خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در شیراز

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در شیراز

آموزش تزریق فیلر در شیراز یک فرصت عالی برای پزشکان و افرادی است که در پی یادگیری حرفه‌ای برای کسب درآمد هستند . این یک تبلیغ نیست ، یک واقعیت است که با سپری کردن این دوره آموزشی زیر نظر پزشکان درسا کلینیک ، فورا جذب بازار کار می‌شوید .

در این متن ضمن آشنایی با تزریق فیلر متوجه خواهید شد که چرا شرکت در این ورکشاپ ، آینده شغلی شما را تضمین می‌کند .

تزریق فیلر چیست ؟

بدن ما به طور طبیعی اسید هیالورونیک تولید می‌کند ، ماده ای معجزه آسا که توانایی حفظ آب در پوست ما را دارد . با افزایش سن ، تولید اسید هیالورونیک به طور چشمگیری کاهش می‌یابد و پوست دیگر توانایی ذخیره رطوبت را ندارد ، به مرور سفتی و شادابی خود را از دست می دهد و ما را پیرتر و خسته نشان می‌دهد .

امروزه یک راه حل مقابله با فرسودگی و پیری پوست صورت ، تزریق فیلر است . فیلر‌ها مواد پر کننده مختلفی هستند که معروف‌ترین نوع آن اسید هیالورونیک است . این ماده توانایی بالایی در جذب و ذخیره رطوبت پوست دارد .

با تزریق فیلر پوست صورت صاف ، هیدراته و انعطاف پذیر به نظر می‌رسد و عیوب ان محو می‌شود . با توجه به اینکه امروزه افراد بسیاری برای جوان‌سازی و با نشاطی پوست خود ، این روش زیبایی را انتخاب می‌کنند ، آموزش تزریق فیلر در شیراز یک فرصت عالی برای افرادی است که به دنبال کار پر درآمد و با پرستیژ هستند .

اثر تزریق فیلر

تزریق فیلر یک گزینه بسیار محبوب برای کاهش خطوط صورت ناشی از افزایش سن ، قرار گرفتن بیش از حد در معرض تابش نور خورشید یا آلودگی محیطی است .

فیلرها با اسید هیالورونیک (ماده ای که به طور طبیعی در بافت های همبند بدن یافت می شود ) ساخته می شوند . پس از تزریق این ماده ، پوستی که در طول فرآیند پیری حجم یا خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است ، دوباره برجسته و صاف می‌شود .

تزریقی فیلر چین و چروک ها را از داخل درمان می‌کند و پوست را جوان‌تر و شفاف‌تر نشان می‌دهد . علاوه بر این ، به حفظ یا بازیابی هیدراتاسیون ، حجم دادن به پوست و تحریک رشد سلول‌های کلاژن جدید کمک می‌کند .

تمام این عوامل دست به دست هم داده‌اند تا تزریق فیلر جایگزین عمل‌های زیبایی پر هزینه و پر دردسر شود و افراد زیادی این درمان زیبایی را با هزینه کم و تاثیر عالی ترجیح دهند ، شما نیز با شرکت در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در شیراز می‌توانید در کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید .

 

اثر تزریق فیلر

کاربرد تزریق فیلر

این نوع پرکننده برای چین و چروک‌های صورت ، استفاده می شود . رایج ترین موارد استفاده تزریق فیلر برای برجسته کردن لب ، برجسته کردن استخوان گونه ، اصلاح چانه ، رفع حلقه‌های تیره دور چشم است .

با شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در شیراز ، با نحوه تزریق فیلر در این نواحی برای مقاصد مختلف مانند حجیم کردن ، رفع چین و چروک و … به طور حرفه‌ای و تخصصی آشنا می‌شوید ‌.

مزایای تزریق فیلر

یکی از بزرگترین مزایای تزریق فیلر این است که از آنجایی که بدن ما این جزء را به طور طبیعی تولید می‌کند ، خطر واکنش آلرژیک وجود ندارد . علاوه بر این، فیلر‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک ، اثر بخشی فوری دارند . پس از ترک جلسه درمان ، بیمار بلافاصله تغییرات عالی در صورت خود خواهد شد و با گذشت زمان بهتر می‌شود .

ماندگاری تزریق فیلر حدود ۱۸ ماه است و به تدریج از بدن خارج می‌شود ؛ پس نیاز به تزریق مجدد دارد ، این مسیله برای پزشکان و اپراتور‌های زیبایی یک مزیت است ؛ زیرا مشتریان دایم تزریق فیلر را دارند .

با شرکت در کارگاه آموزش فیلر در شیراز شما نیز به صورت تخصصی این حرفه را فرا گرفته و با حرفه‌ای شدن در این درمان زیبایی ، مشتریان خود را راضی نگه می‌دارید . این رضایت سبب می‌شود که برای تزریق مجدد فیلر ، به شما مراجعه کنند .

مزایای تزریق فیلر

تزریق فیلر چه مشکلاتی را برطرف می‌کند ؟

پیش از تزریقی فیلر ابتدا با فرد یک مشاوره انجام می‌شود تا او با تاثیرات فیلر ، انواع فیلر ، بهترین روش درمانی برای مشکلات‌اش و … آشنا شده و آگاهانه تصمیم بگیرد . همانگونه که گفته شد ، تزریق فیلر برای مواردی چون آبرسانی به پوست ، به دست آوردن حجم مورد نظر ، تحریک سلول های کلاژن جدید ، صاف کردن خطوط ریز ، موثر است .

اگر احساس می‌کنید که صورت شما حجم و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده است ، تزریق هیالورونیک اسید بهترین روش درمانی است که می‌تواند به شما کمک کند . تزریق فیلر از روش‌هایی است که درصد موافقان آن بسیار بیشتر از مخالفان آن است و حتی به جرات می‌توان گفت هیچ مخالفی ندارد .‌

حال که با مفهوم تزریق فیلر و اثرات آن آشنا شده اید ، اگر مایل به شرکت در کلاس‌های آموزش تزریق فیلر در شیراز هستید ، در ادامه مطلب شما را با این دوره آموزشی که توسط پزشکان و اساتید درسا کلینیک برگزار می‌شود ، آشنا می‌کنیم .

 

تزریق فیلر چه مشکلاتی را برطرف می‌کند ؟

آموزش تزریق فیلر در شیراز

در این بخش شما را با تمام جزئیات آموزش تزریق فیلر در شیراز که توسط اساتید و پزشکان حرفه‌ای مرکز زیبایی درسا کلینیک برگزار می‌شود آشنا می‌کنیم . سر فصل آموزشی این دوره شامل نحوه تزریق فیلر‌های پایه ، تزریق فیلر‌های پیشرفته و تزریق فیلر‌های حجمی می‌شود .

هر یک ازاین سر فصل‌ها به طور مفصل و در دو بخش نظری و عملی برگزار می‌شود . هدف از بخش نظری اشنایی با فیلر ، انواع مواد پر کننده ، برندهای معتبر این محصول ، میزان دوز مناسب برای هر مشکل بیمار ، آشنایی با آناتومی صورت ، نحوه مشاوره به بیمار ، عوارض فیلر و .‌‌.. می‌باشد .

با پایان یافتن این بخش دوره عملی آموزش تزریق فیلر در شیراز آغاز می‌شود . در بخش عملی ، صورت بیمار با استفاده از یک مدل و مانکن آنالیز می‌شود ، سپس نحوه تزریق در ناحیه مناسب با توجه به هدف تزریق فیلر ، به طور کامل آموزش داده می‌شود .

با پایان یافتن دوره آموزشی شما باید در یک آزمون شرکت کنید و با قبولی در آزمون مدرک معتبر بین المللی فنی حرفه‌ای را که نشان از تخصص و مهارت شماست را دریافت می‌کنید . با در دست داشتن این مدرک به راحتی وارد بازار کار خواهید شد .

در پایان

مرکز زیبایی درسا کلینیک یکی از مراکز زیبایی و آموزشی است که در شهر تهران مستقر است . این مرکز زیبایی برای کمک به کارجویان علاقمند به حرفه زیبایی و با توجه به متقاضیان تزریق فیلر تصمیم به برگزاری کلاس‌های آموزش تزریق فیلر در شیراز و دیگر شهرهای ایران نموده است .

ورکشاپ آموزشی این کلینیک زیر نظر اساتید مجرب و پزشکان متخصص برگزار می‌شود ، تمام اصول تزریق فیلر در سطح یک حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود .

اگر قصد شرکت در این دوره تخصصی زیبایی دارید ، به سایت درسا کلینیک مراجعه کنید ، برای مشاورین ‌ما پیام بگذارید تا راهنمایی‌های لازم را در خصوص این دوره ، به شما بدهند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »