خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال در کرمانشاه

چکیده محتوا

آموزش فیشال در کرمانشاه

دوره آموزش فیشال در کرمانشاه در درسا کلینیک برگزار می شود و کارجویان برای کسب مهارت می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند . در این دوره تمامی مهارت ها و نکات لازم توسط اساتید به نام در این حوزه تدریس می شود و پس از اتمام دوره می توانید برای اشتغال در این حوزه زیبایی اقدام نمایید .

فیشال یک روش درمانی رایج برای داشتن پوستی شفاف است که در مدت زمان حدود ۱ ساعت تغییرات بسزایی بر روی پوست ایجاد می‌کند و می‌توانید بعد از انجام آن حس خوشایند را در پوست خود احساس کنید . از آن جا که این روش کم تهاجمی است زیبا جویان بسیاری از این روش برای پاکسازی پوست خود استفاده می‌کنند .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

فیشال چیست و چگونه صورت می گیرد ؟

رویه پوست ما از سلول های مرده پوشیده شده است ، این سلول ها وظیفه حفاظت از پوست در مقابل عوامل خارجی را برعهده دارند . در پوست هرماه سلول های قدیمی از بین می روند و سلول های جدید جایگزین می شوند ، تجمع سلول های مرده روی پوست باعث کدر شدن رنگ پوست می شود .

در این تکنیک از طریق روش های مختلف این سلول های مرده از روی پوست برداشته شده و پوست شادابی و درخشندگی خود را به دست می آورد . این تکنیک یک روش غیر تهاجمی است و تنها در یک جلسه ۱ ساعته جوش ها و کومودون ها از روی پوست از بین می روند .

در دوره های آموزش فیشال در کرمانشاه با ویژگی های پوست ، انواع پوست و خصوصیات هر نوع پوست ، مشکلات پوست ، راه های درمان یا بهبود آن ها آشنا می شوید . در این دوره با جدید ترین متد های این تکنیک زیبایی پوست به طور کامل آشنا می شوید .

 

مراحل فیشال در کرمانشاه

درسا کلینیک در دوره های آموزش فیشال در کرمانشاه علاوه بر مراحل اصلی به آموزش مراحل تکمیلی نیز می پردازد . با توجه به منحصر بودن نوع پوست و مشکلات آن در هر فرد ، نوع روش و مراحل آن نیز منحصر بفرد است . مراحل کلی این روش عبارتند از ؛

  • پاکسازی : در این مرحله پوست زیبا جو توسط مواد پاک کننده مخصوص نوع پوست او از طریق اسفنج و دستگاه های شستشو کاملا پاکسازی می شود . مشکلات پوستی زیباجو مانند جوش های چین و چروک ، جوش های سر سیاه و لک ها توسط متخصص بررسی می شود تا در ادامه روند درمان بتواند آن ها را مد نظر دهد .
  • بخار دهی : این مرحله پوست را برای لایه برداری و پاکسازی آماده می نماید . در بخاردهی منافذ پوست باز شده و جوش های زیرپوستی و کومودون ها برای تخلیه آماده می شوند .
  • لایه برداری : در این مرحله پوست آماده شده در مرحله قبل کاملا آماده لایه برداری با مواد ویژه و دستگاه های مخصوص به خود ، توسط متخصص است . در این مرحله سلول های مرده از روی پوست برداشته شده و پوست حالت شفافیت ولطافت خود را دوباره به دست می آورد .
  • استخراج : در این مرحله پاکسازی به صورت عمیق تر انجام می شود . جوش های سر سیاه و کومودون ها که از قبل کاملا آماده شده اند توسط متخصص کاملا تخلیه می شود ، علاه بر جوش ها تمام آلودگی های موجود در لایه های زیرین نیز از پوست خارج می شود .
  • ماساژ صورت : پس از لایه برداری و پاکسازی پوست نوبت به مرحله ماساژ می رسد . در این مرحله متخصص با استفاده از کرم ها و روغن های مخصوص بر روی پوست زیبا جو ماساژ را انجام می دهد ، این ماساژ ها هم در جهت افزایش خون رسانی و هم کاهش چین و چروک های پوستی انجام می شود .
  • ماسک و آبرسانی : بعد از به پایان رسیدن مراحل قبل ، متخصص با توجه به نوع پوست مراجعه کننده ماسک مناسب را برای وی استفاده کرده و پس از گذشت زمان مورد نیاز آن را پاک می کند .

در کلاس های آموزش فیشال در کرمانشاه با این مراحل و مراحل تکمیلی دیگر آشنا می شوید . با توجه به مشکلات مختلف پوستی مراحل و ابزار های گوناگونی وجود دارد که برای آشنایی کامل با آن ها باید در دوره های آموزش فیشال در کرمانشاه شرکت کنید .

مزایای فیشال در کرمانشاه

در دوره آموزش فیشال در کرمانشاه شما با روش های این تکنیک ، ابزار مورد استفاده ، دستگاه ها ، نوع پوست مراجعه کننده آشنا می شوید و حال باید با توجه به دانش خود مراجعین خود را با مزایای این روش آشنا کنید تا در طی جلاسات تغییرات پوست خود را متوجه شوند .

  • در یک جلسه متخصص زیبایی می تواند چندین فرآیند زیبایی پوست بر روی صورت شما انجام دهد .
  • پوست شما از هرگونه آلودگی پاکسازی می شود .
  • در حین و بعد از ماساژ حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد.
  • درخشندگی ، شفافیت پوست ، کاهش چین و چروک و لک های پوستی
  • رفع معایب و مشکلات پوستی و افزایش گردش خون
  • صاف و شفاف شدن پوست
  • از بین رفتن جوش های صورت
  • لیفت صورت
  • کاهش چین و چروک صورت

برای کسب رضایت مراجعین خود باید بتوانید اهداف آن ها از انجام این روش زیبایی را محقق کنید . با کسب این مهارت و یا ارتقا مهارت های قبلی خود با شرکت در دوره های آموزش فیشال در کرمانشاه به بهترین نحو ممکن به این هدف خود خواهید رسید .

 

مراقبت های بعد از انجام فیشال در کرمانشاه

  • به مدت یک روز از مواد آرایشی بر روی پوست خود استفاده نکنید .
  • چند روز اول هنگام خروج از منزل حتما ضد آفتاب بزنید و در معرض نور مسقیم خورشید قرار نگیرید .
  • از وکس و بند انداختن در چند روز اول خودداری کنید .
  • از مراجعه به مراکز لیزر پوست تا حداقل یک هفته پس از این فرآیند بپرهیزید .
  • چند روز اول از شوینده های ملایم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید .

 با توجه به روش ها و ابزار های مختلف در این تکنیک مراقبت های بعد از انجام این تکنیک نیز ممکن است متفاوت باشد . در دوره های آموزش فیشال در کرمانشاه با این روش ها آشنا می شوید . به یاد داشته باشید که مراقبت های بعد از تکنیک های زیبایی در اثر گذاری آن ها بسیار مهم است .

قیمت آموزش فیشال در کرمانشاه

درسا کلینیک با آموزش فیشال در کرمانشاه شرایط بسیار خوبی را برای مهارت جویان فراهم کرده است ‌. این موسسه پکیج کامل آموزشی به همراه جدید ترین متد ها را در اختیار مهارت جویان قرار می دهد . قیمت این دوره آموزشی با توجه به سطح کلاس ها و تکنیک های آموزشی منحصر بفرد این مجموعه بسیار مناسب است .

درسا کلینیک در دوره‌ آموزش فیشال در کرمانشاه ، مهارت جویان را زیر نظر اساتید ماهر و مطرح آموزش داده و در کمترین زمان ممکن آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند ‌. به یاد داشته باشید داشتن دانش کافی در هر کاری یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ ها برای رسیدن به موفقیت است .

 

کلام آخر

در جوامع امروزی با تمایل بیشتر افراد به خدمات زیبایی ، اشتغال در این حوزه بسیار پر رونق است . هر کسی با پشتکار و تلاش می توانید در شغل مورد علاقه‌اش به بهترین جایگاه برسد که البته برای موفقیت در هر کاری باید ابتدا مهارت کافی را به دست آورد .

کارجویان با شرکت در دوره آموزش فیشال در کرمانشاه تمام نکات و متد های به روز را تحت نظر بهترین و مجرب ترین اساتید فرا می گیرند . کلاس ها به دو صورت تئوری و عملی برگزار می شود ، قیمت این دوره آموزشی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »