خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در فردیس

چکیده محتوا

آموزش فیشال در فردیس

آموزش فیشال در فردیس یا آموزش پاکسازی صورت در فردیس از ورکشاپ‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد ؛ زیرا این روزها همه به دنبال پوستی شاداب و با طراوات هستند و با یادگیری این حرفه کارآموزان می‌توانند به یک شغل ایده‌آل و پر درآمد دست یابند .

اگر به این مبحث علاقه‌مندید و شما نیز به دنبال یک حرفه پر درآمد و با اعتبار هستید ، در این مقاله با ما همراه شوید . نخست شما را با پاکسازی یا فیشال صورت آشنا می‌کنین سپس به دوره آموزش فیشال در فردیس می‌پردازیم .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

فیشال صورت چیست ؟

فیشال صورت یک روش مراقبتی و درمانی محبوب است که در چند مرحله پاکسازی ، لایه برداری ، رساندن مواد مغذی به پوست و … انجام می‌شود . فیشال صورت به افراد حس آرامش می‌بخشد و پوست را نرم و لطیف می‌کند .

فیشال صورت مزایای زیادی دارد و با یکبار انجام دادن با توجه به اثربخشی قوی که دارد ، در برنامه مراقبت پوستی افراد جا می‌گیرد و آنها به طور مکرر این فرآیند زیبایی بدون عارضه را انجام می‌دهند .

با توجه به اینکه این روش زیبایی و مراقبتی امروزه مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان است ، مشغول شدن در این حرفه می‌تواند برای شما سودآور باشد . برای اینکه این حرفه را یاد بگیرید در ورکشاپ آموزش فیشال در فردیس شرکت کنید .

اگر مایل به آشنایی با سرفصل‌های آموزشی این دوره و مزایای آن هستید ، در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا بدانید که در پایان دوره چه مهارت‌هایی را کسب خواهید کرد .

 

پاکسازی عمیق صورت

یکی از سر فصل‌های آموزشي ورکشاپ آموزش فیشال در فردیس که به صورت تئوری و عملی ارائه می‌گردد ، پاکسازی عمیق صورت است .

یکی از مزایای اصلی فیشال ، خاصیت پاک کنندگی عمیق آن است . مهم نیست از چه روشی برای پاکسازی صورت استفاده شود ، پوست صورت پس از پاکسازی کاملاً صاف و تمیز می‌شود ؛ از همین رو بسیاری از افراد فیشال را با پاکسازی یکی می‌دانند .

پس از آموزش دیدن در این دوره ، شما قادر خواهید بود که پوست مشتری را لایه برداری کنید و آلودگی و پوست مرده را از بین ببرید . پاکسازی عمیق و درست احساس و ظاهر خوشایندی به مشتری می‌بخشد و برای انجام مجدد پاکسازی به شما مراجعه می‌کند .

 

بهبود گردش خون

بیشتر مراقبت‌های پوستی صورت شامل ماساژ است که باعث ایجاد حس آرامش در فرد می‌شود . ماساژ منجر به بهبود گردش خون می‌شود . همانطور که گردش خون در صورت بهبود می‌یابد ، سلول‌ها در معرض اکسیژن و مواد مغذی بیشتری قرار می‌گیرند و به خون منتقل می‌شوند . این فرایند کمک می‌کند تا مشتری پوستی روشن‌تر و بانشاط‌‌ تر داشته باشد .

با بهبود گردش خون تجدید سلولی افزایش می‌یابد یا به بیان دیگر سلول‌های جدید به سرعت جایگزین سلول‌های مرده می‌شوند و شادابی و طراوت در پوست افراد ظاهر می‌شود .

با توجه به اهمیت این مسئله و محبوبیت این فرآیند ، ورکشاپ آموزش فیشال در فردیس ، نحوه ماساژ دادن صورت را در برنامه آموزشی خود گنجانده است تا با انجام تمام مراحل فیشال صورت از جمله ماساژ ، رضایت مشتری را جذب کنید .

از بین بردن علائم پیری با فیشال صورت

فیشال‌ حرفه‌ای صورت با علائم پیری مقابله می‌کند و آن را به تاخیر می‌اندازد . با افزایش سن ، میزان تولید کلاژن کاهش می‌یابد ، به این معنی که چین و چروک‌ها در پوست ظاهر می‌شوند . انجام منظم پاکسازی صورت و گردش خون بهبود یافته پوست افراد را جوان‌تر نشان می‌دهد.

از آنجایی که بهبود گردش خون باعث تحریک نوسازی سلولی و رشد کلاژن می‌شود ، فیشال صورت به داشتن صورتی جوان و شاداب کمک می‌کند .

با توجه به اهمیت مقابله با پیری و داشتن صورتی شاداب و جوان ، افراد بسیاری ، این روش زیبایی و مراقبت پوستی بی خطر را به طور دوره‌ای انجام می‌دهند ؛ از این رو شرکت در کارگاه آموزش فیشال در فردیس یک فرصت طلایی و استثنایی برای کسانی است که به دنبال یک حرفه پر درآمد و باکلاس هستند .

 

تمیز کردن منافذ پوست با فیشال

یکی از سرفصل‌های مهم دوره اموزش فیشال در فردیس ، تمیز کردن منافذ پوست است . بسیاری از افراد این روش زیبایی را برای مقابله با این منافذ بسته انجام می‌دهند ، شما با یادگیری حرفه‌ای این کار می‌توانید رضایت مشتری را به دست آورید و به او در داشتن پوستی صاف کمک خواهید کرد .

در طول زندگی روزمره منافذ صورت با کثیفی ، عرق ، آرایش و سایر آلاینده‌هایی که روزانه با آن‌ها مواجه می‌شویم مسدود می‌شوند . منافذ مسدود اجتناب‌ناپذیر است ، اما مهم است که منافذ را باز کرده و تمیز کنید تا پوستتان سالم و درخشان بماند .

ما در کارگاه آموزشی خود به کارآموزان یاد خواهیم داد که چگونه از بخار برای باز کردن منافذ و رفع احتقان استفاده کنند . این روش از بروز آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری کرده و پوست فرد را زیباتر و سالم‌تر می‌کند .ع

کاهش آکنه با فیشال صورت

با شرکت در کارگاه آموزش فیشال در فردیس نه تنها قادر خواهید بود که مراقبت‌هایی چون پاکسازی ، لایه برداری ، ماساژ برای بهبود گردش خون ، باز کردن منافذ پوست را انجام دهید ، بلکه روش کاهش و از بین بردن آکنه را نیز یاد خواهید گرفت .

با انجام درست فیشال ، مشتری را از شر جوش‌های سرسفید و سرسیاه خلاص می‌کنید . جوش‌های سرسفید و سرسیاه پوست افراد را کدر کرده و باعث ایجاد بافت ناهموار می‌شوند . شما به صورت حرفه‌ای یاد خواهید گرفت که چگونه با یک ابزار خاص اکنه‌ها را از بین ببرید .

سم زدایی پوست با فیشال صورت

سم‌زدایی پوست به اندازه سم‌زدایی بدن مهم است . سم زدایی پوست صورت را سالم و شاداب نگه می‌دارد و در صورتی که این عملیات انجام نشود پوست خشک و پوسته پوسته می‌‌شود .

با توجه به اهمیت این موضوع ، در کلاس‌های آموزش فیشال در فردیس نحوه سم زدایی پوست صورت با روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی مختلف با جزئیات کامل به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود .

پس از سم‌زدایی ، مشتری با پوستی درخشان ، لطیف و جوان روبرو می‌شود و مایل به انجام این روش زیبایی و مراقبتی در طول دوره‌های مختلف می شود و شما با انجام درست سم زدایی صورت ، به طور غیر مستقیم برای حرفه خود بازار یابی می‌کنید .

در پایان

ورکشاپ آموزش فیشال در فردیس ، زیر نظر اساتید برجسته و متخصصان زیبایی درسا کلینیک برگزار می‌شود . هیچ محدودیت و شرطی برای شرکت در این دوره آموزشی نیست ، فقط باید در زمان معین و پیش از تکمیل ظرفیت کارگاه آموزشی ، ثبت نام کنید .

پس از شرکت در این کلاس‌ها ، یک مدرک معتبر بین المللی از اساتید درسا کلینیک دریافت می‌کنید ، با داشتن این مدرک فورا جذب بازار کار می‌شوید و در مدت زمان کوتاهی به یک درآمد عالی می رسید .

اگر در مورد این دوره آموزشی و سایر دوره‌های آموزشی آکادمی زیبایی درسا کلینیک سوالات دیگری دارید ، با تیم پشتیبانی این سایت تماس بگیرید . مشاورین این سایت با صبر و حوصله فراوان تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »