خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق خط گونه

چکیده محتوا

آموزش تزریق خط گونه

یکی از عمل های زیبایی و پرطرفدار و کاملاً ساده و بدون بیهوشی تزریق خط گونه است . گونه ها به عنوان قسمت بسیار مهم در بخش میانی صورت ، نقش پررنگی در زیبایی و جذابیت چهره ایفاء می کنند . پس یکی از نواحی که در زمانِ جوانسازی صورت بدان توجه ویژه ای می شود ، گونه ها می باشند . اغلب با افزایش سن افتادگی گونه منجر می شود تا چهره شما پیرتر به نظر آید و زیبای شما از دست برود . بهترین و سریع ترین شیوه برای برجسته نمودن گونه تزریق ژل خواهد بود . البته استاندارد و مورد ایمن بودن ژل از اهمیت شایانی برخوردار است . ژل ها از مواد مختلفی ساخته می شوند که همگی آن ها به طور طبیعی در بدن وجود دارد . یکی از مشکلات اعتماد به پزشک کم تجربه و غیرمتخصص ، نامتقارن بودن دوطرف صورت بعد از تزریق ژل است . ولی یک پزشک متخصص با توجه به ویژگی صورت و تمامی جوانب از بروز مشکلات پیش‌ گیری می کند .

آموزش تزریق خط گونه ؛

  • مشاوره

تزریق خط گونه به یک جلسه مشاوره میان پزشک و بیمار نیاز خواهد داشت تا در این جلسه انتظارات بیمار بیان گردیده و پزشک نکات رعایتی پیش و بعد از تزریق را به بیمار بگوید . نهایتاً زمان دقیق برای انجام کار را معین نماید . تنها ۲-۳ سی سی جهتِ تزریق برای هر گونه مورد نیاز خواهد بود . این شیوه حدوداً سی دقیقه به طول می انجامد ‌. اسید هیالورونیک بهترین انتخاب برای تزریق خط گونه خواهد بود . حتماً از اجزای پرکننده هم بپرسید تا نسبت بدان ها حساسیت نشان ندهید . از سویی تمامی داروها و مکمل مصرفی خود را به پزشک معالج بگویید چرا که امکان دارد با مواد موجود در پرکننده ها اثر متقابل نشان داده و یا منجر به لخته شدن خون شما بشود .

بیشتر بدانید: آموزش تزریق بوتاکس

 

  • آماده سازی گونه ها برای تزریق

دوّمین مرحله در تزریق خط گونه آماده سازی گونه بیمار در راستای شروع کار است . در این مرحله صورتِ بیمار به گونه ای کامل با آب و صابون شستشوی داده می شود تا هیچ گونه ماده آرایشی برروی پوست نباشد . بعد از آن پزشک معالج ناحیه ای که قرار است تزریق از آن جا انجام شود را استریل نموده و بیحسی موضعی را اعمال می نماید . در بعضی از موارد ، داروهای بیحسی با ژل ادغام شده و همزمان به گونه تزریق می شوند . پس از چند ثانیه گونه ها بیحس می شود و فرد بیمار دیگر هیچ گونه دردی را احساس نمی کند .

  • تزریق خط گونه

مرحله سوّم تزریق خط گونه می باشد . در این مرحله پزشک با استفاده از یک سرنگ مخصوص میزان مورد نیازی از ژل را به گونه ی بیمار تزریق خواهد کرد . تزریق ژل بایستی با حساسیت بالایی انجام بشود . چرا که هر نوع خطا و بی دقّتی می تواند زیبایی چهره شما را به خطر اندازد . پس از آن که تزریق به پایان رسید پزشک گونه شما را ماساژ می دهد تا شکل نهایی کار حاصل شود . نتایج حاصل از تزریق بعد از درمان قابل مشاهده خواهد بود . البته طی چند ساعت اوّل گونه ها ورم نموده و بزرگ تر از حد معمول به نظر می رسد .

آموزش تزریق خط گونه ؛

انواع ژل گونه را بشناسید ؛

فیلرها دارای انواع متنوعی هستند که توسط سازمان جهانی دارو تأیید گردیده اند . اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک دو نوع ژل فیلر پوستی محسوب می شوند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم بسیار اثربخشی دارند . این قبیل از فیلرهای پوستی موقتی ولی با ماندگاری بالا هستند . آن ها به عنوان بهترین ژل جهتِ تزریق به گونه با کمترین عارضه شناخته شده اند . ژل هایی چون ؛ ژوویدرم ، رستیلین بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده که به نسبت دیگر برندها ، مشهورتر ، کارآمد و کم هزینه تر هستند . قیمت تزریق خط گونه به نوع برند ژل و این موضوع که هیالورونیک اسید دارد و یا خیر بستگی دارد !

مقایسه تزریق خط گونه با جراحی !

جهتِ برجسته سازی گونه ، روش های بسیاری چون تزریق ژل و جراحی گونه وجود دارد . هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب مختص به خود است . تزریق ژل گونه با توجه به آسانی و سرعت در انجام کار و مشاهده نتایج بلافاصله پس از تزریق ، همچنین هزینه بسیار مناسب ، شیوه ای پرطرفدار محسوب می شود . چرا که فرد همانند گونه گذاری با جراحی ، دیگر درگیر عوارض پس از عمل جراحی نمی شود و تغییرات ایجاد شده بعد از جراحی قابل بازگشت نیست . حال اگر که بعد از تزریق ژل نتایج حاصله مطلوب شخص نبود ، می توان با تزریق آنزیم ، گونه ها را به حالت پیش از تزریق بازگرداند . علاوه بر این ها جراحی به نسبت تزریق خط گونه روشی پرهزینه و گران قیمت است .

مهمترین مزایای تزریق خط گونه ؛

  • این شیوه درمانی نیاز به انجام بیهوشی ندارد و فقط با بیحسی موضعی انجام خواهد شد .
  • مدت زمان نقاهت بعد از درمان بسیار کوتاه خواهد بود و فرد مدت کوتاهی نمی تواند به فعالیت روزانه خود ادامه دهد .
  • برجسته سازی گونه و زیبایی چهره شما . «می توانید آسیب ایجاد شده بر اثر افزایش سن یا خشک گردیدن پوست را برطرف بنمایید ‌ .»
  • کوتاه بودن زمان انجام در کنار ماندگاری طولانی مدت . «مدت زمان انجام این فرآیند حداکثر نیم ساعت خواهد بود . همچنین با توجه به نوع ژل انتخابی شما و سن افراد مقدار ماندگاری آن میان شش ماه الی دو سال می باشد . »
  • عدم صدمه به بافت پوستی . «ژل مورد استفاده برای تزریق به گونه ها اغلب از ماده هیالورونیک اسید ساخته شده است . به همین دلیل است که در طول زمان جذب پوست می شود و صدمه ای به بافت آن وارد نمی نماید . »

مهمترین مزایای تزریق خط گونه ؛

مهمترین عوارض تزریق خط گونه ؛

انجام هر عمل زیبایی چون این عمل عوارضی را با خود به همراه دارد . حتی زمانی که بهترین ژل در راستای تزریق خط گونه مورد استفاده قرار گیرد . منتهی زمانی که این عمل توسط یک پزشک متخصص و مجرب در یک کلینیک تخصصی انجام شود و در صورت استفاده از ژل مناسب عوارض بسیار کمتر خواهد شد ‌. به گونه ای که طی مدت زمان ۷۲ ساعت تمامی این عوارض از بین رفته و چهره شما به حالت عادی خود بازمی گردد . جالب است بدانید که به دلیل وجود هیالورونیک در ژل درصد بروز حساسیت به صفر می رسد . این موارد می تواند شامل ؛

  • احساس کمی بیحسی در محل تزریق ژل .
  • در بعضی از موارد احساس خواب رفتگی در گونه .
  • تجربه خونریزی در محل تزریق خط گونه در حد یک الی دو قطره .
  • قرمزی و التهاب بسیار کم که در طی چند ساعت از بین خواهد رفت .

هزینه تزریق خط گونه در سال ۱۴۰۱ ؛

استفاده از ژل جهتِ برطرف نمودن آسیب ها و افتادگی های پوست یکی از ارزان ترین و کم خطر ترین عمل زیبایی به شمار می رود . از آن سوی که این عمل یکی از انواع عمل زیبایی در نظر گرفته می شود ، بیمه هزینه آن را تحت پوشش قرار نخواهد داد . ولی هزینه های آن در مقایسه با سایر روش ها و عمل جراحی بسیار کمتر خواهد بود . بهترین ژل برای تزریق قطعاً قیمتی متفاوت نسبت به سایر ژل ها خواهد داشت .

  • بسته به مقدار حجم تزریقی . «بنابر فرم چهره فرد و حالت مدّنظر وی ، میزان متفاوتی ژل برای هر فرد استفاده خواهد شد . پس به هر مقدار که حجم ژل تزریقی بیشتر شود ، قطعاً هزینه نهایی هم بالاتر خواهد رفت » .
  • برند ژل و کیفیت مواد . «برندهای متنوع ژل که جهتِ تزریق به صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، کیفیت و ویژگی متفاوتی دارند ‌. پس قیمت آن ها با همدیگر متفاوت می باشد . براساس آن که از چه نوع ژلی در راستای تزریق استفاده می شود ، هزینه پایانی متفاوت خواهد بود » .
  • تجربه و مهارت پزشک . «پزشکان باتجربه و متخصص که در زمینه زیبایی هستند ، غالباً حق‌الزحمه بیشتری بابت انجام جراحی دریافت خواهند کرد . عملکرد پزشک اثرات بسیاری در کیفیت انجام تزریق خط گونه خواهد داشت » .

هزینه تزریق خط گونه در سال 1401 ؛

صحبت آخر

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود سعی نمودیم شما را با مهمترین نکات موجود در زمینه تزریق خط گونه آشنا بنماییم .‌ شما قطعاً با مطالعه این مطلب درک نمودید که برجسته تر کردن گونه ها و از بین بردن خطوط ایجاد شده در این ناحیه قطعاً هزینه ای کمتر از عمل جراحی دارد . البته تزریق ژل عوارض کمتری را هم به دنبال خود داشته و شما می توانید کمترین مقدار عارضه را تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »