خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار

آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار بدلیل استقبال بالای بانوان این شهر صورت پذیرفته است. در چند دهه اخیر شاهد افزایش استفاده از بوتاکس در مراکز زیبایی هستیم . تزریق بوتاکس به یک روش پرطرفدار در میان خانم‌ها و حتی آقایان ، در درمان چین و چروک تبدیل شده است .

به دلیل استقبال بسیار زیاد افراد از بوتاکس و افزایش تقاضای ورود به این حرفه ، آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار نیز از محبوبیت برخوردار شده است .

درسا کلینیک با داشتن سابقه در آموزش افراد و آماده سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار ، در زمینه آموزش پیشرو بوده و جزو کلینیک‌های معتبر این بازار به شمار می‌رود .

 

آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار-وب سایت درساکلینیک

تزریق بوتاکس چیست؟

با افزایش سن و به ویژه بعد از گذشت سی سال ، اکثر افراد شاهد چین و چروک‌هایی در پوست خود ، به ویژه در پیشانی ، دور چشم و حتی شاهد افزایش خط خنده می‌شوند . در این مواقع ، بوتاکس تنها راه حل امن و ساده برای درمان است . بوتاکس در واقع نوعی سم به نام بوتولینوم است که از یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم ترشح می‌شود .

این سم یا همان بوتولینوم ، یک نوع پروتیین عصبی است که وقتی وارد بدن فرد می‌شود ، جلوی آزاد شدن انتقال دهنده عصبی به نام استیل کولین از انتهای هر عصب درون بدن را می‌گیرد و به این ترتیب ، باعث فلج شل می‌شود . ناگفته نماند که بیماری بوتولیسم به دلیل همین سم به وجود می‌آید .

البته ذکر این نکته بی لطف نیست که این سم به هیچ عنوان خطری ندارد و تنها بر روی ماهیچه‌هایی که باعث چین و چروک در صورت می‌شوند ، تاثیر می‌گذارد و از این طریق در درمان چین و‌چروک بسیار موثر است . در آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار به طور مفصل با بوتاکس آشنا می‌شوید .

این سم یا همان بوتولیسم در حال حاضر در ویال‌های تک نفره و همچنین ویال‌های دونفره در بازار موجود است . لازم به ذکر است که ماهیت بوتولیسم یک نوع پروتیین استریل شده است ، این پروتیین بسیار خالص است و به صورت پودر ساخته و به عرضه می‌رسد .

کاربردهای زیبایی و درمانی تزریق بوتاکس در سبزوار

قبلا ذکر کردیک که اصل ماهیت تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک است اما ناگفته نماند که این ماده برای مصارف و خواص درمانی هم ، کاربردهای بسیار زیادی دارد . در ادامه به چند مورد از کاربردهای بوتاکس اشاره خواهیم کرد ؛ در دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار با کاربردهای دیگر بوتاکس نیز آشنا می‌شوید .

  • درمان سردرد میگرنی : کاربردهای درمانی بوتاکس برای درمان سردردهای میگرنی رواج بسیاری پیدا کرده است .
  • درمان تعریق بدن : بوتاکس در درمان تعریق بدن و از طریق تزریق بوتاکس به زیر بغل و کف دست و پا کاربرد دارد .
  • کمک به درمان عدم تقارن صورت : درمان نامتقارن بودن صورت و درمان اسکارو یا زخم‌های دردناک بدن به وسیله بوتاکس میسر است .

اما چند مورد از کاربردهای زیبایی بوتاکس شامل موارد زیر است ؛

  • برای رفع چین و‌چروک صورت
  • بالا بردن نوک بینی
  • بالا بردن ابرو
  • بهبود چین‌های چانه
  • کاهش خطوط عرض گردن
  • رفع چروک عمودی گردن
  • رفع خط اخم
  • رفع خط لبخند
  • رفع افتادگی پلک

در دوره‌های آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار کلیه کاربردهای زیبایی بوتاکس را فرا خواهید گرفت .

 

آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار-وب سایت درساکلینیک

تاریخچه کشف بوتاکس

یک چشم پزشک آمریکایی به نام آلن اسکات به طور ناگهانی و در هنگام کار در مطب خود متوجه خواص بوتاکس یا همان سم بوتولینوم شد که این سم ، البته نوع A آن ، باعث رفع خطوط اخم می‌شود .

بوتاکس و کاربردهای این سم برای کارهای زیبایی ، اولین بار حدودا در سال ۲۰۰۲ توسط سازمانFDA  تایید شد و همچنین ، حدود یازده سال بعد یعنی در اوایل سال ۲۰۱۳ به این سازمان به این نتیجه رسید که ، استفاده از بوتاکس برای رفع خطوط چین و‌چروک اطراف چشم نیز بسیار کاربردی و مفید است .

دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار اطلاعات بیشتری از تاریخچه و‌نحوه کشف بوتاکس به شما ارایه می‌دهد .

رعایت مراقبت‌های مهم قبل از تزریق در سبزوار

 قبل و بعد از تزریق بوتاکس باید یک سری مراقبت‌های ویژه‌ای انجام شود تا تاثیر بوتاکس بهتر نشان داده شود ضمن اینکه از ایجاد عوارض جلوگیری به عمل آید .

در دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار به طور کامل تمامی این مراقبت‌ها با جزییات آموزش داده می‌شود .

به یاد داشته باشید که قبل از تزریق بوتاکس از مصرف داروهایی مانند آسپرین ، امگا ۳ و ویتامین E و کلیه داروهای ضد التهابی خودداری کنید .

دلیل این کار برای این است که کبودی ناشی از تزریق بوتاکس ، تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند . اگر ویتامین‌ها و سایر داروهای گیاهی را نیز مصرف می‌کنید ، حتما قبل از تزریق با پزشک در میان بگذارید .

اگر مبتلا به بیماری ویروسی مانند انواع سرماخوردگی یا انفولانزا هستید ، قبل از تزریق حتما باید اقدام به درمان ویروس کنید و سپس می‌توانید اقدام به تزریق بوتاکس کنید .

در روز تزریق بوتاکس از داشتن هرگونه آرایش خودداذی کنید و پس از آن نیز صورت و پوست خود را برای مدتی تمیز و پاک نگه دارید .

ممکن است پس از تزریق بوتاکس ، شاهد کبودی‌هایی در پوست خود شوید ، هر چند پیدا شدن این کبودی‌ها امری عادی است اما میزان کبودی و شدت آن ، به نوع پوست نیز بستگی دارد .

در حال حاضر در ایران فقط سه نوع بوتاکس دارای مجوز هستند که این سه برند مسپورت ، دیسپورت و نورولوکس هستند ، بنابراین حتما از نوع و برند بوتاکسی که برای شما تزریق می‌شود مطمئن شوید .

در بازار بوتاکس چینی بسیار رواج پیدا کرده است ، از مصرف بوتاکس چینی تا حد ممکن خودداری کنید زیرا انواعی که در بالا ذکر شد کیفیت بالاتری دارند .

اگر در دوره شیردهی یا بارداری به سر می‌برید ، از مصرف بوتاکس جدا خودداری کنید . می‌توانید پس از گذراندن این دو دوره ، به تزریق بوتاکس اقدام کنید .

سایر نکات مراقبتی بعد از تزریق بوتاکس را می‌توانید در دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار بیاموزید .

مدت ماندگاری بوتاکس در سبزوار

مدت زمانی که تزریق بوتاکس دوام و ماندگاری دارد ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد . هرچند مدت زمان ماندگاری به چند مورد بستگی دارد اما به طور کلی بین سه تا شش ماه پیش بینی شده است .

عواملی مانند سن فردی که بوتاکس تزریق می‌کند ، ناحیه مورد تزریق ، عمق و میزان چروک ، استرس و تنش‌های روحی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید همگی از عوملی هستند که تاثیر و ماندگاری بوتاکس را کاهش می‌دهند .

در دوره‌های آموزشی تزریق بوتاکس کلینیک درسا ، با نکات موثر در ماندگاری بوتاکس دیگری ، از جمله نقش متابولیسم در ماندگاری بوتاکس آشنا می‌شوید .

که متابولیسم بالا باعث می‌شود سرعت جذب و دفع بوتاکس بالا رود .

قیمت دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار

کلینیک درسا یک مرکز زیبایی است که افتخار برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش زیبایی به چندین هنرجو با بیش از ده سال سابقه را دارد .

این کلینیک در نظر دارد تا دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار به همراه تمامی نکات و مراقبت‌های پس از آن را به صورت اصولی و با قیمتی باور نکردنی و کاملا مقرون به صرفه به هنرجویان مشتاق آموزش دهد .

تا از این طریق به راحتی جذب بازار کار در زمینه‌ای پر مشتری شوند .

کلینیک درسا با داشتن کادری مجرب از پزشکان و پرسنل متخصص ، دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار را بر اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای کشور و در بالاترین و حرفه‌ای ترین سطح برگزار می‌کند .

کلام اخر

تزریق بوتاکس یک روش درمانی برای رفع چین و چروک و افزایش زیبایی و جوانسازی پوست است اما این نکته را نباید فراموش کرد که با گسترش کلینیک‌های تزریق بوتاکس همواره خطر سواستفاده شیادانی در این زمینه نیز وجود دارد .

افراد خواهان ورود به این بازار، باید این نکته را همیشه به یاد داشته باشند که در هر دو زمینه تزریق بوتاکس و دوره‌های آموزشی برای تزریق بوتاکس ، باید به افراد و‌کلینیک‌های معتبر مراجعه کرد .

کلینیک درسا با داشتن پرسنل مجرب و سابقه درخشان در برگزاری دوره‌های آموزشی ، تلاش دارد تا دوره آموزش تزریق بوتاکس در سبزوار را با بهترین تکنیک‌ها و متدهای آموزش عملی و تئوری ، در بهترین و‌مجهزترین محیط به هنرجویان خود آموزش دهد .

تا از این طریق افراد مجرب و مسلط به اصول تزریق بوتاکس را وارد بازار کار نماید .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »