خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش تزریق ژل لب در منزل

چکیده محتوا

آموزش تزریق ژل لب در منزل

زیبا دوستی و تمایل به زیبا بودن در وجود همه ما نهفته است . تا جایی که مایل هستیم علاوه‌ بر داشتن یک پوشش مناسب و خوشایند، یک چهره زیبا و توام با تغییرات روز دنیا را در قالب کاملا طبیعی دارا باشیم . یکی از اجزای صورت که با داشتن فرم ایده ‌آل بر زیبایی دو چندان آن می ‌افزاید ل ب‌ها هستند. به همین سبب است که در حال حاضر جمع کثیری از افراد به ویژه خانم‌ های جوان تمایل زیادی به فراگیری آموزش تزریق بوتاکس لب نشان می‌دهند . در این روند در کنار رفع هرگونه نقصی ، تلاش زیادی برای هر چه زیباتر شدن آن ؛ اما هماهنگ با چهره فرد صورت می‌پذیرد . عموما افرادی در این مسیر پیش قدم هستند از کوچک بودن لب پایینی ، بالایی و یا هر دوی آن‌ ها ناراضی هستند .

نا‌گفته نماند که شیوه‌ های متعدد خانگی وجود دارد که می ‌تواند به بزرگ شدن لب‌ های شما کمک کند اما اگر به دنبال روشی تقریبا همیشگی و نچرال ‌تر برای حجم دادن و زیبا سازی لب‌ های خود و همینطور کسب درآمد در این بازار داغ هستید باید به فرآگیری آموزش تزریق بوتاکس بپردازید .

آموزش تزریق بوتاکس به لب

  • در گام ابتدایی نیاز است تا شرح حال یا به بیان دیگر تمامی سوابق پزشکی بیمار را که در سوابق پزشکی او از گذشته تا به امروز خلاصه شده ، مورد بررسی قرار گیرد . تا در روند تزریق بوتاکس به لب همه چیز تحت کنترل باشد و نوع مراقبت های پس از آن مشخص گردد
  • سپس لب ها بی حس و تزریق با درصد کمی از مواد آغاز می شود ( برای انجام مدل مدنظر)
  • به شکل جامع بیمار در زمان تزریق ژل کمترین آزاری را متوجه نخواهد گشت و خاطره خوبی از آن در ذهنش نقش می بندد

 

فرم‌های مختلف در تزریق ژل لب

یکی از فاکتورهایی که یکی از ابعاد اصلی آموزش تزریق بوتاکس را شکل می ‌دهد ،‌ داشتن اطلاعات جامع و کاربردی از انواع فرمی است که می ‌توان بنا ‌بر خواست مشتری و تناسب داشتن با چهره او اجرا نمود .

این محل و نوع تزریق است که فرم لب فرد را شکل می ‌دهد . گروه کثیری از افراد تمایل دارند که لب بالا حجیم تر از لب پایینی بنظر آید و یا برعکس. بعضی از تکنیک ها و مدل های متعدد که در زمان آموزش ژل بوتاکس لب بر آن مانور زیادی داده می ‌شود عبارت هستند از :

ژل لب روسی :

این روزها ژل لب روسی نسبت به سایر مدل‌ ها در معرض استقبال چشمگیری قرار گرفته است .  بدین صورت که از طرف داخل به بیرون و قسمت حاشیه لب در قالب عمودی تزریق می‌ گردد . در آموزش تزریق بوتاکس این شیوه می ‌تواند بهترین راه‌ حل برای افرادی که دارای لب‌ های باریک و کم حجمی هستند ، با نتایج بی‌ نظیری همراه گردد .

ژل لب عروسکی : 

اما در مدل عروسکی ، قسمت عمده ژل در لب پایین تزریق می شود . در این صورت حجم لب پایین نسبت به بالا بیشتر و فرم عروسکی و یا قسمتی از مدل چهره باربی را به تصویر می‌ کشد .

ژل لب طبیعی:

این شیوه به کلاسیک نیز شهرت دارد که کمترین حالت مصنوعی را به لب ‌ها می ‌بخشد . این مدل انتخاب گروهی از افراد است که علاوه ‌بر افزایش زیبایی چهره خود تمایل شدیدی به عدم مصنوعی به نظر رسیدن آن نشان می ‌دهند .

ژل لب قلبی :

در آموزش تزریق بوتاکس همه موارد با توجه به فیس بیمار ارائه می شود .  در فرم صورت بیضی بهترین شیوه اجرای مدل قلبی است که در طی آن ؛ میان قسمت بالایی دو حاشیه لب ایجاد و ظاهری قلبی ایجاد خواهد شد .

چه کسانی نمی‌توانند ژل لب تزریق کنند ؟

در حین دریافت آموزش تزریق بوتاکس لب ؛ کاندیدا به صورت داوطلبانه هستند .  آن ‌ها یا با هدف بازگشت فرم سابق  و یا رفع عیوب آن و داشتن چهره ‌ای بروزتر تصمیم به انجام این‌ کار می‌گیرند . اما باید توجه بالایی به خرج داد افرادی که با بیماری های زیر دست و پنجه نرم می‌ کنند محکوم به خود داری از تزریق ژل هستند :

  • مبتلا بودن به نوع عفونت فعال دهانی چون تبخال
  • مبتلا به دیابت
  • مبتلا بودن به برخی از بیماری‌ های خاص چون لوپوس
  • مشکلات جسمی که به انعقاد خون اطلاق می‌ شود
  • افرادی که دچار به سرما‌خوردگی و هر نوع ویروسی فصلی هستند
  • در مورد آخر باید بگوییم که از مراجع کننده در باب سابقه حساسیت به ژل یا لیدوکائین پیجو گردیم

توصیه‌های مهم برای تزریق کردن ژل

شکایت ‌های مختلفی از نارضایتی مراجعانی که به لب‌های خود ژل تزریق کرده ‌اند به گوش می‌ رسد . بدین جهت باید موارد بسیاری در ضمن انجام  کار مدنظر قرار داده شود تا به این نارضایتی ‌ها اطلاق نگردد .

شما زمانی روند آموزش تزریق بوتاکس را با موفقیت با پایان خواهید رساند که بر تمام جزئیات حاکم در آن برای بهبود نوع اجرا و همینطور ممانعت از بروز هر مشکلی احاطه کامل داشته باشید . حال با مهمترین و برجسته ‌ترین آن‌ ها آشنا خواهیم گشت:

  • پیش از انجام هرنوع تزریقی نیاز است تا لب مورد معاینه قرار گیرد تا هر گونه اختلال عملکردی آن تشخیص داده شود .
  • پیش از پرداختن به علاقه مراجعه کننده باید با تکیه بر آموزش ‌های دریافتی دقت بسیاری در هماهنگ سازی فرم لب با توجه به سایز اولیه آن ، ابعاد صورت ، میمیک و دینامیک لب صورت گیرد تا روند زیبا سازی در طبیعی ‌ترین حالت ممکن خود پیش رود .
  • اگر در زمان تزریق به هر دوطرف لب به قسمت مرکزی کمترین توجهی نشود ، شیوه ‌ای کاملا رد شده است .
  • یکی از فاکتورهای دارای ریشه در اصول زیبایی شناسی که بر آن پافشاری می ‌شود کوچکتر بودن ۲۰ درصدی و کمی عقب تر از لب پایین است .
  • در مطالب شفاهی و روند عمل آموزش تزریق بوتاکس فرا گرفتید که انجام اصلاحات بر تزریق پیشی می ‌گیرد . پیش از آغاز روند تزریق ، باید اصلاحاتی با هدف ارائه نتیجه هرچه بهتر صورت پذیرد که از مهمترین آن می‌توان به افزایش حجم سایز چانه اشاره کرد .
  • در کنار تبحر شخصی شما ، برند و میزان کیفیت ژلی که مصرف می ‌کنید در درجه اهمیت بالایی قرار دارد. البته به جهت افزایش حجم لب ؛ این ژل ‌های هیالورونیک اسید هستند که نسبت به سایر گزینه‌ ها در صدر قرار می‌ گیرند .
  • این حق بیمار است که در هر مرحله در جریان کامل جمع مبلغ و همینطور میزان مواد مصرفی قرار گیرد .

توصیه‌های مهم برای تزریق کردن ژل

 تزریق ژل لب چه عوارضی دارد ؟

زمانی که دوره آموزش تزریق بوتاکس شما به پایان می ‌رسد و خود را یک شخص صاحب تبحر در این حوزه می‌دانید ، بازهم جای زیادی برای یادگیری خواهید داشت چراکه ؛ این پروسه علاوه‌ بر مزیت ‌هایی متعدد می‌تواند با برخی عوارض شما و بیمار را غافلگیر نماید .

اگر خونرسانی در لب حالت صعودی را طی کن د، متناسب با آن احتمال خون مردگی  افزایش ؛ اما به واسطه  استفاده از کمپرس یخ مدیریت خواهد شد .

علاوه بر نقش کمک رسانی کمپرس یخ این عدم مصرف دارو های ضد انعقاد خون ، امگا۳ ، ویتامین ایی و تسکین ‌دهنده ‌هایی چون آسپرین ، ژلوفن ، ناپروکسن و دی پیریدامول است که ؛ چند روز پیش از تزریق از این عارضه از بروز آن ممانعت می ‌کند .

در آموزش تزریق بوتاکس اشاره شد که وابسته به شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد باید کمک گرفت . با احتمال  ماندگاری این بی‌حسی تا ۴۵ دقیقه باید به بیمار توصیه کنید در این بعد زمانی از خوردن و جویدن صرف‌نظر کند چرا که ؛ امکان گاز گرفتگی لب و آسیب جدی به آن وجود دارد. در حین آموزش تزریق ژل لب در منزل تمام این توصیه ‌ها نیز به شما آموزش داده خواهد شد . زیرا شما موظف به انتقال آن به بیمار برای جلوگیری از تحقق هر تهدیدی هستید .

قرارگیری در معرض گرمای شدید ‌، فعالیت ‌های سنگین و مصرف نوشیدنی‌ های الکلی در بعد زمانی ۲۴ ساعت ابتدایی تزریق ژل کاملا ممنوع است .

آخرین مورد در ضمن آموزش تزریق بوتاکس این است که به بیمار خود یادآور گردید که اگر دچار سرماخوردگی یا هر نوع اختلال عصبی و یا فشار شدید است ؛ ابدون استثناء انجام آن را به زمان دیگری موکول کند زیرا نتیجه مورد انتظارش حاصل نخواهد گشت .

ایجاد چه شرایطی بعد از تزریق ژل لب کاملا طبیعی است ؟

همانطور که در روند آموزش تزریق بوتاکس در منزل به شما مواردی در قالب تهدید معرفی می  گردد ؛ با ناراحتی‌ هایی دارای کمترین درجه ‌ای از اهمیت و البته طبیعی آشنا خواهید گشت . شما در ضمن انجام پروسه ای بی‌نقص ، باید به مراجعه کننده نیز گوشزد کنید که برخی تغییرات به سبب انجام تزریق سوزنی طبیعی است :

کبودی

حساسیت پوستی در افراد با تفاوت بسیاری همراه است ، البته عموم ما از این حساسیت مرتبط به خود آگاه هستیم . میزان کبودی درافراد کاملا ژنتیکی بوده و با مصرف سیگار و همینطور خوردن آسپیرین از میزان کبودی آن کاسته می ‌شود . ماکزیمم میانگین بهبود این کبودی ۷ روز است .

قرمزشدن

فعال شدن رنگدانه ‌های قرمز پوستی برای هر بیمار طبیعی ‌ترین رخداد پس از تزریق بوده که در افراد مختلف با تفاوت بسیاری همراه می شود . این شرایط بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت بهبود خواهد یافت .

تورم

ممکن است ایجاد و میزان  تورم ، سوزش و قرمزی در قسمتی که سوزن تزریق فرو رفته ، میان بیماران مختلف دارای تفاوت باشد اما به سبب حساسیت قابل توجه این ناحیه از صورت ، کاملا طبیعی است .

طبیعی به نظر نرسیدن حالت لب‌ها

عموما بیماران با نگاه ابتدایی با مدلی روبرو خواهد گشت که از انتظار آن ‌ها کمی فاصله دارد . پس پیش از شروع بیمار را از تورم ساعات ابتدایی اگاه سازید . البته وابسته به جزییات فراگرفته درمورد ماساژ لب ‌ها در پروسه آموزش تزریق بوتاکس ، برای کاهش و رفع این حالت ها باید ماساژ لب را به او آموزش دهید .

ایجاد چه شرایطی بعد از تزریق ژل لب کاملا طبیعی است ؟

بعد از تزریق ژل لب چه اقداماتی لازم است ؟

تمام هدف در طی آموزش تزریق بوتاکس با هدف داشتن فعالیت در منزل بر آن است که شما خدماتی همپای یک کلینیک صاحب تخصص را ارائه دهید. اما به هر میزان که این خدمات موفق پیش رود عدم مراقبت صحیح بعد از آن می ‌تواند نتیجه کار شما را به مخاطره اندازد. پس در این قسمت با مراقبت ‌ها و ترفند های پزشکی که نتیجه را در مطلوب ‌ترین حالت ممکن قرار می ‌دهد آشناییت خواهیم یافت :

  • ماساژ لب ‌ها به شیوه صحیح و با هدف توزیع مواد به واسطه دست‌ های تمیز وعاری از کمترین آلودگی
  • خودداری از مصرف نوشیدنی ‌های داغ ، مشروبات الکلی و مواد غذایی حاوی ادویه در چند روز متوالی
  • مصرف داروهای ضد‌ویروس چند روز قبل و بعد از تزریق ؛ در صورتی که بیمار مستعد دچار گشتن به تبخال است
  • استفاده نمودن از کرم‌ ها و روغن های ترمیم کننده
  • استفاده از مواد شیمیایی روی سطح لب چون رژها ممنوع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »