خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در تهران برای اصلاحات شگفت انگیز که رقیب اصلی جراحی است

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در تهران برای اصلاحات شگفت انگیز که رقیب اصلی جراحی است

ما در آموزش لیفت نخ در تهران تکنیک هایی را خالصانه عرضه میکنیم که در فوق پیشرفته ترین کلینیک های آمریکا و اروپا فقط برای خاص های یک مملکت مثل سوپر استار های دنیای مد و بازیگری آن را به کار میبرند به طور کلی لیفت با نخ که بعضی برای بینی هم آن را مناسب میبینند پیچیده ترین از لحاظ برتر بودن نسبت به سایر گزینه های جوانسازی است برای نواحی صورتی که رو به جاذبه زمین در حال کشیدگی است بسیار خوب و مفید است که اگر آن را به درستی یاد بگیرید توانایی لازم را برای هدیه دادن ظاهر مناسب به همه مراجعین خواهید داشت.

  • ماندگاری لیفت نخ
  • محل قرار گیری
  • انواع نخ ها
  • نواحی که قابل لیفت کردن هستند
  • و…

آموزش لیفت نخ در تهران که در کارگاهی مجهز و آرام برگزار میشود :

همیشه پزشکان در عصر جدید به دنبال این بوده اند تا راز جوان ماندن و هیچ وفت پیر نشدن را کشف کنند تا اینگونه هم از اعتماد به نفش افراد حمایت کرده و هم بتوانند ضمن خدمت به منبع درآمدی همیشگی دست یابند از زمانی که این رویا استارت خود تا به امروز شاهد این بوده ایم که هر روز یک ابداع در جهان معرفی میشود.

 

آموزش لیفت نخ

اسم نویسی در آموزش لیفت نخ در تهران در درسا امکان پذیر است و مداوم تمدید میشود.

 

آموزش لیفت نخ طی دوره های جامعی ارائه می گردد تا هنرجویان به خوبی با این تکنیک مؤثر در جوانسازی و زیبایی آشنا شوند.

با تکنیک هایی که امروزه ابداع شده است ، دیگر جوانی و زیبایی دور از دسترس نیست. با لیفت صورت می توانید حداقل ده سال جوانتر شوید.

لیفت صورت با نخ چیست ؟

در این تکنیک ، پوست صورت با نوعی نخ قابل جذب کشیده می شود. برخی از کارشناسان ، این تکنیک را تزریق نخ با طب سوزنی می دانند. لیفت با هدف حذف چین و چروک ها ، سفت شدن پوست ، کشیده شدن پوست و جوانی و شادابی پوست انجام می شود. نتیجه بخش ترین راه برای کشیدن پوست و بهبود الاستیسیته پوست ، لیفت صورت با نخ است که محرک کلاژن سازی است. آموزش لیفت نخ در تهران را با کلینیک تخصصی درسا تجربه نمایید.

این تکنیک ، بدون نیاز به جراحی انجام می شود و از عمل های زیبایی کم تهاجمی به حساب می آید. لیفت صورت با استفاده از نخ سیلوئت ، بدین صورت است که نخ های ویژه به صورت زیر جلدی کار گذاشته می شوند تا به دنبال این عمل ، بخشی از پوست به طرف بالا کشیده شود. لیفت در نواحی مختلفی از صورت انجام می شود. اما اغلب در ناحیه گردن و غبغب صورت می گیرد.

آموزش لیفت نخ در تهران با برترین اساتید

مزایای لیفت صورت با نخ

در کلاس های آموزش لیفت نخ ، نخست با مزایای این تکنیک آشنا خواهید شد.

– لیفت تقریباً یک تکنیک ماندگار است که نتایج آن به زودی از بین نمی رود.

– هزینه لیفت در مقایسه با اغلب عمل های زیبایی ، پایین تر است.

لیفتینگ صورت با استفاده از نخ های کوتاه قابل جذب انجام می شود.

– دوره نقاهت لیفتینگ بسیار کوتاه است و فرد سریعاً می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد.

– این تکنیک به صورت کم تهاجمی است. در نتیجه ، کمترین عارضه برای فرد ایجاد می شود. البته در اغلب موارد ، عارضه ای برای فرد ایجاد نمی شود.

چگونگی انجام لیفتینگ

در کلاس های آموزش لیفت نخ در کرج و تهران، به خوبی به هنرجویان آموزش داده می شود که چگونه لیفتینگ صورت در نواحی مختلف را انجام دهند. انجام لیفتینگ نیازمند دقت بسیار زیادی است. تک تک مراحل باید به درستی انجام شود تا نتیجه کار قابل قبول باشد.

نخست به بی حسی موضعی زیباجو اقدام شده تا در حین پروسه لیفتینگ دردی را حس نکند.

سوزن بسیار ظریف نخ شده ای به بخش زیرین پوست صورت نفوذ می کند. ورود سوزن به زیر پوست باید به گونه ای باشد که سوزن از زیرپوست توسط اپراتور قابل رؤیت باشد. سپس سوزن به صورت دو طرفه در بافت های لطیف محل موردنظر به منظور بلند کردن ، گرفتن و کشیدن نخ  جاگذاری می شود.

نخ های جاگذاری شده در پوست ، موجب کلاژن سازی و فیبرسازی در محل موردنظر و پیرامون آن می شوند که مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. این نخ ها کاملاً جذب شده و جای هیچگونه نگرانی درباره باقی ماندن اثرات آن ، وجود ندارد.

کلاس آموزش لیفت نخ

برای اینکه با یکی از جدیدترین تکنیک های زیبایی و جوانسازی پوست آشنا شوید ، باید در کلاس های آموزشی درسا کلینیک شرکت کنید. در این کلاس ها ، لیفتینگ با نخ های مختلف و روش های گوناگون آموزش داده می شود. مباحث آموزشی که در کلاس های لیفتینگ بدان اشاره می شود ، بسیار کامل بوده و فرد را برای انجام این کار کاملاً توانمند می کند.

کلاس های لیفت با نخ درسا کلینیک تحت نظر اساتید بزرگ و مطرحی دایر می شود تا به عالی ترین شکل به آموزش هنرجویان گرامی پرداخته شود. دوره های آموزشی لیفت شامل مباحث تئوری و عملی می باشد. نحوه تدریس اساتید به گونه ای است که هنرجویان به خوبی با انجام این تکنیک آشنا شوند. بیان مطالب با ذکر تمامی جزئیات است و هیچگونه نکته مهمی از قلم نمی افتد. اساتید بارها درباره فهم مطالب از هنرجویان سؤال می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مطلب برای هنرجویان جا افتاده است.

آموزش تخصصی لیفت بینی با نخ

شرایط ثبت نام در کلاس آموزش لیفت نخ در تهران

برای شرکت در کلاس های آموزش لیفت نخ در تهران ، به پیش زمینه خاصی نیاز ندارید. شرایط ثبت نام در کلاس ها اصلاً دشوار نبوده و داوطلبین به راحتی می توانند در کلاس های ما ثبت نام کنند. اگر در این زمینه هرگونه سؤال و یا ابهامی دارید با شماره های درسا کلینیک تماس حاصل نموده تا کارشناسان ، شما را راهنمایی کنند. نحوه برگزاری کلاس ها و شرایط کلاس ها به گونه ای درنظر گرفته شده است تا فرصت شرکت در کلاس ها برای افراد مختلف با شرایط متفاوت ، فراهم شود.

کلاس ها به چندین حالت اجرا می شود. هنرجویان به دلخواه می توانند در کلاس های خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی شرکت کنند. سطح علمی هر یک از کلاس ها بالا است و تنها شرایط برگزاری آنها با یکدیگر متفاوت است. لذا هنرجویان بر اساس شرایط خود به ثبت نام در کلاس ها اقدام می کنند.

سرفصل های آموزش لیفت نخ

در کلاس های آموزشی قرار است چه مباحثی را آموزش ببینید ؟

– آموزش مفاهیم کلی لیفتینگ صورت

– شناخت انواع پروسیجرها

– شناخت پوست صورت و ویژگی های آن و نحوه مراقبت از آنها در آموزش لیفت نخ در کرج و تهران

– بررسی روند تغییرات پوست صورت با گذشت زمان و نشانه های پیری پوست

– نحوه گرفتن شرح حال از متقاضیان لیفتینگ و پرسش نکات مهم

– چگونگی جاگذاری نخ ها در محل موردنظر برای لیفتینگ

– سکشن بندی صورت

– تفاوت انواع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست

– بررسی ویژگی ها و شرایط لیفتینگ جراحی و لیفتینگ بدون جراحی

– شناخت فیزیولوژی و نحوه تأثیرگذاری نخ های مختلف لیفتینگ بر روی صورت

– نتایج و دستاوردهای لیفتینگ صورت و مدت زمان ماندگاری نتایج

– چگونگی تعیین محل موردنظر در ارائه آموزش لیفت نخ

– ارائه نکات مهم مراقبتی قبل و بعد از لیفتینگ

– برتری استفاده از نخ به جای پروسیجرهای دیگر

– مشکلات و عوارض احتمالی لیفت صورت با نخ و روش های پیشگیری از بروز عوارض و مشکلات

– زمان و سن مناسب برای لیفت با نخ و کاشت

– عکس العمل پوست در برابر عمل لیفتینگ

– کاندیدای مناسب برای لیفتینگ و افراد منع شده از لیفتینگ

– بهترین نخ برای انجام عمل لیفتینگ

– دسته بندی نخ های لیفتینگ از جهات مختلف

– آشنایی با نخ های پی دی او کاگ خاردار و ویژگی های آنها

– آشنایی با نخ های پلی دی اکسانون و ویژگی های آنها

– معرفی نخ های پی دی او مونو ساده و کیفیت آنها

– آشنایی با نخ های دو سوزنه در ارائه آموزش لیفت نخ

– چگونگی نگهداری از نخ ها

– Epidermal ، Smas ، Intradermal ، Hypoderm/fat و …

– نقاط حساس و ممنوعه برای جاگذاری نخ

– نحوه بی حسی صورت برای لیفت با نخ

– شناخت انواع تکنیک های بلاک عصبی و عوارض آنها

– انتخاب بهترین نقاط برای جاگذاری نخ ها به منظور رفع افتادگی و شلی پوست

– نحوه لیفت صورت در بخش های فوقانی ، مرکزی و پایینی صورت با استفاده از نخ های مختلف

– چگونگی لیفت بینی

– آموزش ماساژ فشاری و چگونگی کشش نخ پس از لیفت و جاگذاری نخ ها

– و …

موارد گفته شده ، تنها بخشی از سرفصل های دوره آموزشی لیفتینگ می باشند. تمامی نکات و مباحث مورد نیاز به هنرجویان عزیز ارائه می شود تا هنرجویان کاملاً مسلط به انجام لیفتینگ صورت شوند.

آموزش لیفت بینی در تهران
آموزش لیفت بینی در تهران با برترین اساتید

بازار کار لیفتینگ صورت

هنرجویان بعد از اتمام دوره های آموزش لیفت نخ و دریافت مدرک می توانند به بازار کار ورود کنند. هنرجویان می توانند در ایران و سایر کشورها در این زمینه مشغول به کار شوند. حال از اینکه بازار کار لیفتینگ در کشورهای خارجی چگونه است صرف نظر می کنیم. اما به طور حتم این تکنیک در ایران بازار کار بسیار خوبی دارد. زیرا ایرانی ها به ویژه خانم ها به زیبایی و جوانسازی خود بسیار اهمیت می دهند.

خوشبختانه و یا متأسفانه در ایران آمار انجام عمل ها و تکنیک های زیبایی بسیار بالا است. همین مسئله موجب می شود که کلیه مراکز ارائه دهنده خدمات زیبایی در ایران ، درآمد بسیار خوبی داشته باشند.

کاندیدای مناسب برای لیفتینگ صورت

کسانی که دوره های آموزش لیفت نخ در تهران را با موفقیت پشت سر گذاشته اند به خوبی تشخیص می دهند که لیفتینگ صورت مناسب چه کسانی است. با بالا رفتن سن ، تغییراتی در فرم صورت و پوست انجام می شود. در نتیجه این تغییرات ، پوست صورت شل شده و حالت قبلی خود را از دست می دهد. این تغییرات ، زیبایی و جوانی صورت را تحت الشعاع قرار می دهد و اثرات نامطلوبی ایجاد می کند.

با استفاده از تکنیک لیفت صورت می توان این تغییرات منفی را اصلاح نمود. لیفتینگ صورت برای افرادی با مشکل افتادگی گونه ها ، افرادی با پوست های اضافی در بخش پایینی فک ، افرادی دارای فرورفتگی  مابین لب و بینی ، افرادی با پوست افتاده ، افرادی دارای چربی های اضافه در ناحیه گردن مناسب می باشد.

لیفتینگ را برای این دسته از افراد انجام ندهید

نکته دیگری که یک اپراتور لیفتینگ پس از آموزش لیفت نخ متوجه می شود ، این است که با نگاهی به فرد داوطلب و گرفتن شرح حالی از او ، تشخیص می دهد که لیفتینگ برای وی مناسب است یا خیر. اگر فردی کاندیدای مناسبی برای لیفتینگ صورت نیست ، با درنظر گرفتن عواقب این کار از انجام لیفتینگ برای وی خودداری کنید.

افرادی با چین و چروک های سطحی ، افراد آفتاب سوخته ، افرادی با چین های پیرامون بینی ، افرادی دارای چین و چروک در لب بالایی ، افرادی با پوست تغییر رنگ داده شده و … کاندیدای مناسب لیفتینگ صورت نیستند.

چرا در دوره های آموزش لیفت نخ درسا کلینیک ثبت نام کنیم ؟

– پس از گذراندن دوره های آموزشی لیفت می توانید در صورت موفقیت در آزمون ها ، مدرک معتبر بین المللی دریافت کنید. آموزش لیفت نخ در کرج نیز در همین کلینیک برگزار میشود.

– کلاس های آموزشی درسا کلینیک در فضایی آرام و ایده آل برگزار می شود تا هنرجویان تمرکز لازم برای یادگیری دروس را داشته باشند.

– تخصص و تجربه بالای اساتید این مجموعه در یادگیری بهتر هنرجویان اثرگذار است. هنرجویان ما به یکی از حرفه ای ترین اپراتورهای لیفت صورت تبدیل می شوند که هر یک می توانند به صورت جدی در این عرصه فعالیت کنند.

– درسا کلینیک از هنرجویان خود همواره پشتیبانی می کند و آنها را تا رسیدن به جایگاه دلخواه آنها ، یاری می کند. هرگونه راهنمایی و مشاوره در صورت نیاز به هنرجویان ارائه می گردد.

– تمامی منابع آموزشی و رفرنس های معتبر به منظور افزایش سطح آگاهی هنرجویان در اختیار آنها قرار داده می شود.

دوره های آموزش لیفت نخ درسا کلینیک
آموزش لیفت نخ درسا کلینیک با مدرک فنی و حرفه ای

نرخ دوره های آموزش لیفت نخ در تهران

درسا کلینیک با توجه به تعداد جلسات دوره های لیفت و مباحث ارائه شده در کلاس ها ، هزینه کلاس ها را مشخص نموده است. نرخ کلاس های آموزشی لیفت مناسب است. لذا علاقمندان به یادگیری لیفتینگ صورت با حداقل هزینه می توانند این تکنیک را یاد بگیرند. یادگیری این تکنیک به امکانات زیادی نیاز ندارد.

امروزه مؤسسات و آموزشگاه های زیادی به آموزش لیفت اقدام نموده که هزینه های کلاس های آنها ، متفاوت است. برخی از این مراکز واقعاً بی انصافی نموده و هزینه های زیادی را از هنرجویان دریافت می کنند. این در حالی است که سطح علمی کلاس های آنها بسیار پایین است و آموزش های آنها ، کیفیت لازمه را ندارد.

اما دوره های آموزش لیفت نخ در تهران با درسا کلینیک در سطح علمی بسیار بالا برگزار می شود. نرخ این دوره ها کاملاً منطقی و منصفانه است تا جاییکه بسیاری از افراد علاقمند به لیفتینگ با هر توان مالی می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

فیلم آموزش لیفت نخ

اگر شما هم گمان می کنید که با دیدن فیلم های آموزشی می توانید به یک اپراتور لیفتینگ صورت تبدیل شوید و در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت کنید ، سخت در اشتباه هستید. زیرا آموزش این تکنیک باید به صورت حضوری انجام شود. لیفتینگ صورت باید به شکل کاملاً حرفه ای انجام شود تا زیبایی و سلامتی فرد را به خطر نیاندازد. بنابراین آموزش اصولی لیفتینگ تحت نظر اساتید مجرب ، از اهمیت بسزای برخوردار است.

فیلم های آموزش لیفتینگ نمی تواند مهارت و اصول این کار را کاملاً به شما انتقال دهد و تنها برای انتقال مفاهیم تئوری مناسب می باشند. بنابراین توصیه نموده که آموزش لیفت نخ را تنها در کلاس های حضوری ببینید.

آموزش لیفت صورت و بینی با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ در تهران هم محسنات شگفت انگیزی دارد :

 

لیفت صورت با نخ در تهران هم کمک های بسیاری به همه میکند تا هر فاکتور منفی که را به راحتی میزدائد که در این راستا فقط به کاربلدها میتوان اعتماد کرد تا اتفاقات بدی غادیتان نشود بلکه به سمت احساسات خوب مبنی بر آنچه را میخواستید به دست بیاورید.

 

۱- تنها راه نجات :

 

می توان گفت در ایام های قدیم مردم پیرو عنصر جوانی جاودانه و همیشگی افسانه هایی درست میکردند که هم اکنون آنها را در قالب فیلم و انیمیشن ها میبینیم. در حال حاضر و جامعه علمی که مدام در حال رو کردن مقالات و تکنیک های جدید است دیگر همه افسانه های جوانی همیشگی به واقعیت پیوسته است. آموزش لیفت نخ در کرج با ورک شاپ عملی

 

  • روشی غیر تهاجمی :

 

در ادامه که درباره تیغ ها، کبودی، خونریزی، بستری شدن و مختل شدن فعالیت های شغلی جراحی بیان میکنیم ولی این را در گوشه ذهنتان نگه دارید که لیفت نخ شیوه ای غیر تهاجمی و غیر جراجی و بدون مشکلات خاص آن هست.

 

  • درباره آموزش فیشیال پوست در تهران هم بخوانید :

 

آموزش فیشیال پوست در تهران که در حال اوج گیری خاص خود است چون همه فارغ از میزان مطابق با دنیای مدرن و میزان وابستگی به فاکتور های زیبایی همین به شفافیت پس زمینه رخش توجهات بسیاری میکند که میتوان درآمد خوبی نصیبتان کند.

 

۲- تکنیکی نوین :

 

تکنیکی که به لیفت نخ مشهور است در واقع همان شبیه سازی کامل خیال بافی های مردمان قرن های دور است زیرا دو خدمت به انسان میکند در ابتدا که جوانسازی فوق العاده و بیشترین درصد کلاژن سازی است و دوم اینکه جراحی را به چالش کشیده و در حال از میان برداشتن آن است. آموزش لیفت نخ در تهران با بهترین تکنیک های حال حاضر برگزار میشود.

 

  • کلاژن سازی قوی :

 

همه ما به خوبی مطلع و آگاه هستیم که به دلیل کاهش و کمبود مواد اصلی سازنده و جوان نگه داشتن پوست که یکی از اصلی ترین آنها کلاژن است افتادگی و چین خوردگی اتفاق میفتد و اگر به اندازه و قاعده و قانون این درصد تنظیم شده باشد برای همیشه سلامت حفظ خواهد شد که لیفت نخ به خوبی از پس آن برمیاید.

 

آموزش لیفت نخ صورت

ورکشاپ لیفت نخ در تهران به گونه ای برنامه ریزی شده است که در هیچ کجای ایران تا به حال به خود ندیده است.

 

  • حذف تیغ جراجی :

 

با حذف تیغ های جراحی هیچ اتفاقی جز خیر و خوشی نمیفتد زیرا در دهه اخیر هر کس میخواست از پیری فرار کند باید خود را با تیغ و خونریزی توجیه میکرد که بعد از تحملش بازگشت دوره بیست تا سی سالگی حتمی است که با جان خریدن آن حاضر بود دست به این کار بزند. آموزش لیفت نخ در کرج با قیمتی باورنکردنی !!!!

 

  • مشکلات عمل جراحی :

 

تا به حال تنها راه درمان فقط جراحی بود زیرا با پوستی که دیگر روی استخوان بندی فیکس نیست و شل شده چه میتوان کرد به جز اینکه با بریدن قسمت های اضافی بتوان آن را به سر جایش بازگرداند و با استخوان بندی آشتی داد. دو مشکل اساسی وجود دارد.

 

  • آموزش تزریق فیلر در تهران هم این روزها داغ است:

 

بستگی به موارد بسیاری دارد که تعیین میکند آیا قابلیت های ژل وارد کردن در یک شخص وجود دارد یا خیر خوب این دانستنی ها و دانش ها را در آموزش تزریق فیلر در تهران میتوانید کسب کنید. اگر شما هم به لیفت بانخ علاقه مند هستید می توانید در آموزش لیفت نخ در تهران و کرج حضور یابید.

 

آموزش لیفت نخ گونه

مربی آموزش لیفت نخ در تهران هم باید خود کننده این کار باشد نه اینکه فقط سواد تئوریک داشته باشد.

 

  • شرایط جسمی و روانی :

 

در عمل جراحی که باید بخش های اضافی برش بخورند طبق آزمایش های مختلفی که باید هزینه های سنگینی به غیر از هزینه اصلی بپردازید باید تصدیق شود که هیچ مشکل جسمی که با عمل جوانسازی تداخل ایجاد کند را نداشته باشید.

 

  • حال روحی :

 

در حال روحی که از افراد انتظار میرود باید همه ترس ها زیر پا گذاشته و هیچ دلهره ای قبل، حین و بعد عمل نداشته باشید تا روندش را به خوبی طی کنید به همین دلیل است که با جراتی پولادین را در وجود خود پرورش دهید.

 

کلینیک تخصصی زیبایی درسا

آموزش لیفت صورت با نخ در تهران هم که ما راه اندازی کرده ایم طرفداران بسیاری دارد.

 

۳- برتری لیفت نسبت به رقیب آن :

 

در بندهای بالا به درستی روشن شد که چه نکات منفی در انتظارتان است. در این باره میتوان گفت با ظهور لیفت هایی که با نخ شکل میگیرد هیچیک از فاکتور های منفی بالا دیده نمیشود و در واقع پزشکان و پژوهش گران تکامل یافته ترین شیوه درمانی را ابداع کرده اند و با کمک آن به مقصود نهایی رسیده اند. آموزش لیفت نخ در تهران یکی از آموزش های پر طرفدار در بین زیباجویان می باشد.

 

آموزش میکروبلیدینگ در تهران هم خوبی هایی دارد :

 

به طور کلی در جامعه و پیشرفت دنیای امروز همه باید مسلط به یک تخصص یا مهارت باشند آنقدر به فکر رشد ترقی باشند که بتوانند به برند تبدیل شوند که آموزش میکروبلیدینگ در تهران هم میتواند یکی از این مهارت هایی قابل ستایش باشد.

 

آموزش لیفت نخ ابرو

آموزش لیفت بینی با نخ در تهران هم امروزه داغ است جون رقیبی سرسخت برای عمل های جراحی است.

 

خوب به بحث دلخواه کسانی که میخواهند آموزش ببینند رسیده ایم:

 

در ابتدای محتوا سعی کردیم به طور کلی درباره شغلی و مهارتی که قصد آموزش دیدن را دارید آشنایتان کنیم که مهمترین بخش هنر آموزی همین است که باید پایه را بدانید و اطلاعات جامعی کسب کنید تا در مواجه با پرسش های مراجعین دست و پایتان را گم نکنید و تسلط همه جانبه به شغلتان داشته باشید این مسلط شدن را به ما پسپارید :

 

۱- در مقایسه با سایر مراکز :

 

ما در کار خود اصلا به دنبال مقایسه سازی نیستیم و اصلا سعی نداریم که به مخاطب تحمیل کنیم که ما بهترین هستیم و فقط در دوره های ما شرکت کنید ولی سعی داریم همیشه کاربردی ترین نکات را در سر فصل ها بیاوریم و در ورکشاپ مجبورتان کنیم که خود با حمایت و پشتیبانی ما کار واقعی را لمس کنید. آموزش لیفت نخ در کرج را نیز می توانید با کلینیک درسا تجربه کنید.

 

۲- در این ورکشاپ به همه این مطالب دست میابید :

 

  • اولین گام شناختن آناتومی و اعضایی است که قرار لیفت کنید مثل نواحی صورت و گردن
  • حسن ها و محسنات لیفت با نخ را شمارش میکنید
  • منعیت های رایج و مشخصه هایی که اختلال ایجاد میکنند
  • نخ ها چقدر ماندگاری دارند
  • نقطه هایی که باید نخ قرار بگیرد
  • همه فایده ها و کابرد های نخ
  • نخ هایی برند و معتبر
  • تاثیری که آنتی ایج نخ های لیفت دارد
  • بلاک عصبی سوپرااربیتال و سوپراتروکلار و اینفرااربیتال فورامن
  • بلاک عصبی منتال از درون دهان و از روی سطح پوست
  • نخ های classic silhouette
  • نخ های :
  • پلی دی اکسانون
  • پی دی او
  • مونو
  • کاگ
  • دو سوزنه
  • چگونه نخ ها را بخش بندی کنید
  • چه اسبابی باید تهیه کنید
  • قسمت های مختلف انجام کار
  • نواحی مختلفی که قابل لیفت کردن هستند مثل :
  • ابرو
  • گونه
  • خط نازولبیال
  • خط غم و زاویه فک و غبغب
  • بینی
  • سینه
  • بالای زانو
  • بعد از لیفت چه نکات مراقبتی باید انجام شود؟
  • قبل از لیفت چه کارهایی باید رعایت شود؟

 

آموزش درمان افتادگی پوست در کلینیک درسا

لیفت با نخ هم با بوتاکس برابری میکند ولی نمیتوان گفت که کدام یک نسبت به دیگری بهتر است.

 

  • بوتاکس صورت در تهران هم از افتخارات ماست :

 

آنقدر دقیق و بدون نقص درباره بوتاکس صورت در تهران عمل میکنیم که حتی قدیمی تر ها هم کار ما و نتایجی که کسب میکنیم هم ما را تحسین میکنند که باعث مباهات و افتخارات شگفت انگیز ماست. آموزش لیفت نخ در تهران و کرج با ارائه مدرک معتبر انجام می پذیرد.

 

۳- درباره برنامه آموزشی ما :

 

برنامه آموزشی ما و نحوه ثبت نام در آن هیچ پیچیدگی ندارد با هر میزان تحصیلاتی که دارید و بدون مشخصه های خاص دیگری میتوانید در این ورکشاپی که در نوع خود بینظیر است شرکت کنید و اقدام به کار آفرینی و خود اشتغالی کنید.

 

  •  کار آفرینی :

 

کارآفرینی همیشه این نیست که محصولی را اختراع کنید که کاملا نو باشد تا به حال مثل و مانندی نداشته است بلکه با کمک ما توانایی لازم را برای مهارت های بین المللی کسب میکنید مدارک معتبر و قابل پیگیری از ما دریافت میکنید و به سادگی وارد عرصه خود اشتغالی میشوید.

 

مربی آموزش لیفت نخ

آموزش تخصصی لیفت صورت با نخ در تهران را برای این دوره میبنید که افتادگی های رو به پایین را حل کنید.

 

۴- تا به حال درباره کلاژن سازی شنیده اید؟

 

در این کلاژن سازی که بارها و بارها در جاهای مختلف نامش را شندیده ایم دستگیرمان شده که ماده ای است که حتما باید باشد تا پوست از قوام و طراوت لازم برخوردار باشد. ولی در حقیقت پروتئینی در اعماق لایه های و سطوح زیرین است که در واقع زندگی و دوام جوانی به آن بستگی دارد که اگر به اندازه کافی حدش کنترل شود سرزندگی و قوت در چهره نمایان میشود. آموزش لیفت نخ در کرج با ارائه مدرک معتبر با کلینیک زیبایی درسا انجام می پذیرد.

 

  • تزریق ژل لب در تهران که همه دوست دارند :

 

همه تزریق ژل لب در تهران را دنبال میکنند که در همه جا به خوبی در مکان های معروف و غیر معروف در حال ارائه خدمات هستند ولی ما هر روز شاهد مراجعینی هستند که سلامتشان به شدت دچار چالش شده است. پس قبل از اقدام حتما تحقیق کنید. آموزش لیفت نخ در تهران و کرج را از دست ندهید.

 

  • وظیفه کلاژن ها :

 

  • ترمیم زخم ها
  • حفظ نشاط و سرزندگی
  • سلامتی پوست
  • حجیم سازی مناسب لایه ها
  • و…

 

کلینیک زیبایی درسا

کلام آخری که با هنرآموزان گرامی داریم که نزد مطبی دوره ببینید که مشتریان وفادار و راضی دارد.

  • کمبود آن :

هر چه سن رو به پیری میرود از درصد آن کاسته میشود و این کم و کمتر شدن فرق گذاری میکند بین جامعه جوان و جوامع پیر و کهن سال که منجر به کاهش ضخامت پوست میشود.

 

سخن آخر ما با هنرجویان گرامی :

هنر جویان محترمی که قصد دارند در این حرفه وارد شده و شغل خود را انتخاب کرده اند با آسودگی با هزینه های مناسب و بدون مدارک خاصی و بدون محدودیت میتوانند روی ورکشاپ هایی که توسط خبره ترین و با تجربه ترین مربی برگزار میشوند حساب کرده و مدرک های معتبر از ما برای ورود به دنیای اشتغال حساب کنند. آموزش لیفت نخ در کرج نیز در کلینیک درسا انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو چیست و به چه دردی می خورد! آیا می دانید؟ چندی است، که روش هایی بسیار برای جوانسازی پوستِ تک به تک شما

مشاهده »
مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش

مزوتراپی ریش روشی بسیار دوست داشتنی بوده که بهبودِ فرآيندِ رشدِ موهای ریش را به همراه دارد. به کمکِ این راه کار و تزریق موادِ

مشاهده »