خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در ساری

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در ساری

آموزش تزریق بوتاکس در ساری یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال یک حرفه پر درآمد با مدرک معتبر بین المللی هستند . این دوره زیر نظر اساتید و پزشکان حرفه‌ای مرکز زیبایی درسا کلینیک برگزار می‌شود ، با حضور در این دوره به صفر تا صد بوتاکس مسلط خواهید شد .

در این مطلب ابتدا شما را با بوتاکس و اثرات آن آشنا می کنیم تا راحت تر برای شرکت در دوره آموزش بوتاکس در ساری تصمیم گیری کنید .

بوتاکس چیست؟

تیم آموزش تزریق بوتاکس در ساری در ابتدای مطلب به شما خواهد گفت که بوتاکس چیست ؟ بوتاکس دارویی است که در آزمایشگاه بر اساس یک سم بوتولینوم خاص تولید می‌شود . بوتاکس به طور گسترده در زیبایی برای رفع چین و چروک استفاده می‌شود .

به لطف این دارو ، آسیب شناسی‌هایی مانند سردردهای شدید ، میگرن ، تیک‌های عصبی ، افزایش تعریق که با پدیده‌ای مانند هیپرهیدروزیس بیان می‌شود نیز قابل درمان است .

بوتاکس منحصراً در محل‌های تزریق عمل می‌کند و به بافت‌های دیگر آسیبی نمی‌رساند . همچنین بوتاکس به هیچ وجه بر سلامت عمومی بیمار تأثیر نمی‌گذارد و عملکرد بافت‌های داخلی را مختل نمی‌کند .

برای تزریق بوتاکس از امپول‌های بسیار نازک استفاده می‌شود که هیچ اثر منفی روی پوست مانند کبودی ندارد . هر اثری روی پوست ، حتی کوچکترین آنها نیز به طور طبیعی طی چند روز از بین می‌رود .

با توجه به ویژگی‌های بوتاکس افراد بسیاری برای جوانسازی و زیبایی پوست یا رفع مشکلات نامبرده ، بوتاکس را به سایر درمان‌های زیبایی ترجیح می‌دهند. شما با شرکت در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری می‌توانید در این حرفه متخصص شوید و با استخدام در کلینیک‌های پزشکی ، کسب درآمد کنید .

بوتاکس چیست؟

تاثیر تزریق بوتاکس

بوتاکس ماده ای است که منشا طبیعی دارد ( ماده آن از سم بوتولینوم یک سم پروتیینی با منشاء طبیعی است که توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم یا میکروارگانیسم‌های بی هوازی تولید می‌شود ) ، این دارو به خودی خود یک اثر عصبی واضح دارد .

این سم در تزریق بوتاکس در آزمایشگاه به روش خاصی تصفیه می‌شود و تنها پس از آن می‌توان از دارو‌های بوتاکس برای اهداف زیبایی استفاده کرد . این دارو باید توسط افراد متخصصی که در دوره‌های آموزشی خاص مانند دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری ، شرکت ‌کرده اند ، در دوز مناسب و جای درست تزریق شود .

پس از تزریق ، بلافاصله عضله به معنای واقعی کلمه شل و پوست به طرز چشمگیری صاف و حتی چین و چروک‌های عمیق نیز از بین می‌روند . تعادل طبیعی چربی و آب اپیدرم نیز بازسازی می‌شود و در نتیجه پوست فوق العاده صاف ، جوان و زیبا می‌شود .

بوتاکس را می‌توان یک جایگزین عالی ، راحت ، بی‌خطر و ارزان برای جراحی پلاستیک نامید و از نظر اثربخشی نیز از لیفت صورت کانتور چیزی کم ندارد . این دارو در دوز‌های ۵۰ تا ۳۰۰ واحد موجود است . مقدار داروی تجویز شده برای بیمار با توجه به شرایط او انتخاب می‌شود ‌.

بیشتر بدانید: آموزش مزوتراپی مو

 

عملیات تزریق بوتاکس حدود نیم ساعت طول می‌کشد و پس از آن بیمار می‌تواند با خیال راحت و بدون کمک کسی به خانه برود . بوتاکس برای از بین بردن ایرادهای زیبایی در پیشانی ، ناحیه اطراف چشم ، مثلث بینی ، گردن و دکلته استفاده می‌شود .

یک باور غلط وجود دارد که فقط افراد بالای ۴۵ سال نیاز به تزریق بوتاکس دارند ؛ زیرا در این دوره تغییرات مشخصه پیری به وضوح آشکار می‌شود اما از سن بیست سالگی می‌توانید از این دارو بی خطر استفاده کنید .

مزیت دیگر تزریق بوتاکس این است که حالات چهره بیمار کاملا طبیعی باقی می‌ماند . بوتاکس دارویی است که در بدن انباشته نمی‌شود و به مرور در طی ۹ ماه از بدن خارج می‌شود و اثر آن به تدریج ضعیف می‌شود و نیاز به تکرار دوره دارد .

پس با شرکت در دوره‌های آموزش تزریق بوتاکس در ساری و متخصص شدن در این حرفه ، شما به طور دوره‌ای مشتریان خاص خود را دارید .

چرا در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری شرکت کنیم؟

تا به اینجا مطلب با بوتاکس و اثرات آن آشنا شدید ، بوتاکس مزایای فراوانی دارد که افراد بسیاری آن را به سایر عمل و روش‌های زیبایی ترجیح می‌دهند . با توجه به محبوبیت زیاد بوتاکس ، شما نیز می‌توانید به عنوان یک متخصص بوتاکس مشغول به کار شوید .

در زیر با خواندن مزایای بوتاکس متوجه خواهید شد که چرا شرکت در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری و متخصص شدن در این حرفه ، می‌توانید درآمد زیادی کسب کنید .

مزایای بوتاکس عبارتند از ؛

اثربخشی درمانی بالا : بیماران به معنای واقعی کلمه بعد از اولین تزریق بوتاکس متوجه اثر بخشی آن می‌شوند .

دوره نقاهت کوتاه : بعد از تزریق بوتاکس نیازی به دوره نقاهت طولانی نیست و این یک مزیت بزرگ در مقایسه با سایر عمل‌های زیبایی یا حتی لیزر، تزریق ژل ، چربی و … است . پس از تزریق بوتاکس هیچ جای زخم ، سوختگی، کبودی و … تشکیل نمی‌شود و همچنین خطر عفونت ثانویه وجود ندارد .

بیشتر بدانید: آموزش لیزر موهای زائد

 

هزینه : بوتاکس در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی هزینه ارزان‌تری دارد .

بی خطر بودن : سم بوتولینوم به ندرت باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک جدی در بیماران می‌شود ؛ بنابراین هیچ نگرانی بابت تزریق آن وجود ندارد .

عدم انباشته شدن در بدن : این دارو در بدن انباشته نشده و به تدریج از بدن خارج می‌شود و پس از آن می‌توان روش را تکرار کرد .

طبیعی بودن : پس از تزریق بوتاکس توده و بافت فیبری تشکیل نمی‌شود و پوست صاف ، جوان ، شاداب و طبیعی به نظر می‌رسد .

با خواندن این مزایا حتما متوجه شده اید که جمع شدن تمام این مزایا در کنار هم سبب شده که افراد زیادی به این روش موثر و بی خطر زیبایی و جوان سازی رو بیاورند .

پس شما اگر به دنبال یک راه پر درآمد هستید می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری که توسط اساتید برجسته درسا کلینیک برگزار می‌شود ، همانند یک پزشک حرفه‌ای و متخصص از این روش درآمد کسب کنید .

چرا در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری شرکت کنیم؟

آموزش تزریق بوتاکس در ساری

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که یادگیری بوتاکس تنها برای پزشکان امکان‌پذیر است و فقط پزشکانی که حداقل مدرک پزشک عمومی دارند ، می‌توانند در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری شرکت کنند ، اما باید گفت که هیچ محدودیتی برای حضور شما در این دوره وجود ندارد .

با شرکت در این ورکشاپ تمام جزییات را به طور مفصل به شما آموزش خواهیم داد . ابتدا با آناتومی بدن و صورت انسان و تمام نقاط حساس صورت انسان آشنا خواهید شد .

با توجه به اینکه تزریق نادرست ممکن است عوارضی را ایجاد کند ( البته تاثیر این عوارض حداقل تا ۹ ماه است و به تدریج از بدن بیرون می‌رود ) ، شما در این دوره با تمام عوارض ناشی از خطای انتخاب دوز یا تزریق در محل اشتباه آشنا می‌شوید ، حتی راه‌های رفع عوارض نیز برای شما آموزش داده می‌شود .

با شرکت در این دوره به طور کامل با بوتاکس ، تاریخچه ، نوع دارو ، دوز مناسب برای هر مشکل بر اساس سن و درجه مشکل ، ناحیه تزریق و … آشنا می‌شوید و با پایان گرفتن دوره یک حرفه‌ای و متخصص تزریق بوتاکس خواهید شد .

البته با پایان دوره برای گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای ، یک آزمون از شما زیر نظر جهاد دانشگاهی گرفته می‌شود که مهارت‌ها و تخصص شما را می‌سنجند . با گرفتن مدرک شما به عنوان یک متخصص تزریق بوتاکس می‌توانید در یک کلینیک زیبایی مشغول به کار شوید .

آموزش تزریق بوتاکس در ساری

در پایان

اگر شما نیز به دنبال یک حرفه با پرستیژ و پر درآمد هستید ، پیشنهاد می‌کنیم که در دوره آموزش تزریق بوتاکس در ساری که توسط اساتید مجرب و متخصص کلینیک درسا برگزار می‌شود ، شرکت کنید .

خوشبختانه این کلینیک این کلاس‌ها را فقط در شهر تهران برگزار نمی‌کند و در سایر شهرهای ایران از جمله ساری نیز این دوره انجام می‌شود . کلینیک درسا کلینیک تمام مجوز‌های لازم را از جهاد دانشگاهی و فنی حرفه‌ای برای برگزاری این دوره‌ها دارد .

تیم متخصص و حرفه‌ای این مرکز تمام دانش و مهارت‌های خود را به کارآموزان آموزش خواهند دید و حتی در پایان دوره نیز در صورت هر گونه سوال یا مشکلی از شما پشتیبانی می‌کنند .

اگر مایل به حضور در دوره آموزش بوتاکس در ساری هستید ، به سایت درسا کلینیک مراجعه کنید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید یا برای ما پیغام بگذارید ، مشاورین ما با صبر و بردباری و در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »