خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در آبادان 

چکیده محتوا

آموزش فیشال در آبادان 

با افزایش توجه افراد به سلامت پوست خود می توان با آموزش فیشال در آبادان در این حوزه زیبایی مشغول به کار شد و با داشتن مهارت کافی در این شغل پر درآمد و پر طرفدار به موفقیت دست یافت . برای موفق شدن در این راه نیاز است که به بهترین مرکز آموزشی مراجعه نمود .

برای انتخاب هر شغلی نیاز است به نیاز جامعه نگاه کرد تا بتوان شغلی پر درآمد را انتخاب نمود . امروزه با افزایش گرایش افراد به مراقبت از پوست خود می توان وارد حوزه زیبایی شد و با گذراندن دوره های تخصصی در حوزه مورد نظر خود مشغول به کار شد و با تلاش و پشتکار در این راه موفق شد .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

فیشال چیست ؟

این تکنیک در کلینیک ها و سالن های زیبایی در حال انجام است که در دوره آموزش فیشال در آبادان به طور کامل با آن آشنا خواهید شد . فیشال توسط متخصص دوره دیده انجام داده خواهد شد و با توجه به پوست شما ، مشکلات پوستی و … انواع محصولات مراقبتی برای رفع نیاز های پوستی شما استفاده خواهد شد .

هر ماه در پوست ما به طور طبیعی لایه برداری انجام می شود ، لایه های مرده از روی پوست جدا شده و روی پوست باقی می مانند و باعث کدر شدن پوست می شوند ‌. با انجام فیشال می توان این لایه های مرده روی پوست را از سطح آن جدا کرد و باعث درخشندگی و شادابی پوست شد .

برای یادگیری کامل این تکنیک باید به معتبر ترین مجموعه مراجعه نمود تا با با داشتن مهارت کافی در این حوزه شروع به کار نمود . درسا کلینیک با برگزاری دوره آموزش فیشال در آبادان مهارت جویان عزیز را برای اشتغال در این حوزه آماده می نماید ‌.

 

مزایای انجام فیشال در آبادان

  • رفع کدری پوست و درخشان شدن آن
  • از بین رفتن سلول های مرده از روی پوست
  • آبرسانی پوست
  • جوانسازی پوست
  • رفع چین و چروک سطحی
  • بهبود شلی و افتادگی پوست
  • کم تر شدن لک و جای جوش
  • پاکسازی عمیق پوست
  • رفع مشکلات پوستی به مرور زمان

 

 

انواع فیشال در آبادان

با توجه به مشکلات پوستی متخصص می تواند از انواع روش ها و محصولات در رفع این موارد استفاده نماید تا نتیجه بهتری برای زیبا جو ایجاد کند . در آموزش فیشال در آبادان با تمامی روش ها برای انواع مشکلات پوستی آشنا خواهید شود تا بتوانید مشکلات پوستی مراجعه کننده را به بهترین شکل رفع نمائید .

برای پاکسازی عمقی پوست ، رفع جوش های پوستی ، روشن سازی پوست ، جوانسازی و رفع چین و چروک ، لایه برداری ، رفع خط خنده ، از بین بردن لک ها و جای جوش از انواع روش ها می توان استفاده نمود . متخصص با توجه به هر یک از این مشکلات پوستی از دستگاه ها و محصولات مخصوص استفاده می نماید .

 

مراحل انجام فیشال در آبادان

فیشال کلاسیک همان روش معمولی در روند لایه برداری و پاکسازی پوست است که دارای مراحل مختلف است که با توجه به مشکلات پوستی زیبا جو می توان در روند پاکسازی از محصولات و یا مراحل دیگری نیز استفاده کرد . درسا کلینیک در دوره آموزش فیشال در آبادان تمامی نکات را به شما عزیزان آموزش خواهد داد .

 

  • پاکسازی پوست

در ابتدا قبل از شروع مراحل دیگر متخصص با استفاده از مواد شوینده و اسفنج یا برس شستشو به پاکسازی کامل پوست شما می پردازد تا تمام آلودگی ها و کثیفی ها را از پوست شما پاک نماید و پوست کاملا تمیز شود .

  • بخار دهی :

در این مرحله پس از پاکسازی کامل پوست توسط دستگاه بخور ، منافذ پوست باز شده ، پوست مرطوب و شل می شود تا برای انجام مراحل بعدی کاملا آماده شود . در دوره آموزش فیشال در آبادان با این مرحله آشنا خواهید شد .

  • لایه برداری :

پس از باز شدن منافذ ، پوست آماده لایه برداری است . این مرحله می تواند توسط محصولات لایه بردار و یا دستگاه مخصوص انجام شود تا لایه های مرده از پوست جدا شوند و پوست به صورت کامل از این آلودگی رها شود .

  • تخلیه منافذ پوست :

با تجمع چربی و لایه های مرده منافذ پوستی بسته می شوند که باعث ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست می شود . در این مرحله با استفاده از ابزار و یا به صورتی دستی متخصص به تخلیه این منافذ می پردازد . در آموزش فیشال در آبادان با نحوه انجام کار آشنا خواهید شد .

ماساژ : در این مرحله متخصص با توجه به پوست زیبا جو انواع ماساژ را برای رفع مشکلات پوستی چون افتادگی و خط خنده ، لیفت صورت و … انجام خواهد داد . زیبا جو در این مرحله حس آرامش خاصی را تجربه خواهد نمود .

  • استفاده از ماسک و آبرسانی:

در مرحله آخر متخصص با توجه به نوع پوست مراجعه کننده از ماسک مناسب با پوست او استفاده می نماید و در نهایت به آبرسانی پوست می پردازد . در دوره آموزش فیشال در آبادان به صورت کامل و تخصصی با تمامی این مراحل به صورت تئوری و عملی آشنا خواهید شد .

 

 

مراقبت های بعد از انجام فیشال در آبادان

بعد از انجام فیشال نیاز است به توصیه های متخصص توجه نمائید تا نتیجه درستی از انجام این تکنیک بگیرید . بعد از انجام این تکنیک نباید تا ۲۴ ساعت از مواد آرایشی به دلیل باز بودن منافذ پوست استفاده نمائید . از قرار گرفتن در آفتاب به صورت مستقیم در چند روز اول بپرهیزید و حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده نمائید .

در آموزش فیشال در آبادان با تمامی مراقبت ها آشنا خواهید شد . از ماساژ دادن پوست بعد از فیشال بپرهیزید و از تماس پوست صورت با سطح موبایل در هنگام مکالمه بپرهیزید و از هندزفری استفاده نمائید . در روز های اولیه از اسکراب کردن پوست خود اجتناب نمائید .

 

 

قیمت دوره آموزش فیشال در آبادان

درسا کلینیک سعی دارد دوره های خود را با بهترین قیمت برگزار کند تا مهارت جویان بیشتری بتوانند در این دوره شرکت نمایند . قیمت دوره آموزش فیشال در آبادان بسیار مقرون به صرفه است و مهارت جویان می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب این مهارت را به دست آورند .

این مجموعه با به کارگیری بهترین اساتید با تجربه در این حوزه ، سعی دارد کلاس های آموزشی را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید ‌. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد این دوره می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمائید .

 

کلام آخر

با توجه به مراجعه بیشتر افراد به مراکز زیبایی برای دریافت خدمات زیبایی می توان این حوزه را برای کسب درآمد انتخاب نمود . در هر جامعه باید شغل خود را با توجه به درخواست افراد جامعه و نیاز آن ها انتخاب نمود تا در آن موفق شد .

درسا کلینیک با برگزاری دوره آموزش فیشال در آبادان توانسته مهارت جویان بسیاری را در این راه همراهی نماید . این مجموعه در تلاش است با استفاده از اساتید با تجربه و ماهر در این حوزه ، کلاس ها را به بهترین شکل برگزار نماید .

قیمت این دوره بسیار مقرون به صرفه است ، برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه برگزاری دوره ، قیمت دوره و … می توانید با مشاوران این مجموعه تماس حاصل نمائید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »