خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در تهران

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در تهران

با همه گیر شدن تزریق بوتاکس در جامعه ، افراد زیادی علاقه مند به اشتغال در این حوزه زیبایی شده اند . به دلیل درخواست و نیاز مراجعان زیبایی برای این نوع خدمات ، کسانی که این مهارت را در دوره آموزش تزریق بوتاکس در تهران فرا گیرند به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند .

درسا کلینیک با ارائه کلاس های آموزشی راه را برای مهارت جویان بسیار هموار کرده است ، چرا که اشخاص بعد از ثبت نام در این دوره و شرکت در کلاس ها ، آموزش های لازم را به صورت عملی و تئوری تحت نظر اساتید مطرح آموزش دیده و بعد از اتمام دوره می توانند مشغول به کار شوند .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

تزریق بوتاکس چیست ؟

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدار ترین راه ها برای جوانسازی و رفع چین و چروک است . در واقع بوتاکس نوعی سم است که باعث به وجود آمدن نوعی باکتری به نام كلستریدیوم بوتولینوم در بدن می شود ، که متخصصان با تغییراتی که در آن داده اند به شکل امروزی در آمده است و از آن در خدمات زیبایی استفاده می نمایند .

با تزریق به ناحیه های مختلف پوست ، عضلات آن ناحیه منقبض شده و نمی توانند فعالیت اضافه ای که منجر به ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود را انجام دهند . در نتیجه پوست جوان تر به نظر رسیده و دیگر چین و چروک بر روی پوست ایجاد نمی شود .

این تکنیک باعث بهتر شدن ظاهر پوست و برطرف شدن خطوط روی آن در اثر عدم فعالیت عضلات صورت می شود ‌. با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در پوست ، پوست دچار تغییرات به سزایی می شود که با انجام این تکنیک می توان شادابی را دوباره به پوست بازگرداند .

کارجویان می توانند با شرکت در کلاس آموزش تزریق بوتاکس در تهران توسط بهترین اساتید این حوزه آموزش ببینند و تمامی مهارت های مورد نیاز را فرا گیرند . برای موفق شدن در این حوزه باید تسلط کافی به تمامی نکات در این حوزه زیبایی داشت تا در کار خود بهترین باشید .

طریقه انجام تزریق بوتاکس در تهران

این تکنیک یک عمل سرپایی است و نیازی به بستری ندارد و در مدت زمان کوتاهی حدود ۱۰ دقیقه انجام می شود . این روش را می توان حتی بدون بی حسی نیز انجام داد اما در صورت نیاز می توان از کرم های بی حسی قبل از تزریق نیز استفاده کرد . تزریق به وسیله سرنگ های نازک انجام می شود و درد بسیار کمی دارد .

بعد از انجام تزریق مدت زمان ۳ الی ۷ روز طول می کشد تا اثرات آن بر روی پوست ظاهر شود . اثرات آن بین ۳ الی ۶ ماه باقی مانده و بعد از گذشت این زمان عضلات دوباره قدرت عملکرد خود را به دست آورده و در نتیجه چین و چروک دوباره روی پوست پدیدار می شود و برای تمدید آن می توان اقدام کرد .

 

 

نواحی انجام تزریق بوتاکس در تهران

  • پیشانی : یکی از نواحی پر کاربرد برای رفع چین و چروک پیشانی است که با استفاده از این تکنیک علاوه بر رفع چین و چروک باعث رفع سردرد های میگرنی و هم چنین تعریق بیش از حد در این ناحیه می شود .
  • اطراف چشم : با افزایش سن چین و چروک در اطراف چشم ایجاد می شود که با این روش می توان تا حد زیادی آن ها را برطرف کرد .
  • بالا کشیدن ابرو : با اخم کردن و فعالیت عضله های دور چشم ، پوست و ابروی ما به سمت پایین کشیده شده و خط اخم ایجاد می شود که با تزریق می توان آن ها را برطرف کرد و ابرو را به سمت بالا کشید .
  • کاهش تعریق زیر بغل و کف دست : با تحریک غده های عصبی بدن این نواحی شروع به عرق کردن می کند که با این روش این عصب ها از کار افتاده و از تعریق زیاد در این نواحی جلوگیری می نماید .

انتخاب مرکز آموزشی در روند پیشرفت کاری شما بسیار موثر است ، با شرکت در دوره آموزش تزریق بوتاکس در تهران در درسا کلینیک ، مهارت جویان با انواع نواحی مناسب برای تزریق ، مقدار دز مناسب برای ناحیه آشنا خواهند شد تا با دانش کافی اقدام به درمان زیبا جویان کنند .

 

توصیه های پس از انجام تزریق بوتاکس در تهران

  • تا چند ساعت اول از لمس و مالش محل تزریق بپرهیزید .
  • تا یک روز ورزش و یا فعالیت سنگین انجام ندهید .
  • حداقل به مدت ۲ هفته از انجام کارهای پوستی مانند فیشال ، ماساژ و … خودداری نمایید .
  • به مدت ۴ ساعت بعد از انجام تزریق دراز نکشید و به صورت نشسته استراحت کنید .
  • برای رفع کبودی و تورم در ناحیه تزریق از کمپرس یخ استفاده نمایید .

 

عوارض بعد از انجام تزریق بوتاکس در تهران

با توجه به محل تزریق ممکن است بعضی عوارض در مراجعه کننده رخ دهد که در مدت ۲ الی ۳ روز از بین خواهند رفت و نیازی به نگرانی نیست . عوارضی هم چون کبودی ، قرمزی ، حساسیت چشم ، احساس درد و سر درد امکان دارد برای زیبا جو ایجاد شود که با استراحت از بین خواهند رفت .

قیمت دوره آموزش تزریق بوتاکس در تهران

همانطور که گفته شد این تکنیک یکی از پرطرفدار ترین روش ها در کاهش چین و چروک و جوانسازی پوست است که زیبا جویان بسیاری این روش را برای درمان مشکلات پوستی خود انتخاب می نمایند . با ثبت نام در آموزش تزریق بوتاکس در تهران می توانید در این حوزه زیبایی مشغول به کار شوید .

درسا کلینیک با برگزاری دوره آموزشی ، سعی دارد تا در مجموعه ای معتبر بهترین و کامل ترین آموزش ها را در اختیار کارجویان عزیز قرار دهد . در این موسسه بهترین و مطرح ترین اساتید گرد هم آمده اند تا تجربه سالیان خود را با بهترین قیمت در اختیار مهارت جویان قرار دهند .

دوره آموزش تزریق بوتاکس در تهران به صورت پکیج کامل که شامل کلاس های تئوری و عملی است برگزار می شود و کار جویان پس ازگذراندن این دوره می توانند مشغول به کار شوند . قیمت این دوره در درسا کلینیک با توجه به سطح بالای کلاس ها و استفاده از متد های روز آموزشی بسیار مقرون به صرفه است .

 

کلام آخر

در هر عصری توجه به نیاز جامعه و اشخاص ، برای شروع هر کسب و کاری مهم‌ترین اقدام است . امروزه با گسترش درخواست‌ها برای خدمات زیبایی از سوی مراجعه کنندگان ، این حوزه کاری بسیار پر رونق است . کارجویان می توانند با شرکت درکلاس‌های آموزش تزریق بوتاکس در تهران این مهارت را آموزش ببینند .

درسا کلینیک با ارائه دوره ها با بهترین قیمت ، کارجویان را برای شروع اشتغال آماده می نماید . در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان تمام متدها و نکات آموزشی را تحت نظر بهترین اساتید آموزش دیده و بعد از اتمام آموزش تزریق بوتاکس در تهران می توانند با پشتکار وارد بازار کار شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »