خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق فیلر در لاهیجان

چکیده محتوا

آموزش تزریق فیلر در لاهیجان

آموزش تزریق فیلر در لاهیجان چه شرایطی دارد ؟ چگونه می‌توانم در این دوره شرکت کنم ؟ آیا پس از پایان دوره مدرک معتبر برای من صادر می‌شود یا خیر ؟ مدت زمان این کارگاه چند روز است ؟ اگر قصد یادگیری تزریق فیلر را دارید ، حتما به دنبال پاسخ این سوالات هستید .

در این مقاله ما شما را با تمام شرایط آموزش تزریق فیلر که توسط آکادمی زیبایی درسا کلینیک در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود ، آشنا خواهیم کرد . بهتر است قبل از ثبت نامه در این کارگاه با تزریق فیلر ، نحوه کارکرد و کاربرد آن آشنا شوید .

تزریق فیلر چیست ؟

پیش از شروع آموزش تزریق فیلر در لاهیجان ، متخصصین این آکادمی نیز شما خواهند گفت که فیلر چیست . فیلر اسم عامیانه‌ای است که به پرکننده‌هایی که به منظور زیبایی بدون جراحی در بافت نرم زیر پوست تزریق می‌شود .

به عبارت دیگر فیلرها که به عنوان پرکننده نیز شناخته می‌شوند ، موادی هستند که در زیبایی به منظور پر کردن بافت‌های نرم زیر پوست به میل کاربر استفاده می‌شوند . در گذشته از انواع پرکننده‌ها مانند روغن فارافین ، سیلیکون مایع ، اسید هیالورونیک (HA) استفاده می‌کردند که امروزه HA از تمام آنها محبوب‌تر شده است .

HA ماده‌ای است که در ساختار طبیعی پوست نیز یافت می‌شود . این ماده‌ای است که وظیفه آبرسانی ، پرکننده و روشن کننده پوست را بر عهده دارد .

اسید هیالورونیک به لطف خواصی مانند سازگاری خوب با بدن ، توانایی آبرسانی بسیار قوی ، توانایی فرم دهی عالی بافت نرم پوست ، برای پر کردن و زیباتر شدن زیر پوست تزریق می‌شود .

هنگامی که HA به بافت نرم زیر جلدی تزریق می‌شود برای پر کردن آن قسمت از بافت کار می‌کند ، مولکول‌های HA به نواحی بافت نرم مجاور سرریز می‌شوند و برای مدت طولانی (معمولاً حدود ۱۸ ماه) در آن ناحیه ماندگاری دارند .

تزریق فیلر چیست ؟

کاربردهای زیبایی شناسی تزریق فیلر

اگر مایل به شرکت در دوره آموزش تزریق فیلر در لاهیجان هستید باید با نواحی کاربردی این پرکننده نیز آشنا شوید . فیلر در تمام نواحی زیر برای زیباسازی و جوان‌سازی پوست زنان و مردان به کار گرفته می‌شود ؛

تزریق فیلر برای زیبا‌تر کردن و ضخیم کردن لاله گوش ، افزایش طول و بیرون زدگی چانه ، روشن کردن پوست ، بلند‌تر کردن بینی ، حجیم کردن لب‌ها ، از بین بردن تمام چین و چروک‌ها و شیار‌های پوست در اطراف دهان ، چشم ، پیشانی و … به کار گرفته می‌شود .کاربردهای زیبایی شناسی تزریق فیلر

ماندگاری تزریق فیلر

فیلرها به بافت نرم تزریق می‌شوند که با کشیدن آب از بافت بینابینی به آرامی هیدراته و اثر زیبایی در سطح خارجی صورت ایجاد می‌کنند .

فیلر به تدریج توسط بدن از بین می‌رود و معمولاً پس از ۱۸ ماه بی اثر می‌شود . معمولاً افراد پس از حدود یک سال مجددا برای تزریق فیلر اقدام می‌کنند .

با توجه به این مسأله با شرکت در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در لاهیجان و حرفه‌ای شدن در این زمینه ، می‌توانید در آمد زیادی کسب کنید و مشتریان دایمی خود را داشته باشید .

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

در حال حاضر، HA توسط بسیاری از تولید کنندگان در جهان با اشکال مختلف بسته بندی ، حجم‌هایی مختلف ، کیفیت و قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شود . بنابراین، انتخاب محصولات باید با توجه به برند ، کشور سازنده ، تاریخ انقضا ، اسناد واردات ، قانونی بودن تجارت شرکت توزیع باشد .

استفاده از مواد با‌کیفیت و مرغوب ، سبب اثر بخشی و ایمنی فیلر می‌شود ، شما باید برند های معتبر را بشناسید و نمونه اورجینال را از تقلبی تشخیص دهید . با توجه به اهمیت این مسأله یکی از سر‌فصل‌های آموزشی کارگاه آموزش تزریق فیلر در لاهیجان ، معرفی برند‌های معتبر فیلر است .

در حال حاضر HA دارای انواع پر کردن بافت نرم ، افزایش حجم ، روشن کننده پوست و …است . باید با هریک از این مواد به طور کامل آشنا باشید ، فایده هر یک را به مشتری توضیح دهید و با توجه به مشکلات و خواسته او ، یک مورد را به او پیشنهاد دهید و در نهایت تصمیم‌گیری را به او واگذار کنید .

HA در لایه‌های بافت نرم زیر پوست قرار دارد ، به آرامی هیدراته می شود و تصویر زیبایی شناختی جدیدی برای بدن ایجاد می‌کند که پوست پرتر و روشن‌تر به نظر می‌رسد .

نتایج فیلر پس از ۴ ماه زیباتر خواهد شد ؛ سپس به تدریج تا ۱۸ ماهگی کاهش می یابد ، بنابراین اغلب تزریق فیلر پس از بیش از ۱ سال برای حفظ زیبایی نیاز به تکرار دارد .‌

تزریق فیلر کار سختی نیست ، اما باید توسط متخصص زیبایی انجام شود و باید طبق قانون سازمان بهداشت تزریق شود . تنها افرادی که دارای مدرک معتبر تزریق فیلر هستند و یا در کارگاه ‌های آموزش تزریق فیلر در لاهیجان شرکت داشته‌اند ، اجازه انجام این عملیات زیبایی را دارند .

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

ایمنی تزریق فیلر

HA به خودی خود برای بدن بسیار مفید است ، اما خلوص و کیفیت محصول به تولید کننده و استانداردهای تست محصول بستگی دارد . بنابراین اگر از محصولات نامرغوب استفاده شود ، احتمال دارد که عوارضی به همراه داشته باشد .

تکنیک تزریق فیلر ، موضوعی مهمی است که به ایمنی فیلر برمی‌گردد و در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در لاهیجان ، بسیار به آن پرداخته می‌شود . اگر پرکننده به جریان خون نریزد ، هیچ عارضه جدی ایجاد نمی کند .

به بیان ساده فیلر اگر در جای مناسب و در اصطلاح در خلاء تزریق شود ، ایمن و بی‌خطر است ؛ این شیوه تزریق فیلر ایمن ، بدون خطر و در سراسر جهان مورد تایید است .

آموزش تزریق فیلر در لاهیجان

اگر قصد حضور در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در لاهیجان را دارید ، نیاز به مدرک پزشکی یا پیراپزشکی ندارید و با حداقل مدرک دیپلم می‌توانید در این دوره شرکت کنید‌ . سلامت جسمانی و تسلط با تزریقات ، یکی دیگر از شروط شرکت در در این دوره آمادگی زیبایی درسا کلینیک است .

این دوره آموزشی زیبایی در دو بخش تئوری و عملی بر گزار می‌شود . در دوره تئوری به طور کامل مباحثی مانند آناتومی صورت ، بی‌حسی ، نفوذ فیلر ، مواد فیلر ، برندهای معتبر فیلر ، مراقبت ‌های بعد از تزریق ، لایه‌های متفاوت فیلر ، تاثیر فیلر ، کاربرد فیلر ، عوارض فیلر و … با جزییات کامل به شما آموزش داده می‌شود .

در بخش عملی نیز زیر نظر مربی روی یک مدل یا مانکن زیبایی نحوه تزریق در خطوط دور چشم ، خطوط اطراف لب ، برجسته کردن لب ، کشیدگی بینی ، پیشانی ، زاویه سازی فک و … با جزییات کامل و به صورت عملی به شما نشان داده خواهد شد .

بیشتر بدانید: آموزش تزریق بوتاکس

مزیت شرکت در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در لاهیجان

کارگاه آموزش تزریق فیلر در لاهیجان زیر نظر اساتید مشهور و پزشکان متخصص درسا کلینیک برگزار می‌شود . این کلاس‌ها در محیطی امن و صمیمی برگزار و به تمام سوالات شما پاسخ و اشکلات شما در طول جلسه برطرف خواهد شد ‌.

در پایان دوره به شما مدرک بین المللی اعطا می‌شود که برای حضور در بازار کار مورد قبول تمام کلینیک‌ها و مراکز زیبایی و پزشکی است ، در صورت تمایل به طور مستقل نیز می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید .

مزیت شرکت در ورکشاپ آموزش تزریق فیلر در لاهیجان

در پایان

مرکز و آکادمی زیبایی درسا کلینیک ، از مراکز با سابقه و معتبر در زمینه آموزش و درمان تمام خدمات زیبایی زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص است . این مرکز برای ایجاد اشتغال در سراسر ایران و رفاه حال کارآموزان دوره‌های آموزشی خود را در سراسر ایران برگزار می‌کند .

از دوره‌های پر متقاضی این کلینیک دوره آموزش تزریق فیلر در لاهیجان است که توسط اساتید حرفه‌ای برگزار می‌شود . در پایان دوره کارآموزان ضمن اخذ مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای ، می‌توانند وارد بازار کار شوند .

اگر برای حضور در این کلاس‌ها هر گونه سوال دیگری دارید که در این مقاله بیان نشده است ، با تیم پشتیبانی سایت درسا کلینیک تماس بگیرید ، آنها با صبر و حوصله تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »