خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در اردبیل

چکیده محتوا

آموزش فیشال در اردبیل

فیشال یکی از مهارت های مهم و کاربردی در زیبایی و پاکسازی پوست صورت است که در حال حاضر بسیاری از کلینیک های زیبایی پوست و مو به مشتریان خود این خدمت را عرضه می‌کنند و آموزش این مهارت در کلینیک‌های معتبر صورت می‌گیرد .درسا کلینیک با آموزش فیشال در اردبیل این امکان را برای هنرجویان و علاقه مندان این استان فراهم کرده تا زیر نظر اساتید با تجربه این تکنیک را فرا گیرند . هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می‌توانند به راحتی در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوند .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

آشنایی فیشال در اردبیل

قبل از پرداختن به آموزش فیشال در اردبیل بهتر است با این تکنیک و اهمیت آن بر زیبایی و شادابی پوست آشنا شویم . همانطور که می‌‌دانید یکی از مهمترین جلوه های زیبایی در چهره‌ی هر فرد ، زیبایی و درخشندگی پوست صورت فرد است . مراقبت از سلامت پوست با توجه به عوامل محیطی و ژنتیکی کاری بسیار دشوار و تخصصی است .

سطح پوست از سلول های مرده و شاخی شکل پوشیده شده است . بدن انسان هر ماه یک بار سلول های شاخی را حذف کرده و سلول های جدیدی را جایگزین آن‌ها می کند اما در اغلب مواقع این سلول های مرده از روی پوست جدا نشده و روی پوست باقی می مانند .

این سلول های مرده بر روی پوست انسان نقش نگهبان و محافظ پوست در برابر عوامل خارجی را دارند اما به دلیل انباشته شدن بیش از حد آن ها بر روی سلول‌های پوست ، اکسیژن کمتری به لایه‌های زیرین پوست رسیده و باعث کدر شدن رنگ پوست و کاهش شادابی آن می شود .

این روش صورت یک راه درمانی در برداشتن این لایه های مرده از روی پوست صورت است ، که شادابی و درخشندگی را به پوست صورت برمی‌گرداند . این فرآیند در مدت حدود ۱ ساعت در کلینیک های زیبایی پوست و مو انجام شده و بعد از گذشت حدود ۱ ساعت پوست درخشندگی و جوانی خود را دوباره به دست می‌آورد .

این روش درمانی غیر تهاجمی است که در مدت حدود ۱ ساعت به پاکسازی پوست و از بین بردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سر سیاه و کومودن می پردازد ؛ به همین دلیل این روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست ، در تمام جهان مورد استفاده قرار می گیرد .

این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن بسیار پر طرفدار است . در دوره های آموزش فیشال در اردبیل شما با این روش به طور کامل آشنا شده و می توانید به راحتی به کسب درآمد بپردازید . در کلاس ها شما با مشکلات رایج در این حیطه نیز آشنا می شوید تا به راحتی بتوانید نظر مراجعین خود را جلب کنید .

در این دوره علاوه بر آموزش روش های پاکسازی و مراقبت از پوست ، نحوه آنالیز نوع پوست فرد را نیز به شما آموخته تا شما با شناخت نوع پوست فرد ، نوع مناسب پاکسازی پوست را برای مراجعه کنندگان خود انتخاب کنید و بتوانید در این عرصه یکی از بهترین ها باشید .

 

مزایای فیشال در اردبیل

با شرکت در دوره های آموزش فیشال در اردبیل شما می توانید به راحتی مزایای زیادی را به زیبا‌جویان تقدیم کنید و زیبا جویان بسیاری به شما مراجعه نمایند . با یک جلسه پاکسازی صحیح به چندین هدف درمانی و مراقبتی پوست می‌توان دست یافت :

  • پاکسازی پوست از آلودگی‌های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورت باعث آرامش و کاهش استرس های فرد می‌شود .
  • بر طرف کردن آسیب های پوستی و گردش بهتر خون در پوست
  • از بین رفتن جوش های سر سیاه و سر سفید پوست و بسته شدن منافذ باز پوست
  • لیفت و سفت شدن پوست صورت
  • درمان گودی ، سیاهی و پف زیر چشم
  • سم زدایی پوست صورت

 

آموزش فیشال در اردبیل و مراحل آن

قطعا زمانی آموزش فیشال در اردبیل که مراحل انجام این عمل یکی پس از دیگری به نحو ممکن صورت پذیرد ، به موارد زیر توجه نمایید ؛

  1. پاکسازی پوست : برای پاکسازی اولیه پوست از پاک کننده های مخصوص که مناسب با جنس پوست هر فرد استفاده می‌‌شود .
  2. بخار دهی : در این مرحله به پاکسازی عمقی و لایه برداری سطحی پوست پرداخته می‌شود . در بخار دهی پوست ، منافذ پوست باز شده و جوش های زیر پوستی و کومودن های سیاه برای تخلیه آماده می‌شوند .
  3. لایه برداری : در این مرحله پوست آماده شده در مرحله بخار دهی به وسیله دستگاه های مخصوص لایه برداری و مواد ویژه این کار لایه برداری می‌شود . در این مرحله سلول های شاخی از روی پوست برداشته و ظاهر پوست صورت مخملی و لطیف می‌شود .
  4. استخراج : در این مرحله پاکسازی به صورت عمیق تر انجام می‌شود . به این صورت که جوش های زیر پوستی و کومودن های سیاه در این مرحله تخلیه شده و هر گونه آلودگی که در گذر زمان به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده اند از پوست خارج می‌شوند .
  5. ماساژ صورت : پوست پاکسازی شده در این مرحله مجددا ریلکس و آرام می‌شود . ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص صورت و در جهت افزایش خون‌رسانی پوست صورت می‌گیرد ، همچنین شیوه این ماساژ در جهت کاهش چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن نیز موثر است .
  6. ماسک صورت : انتخاب و استفاده از ماسک صورت در این مرحله با توجه به نوع پوست فرد و مشکلات احتمالی آن صورت می‌گیرد .
  7. در مرحله آخر متخصص از تونر ، آبرسان ها و کرم ضد آفتاب بر روی صورت فرد استفاده می‌کند .

 

شما بعد از آنالیز نوع پوست باید مراحل دیگری را به این مراحل افزوده و یا از این مراحل کم کنید ، در درسا کلینیک این مراحل به صورت کامل و دقیق توسط اساتید مجرب به شما آموزش داده می‌شود و شما می‌توانید به صورت تخصصی به انجام این مهارت بپردازید .

 

قیمت آموزش فیشال در اردبیل

قیمت دوره‌های آموزش فیشال در اردبیل در درسا کلینیک منطبق با نرخ‌های مصوب است و هیچ گونه مبلغ اضافی از هنرجو گرفته نمی‌شود . به یاد داشته باشید که شما قرار است با صرف این هزینه توسط اساتید مجرب و حاذق یک مهارت پولساز را آموخته و به وسیله آن و البته تلاش و پشتکار خودتان کسب درآمد کنید .

عوامل موثر بر هزینه کلاس‌های آموزش فیشال در اردبیل تعداد جلسات هر دوره ، نوع دوره و … است . درسا کلینیک سعی دارد با هزینه مناسب خود امکان شرکت بیشتر هنر جویان و علاقمندان به این دوره‌ها را فراهم آورد تا شما را در مسیر موفقیتتان همراهی کند .

 

کلام آخر

شرکت در دوره های آموزش فیشال در اردبیل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد است . هنر‌جویان می‌توانند با کسب مهارت‌ و فراگیری تکنیک‌های مدرن و کاربردی به درآمدی همیشگی دست یابند . کسب مهارت‌های جدید و ارتقای مهارت‌ها با یادگیری تکنیک‌های به روز شما را از رقبای دیگرتان پیش می‌اندازد .

داشتن مهارت یکی از الزامات موفقیت است اما به یاد داشته باشید که دانستن تکنیک‌های به روز بهترین راه برای تضمین رسیدن به موفقیت و کسب درآمد مناسب و همیشگی است . درسا کلینیک سعی دارد با آموزش فیشال در اردبیل متد‌های به روز و مدرن زیر نظر اساتید مجرب و دلسوز شما را در این راه همراهی کند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »