خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در مرودشت

چکیده محتوا

آموزش فیشال در مرودشت

آموزش فیشال در مرودشت بدلیل استقبال بالای بانوان این منطقه صورت گرفته است. در چند سال اخیر شاهد ظهور حرفه‌ها و پیشه‌های متنوعی در زمینه بهداشت و زیبایی هستیم . فیشال از این قبیل خدمات زیبایی است که در سال‌های اخیر از استقبال زیاد و بی‌نظیری بهره برده است .

به همین دلیل و با استقبال هنرجویان این صنعت ، دوره آموزش فیشال در مرودشت ، توسط کلینیک درسا برگزار و کلیه خدمات فیشال از صفر تا صد به هنرجویان ، آموزش داده می‌شود .

یک تکنسین فیشال با انجام روتین‌های پاکسازی ، مراقبتی و درمانی برای پوست ، به سلامت ، زیبایی و شادابی پوست کمک می‌کند .

فیشال چیست ؟

در دوره آموزش فیشال در مرودشت ، هنرجویان با مفهوم کلی فیشال آشنا می‌شوند و سپس کلیه مراحل آن را هم به صورت عملی و هم به صورت تئوری ، آموزش می‌بینند .

فیشال یا Facial یک کلمه لاتین است که به معنی « مربوط به صورت » می‌باشد . خدمات فیشال ، شامل روتین‌های مراقبت از پوست صورت است که در آن کارهایی برای مراقبت و درمان پوست صورت می‌گیرد .

روتین‌های پوست در فیشال ، شامل چند مرحله متنوع است برای مثال مرحله بخار ، لایه برداری اصولی ، استفاده از کرم‌های متناسب با پوست ، لوسیون‌ها ، ماسک‌های صورت ، آبرسانی پوست و ماساژ پوست است .

تکنسین پاکسازی ، فیشال را معمولا با یک ماسک معمولی و ساده شروع می‌کند . سپس با استفاده از متدهای مختلف پاکسازی پوست را لایه برداری می‌کند تا به این وسیله ، سلول‌های مرده پوست را پاکسازی و ترمیم کند .

سپس اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز پوست می‌کند تا عمل فیشال را با انجام چند مرحله کوتاه دیگر ، به پایان برساند .

فیشال دارای چند مرحله است که در دوره آموزش فیشال در مرودشت با تمامی جزییات آن‌ها آشنا می‌شوید تا در هنگام ورود به بازار کار این حرفه ، یکی از حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌های فیشال شوید .

آموزش فیشال در مرودشت-وب سایت درساکلینیک

مراحل انجام فیشال در مرودشت

انجام فیشال در مرودشت ، شامل چند مرحله است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم اما برای کسب تخصص و تجربه علمی و عملی در زمینه فیشال ، دوره آموزش فیشال در مرودشت ، می‌تواند به شما کمک شایانی کند .

  • پاکسازی : اولین مرحله فیشال صورت ، مربوط به پاکسازی و تمیز کردن پوست از هر گونه ارایش و الاینده‌ای است .

پزشک و یا متخصص یک شوینده یا پاک کننده را به صورت و گردن می‌زند و سپس شروع به ماساژ دادن صورت و حتی گردن می‌شود .

تا علاوه‌بر پاک کردن آرایش و چربی‌های سطح پوست ، پوست را برای انجام مراقبت‌ها و مراحل بعدی آماده کند .

این مرحله ( مرحله اول ) به متخصص در تشخیص نوع پوست و اینکه چه مواد و‌ماسک‌هایی نیاز دارد تا برای درمان و فیشال پوست به کار ببرد ، کمک می‌کند .

  • لایه برداری : متخصص با استفاده از یک نوع کرم لایه بردار ، اسکراب و بخار سلول‌های مرده را از سطح پوست پاکسازی می‌کند .

 

  • خارج کردن آکنه : اگر تا به حال به مراکز فیشال پوست مراجعه کردید ، حتما تکنسین پاکسازی در یکی از مراحل فیشال ، با میله‌ای فلزی سعی در تخلیه جوش و آکنه‌ها از پوست شما نموده است .

این میله فلزی در واقع نوعی ابزار است که برای خارج کردن جوش و آکنه‌ها از پوست کاربرد دارد .

نحوه به وجود آمدن منافذ باز پوست به این شکل است که در هنگام برخورد روغن و سلول‌های مرده پوستی به منافذ ، منقبض شده و در نتیجه این اتفاق ، فرایند تشکیل جوش‌های سر سیاه و آکنه است که در این مرحله تمامی آن‌ها از روی پوست استخراج می‌شوند .

  • ماساژ : این مرحله بیشتر به منظور افزایش آبرسانی و جوانسازی صورت انجام می‌گیرد که معمولا جزو مراحل پایانی فیشال به شمار می‌رود .
  • ماسک و سایر موارد : تکنسین یا متخصص پوست در این مرحله با توجه به مشکلاتی که پوست دارد ، از چندین ماسک مختلف برای ترمیم پوست کمک می‌گیرد .

فرایند پاکسازی و یا فیشال بین ۴۰ دقیقه تا یکساعت زمان می‌برد اما بهتر است به منظور دریافت نتیجه بهتر ، این کار را در فواصل زمانی منظم تکرار کنید .

دوره آموزش فیشال در مرودشت با استقبال بی‌نظیر هنرجویان مشتاق به این حرفه روبرو شده است و برگزار کننده این دوره ، کلینیک درسا ، را به یکی از محبوب‌ترین برگزار کنندگان دوره‌های آموزشی تبدیل کرده است .

فیشال در مرودشت مناسب چه کسانی است ؟

متخصصان ویژه کلینیک درسا ، در دوره آموزش فیشال در مرودشت ، تمامی کاندیداهای مناسب برای فیشال را برای شما توضیح داده و با روش‌های متفاوت درمانی و مراقبتی برای انواع پوست‌ها آشنا می‌کنند .

از انجا که قبلا ذکر شد ، فیشال می‌تواند به عنوان یک روش مراقبتی و حتی درمانی ، روند پیری پوست اشخاص را به تاخیر بیندازد ، می‌توان از سن بیست سالگی شروع به انجام فیشال کرد .

در واقع کاندیداهای مناسب انجام فیشال ، تمامی افراد بالای بیست سال هستند چرا که به وسیله فیشال ، می‌توان سلول‌های مرده سطح پوست را پاکسازی کرد و از این طریق همیشه پوستی شاداب و پر انرژی داشت .

آموزش فیشال در مرودشت-وب سایت درساکلینیک

 

مزایای انجام فیشال در مرودشت

به خاطر داشته باشید که تکرار فیشال به صورت ماهانه ، نتایج بهتر و شگفت انگیزی را به شما می‌دهد اما اگر انجام ماهیانه فیشال برای شما ممکن نیست ، سعی کنید حداقل سالی سه الی چهار بار فیشال را جزو روتین‌های مراقبتی پوست خود بگنجانید .

با شرکت در دوره آموزش فیشال در مرودشت ، شما با سیکل‌ها و زمان‌های مناسب برای انجام فیشال آشنا می‌شوید تا از این طریق بتوانید بهتر به مراجعه کننده خود راهنمایی‌های لازم را بدهید .

از مزایای انجام مرتب و به موقع فیشال می‌توان موارد زیر را اشاره کرد ؛

  • درمان مشکلات اساسی پوست مانند اکنه و جوش سر سیاه
  • تمیز کردن و پاکسازی عمیق پوست
  • کمک به کاهش چین و‌چروک پوست
  • کمک به داشتن پوستی شاداب و شفاف
  • بهبود گردش خون در صورت
  • یک راه لیفت و سفت کردن پوست ، فیشال است .
  • تنظیم چربی و خشکی پوست
  • کمک به رفع سلول‌های مرده پوست
  • پاکسازی و بستن منافذ باز پوست
  • جوانسازی و تعویق روند پیری پوست

با توجه به افزایش استقبال از فیشال در چند سال اخیر ، کلینیک درسا سعی دارد تا با برگزاری دوره‌های حرفه‌ای در سطح کشور ، به ویژه دوره آموزش فیشال در مرودشت ، افراد متخصص ، با دانش کافی و متعهدی را وارد بازار کار این حرفه کند .

مراقبت‌های بعد از فیشال در مرودشت

از دیگر نکاتی که دوره آموزش فیشال در مرودشت به شما می‌آموزد ، مراقبت‌های بعد از انجام فیشال است .

  • پس از انجام فیشال ، به پوست خود دست نزنید .
  • از دست زدن به جوش‌ها جدا خودداری کنید .
  • پس از فیشال از محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده نکنید .
  • سعی کنید تا چند روز ورزش نکنید و از تعریق پوست خود جلوگیری کنید .
  • تا چند روز پس از انجام فیشال حتما هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، استفاده از ضد آفتاب را جزو اقدامات مهم خود قرار دهید .
  • از ماساژ دادن پوست پس از فیشال بپرهیزید .

هزینه انجام فیشال در مرودشت

 هزینه و‌قیمت فیشال به چند مورد از جمله دستمزد متخصص ، مرکز انجام فیشال ، کیفیت مواد و متریال مصرفی بستگی دارد و از یک مرکز تا مرکز دیگر متفاوت است .

کلینیک درسا با علم به استقبال هنرجویان از دوره آموزش فیشال در مرودشت ، تمام سعی خود را کرده است تا این دوره را با قیمتی کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه برگزار کند تا از این طریق هنرجویان بیشتری را وارد بازار کار کند .

کلام پایانی

امروزه و با افزایش آلودگی هوا و تاثیر ناخوشایند آن بر پوست و ایجاد مشکلات پوستی بانوان و حتی آقایان به سمت فیشال کشیده و جذب شده‌اند . تا از این طریق بتوانند در مراکز معتبر پوست خود را پاکسازی و جوانی آن را حفظ کنند .

کلینیک درسا در دوره آموزش فیشال در مرودشت ، تمامی نکات ، روش‌ها و متدهای آموزش فیشال را به هنرجویان مشتاق این حرفه ، آموزش می‌دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به کلینیک درسا مراجعه کنید .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق فیلر

آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »