خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در ری

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در ری

تزریق فیلر ، یکی از این راه‌هاست که برای رفع نواقص و جوانسازی بانوان و آقایان به آن روی آورده‌اند و این امر باعث رونق این حرفه شده است . به همین دلیل آموزش تزریق فیلر در ری از استقبال بی نظیر هنرجویان بهره مند شده و هنرجویان زیادی خواستار پیوستن به این دوره آموزشی درسا کلینیک هستند .

 گستره علم پزشکی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های شگفت‌انگیزی داشته است تا آنجا که ، به جز درمان بیماری‌های بشر به رفع نواقص ظاهری و حتی جوانسازی بشر نیز پرداخته است . در زمینه جوانسازی ، چندین روش و‌تکنیک وجود دارد .

 

آموزش تزریق فیلر در ری-وب سایت درساکلینیک

آشنایی با روش تزریق فیلر 

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ، فیلر چیست ؟ در شروع دوره آموزشی آموزش تزریق فیلر در ری ، توضیح کامل و جامعی از فیلر ، مواد تشکیل دهنده آن و روش تزریق آن خواهید رسید .

اکثر ما تصوری که ، در مورد فیلر داریم این است که ، فیلر نوعی ژل است . در صورتی که ، این تصور کاملا اشتباه است و فیلر در واقع چربی است که از بدن خود افراد گرفته و به قسمت‌هایی که نیاز است ، به صورت موضعی تزریق می‌شود .

البته این به آن معنا نیست که ، فیلرهای آماده در بازار وجود نداشته باشد . فیلرهای آماده در بازار نیز وجود دارند که ، برای تزریق در مناطقی مانند چانه ، گونه و زیر چشم استفاده می‌شوند . همچنین ، می‌توان از فیلر برای حجم سازی نیز استفاده کرد و حجم برخی از نواحی بدن را افزایش داد .

نواحی مناسب برای تزریق فیلر کدامند ؟

در دوره آموزش تزریق فیلر در ری درسا کلینیک ، به طور کاملا مفصل در مورد نواحی مناسبی از بدن که ، می‌توان به آن‌ها فیلر تزریق کرد ، برای شما توضیح داده خواهد شد . فیلر هم برای جوانسازی و هم برای افزایش حجم کارایی دارد . نواحی از بدن که ، برای تزریق فیلر مناسب هستند شامل موارد زیر است ؛

  • تزریق فیلر گونه
  • تزریق فیلرچانه
  • تزریق فیلر به لب‌ها و همچنین ، تزریق خط لبخند
  • تزریق فیلر به زیر چشم
  • رفع خط اخم به وسیله تزریق فیلر
  • رفع خطوط پیشانی به وسیله تزریق فیلر
  • رفع خطوط پنجه کلاغی چشم به وسیله تزریق فیلر

ناگفته نماند که ، در دوره آموزش تزریق فیلر در ری که ، توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود ، کارشناسان مجرب تزریق فیلر ، کانتورینگ خط فک یا مدلینگ به وسیله فیلر را به شما آموزش خواهند داد . این دوره ارزشمند را از دست ندهید .

انواع فیلرهای مناسب برای تزریق کدام است ؟

دوره آموزش تزریق فیلر در ری که توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود ، کلیه آموزش‌ها و مطالب توسط مدرسان با تجربه این کلینیک ارایه می‌شود که در کمال آرامش و تسلط به بیان مطالب می‌پردازند تا ، هنرجویان به همه مطالب ارایه شده ، تسلط پیدا کنند .

فیلرهای تزریقی را از لحاظ مدت زمان ماندگاری به چند دسته تقسیم می‌شوند ؛ فیلرهای دایمی ، فیلرهای نیمه دایمی و فیلرهای موقتی . در ادامه به معرفی این سه دسته فیلر می‌پردازیم تا ، آشنایی نسبی با این فیلرها پیدا کنید .

  • فیلرهای دایمی : فیلرهای دایمی را از نامشان نیز می‌توان به ماهیت آن‌ها پی برد که ، به وسیله بدن تجزیه پذیر نیستند و بدن به خودی خود قادر به تجزیه آن‌ها نیست .
  • فیلرهای نیمه دایمی : برای تزریق این فیلرها نیاز است تا ، نکات به خصوصی رعایت شوند و به همین دلیل حتما باید پزشک با سابقه و دارای مهارت کافی این کار را انجام دهد . لازم به ذکر است که ماندگاری این نوع فیلرها به مدت ۲ الی ۴ سال است .
  • فیلرهای موقتی : یکی از معروف‌ترین نوع این فیلرها ، فیلر هیالورونیک اسید است که باعث تحریک و افزایش سنتز کلاژن و پر کردن حجم می‌شود .

در دوره آموزش تزریق فیلر در ری که ، توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود ، با کلیه انواع فیلرها آشنا خواهید شد . ضمن اینکه ، روش صحیح و اصولی تزریق فیلر را ، نیز خواهید آموخت .

مزایای روش تزریق فیلر چیست ؟

در دوره آموزش تزریق فیلر در ری با کلیه مزایای روش تزریق فیلر به طور کامل آشنا خواهید شد . متخصصان کلینیک درسا با مهارت و تخصص کافی ، تمام نکات و‌ملاحظات روش تزریق فیلر را به شما آموزش می‌دهند تا با اطلاعات کافی وارد این حرفه شوید .

روش تزریق فیلر یک روش غیر تهاجمی است که ، به نوعی پر کننده پوست به شمار می‌رود تا ، با کاهش چین و چروک و علایم پیری به جوانسازی پوست کمک شایانی کند .

از مزایای اصلی این روش ، یعنی تزریق فیلر می‌توان به این مورد اشاره کرد که ، عوارض جانبی نادری دارند ضمن اینکه ، مدت زمان نقاهت بسیار کمی داشته و فرد به سرعت بهبود می‌یابد .

عوارض روش تزریق فیلر چیست ؟

عوارض روش تزریق فیلر را نیز در دوره آموزش تزریق فیلر در ری فرا خواهید گرفت اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ، این عوارض خیلی جدی نبوده و با رسیدگی برطرف خواهند شد . علایمی که پس از تزریق فیلر معمولا بروز پیدا می‌کنند شامل موارد زیر هستند ؛

  • خارش محل تزریق فیلر
  • کبودی موقت محل تزریق فیلر
  • درد موقت پس از تزریق فیلر

چه کسانی کاندیداهای مناسبی برای تزریق فیلر هستند ؟

همانگونه که قبلا ذکر شد ، شما با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در ری با کلیه موارد از صفر تا صد تزریق فیلر آشنا خواهید شد که ، شامل شناختن کاندیداهای مناسب برای انجام تزریق فیلر نیز می‌باشد . در رابطه با کاندیداهای مناسب برای انجام تزریق فیلر ، باید گفت که این روش دارای محدودیت سنی نمی‌باشد .

شما به محض اینکه احساس کردید که چربی پوست خود را از دست داده‌اید می‌توانید اقدام به تزریق فیلر کنید . لازم به ذکر است که انجام روش تزریق فیلر مختص بانوان نبوده و حتی آقایان نیز قادر به انجام عمل تزریق فیلر هستند .

 

آموزش تزریق فیلر در ری-وب سایت درسا کلینیک

کلام پایانی

استقبال بی نظیر هنرجویان از دوره‌های قبلی کلینیک درسا باعث شد تا این بار این مجموعه ، دوره آموزش تزریق فیلر در ری را ، به درخواست هنرجویان برگزار نماید .

کلینیک درسا تنها کلینیک معتبر کشور است که تمامی دوره‌های آموزشی خود را بر اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای کشور برگزار می‌کند .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق بوتاکس صورت

آموزش تزریق فیلر در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »