خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در شهریار

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در شهریار

کلینیک درسا که ، برگزار کننده برترین دوره‌های آموزشی زیبایی در سطح کشور است ، بنا به درخواست هنرجویان بنا دارد تا دوره بی نظیر آموزش تزریق فیلر در شهریار را برگزار نماید و کلیه نکات و ملاحظات مورد نیاز برای یادگیری روش تزریق فیلر را در اختیار هنرجویان قرار دهد .

تزریق فیلر در طی سالیان اخیر با استقبال بی‌نظیر هر دو طیف بانوان و آقایان روبرو شده است و همین امر سبب شده تا بازار کار این حرفه رونق بسیار زیادی پیدا کند و افراد بیشتری به دنبال یادگیری این حرفه باشند .

 

 

آموزش تزریق فیلر در شهریار-وب سایت درساکلینیک

 

آشنایی با تزریق فیلر

در دوره‌ آموزش تزریق فیلر در شهریار که ، توسط کلینیک معتبر درسا برگزار می‌شود ، شما روش‌های صحیح و اصولی تزریق فیلرها را توسط کارشناسان مجرب این حرفه یاد می‌گیرید .

روش تزریق فیلر در واقع نوعی روش زیبایی غیر تهاجمی است که شامل تزریق چربی به پوست است . لازم به ذکر است که ، همواره این چربی را از پوست دریافت نمی‌کنند و ممکن است از نمونه‌های مصنوعی موجود در بازار استفاده نمایند .

فیلر در واقع با پر کردن حجم باعث برگشتن چربی از دست داده شده ، افزایش تحریک سنتز کلاژن پوست و در نتیجه جوانسازی پوست می‌شود . همانگونه که قبلا ذکر شد ، تزریق فیلر یعنی تزریق چربی به زیر پوست و با تزریق ژل کاملا متفاوت است .

مزایای روش تزریق فیلر چیست ؟

لازم به ذکر است که شما با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار با تمامی مزایای تزریق فیلر آشنا شده و اطلاعات کافی برای ورود به این حرفه را کسب خواهید کرد . تزریق فیلر یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست است که دارای مزایای ایده آل زیادی است .

برخی فیلرها دارای ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید هستند که ، با تزریق به پوست آن را آبرسانی کرده و باعث استحکام و جوانسازی آن می‌شوند .

از دیگر مزایای روش تزریق فیلر ، مدت زمان نمایان شدن نتایج است که ، بسیار سریع بوده و همچنین ، مدت زمان نقاهت آن بسیار کم است . شما پس از انجام تزریق فیلر ، می‌توانید به کارهای روزمره خود رسیدگی کنید .

اثر و ماندگاری روش تزریق فیلر بسیار زیاد است . به گونه‌ای که برخی فیلرها تا ۵ سال و برخی دیگر ۲ الی ۴ سال ماندگاری دارند .

کاربردهای روش تزریق فیلر چیست ؟

یکی دیگر از مطالبی که شما ، با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار فراخواهید گرفت ، کاربردهای روش تزریق فیلر است . تمامی این نکات و مطالب به همراه تمامی ملاحظات مهم و کلیدی توسط کارشناسان مجرب کلینیک درسا تدریس و آموزش داده می‌شود .

  • رفع چین و‌ چروک پوست : از روش تزریق فیلر برای از بین بردن چروک پوست اطراف چشم ، خط خنده و خط اخم استفاده می‌شود .
  • جوانسازی پوست دست‌ها : این روش یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست دست است که ، باعث شادابی دست‌ها می‌شود .
  • حجم دهی به نقاط مختلف : تزریق فیلر به غیر از جوانسازی برای افزایش حجم نواحی مختلف بدن مانند زیر چشم ، گونه ، لب و غیره کاربرد دارد .

نکات مهم قبل از انجام تزریق فیلر

هنگامی که در دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار شرکت می‌کنید ، مدرسان کلینیک درسا تمامی نکات مهم قبل و بعد از انجام تزریق فیلر را به صورت مفصل و با بیان کامل جزییات به شما آموزش می‌دهند تا ، با اطلاعات کاملی بتوانید وارد بازار کار این حرفه پر درآمد برسید .

  • یک هفته قبل از انجام تزریق فیلر از مصرف داروهایی که ، رقیق کننده خون هستند بپرهیزید . گاهی اوقات مصرف این داروها منجر به خونریزی در ناحیه تزریق می‌شوند .
  • در زمان انجام تزریق فیلر از مصرف کرم‌ها و لوسیون‌های جوانسازی پوست بپرهیزید و در این دوره مصرف این وسایل مراقبت پوستی را به تعویق بیندازید .
  • در صورتی که در زمان انجام تزریق فیلر دچار بیماری ویروسی نظیر سرماخوردگی بودید ، حتما به پزشک اطلاع داده و اقدام به درمان کنید .
  • برای اینکه پس از انجام تزریق فیلر دچار درد و‌کبودی نشوید از مصرف الکل و دخانیات به مدت یک هفته قبل از انجام عمل تزریق فیلر خودداری کنید .

دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار که ، توسط کلینیک درسا و بنا به درخواست هنرجویان برگزار می‌شود ، بر اساس استانداردهای فنی و حرفه‌ای کشور طراحی و مدیریت می‌شود . همچنین ، این دوره‌ها از سطح آموزشی بالایی برخوردار بوده و کلیه هنرجویان با بالاترین سطح اطلاعات این دوره را پشت سر خواهند گذاشت .

نحوه تزریق فیلر چگونه است ؟

پایه و اساس دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار آموزش نحوه تزریق فیلر به صورت پایه و اصولی است تا ، شما پس از گذراندن این دوره بتوانید به صورت حرفه‌ای وارد بازار کار این حرفه پر رونق و پر درآمد شوید .

برای انجام تزریق فیلر ، ابتدا پوست شما یا ناحیه مورد نظر را ، با بی حسی موضعی بی حس می‌کنند . لازم به ذکر است که ، برخی پرکننده‌ها یا فیلرها دارای بی حسی هستند . بعد از این مرحله فیلر توسط یک سوزن به زیر پوست شما تزریق می‌شود که ، پزشک باید مسلط به روش تزریق فیلر باشد .

البته لازم به ذکر است که ، ممکن است در برخی مواقع نیاز به تکرار جلسات درمان باشد و پزشک از شما درخواست نماید به فاصله چند هفته برای تکرار تزریق فیلر مراجعه نمایید . در کل طول جلسه درمان با فیلر مدت زمانی حدود پانزده دقیقه می‌باشد .

دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار شامل مراحل متعدد بسیار زیادی است که از صفر تا صد کلیه مباحث به صورت اصولی به شما آموزش داده می‌شود . برخی مراحل مهمی که به صورت تئوری به شما تدریس می‌شود شامل موارد زیر است ؛

  • آناتومی صورت
  • آنالیز صورت و پوست
  • نحوه مشاوره و گرفتن شرح حال مراجعین
  • نکات مهم قبل و بعد از انجام تزریق فیلر
  • مدت زمان ماندگاری فیلرها
  • مزایا و مدت زمان تجزیه پذیری فیلرها
  • شرایط ایده آل برای نگهداری فیلرها
  • انواع فیلرها ، نام‌ها ، عملکرد و روش نگهداری آن‌ها
  • روش اصولی و صحیح تزریق فیلر

تمامی این موارد بخش کوچکی از بخش تئوری این دوره است که بخش عملی را نیز شامل می‌شود و شما در بخش عملی دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار پس از اینکه ، مدرسان کار بر روی نمونه واقعی را به شما آموزش دادند ، ابتدا کار عملی را بر روی مولاژ و سپس بر روی مدل زنده تمرین خواهید کرد .

 

آموزش تزریق فیلر در شهریار-وب سایت درسا کلینیک

 

کلام پایانی

کلینیک درسا یکی از برترین دوره‌های آموزشی خود را با قیمتی بسیار اقتصادی برای علاقه مندان به حرفه تزریق فیلر و با نام آموزش تزریق فیلر در شهریار برگزار می‌کند . با شرکت در این دوره بسیار مفید پس از مدت کوتاهی قادر به ورود به بازار این حرفه خواهید بود .

اخیرا حرفه تزریق فیلر به یکی از حرفه‌های پر سود و درآمد زا تبدیل شده است که ، اگر بتوانید به صورت اصولی و صحیح آموزش ببینید می‌توانید به راحتی تبدیل به یک تکنسین متخصص تزریق فیلر شده و به درآمدی عالی در مدت زمانی کوتاه برسید . دوره آموزش تزریق فیلر در شهریار این فرصت استثنایی را به شما هدیه می‌دهد.

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »