خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر خط اخم

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر خط اخم

اگر که در بینابین دوستان و اطرافیان خود فردی عصبی و اخمو دارید ، حتی میان دو ابروی وی یک خط می‌ بینید که به تدریج عمیق‌ تر شده است و به یک شکاف مبدل گردیده است . بدین خط ، خط اخم می گویند که ظاهر شما را پیرتر از پیش نشان می دهد . در ابتدا پیشنهاد می کنیم که خلق و خوی خود را عوض نمایید چون عصبی بودن ، آدمی را پیر می کند . سپس جهتِ رفع آثار این بدخلقی ، می توانید تزریق ژل خط اخم را انجام بدهید . البته توجه داشته باشید که جهتِ انجام این کار بایستی به سراغ متخصصین توانمند روید تا از نتیجه و کیفیت پایانی کار اطمینان خاطر داشته باشید . ما در این نوشتار از خود با شما همراه خواهیم بود تا آموزش تزریق فیلر خط اخم را ارزیابی نماییم . لطفاً با ما تا پایان این نوشتار از خود همراه باشید .

آموزش تزریق فیلر خط اخم ؛

تکنیک و طریقه ی تزریق فیلر بسیار حائز اهمیت است . به علت وجود مویرگ های زیاد که از نواحی خط اخم به سمت چشم کشیده می شود ، اشتباه و خطا در زمانِ تزریق می تواند منجر به ورود آسیب شود . پس انتخاب یک پزشک متخصص و مجرب بسیار پراهمیت است . پزشک با وارسی عمق خط اخم و نوع و شرایط پوست درخواست کننده ، مقدار موردنیاز ژل را معین خواهد کرد . اغلب حدوداً یک سی سی کفایت می کند . بعد از آن با استفاده از کرم موضع را بیحس خواهد نمود و با سوزن مخصوص فیلر را تزریق می نماید . مدت زمان این عمل بسیار کوتاه بوده و درد قابل توجهی توسط متقاضی احساس نخواهد شد . مقداری اندک قرمزی و کبودی و تورم در نواحی مورد تزریق طبیعی بوده و کم کم بهبود پیدا می نماید .

آموزش تزریق فیلر خط اخم ؛

 

بهترین برند تزریق ژل خط اخم ؛

کافی است کمی در بازار فروش ژل جست و جوی بنمایید تا متوجه گردید چه تعداد برند در این حیطه فعالیت می نمایند . متأسفانه از به هنگامی که تزریق ژل با استقبال مردم رو به رو شد ، افراد سوء استفاده گر از این فرصت استفاده نموده و آغاز به تولید محصولاتی تقلبی کردند . پس اگر که متخصص به سراغ این نوع از ژل ها رود ، شما دچار عوارض بسیار بدی خواهید شد . توصیه ما به شما این است که از پزشک خود در ارتباط با نام برند بپرسید تا متوجه بشوید آیا برند ژل مورد استفاده در فهرست بهترین ها قرار دارد و یا خیر ! چند مورد از بهترین برندهای تزریق ژل خط اخم عبارت می باشد از ؛

  • ژل ژوویدرم
  • ژل تئوسیال
  • ژل رستیلن
  • ژل استایلج

ماندگاری تزریق فیلر خط اخم

خط اخم از جمله عارضه هایی است که نه تنها بر زیبایی چهره اثرگذار است بلکه از دیدگاه دیگران ، شما فردی بسیار بد اخلاق و اخمو به نظر می رسید . هیچ فردی از وجود این شکاف در پیشانی رضایت ندارد و تمامی افراد به دنبال راهی می باشند که این مشکل را رفع کنند . یکی از پرسش های مهم مراجعه کنندگان از متخصص در جلسه مشاوره ، مدت زمان ماندگاری تزریق فیلر خط اخم می باشد . چند عامل در این راستا اثرگذار خواهد بود ؛

  • جهتِ تزریق فیلر از کدام مارک های تولید کننده استفاده می شود ؟
  • آیا متخصص با مهارت و تجربه بالا فرآیند تزریق را انجام می دهد و منجر به آسیب های بافتی نمی شود ؟
  • آیا مراقبت پس از تزریق ژل خط اخم را جدی گرفته اید تا دچار عوارضی همانند ؛ عفونت و کبودی نشوید ؟
  • آیا به نوشیدن آب کافی اهمیت می دهید ! به این مسئله توجه داشته باشید که نوشیدن آب ، سرعت جذب هیالورونیک اسید موجود در ژل را کند می نماید و نهایتاً طول عمر تزریق بیشتر خواهد شد .

ماندگاری تزریق فیلر خط اخم

مراقبت پیش از تزریق ژل خط اخم ؛

چنانچه که پس از جلسه مشاوره معین گردید که شما کاندید مناسبی در راستای تزریق ژل خط اخم می باشید ، بایستی نکات ذیل را پیش از تزریق رعایت بنمایید ؛

  • در روز تزریق ژل ، صورت بایستی عاری از هرگونه ماده آرایشی و بهداشتی باشد .
  • شب پیش از تزریق ، حتماً دوش بگیرید تا پوست صورت شما عاری از هرگونه میکروب و آلاینده ها باشد .
  • افرادی که از مشروبات الکلی و دخانیات استفاده می نمایند ، بایستی این عادات نادرست را مدتی پیش از تزریق فیلر ، کنار گذارند ‌.
  • مصرف داروی رقیق کننده و منعقد کننده خون ، دو هفته پیش از تزریق ژل ممنوع می باشد . حتی خوراک هایی که حاوی ویتامین E می باشند را نباید مصرف بنمایید .

مراقبت پیش از تزریق ژل خط اخم ؛

مراقبت بعد از تزریق ژل خط اخم ؛

  • تا مدت زمانی پس از تزریق فیلر خط اخم ، بایستی مشروبات الکلی و دخانیات را کنار گذارید ‌.
  • امکان دارد پس از اتمام کار ، درد داشته باشید . مصرف مسکن با نظر متخصص ، به رفع درد کمک خواهد کرد .
  • پزشک برای شما داروهایی را تجویز خواهد کرد که بایستی به گونه ای کامل و بدون وقفه مصرف بنمایید .
  • انجام فعالیت و ورزش سنگین ، منجر به از میان رفتن تمامی زحمات شما می شود . پس تا به هنگامی که متخصص توصیه می نماید ، فعالیت ورزشی سنگین را کنار بگذارید .
  • پس از تزریق فیلر خط اخم ، به هیچ وجه نباید به صورت خودتان فشار بیاورید . خارش و ماساژ دادن ممنوع است . حتی در زمان استراحت نمودن نیز بایستی مراقب شیوه ی خوابیدن خود باشید .
  • افرادی که تزریق ژل خط اخم انجام می دهند ، تا مدت زمانی باید از مواد شوینده مناسب استفاده نمایند تا هم تأثیر سوء برروی تزریق نداشته باشد و هم با از میان بردن میکروب ها ، خطرات عفونت ها را دفع کند .
  • یکی از عارضه های جانبی تزریق فیلر ، التهاب ، کبودی و ورم پوست می باشد . جایی برای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که پس از چند روز تمامی این عارضه ها رفع می شود . البته کمپرس یخ به تسریع بهبودی شما کمک خواهد کرد .

صحبت آخر

دوستان عزیز ما در این نوشتار از خود با آموزش تزریق فیلر خط اخم با شما همراه بودیم ‌. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده برای شما مفید بوده باشد . شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با متخصصان کلینیک درسا تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »