینک همه این سوالات را خواندید اینها افعال منفی و بازدارنده در ذهن است که حسابی از پیشرفت شما را عقب نگه میدارد. متن زیر را تا انتها بخوانید تا بدانید که تا به امروز اشتباه میکردید. آموزش بوتاکس تهران در راس امور ما قرار دارد.

۱- مرکز تزریق ژل و بوتاکس در تهران و کرج این بار چه پیشنهادی دارد؟

از جمله پیشنهاداتی که ما همیشه سعی میکنیم آن را به دوستداران علم و دانش ارائه کنیم میتوانیم به ثبت نام در ورکشاپ های تخصصی که توسط مربی حرفه ای درسا ارائه میشود را پیشنهاد کنیم خوب دوستان و همراهان همیشگی با این تیر چند نشان میزنید اول اینکه به سطح علم خود میافزایید و دوم اینکه پا به عرصه متخصص شدن و ارتقا شغلی میگذارید و سوم اینکه از لحاظ مالی مستقل میشوید و به کسب درآمد میپردازید.

 

مرکز تزریق ژل و بوتاکس در کرج | کلینیک زیبایی درسا

مرکز تزریق ژل و بوتاکس با رعایت شیوه نامه های پزشکی و بهداشتی در خدمت شماست.

آموزش ژل در استان البرز هم دقیقا همینطور است :

برای آموزش دیدن هیچگاه دیر نیست در هر سنی که باشید و هر جنسیتی که داشته باشید اصلا ملاکی نیست که شما را برای دانستن و حرفه ای شدن باز دارد خوب عزیزان برای آموزش تزریق ژل هم ما فرصتی را مهیا کرده ایم که تا به حال در تاریخ این شهر و استان اتفاق نیفتاده است.

 


در مرکز لیزر موهای زائد در تهران به همراه نت برگ حاضر شوید :

 

در مرکز لیزر موهای زائد در تهران ما دارای هیچ خطایی نیستیم و پرونده ما از فیدبک های منفی کاملا پاک پاک است و همواره تلاش میکنیم که آن عملی را انجام دهیم که امتحانش را پس داده و اجازه ندهیم که از مشتریان برای آزمون و خطا استفاده شود برای رفاه حالتان هم نت برگ لیزر موهای زائد در تهران را هم اجرا میکنیم.

 


 

۲- آموزش تزریق ژل و بوتاکس با مدرک در تهران و کرج طبق مجوز ها :

برای اینکه آموزشی جامع و درخور برای کابردی ترین حالت ممکن را به مرحله اجرا برسانیم تا بتوانید حداکثر استفاده را از این موضوع ببرید با مدارک کامل بر اساس مجوز های جاری در کشور برایتان مدارکی محکم و قابل اتکا صادر میکنیم که در هر جایی قابل تقدیر و باورکردنی است.

آیا خودمان به شکل مستقل میتوانیم مطب تاسیس کنیم؟

این درست است که بعد از گذراندن دوره های حرفه ای به دانش حرفه ای مسلط میشوید ولی احتیاج به کسب تجربه هم دارید که شما را در برابر هر چالش و تقاضایی ایمن کند و با اعتماد به نفس کامل در مقابل بیمار و یا فرد مراجع حاضر شوید خوب دوستان عزیز هنوز پاسخ سوال شما را نداده ایم!

 

معرفی دکتر خوب برای بوتاکس در کرج | کلینیک زیبایی درسا

آموزش تزریق ژل و بوتاکس با امکانات ویژه برای واحد عملی

برای مطب به پزشک احتیاج دارید : ( میکرونیدلینگ در تهران )

خیلی خوب اینجا لازم دیدیم که کاملا واضح عرض کنیم که بله برای تاسیس یک مطب و یا کلینیک احتیاج به پزشکی دارید که مورد تایید وزارت بهداشت باشد و تحصیلات آکادمیک را گذرانده باشد و تحصیلات و مدرک دانشگاهی داشته باشید ولی میتوانید با یک پزشک برای تاسیس یک مرکز همکاری کنید. میکرونیدلینگ در تهران قهرمانی در برابر همه ضایعات.

چرا باید در این کلاسها ثبت نام کنیم؟

امروزه مطالب مربوط به مراقبت پوست مو و زیبایی بسیار ترند شده است و به همین دلیل بازار کار مناسبی را در جامعه ایران به خود اختصاص داده است. دوره مراقبت پوست مو زیبایی در سطح جهانی بازار کار بسیار خوبی داشته و شما می توانید از این راه درآمد چشمگیری داشته باشید.

۳- مرکز آموزش تزریق ژل و بوتاکس از مبتدی تا حرفه ای :

خوب دوستان خیلی ها شاید این عبارت را سرچ کرده باشند و به سایت مرجع آموزش و خدمات پوست و مو لیزر و زیبایی درسا رسیده باشند خوشبختانه این شانس ماست که میتوانیم که خدمت گذار کسانی باشیم که به مهارت آموزی علاقه دارند و در هر مرحله ای از مبتدی تا حرفه ای باشند میتوانند روی کمک های بی دریغ ما حساب کنند.

 

بهترین دکتر تزریق ژل در کرج نی نی سایت | کلینیک زیبایی درسا

دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس تحت نظارت بهترین مربی

آموزش لیزر موهای زائد با آزاد بودن ثبت نام برای همه :

در آموزش لیزر موهای زائد در کرج ما در یک مقاله مفصل صحبت کرده ایم که اگر روی لینک درج شده روی آن کلیک کنید خواهید دانست که آن چیزی که منتظرش بودید رخ داده است پس تا دیر نشده در نزدیک ترین تایم این دوره شرکت کنید و برای آینده خود سرمایه گذاری کنید.

برای اطلاع از سرفصل ها چه باید بکنیم؟

برای اینکه در سرفصل هایی که در این دوره در اختیارتان قرار میگیرد اطلاعات لازم را کسب کنید کافی است تا با شماره تلفنی که کال تو اکشن میباشد تماس حاصل بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید جامع ترین اصلاعات را در خصوص تایم های آموزشی و سر فصل ها دریافت کنید در هر لحظه از روز که مایل بودید ما در خدمت گذاری حاضر هستیم.

۴- چه کسانی مجوز تزریق بوتاکس دارند :

خوب این بخش مهم کار است که اگر کاملا هم به جنبه علمی و هم به جنبه عملی تسلط داشته باشید این سوال پیش میاید که آیا مجوز انجام کار دارید یا نه که اصلا نمیخواهیم با چند جمله کار خود را راحت کرده و خیلی سر بسته از همینجا جواب سوالتان را بدهیم همینکه با ما تماس بگیرید به طور کامل راجع استارت کار و مجوز ها هم با شما صحبت میکنیم تا هیچ درگیری ذهنی نداشته باشید.

آموزش تزریق بوتاکس به صورت جامع ، توسط اساتید مجرب و حرفه ای درسا کلینیک به هنرجویان عزیز و گرامی ارائه می شود.

یکی از تکنیک های زیبایی که امروزه خانم ها و آقایان را مجذوب خود کرده است ، بوتاکس است. البته بوتاکس نه تنها برای زیبایی و جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد ، بلکه خواص درمانی نیز دارد.

چه کسانی مجوز تزریق بوتاکس دارند

بوتاکس چیست ؟

بوتاکس ماده ای است که با تزریق به عضلات زیر پوست ، چین و چروک ها را محو می کند. این ماده ، از نوعی باکتری مفید ساخته شده که با فلج سازی عضلات موجب نابودی چین و چروک ها می شود. باز و بسته شدن عضلات موجب ایجاد چین و چروک ها می شوند. بنابراین در صورتی که بتوان مانع از حرکت عضلات شد ، چین و چروک ها نابود خواهند شد.

اشتیاق بسیار زیاد افراد به انجام بوتاکس موجب شده که عده زیادی به آموزش تزریق بوتاکس علاقمند شوند. پزشکان بر این باورند که بوتاکس بر خلاف بسیاری از تکنیک های زیبایی ، ضرری نداشته و مشکل خاصی را برای افراد ایجاد نمی کند. البته به شرطی که توسط یک فرد ماهر و متخصص در این زمینه انجام شود.

از کاربردهای بوتاکس می توان به رفع سردردهای میگرنی ، درمان انحراف چشم ، رفع مشکل پرش چشم ، لیفت ابرو ، نابودی چین و چروک ها ، پر کردن خط خنده ، پوشاندن خطوط روی گردن ، متقارن کردن صورت ، درمان جای زخم ، رفع مشکل تعریق کف دست ، درمان مثانه پیش فعال ، رفع افتادگی کناره های دهان و بینی و … اشاره نمود.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس بر اساس شواهد ، حدود ۶ ماه است. اما برخی از  فاکتورها موجب کاهش و یا افزایش این مدت زمان می شوند. سن فرد ، شدت چین و چروک ، خصوصیات پوست ، برند ماده بوتاکس و … از جمله عوامل تعیین کننده مدت زمان ماندگاری بوتاکس می باشند.

مزایای آموزش تزریق بوتاکس

اگر قصد داشته که یک کسب و کار پردرآمد و بی دردسر را انتخاب کنید ، می توانید تزریق بوتاکس را انتخاب کنید. برای انتخاب یک کسب و کار پردرآمد ، باید دقت کرد که امروزه توجه افراد به چه چیزی معطوف شده است. تزریق بوتاکس ، به شدت مورد توجه زیباجویان به ویژه خانم ها قرار گرفته است. آمار تزریق بوتاکس در کلینیک ها و سالن های زیبایی در ایران ، بسیار بالا است.

بنابراین با یادگیری این تکنیک می توان یک حرفه پر سود و همیشگی را برای خود دست و پا نمود. البته زمانی می توان در این حرفه موفق عمل کرد و به جایگاه ایده آلی رسید که خدمات مرتبط در این زمینه را در بالاترین سطح کیفیت به مشتریان ارائه نمود. بدین منظور ضرورت دارد که بوتاکس را به صورت حرفه ای و تخصصی آموزش دید.

کلاس آموزش تزریق بوتاکس

مرکز زیبایی درسا کلینیک ، به صورت حرفه ای نحوه تزریقات ژل و بوتاکس را آموزش می دهد. تمامی نکات و اصول این کار ، طی دوره های تخصصی به هنرجویان آموزش داده می شوند. هنرجویان پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره ها ، می توانند مدرک فنی و حرفه ای معتبر دریافت کنند.

درسا کلینیک از اساتید و متخصصان بزرگی برخوردار است که در چگونگی ارائه مفاهیم و تکنیک های عملی بوتاکس ، بسیار توانمند هستند. اغلب هنرجویانی که در این کلاس ها شرکت کرده اند ، تزریق بوتاکس را به خوبی فراگرفته اند و پس از مدتی در این زمینه مشغول به کار شده اند. مجموعه درسا کلینیک به دانش و مهارت بالای مدرسان و اساتید خود ، یقین دارد. همچنین با هدف یادگیری بهتر هنرجویان ، تمامی امکانات موردنیاز را فراهم نموده است. محیط آموزشی ، کاملاً آرام و مناسب است. دستگاه ها و تجهیزاتی که برای تزریق Botox موردنیاز است ، فراهم گردیده است.

آموزش تزریق بوتاکس را در درسا کلینیک تجربه کنید. شرکت در دوره های آموزشی تزریقات Botox درسا کلینیک ، شما را به یک اپراتور حرفه ای تزریق بوتاکس تبدیل خواهد نمود. ما اپراتورهایی را تربیت نموده که قادر به انجام بوتاکس به صورت حرفه ای باشند تا مهارت بالای آنها موجب شود که اغلب زیباجویانی که برای نخستین بار به آنها مراجعه کرده تبدیل به مشتریان دائمی آنها شوند.

درسا کلینیک با ارائه آموزش های تخصصی ، حرف اول را در این زمینه می زند. بنابراین اگر از هنرجویانی هستید که با حساسیت بالایی به دنبال انتخاب یک آموزشگاه خدمات زیبایی هستید ، درسا کلینیک را انتخاب کنید.

کلاس آموزش تزریق بوتاکس

آموزش تزریق بوتاکس در منزل

برخی از افراد به دلایل مختلفی علاقه ای به شرکت در کلاس های حضوری بوتاکس نداشته و تمایل دارند که این تکنیک را در منزل بیاموزند. اما بوتاکس از آن دسته از تکنیک هایی نیست که بتوان در خانه فرا گرفت. زیرا این کار دارای اصول خاصی است و حتماً باید تحت نظر متخصصان این امر ، فرا گرفته شود.

لذا از شما خواهشمندیم با درنظر گرفتن پیامدهای یادگیری بوتاکس در منزل ، از انجام این کار اکیداً خودداری کنید. فلج همیشگی عضلات صورت ، از بدترین اتفاقاتی است که در اثر تزریق غیراصولی بوتاکس رخ می دهد. با توجه به بالا نبودن هزینه های کلاس و شرایط مطلوب دوره های آموزشی از هر نظر ، شرکت در دوره ها برای هنرجویان دشوار نخواهد بود. بنابراین آموزش تزریق بوتاکس را حتماً در کلاس ها ببینید و حتی به آموزشگاه های متفرقه اطمینان نکنید.

مرکز زیبایی درسا کلینیک با هدف رفاه حال هنرجویان ، بهترین شرایط را برای کلاس های خود درنظر گرفته است تا هنرجویان در شرایط بسیار خوبی مفاهیم و اصول بوتاکس را فرا بگیرند.

نحوه برگزاری دوره های یادگیری بوتاکس

دوره های بوتاکس به صورت تئوری و عملی می باشد. برخی از مفاهیم در کلاس های تئوری و برخی دیگر به همراه اصول کار در کلاس های عملی آموزش داده می شوند. چنانچه هنرجو نتواند در کلاس های تئوری شرکت کند ، برنامه ای برای آموزش از راه دور درنظر گرفته شده است. اما شرکت در کلاس های عملی الزامی می باشد.

اساتید محترم مجموعه درسا کلینیک به ارائه تمامی اصول و مفاهیم مرتبط در این زمینه اقدام نموده و هیچ نکته کوچکی را از قلم نمی اندازند. برای شرکت در کلاس های آموزش تزریق بوتاکس ، نیاز به شرایط خاصی نمی باشد و داوطلبان با هر سطح از دانش و مهارتی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

سرفصل های مهم دوره های یادگیری بوتاکس

  • آشنایی با بوتاکس و کاربردهای آن
  • اثرات بوتاکس بر روی بافت ها و عضلات بدن
  • کاندیدای مناسب بوتاکس و افراد منع شده از بوتاکس
  • آشنایی با انواع چین و چروک های پوست صورت و بدن
  • بررسی عوارض احتمالی بوتاکس و نحوه برخورد با عوارض احتمالی
  • آشنایی با واحد سنجش بوتاکس
  • آشنایی با مواد تشکیل دهنده بوتاکس ، شرایط نگهداری از آن و شرایط جابه جایی آن
  • چگونگی آماده کردن بوتاکس پیش از تزریق و تعیین میزان بوتاکس موردنیاز برای تزریق برای زیباجو
  • آشنایی با مرغوب ترین برندهای بوتاکس
  • چگونگی بی حسی نواحی مختلف بدن
  • بهترین سرنگ برای تزریق بوتاکس و چگونگی دست گرفتن سرنگ
  • چگونگی نفوذ بوتاکس در پوست در ارائه مفاهیم آموزش تزریق بوتاکس
  • تأثیرات اولیه بوتاکس و حالت های فرد در زمان دریافت بوتاکس
  • مدت زمان ماندگاری بوتاکس و زمان تمدید آن
  • آموزش نکات مراقبتی پیش و بعد از تزریق بوتاکس
  • آشنایی با پوست های مختلف و مراقبت از هر یک از آنها
  • انجام اینترادرمال
  • انجام اینتراماسکولار
  • تکنیک های مختلف تزریق بوتاکس
  • مدلسازی محل تزریق
  • آشنایی با ویژگی های عضلات مختلف
  • چگونگی تزریق بوتاکس به منظور جلوگیری از ایجاد خط اخم
  • درمان چین و چروک و پف دور چشم با بوتاکس
  • چگونگی رفع چین های روی بینی
  • نحوه پوشاندن چروک های چانه
  • نحوه پوشاندن چروک های دور لب
  • پوشاندن چروک روی گردن
  • لیفت بینی
  • پوشاندن خط اخم و خط غم
  • تفاوت بوتاکس مصپورت و دیسپورت و نکات مربوط به آنها
  • و ….

تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن

در کلاس های آموزش تزریق بوتاکس ، نحوه تزریق به نواحی مختلف آموزش داده می شود.

بوتاکس پیشانی : بوتاکس در پیشانی با هدف حذف چین و چروک و خط اخم انجام می شود. تزریق بوتاکس در این ناحیه موجب فلج شدن ماهیچه های این قسمت و کاهش حرکت عضلات پیشانی می شود. در آموزش ها ، حتماً به این نکته اشاره می شود که تعداد واحد بوتاکس در این ناحیه چقدر باشد.

بوتاکس اطراف چشم : بوتاکس در این ناحیه با توجه به حساسیت چشم ها باید با ظرافت و دقت بالایی انجام شود. معمولاً برای بوتاکس در پیرامون هر چشم به ۵ الی ۱۵ واحد بوتاکس نیاز است. شما باید با توجه به میزان چین و چروک دور چشم تشخیص دهید که چقدر بوتاکس تزریق کنید.

بوتاکس برای بالا کشیدن ابرو : در آموزش تزریق بوتاکس ، چگونگی بالا کشیدن ابروها با استفاده از تزریق بوتاکس آموزش داده می شود. تزریق بوتاکس در عضلاتی که پیشانی را به طرف پایین می آورند ، موجب شل شدن این نواحی می شود. بوتاکس باید در کنار ابروها و عضلات اخم با دقت بالایی تزریق شود تا این عضلات شل شوند. در نتیجه پیشانی پایین نیامده و بالا می رود. بدین ترتیب ابروها تا حدودی بالا کشیده شده و خط اخم محو می گردد.

بوتاکس زیر بغل : تزریق بوتاکس در زیربغل و کف دست موجب شده که سیگنال های محرک اعصاب که عامل تعریق زیاد هستند ، کور شوند. برای تزریق در این نواحی ، لزومی به بی حس کردن نیست. حتماً پزشک متخصص غدد باید انجام این کار را توصیه کرده تا شما این کار را برای فرد داوطلب انجام دهید. در غیراینصورت هرگز به انجام این کار برای هیچ فردی اقدام نکنید.

تزریق بوتاکس در نواحی مختلف بدن

کسب درآمد از حرفه تزریق بوتاکس

برخی از افراد تمایل داشته پیش از ثبت نام در کلاس های آموزش تزریق بوتاکس، درباره بازار کار این حرفه اطلاعاتی داشته باشند. از آنجا که بوتاکس یک عمل موقتی است و باید در وقت مشخصی تمدید شود ، تقاضای زیادی برای انجام بوتاکس در طول سال وجود دارد. در شرایط فعلی ، تمامی خانم ها و آقایان به زیبایی خود اهمیت می دهند و به دنبال روش های مؤثر برای افزایش زیبایی و جذابیت خود هستند. با این تفاسیر ، ارائه خدمات زیبایی می تواند پردرآمدترین حرفه باشد و بازار کار بسیار خوبی داشته باشد.

باتوجه به داغ بودن بازار کار بوتاکس ، این حرفه می تواند نردبانی برای ترقی و پیشرفت شما باشد. بنابراین اگر علاقمند هستید که در این حرفه فعالیت کنید ، هر چه سریعتر برای شرکت در دوره های آموزش تزریق بوتاکس ثبت نام کنید. درسا کلینیک ، مفتخر به تعلیم هنرجویانی است که هر یک از آنها به موفقیت های بزرگی در این حوزه رسیده اند.

روزی آوازه موفقیت های شما در این حوزه به گوش ما خواهد رسید. حتماً در آن زمان لبخند رضایت بر روی لبان مدیران این مجموعه نقش خواهد بست. موفقیت و پیروزی شما ، یکی از آرمان های اصلی ما می باشد.

هزینه آموزش تزریق بوتاکس

درسا کلینیک برای دوره های آموزشی خود ، هزینه های بسیار مناسبی را تعیین کرده است تا علاقمندان به یادگیری بوتاکس با هر شرایط مالی بتوانند در این دوره ها شرکت کنند. با توجه به جامع بودن آموزش ها و برگزاری کلاس ها در یک محیط آرام و کلاسیک ، نرخ کلاس ها به واقع مقرون به صرفه است. شما با اختصاص کمترین هزینه ، می توانید مهارت و تکنیکی بزرگ و کاربردی را فرا بگیرید.

مدت زمان دوره فراگیری بوتاکس

دوره آموزش تزریق بوتاکس بسیار کوتاه است. بنابراین شما در اندک زمانی می توانید این مهارت را فرا گرفته و به یک متخصص تزریق بوتاکس تبدیل شوید. اساتید ما با توجه به تسلط بالایی که در نحوه آموزش مفاهیم و اصول بوتاکس دارند ، در سریعترین زمان می توانند هنرجویان را تعلیم دهند و مهارت خود را به آنها انتقال دهند.

کوتاه بودن دوره ها برای هنرجویانی که مشکل کمبود وقت دارند ، یک مزیت بسیار بزرگ است. البته توجه داشته باشید که کوتاه بودن دوره ها ، اصلاً به معنای مختصر ارائه شدن نکات آموزشی نیست. تمامی سرفصل ها به صورت کامل ارائه می گردند. مدرسان ما از ذکر هیچ جزئیاتی غافل نمی شوند. انتقال سریع مفاهیم و اصول بوتاکس ، هزینه مناسب دوره ها ، بهترین شیوه آموزش تزریق بوتاکس ، آموزش در محیطی مناسب ، کسب اطمینان از یادگیری هنرجویان و … از ویژگی های درسا کلینیک است.

 

در کرج جایی خوب برای بوتاکس و تزریق ژل سراغ دارید | کلینیک زیبایی درسا

مرکز آموزش تزریق بوتاکس و ژل با معتبرترین مدارک

مزوتراپی صورت در تهران هم شاخه فعالیت ماست :

مزوتراپی صورت در تهران از اهم ترین و با اهمیت ترین کارهایی است که ما برای مشتریان خود انجام میدهیم که لازم میدانیم خود را مفتخر این موضوع اعلام کنیم که کار ما دادن حس خوب به مراجعین محترم است زیرا با گذشت زمان هنوز جوش های دوران نوجوانی پابرجاست که فرد میخواهد هر طور که شده از آن خلاص شود که کلیدش در دست ماست که بتوانیم حس ناب رهایی را تقدیمشان کنیم.

با هم به یک جمع بندی برسیم :

برای اینکه بتوانیم خیلی خوب و گیرا درباره مطالبی که در بالاتر بیان شد به جمع بندی برسیم باید خیلی صادقانه بگوییم که اساسی ترین و کاربردی ترین و جامع ترین دوره آموزشی درباره تزریق بوتاکس و ژل را راه انداخته ایم که توصیه میشود در اسرع وقت ثبت نام کرده و از این فرصت استثنایی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »
مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش روشی بسیار دوست داشتنی بوده که بهبودِ فرآيندِ رشدِ موهای ریش را به همراه دارد. به کمکِ این راه کار و تزریق موادِ

مشاهده »