خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در صدرا

چکیده محتوا

آموزش فیشال در صدرا

درسا کلینیک سعی دارد تا با برگزاری دوره آموزش فیشال در صدرا ، مهارت جویان عزیز را برای فعالیت در این حوزه زیبایی آماده سازد . با افزایش درخواست ها برای خدمات زیبایی ، این حوزه موقعیتی مناسب برای فعالیت می باشد چرا که افراد می توانند پس از مهارت آموزی وارد بازار کار شوند .

انتخاب بهترین مرکز آموزشی برای یادگیری این مهارت بسیار حائز اهمیت است . معتبرترین مرکز موجب می شود پس از فراگیری این مهارت بتوانید با داشتن دانش ، مهارت و … به فعالیت در این حوزه بپردازید . با افزایش درخواست افراد برای خدمات زیبایی می توان این حوزه را محل مناسبی برای کسب درآمد دانست .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

فیشال چیست ؟

در دوره آموزش فیشال در صدرا به صورت کامل با انجام این تکنیک آشنا خواهید شد . صورت یکی از قسمت‌های بدن است که اگر درخشندگی و زیبایی آن دچار مشکلاتی باشد در اولین نگاه به چشم می آید . پوست ما هر ماه به طور طبیعی لایه‌ برداری می شود و این لایه مرده روی پوست ما باقی می ماند .

لایه مرده با باقی ماندن روی پوست درخشندگی و شفافیت پوست را از بین می برد و آن را کدر و تیره نشان می دهد . در فیشال متخصص با توجه به پوست شما علاوه بر لایه برداری و پاکسازی پوست می تواند مراحل دیگر درمانی را با توجه به مشکلات پوستی شما در جلسه درمانی انجام دهد .

فیشال یکی از روش های غیر تهاجمی برای پاکسازی و جوانسازی پوست است ، متخصص می تواند با استفاده از متد های روز علاوه بر پاکسازی باعث افزایش کلاژن سازی پوست ، کاهش چین و چروک های ظریف ، کاهش لک های پوستی و آبرسانی به پوست می شود . در آموزش فیشال در صدرا با تمام تکنیک ها آشنا خواهید شد .

مراحل انجام فیشال در صدرا

فیشال یک روش درمانی است که متخصص با توجه به مشکلات پوستی در هر جلسه درمانی ، نوع محصولات درمانی مورد نیاز به پوست شما را تشخیص می دهد . در دوره آموزش فیشال در صدرا مهارت جویان با انواع مشکلات پوستی و نحوه درمان آن ها آشنا خواهند شد . در ادامه به مراحل انجام این تکنیک می پردازیم :

  • پاکسازی پوست : قبل از هر اقدامی متخصص با استفاده از مواد شوینده پوست شما را کاملا تمیز می نماید . در روند پاکسازی می تواند از برس شستشو و یا اسفنج صورت برای پوست شما استفاده نماید . در این مرحله متخصص نوع پوست شما را برای مراحل بعدی بررسی خواهد کرد .
  • بخور : این مرحله برای پاکسازی عمقی پوست انجام می شود ، در این مرحله پوست صورت شل و مرطوب می شود و موجب باز شدن منافذ پوست می شود . با انجام بخور ، پوست صورت برای مرحله بعد کاملا آماده خواهد شد . نحوه انجام این مرحله در آموزش فیشال در صدرا آموزش داده خواهد شد .
  • لایه برداری : با توجه به این که در مرحله قبل ، منافذ پوست صورت بعد از بخار دهی باز شده ، می توان لایه برداری را انجام داد . لایه برداری می تواند با استفاده از مواد شیمیایی و یا ابزار مخصوص انجام شود . در این مرحله لایه مرده پوست لایه برداری می شود .
  • تخلیه : ممکن است بعضی از منافذ ما به دلیل لایه های مرده و یا چربی های اضافی بسته شده باشند ، در این مرحله به تخلیه این منافذ ، جوش های سر سیاه و کومدون ها پرداخته می شود تا پوست کاملا از این موارد تخلیه شود .
  • ماساژ : این مرحله یکی از ریلکس ترین مراحل است . در این مرحله با توجه به پوست مراجعه کننده ، از روغن های مخصوص برای ماساژ استفاده می شود . متخصص در این مرحله می تواند برای درمان چین و چروک ، لیفت پوست و … نیز از ماساژ مخصوص استفاده نماید .
  • ماسک : در مرحله آخر با توجه به نوع پوست از ماسک مخصوص به مراجعه کننده استفاده می شود . در این مرحله از آبرسان مناسب استفاده می شود . در درسا کلینیک آموزش فیشال در صدرا به صورت کامل به مهارت جویان عزیز آموزش داده خواهد شد .

مراحل انجام فیشال در صدرا

مزایای انجام فیشال در صدرا

  • پاکسازی پوست
  • رفع جوش های سر سیاه ، سر سفید و کومدون ها
  • رفع چین و چروک سطحی پوست
  • از بین بردن لک های پوستی
  • رفع خط خنده
  • شفافیت و درخشندگی پوست
  • جوانسازی پوست

مزایای انجام فیشال در صدرا

مراقبت های بعد از فیشال در صدرا

  • تا ۲۴ ساعت از ماساژ دادن و دست کاری صورت پس از فیشال بپرهیزید .
  • تا چند روز اول از تمیز بودن رو بالشتی خود مطمئن باشید .
  • تا ۲۴ ساعت هنگام صحبت با تلفن از هندزفری استفاده کنید و از تماس صورت با گوشی بپرهیزید .
  • تا ۲۴ ساعت از استفاده از لوازم آرایشی بپرهیزید .

برای گرفتن نتیجه بهتر در فیشال یا خدمات زیبایی دیگر بسیار مهم است به مراقبت های بعد از آن عمل کرد . در فیشال به دلیل باز بودن منافذ پوست امکان ورود آلودگی ها به پوست بسیار زیاد است . در آموزش فیشال در صدرا تمام نکات به شما مهارت جویان عزیز آموزش داده می شود .

قیمت آموزش فیشال در صدرا

درسا کلینیک با داشتن کادری مجرب در تلاش است که دوره آموزش فیشال در صدرا را با کیفیت عالی برگزار نماید . این دوره توسط اساتید مجرب آموزش داده می شود و مهارت جویان با طور کامل با این مهارت آشنا می شوند . آماده کردن مهارت جویان برای اشتغال در این حوزه هدف اصلی این مجموعه می باشد .

این مجموعه در تلاش است که قیمت این دوره با توجه به تعداد کلاس ها و بهره گیری از مربی های حرفه ای مقرون به صرفه باشد . قیمت مناسب دوره به این دلیل است که مهارت جویان بیشتری بتوانند این مهارت را فرا گیرند و برای اشتغال آماده شوند .

کارجویان عزیز می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد دوره آموزش فیشال در صدرا ، قیمت کلاس ها و … با مشاوران درسا کلینیک تماس حاصل نمایند . مشاوران این مجموعه سعی دارند تا مهارت جویان عزیز را در این راه مشاوره کامل دهند .

قیمت آموزش فیشال در صدرا

کلام آخر

 

فعالیت در یکی از حوزه های زیبایی با توجه به تمایل افراد به خدمات زیبایی می تواند یکی از راه های کسب درآمد باشد . با آموزش فیشال در صدرا می توان با فراگیری این مهارت فعالیت خود را در این حوزه شروع کرد . برای موفقیت در این راه باید به دنبال یک مجموعه بود تا با داشتن مهارت کامل فعالیت خود را شروع کنید .

قبل از شروع هر فعالیتی ابتدا باید بازار کار را سنجید تا بهترین انتخاب را کرد . امروزه می توان گفت حوزه زیبایی یکی از پر سود ترین حوزه ها برای شروع فعالیت است چرا که افراد زیادی به انجام خدمات زیبایی روی آورده اند .

درسا کلینیک با برگزاری دوره آموزش فیشال در صدرا با بالاترین کیفیت ، مهارت جویان را برای اشتغال در این حوزه آماده می نماید . قیمت دوره در این مجموعه با توجه به کیفیت بالای کلاس ها بسیار مقرون به صرفه می باشد . مهارت جویان با فراگیری این مهارت و تلاش خود می توانند در این راه موفق شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »