خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق بوتاکس در قزوین

چکیده محتوا

آموزش تزریق بوتاکس در قزوین

آموزش تزریق بوتاکس در قزوین امروزه با توجه به مزایا و مشتریان زیاد این درمان زیبایی ، متقاضیان زیادی دارد . افراد زیادی برای کسب درآمد و شاغل شدن به این می‌اندیشند که یک متخصص تزریق بوتاکس شوند .

اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که قصد یادگیری تزریق بوتاکس را به طور حرفه‌ای دارید در این مقاله همراه ما شوید ، نخست شما را با بوتاکس ، مزایا و تاثیرات آن آشنا خواهیم کرد ، سپس یک مرکز حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم .

 

تزریق بوتاکس چیست ؟

بوتاکس یکی از نام‌های تجاری سم بوتولینوم است ، این سم نخستین بار در یک شرکت آمریکایی به نام بوتاکس عرضه و به این نام معروف شد . این سم برای زیبایی و جوانسازی پوست در نقاط خاصی از ماهیچه‌های صورت تزریق و باعث فلج موقت در این مکان‌ها می‌شود .

تزریق بوتاکس چیست ؟

بوتاکس برای چه مواردی استفاده می شود ؟

اغلب ما بوتاکس را برای رفع چین و چروک می‌شناسیم اما کاربرد آن بسیار وسیع‌تر از جوان سازی و صاف کردن پوست است . در زیر به کاربرد‌های رایج بوتاکس می‌پردازیم :

زیبایی : بوتاکس چروک اطراف چشم یا در اصطلاح پا کلاغ‌های و خط اخم را در پیشانی ازبین می‌برد ، همینطور برای از بین بردن چروک و خط‌های چانه ، نوک بینی و لبخند استفاده می‌شود .

جای جراحی : از بوتاکس برای بهبود ظاهر زخم‌های جراحی ، اسکارهای هیپرتروفیک و کلوئید استفاده می‌شود .

استفاده درماتولوژیک : اگر بوتاکس در دوزهای کمی تزریق شود در درمان آکنه ، روزاسه ، منافذ باز و سایر بیماری‌های پوستی نادر بسیار موثری است . می‌توان از آن برای درمان هایپرهیدروزیس (تعریق بیش از حد) در زیر ، دست‌ها ، پاها و صورت نیز بهره گرفت .

کاربرد عصبی : بوتاکس را برای درمان اسپاسم ، دیستونی و میگرن مزمن نیز تزریق می‌کنند .

با توجه به کاربرد‌های وسیع بوتاکس ، شما نیز می‌توانید وارد این حرفه شوید و کسب درآمد کنید ؛ البته باید در یک مرکز حرفه‌ای آموزش دیده باشید برای آموزش تزریق بوتاکس در قزوین ما مرکز زیبایی درسا کلینیک را به شما پیشنهاد می‌دهیم .

بوتاکس برای چه مواردی استفاده می شود ؟

 

مزایای بوتاکس

در میان درمان‌های مبارزه با چین و چروک ، اغلب روش‌ها بر درمان افتادگی پوست ، تحریک تولید کلاژن یا تجدید سلول تمرکز می‌کنند . بوتاکس تنها روش زیبایی است که روی عضله اثر می‌گذارد .

در واقع تزریق بوتاکس از انقباض عضلانی که مسئول ظاهر چین و چروک است ، جلوگیری می‌کند . در نتیجه ، علاوه بر پنهان کردن علائم موجود ، از ظهور علائم جدید نیز جلوگیری می‌کند .

بوتاکس به عضله صورت تزریق می‌شود و فورا مشکلات را برطرف می‌کند . به طور کلی ، بیماران معمولاً تحمل خوبی نسبت به سم دارند و عوارض جانبی آن حداقل است و بیشتر عوارض مانند درد و تورم تزریق در نواحی حساس صورت مربوط می‌شود .

تزریق بوتاکس نیاز به هیچ نقاهتی ندارد و تنها مراقبت توصیه شده این است که چند ساعت پس از جلسه از فشار دادن یا ماساژ دادن ناحیه خودداری کنید .

با توجه به مزایای بیان شده ، افراد زیادی برای جوان سازی و زیبایی پوست خود این درمان را به سایر روش‌های زیبایی و رفع چین و چروک ترجیح می‌دهند . شما با حرفه‌ای شدن در تزریق بوتاکس می‌توانید به در آمد زیادی در ماه برسید .

ابتدا باید در مرکز آموزش تزریق بوتاکس در قزوین شرکت کرده ، تا ضمن آموزش تخصصی و کامل ، مدرک معتبر و بین المللی فن حرفه‌ای را نیز دریافت کنید . این مدرک بیانگر تخصص و مهارت شماست .

تزریق بوتاکس در چه نواحی از صورت انجام می‌گیرد ؟

همانگونه که در بالا نیز توضیح دادیم ، بوتاکس بیشتر برای رفع چین و چروک و جوان سازی در صورت به کار گرفته می‌شود . در دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین ، نحوه بوتاکس تمام نواحی زیر را صورت تخصصی فرا می‌گیرید .

تزریق بوتاکس در چه نواحی از صورت انجام می‌گیرد ؟

بوتاکس دور چشم :

چروک دور چشم یا پا کلاغی‌های معروف یکی از بزرگترین انگیزه‌ها برای درخواست بوتاکس است . به ناچار ، با گذشت زمان و روند طبیعی پیری ، خطوط به طور فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و عمیق‌تر می‌شود ، این چروک ناشی از حرکت مکرر عضله اربیکولاریس است .

سم بوتولینوم برای این درمان بسیار کارآمد و مناسب است ، در صورت تزریق در ناحیه از انقباض بیش از حد جلوگیری می کند . با تزریق بوتاکس در این ناحیه علاوه بر کاهش سرعت و جلوگیری از پیدایش چروک‌های جدید ، چین و چروک‌های قدیمی نیز برطرف می‌شوند .

بوتاکس دور چشم :

 بوتاکس پیشانی :

وقتی چشمانتان را کاملا باز می‌کنید و ابروهایتان را بالا می‌برید، آیا متوجه خطوطی روی پیشانی‌تان می‌شوید ؟ با گذشت زمان آنها بیشتر مشخص خواهند شد .

اما حقیقت این است که سن دقیقی وجود ندارد که این چروک‌ها به سراغ شما بیایند ، ممکن است به یکباره متوجه این خط‌های پیشانی شوید . استفاده صحیح و به خوبی توزیع شده بوتاکس کمک می‌کند که این خطوط بدون آسیب رساندن به حالات طبیعی صورت محو شوند .

بوتاکس بین ابروها

ناحیه بین ابروها گلابلا نام دارد ، در زمانی که عصبانی ، مضطرب یا ناراحت باشید ، این منطقه را منقبض و پر از اخم می‌کنید . این عمل را همه ما به صورت غیر ارادی انجام می‌دهیم و هر بار تکرار این کار خطوط ناخوشایندی را به جا می‌گذارد ، تزریق بوتاکس می‌تواند این روند را مختل و خطوط را رفع کند .

بوتاکس قوس ابرو

حتی می‌توانید با تزریق بوتاکس ابروهایتان را قوس دهید ! برای این کار ، سم روی گلابلا ، برخی از مناطق استراتژیک در اندام فوقانی بالای ابرو و پلک‌ها اعمال می‌شود . در ورکشاپ آموزش تزریق بوتاکس در قزوین به طور کامل شما را با نقاط تزریق و دوز مناسب ، برای قوس دادن به ابروها به طور تئوری وعملی آشنا می‌کنند .

 

بوتاکس عضله بینی

چین و چروک‌های کوچکی که روی ناحیه بین چشم‌ها ایجاد می‌شوند ، گاتینیو نامیده می‌شوند . هنگام فشار دادن نوک بینی به سمت بالا بسیار نمایان می‌شود . ‌استفاده از بوتاکس مانع از عمیق شدن این خطوط می‌شود . اگر این چین‌ و چروک‌ها عمیق و مشخص باشند نیز جای نگرانی نیست‌ ؛ زیرا بوتولینوم به محو شدن انها کمک می‌کند .

 

 بوتاکس نوک بینی

با بوتاکس می‌توان نوک بینی را کشیده کرد ! اگر نوک بینی شما کمی آویزان است یا هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن می‌افتد ، تزریق بوتاکس می‌تواند به شما کمک کند ! بوتاکس روی عضله فشار دهنده بینی که مسئول پایین آوردن نوک بینی است ، اعمال می‌شود .

بوتاکس برای چروک دور دهان

معمولا خطوط اطراف لب‌ها با بالا رفتن سن خود را نشان می‌دهند . بوتاکس ، یک راه درمانی و پیشگیری موثر برای مقابله با خطوط اطراف دهان ، است . در دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین به شما خواهیم گفت که برای تزریق اطرف دهان ، بدون آسیب رساندن به حرکت لب‌ها یا حالت صورت ، چه دوزی مناسب است .

 

بوتاکس سلولیت چانه

انقباض بیش از حد عضله چانه ، مسئول ایجاد چین و چروک در این ناحیه است . توجه داشته باشید که این چین و چروک‌ها بر عکس سایر خطوط صورت بیشتر شبیه سوراخ‌های کوچک مانند سلولیت هستند ، از این رو این نام را به خود گرفته است . با این حال ، می‌توانید با استفاده از سم بوتولینوم ، پوست صاف‌تری را در این ناحیه تضمین و سلولیت را از بین ببرید !

آشنایی با دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین

همانگونه که تا به اینجای متن متوجه شدید ، بوتاکس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین درمان‌های پزشکی زیبایی است که امکان صاف کردن فوری چین و چروک‌ها را فراهم می‌کند . با توجه به محبوبیت این روش افراد بسیاری مایل به یادگیری این روش و مشغول شدن در این حرفه هستند .

گروه آموزشی درسا کلینیک در تمام شهرهای ایران از جمله قزوین دوره‌های آموزش تخصصی و حرفه‌ای بوتاکس را ارائه می‌دهد . دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین در دو مرحله تئوری و عملی برگزار می‌شود .

اولین قسمت آموزش ، آموزش تئوری است که در طی آن اصول اولیه استفاده از بوتاکس را در چندین حوزه درمانی یاد خواهید گرفت . در بخش تئوری با آناتومی ماهیچه صورت ، نقاطی که می‌توان بوتاکس کرد ، انواع بوتولینوم ، دوز مناسب بوتولونیوم برای هر مشکل صحبت خواهد شد .

بخش عملی آموزش تزریق بوتاکس در قزوین حدود ۶ ساعت طول می‌کشد و با یک ازمون برای اعطای مدرک بین‌المللی فنی‌حرفه‌ای پایان می‌رسد . در طی این دوره مستقل با کمک مربی روی مدل‌ها ، نحوه اعمال سم بوتولینوم را با استفاده از تکنیک تزریق تخصصی خواهید آموخت .

پس از اتمام دوره آموزشی ، کارآموز گواهینامه‌ای معتبر را دریافت می‌کند که نشان‌دهنده متخصص بودن او در این زمینه و پذیرفته شدن در کلینیک‌های زیبایی است .

آشنایی با دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین

در پایان

مرکز زیبایی و آموزشی درسا کلینیک ، تمام دوره‌های آموزشی زیبایی را ازجمله تزریق بوتاکس را در تمام شهرهای ایران برگزار می‌کند . اگر مایل به حضور در دوره آموزش تزریق بوتاکس در قزوین هستید ، به سایت درسا کلینیک وارد شوید و با تیم پشتیبانی این سایت تماس بگیرید تا تمام راهنمایی‌های لازم را به شما دهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »