خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشال پوست در گیلان

چکیده محتوا

آموزش فیشال پوست در گیلان

امروزه اکثر افراد برای سلامتی پوست خود ماهانه هزینه می کنند ، با شرکت در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان می توانید به راحتی از این راه کسب درآمد کنید ‌. در این دوره شما برای اشتغال در این حوزه پر درآمد آماده می شوید و در زمان کوتاهی مهارت های مورد لازم را به دست می آورید .

قبل از هر اقدامی باید اطلاعات کامل در مورد این حوزه زیبایی به دست آورید تا با داشتن شناخت کامل اقدام به شرکت در این دوره نمایید . درسا کلینیک یکی از معتبر ترین مراکز آموزش حوزه های زیبایی است ، مربیان در این مجموعه تجربه سالیان خود را در اختیار مهارت جویان قرار می دهند .

فیشال چیست ؟

در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان به صورت کامل با این روش آشنا خواهید شد . پوست به صورت ماهانه شروع به لایه برداری می کند اما لایه های مرده جدا شده روی پوست باقی مانده و با گذشت زمان این لایه های مرده روی هم انباشته شده و باعث کدر شدن رنگ پوست می شوند .

در فیشال پوست متخصص در طی مراحل مختلف به پاکسازی پوست می پردازد . در طی این مراحل پوست کاملا عاری از این لایه های مرده شده و پوست شفاف می شود . انجام این مراحل در حدود یک ساعت طول می کشد و زیبا جو بعد از اتمام مراحل لطافت را در پوست خود احساس می کند .

درسا کلینیک در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان تمامی مراحل را به صورت کامل آموزش می دهد . متخصص با توجه به مشکلات پوست زیباجو هم چون چین چروک ، لک های پوست ، خط خنده و … می تواند یک سری مراحل را به روند درمان نیز اضافه نماید .

آموزش فیشال پوست در گیلان-وب سایت درساکلینیک

انواع فیشال پوست در گیلان

در جلسه اول متخصص ، پوست زیباجو را بررسی می کند تا بتواند با توجه به مشکلات پوستی او مراحلی را اضافه کند . می توان گفت در آموزش فیشال پوست در گیلان به صورت کامل با انواع فیشال و نحوه بررسی پوست زیباجو آشنا خواهید شد . در ادامه به انواع فیشال می پردازیم :

 

  • فیشال کلاسیک : ابتدایی ترین نوع فیشال است که در آن به پاکسازی و لایه برداری پوست پرداخته می شود . بعد از انجام مراحل توسط متخصص زیباجو حس لطافت و شفافیت را در پوست خود احساس می کند .
  • فیشال جوانسازی : با انجام انواع تکنیک ها در فیشال می توان از پیر شدن پوست جلوگیری کرد . این روش می تواند باعث افزایش کلاژن سازی شده و در نتیجه موجب رفع چین و چروک شود . با انواع مواد مخصوص و ماساژ ها متخصص می تواند به جوانسازی پوست کمک کند .
  • فیشال ضد لک : در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان با انواع فیشال آشنا خواهید شد . به مرور زمان به دلایل مختلف بر روی پوست لک ایجاد می شود که برای از بین بردن این لک ها می توان از این روش استفاده نمود .
  • فیشال رفع جوش های پوستی : در اثر عوامل مختلف بر روی پوست جوش های سر سفید و سر سیاه پدیدار می شوند ، در این روش با استفاده از مواد مخصوص می توان آن ها را تخلیه کرد و از بوجود آمدن آن ها در آینده جلوگیری نمود .

مراحل انجام فیشال پوست در گیلان

قبل از انجام فیشال متخصص به شما مشاوره کامل می دهد تا از تمامی مراحل آگاهی داشته باشید . متخصص ابتدا پوست شما را بررسی می نماید تا بداند چه مراحلی برای درمان مشکلات پوستی شما باید انجام شود . در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان شما با تمامی این نکات آشنا خواهید شد .

 

  • پاکسازی پوست : متخصص ابتدا مواد آرایشی روی پوست را با مواد مخصوص پاک می نماید تا پوست عاری از هر گونه آلودگی باشد . در این مرحله متخصص می تواند تنها از یک پد پاک کننده استفاده کند یا از برس های شستشو برای پاکسازی عمقی استفاده نماید .
  • بخور : پس از پاکسازی پوست متخصص از دستگاه بخور استفاده می نماید تا منافذ پوست باز شوند . در این مرحله به علت بخور دهی منافذ پوست باز شده و حالت شل پیدا می کند و برای مراحل بعد آماده می شود .
  • لایه برداری : در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان به صورت کامل با تمامی مراحل آشنا خواهید شد . بعد از انجام بخور ، پوست کاملا آماده لایه برداری می شود . متخصص با استفاده از دستگاه و مواد مخصوص این مرحله را انجام می دهد و لایه های مرده از روی پوست کاملا پاک می شود .
  • استخراج : بعد از گذشت مراحل قبل ، نوبت به تخلیه کومدون ها ، جوش های سر سیاه و سفید است . این مرحله می تواند به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام شود . پاکسازی عمقی در این مرحله انجام می شود و از بروز جوش ها در آینده نیز جلوگیری می کند .
  • ماساژ و ماسک : متخصص می تواند از ماساژ برای رفع چین و چروک و حتی خط خنده نیز استفاده کند . بعد از انجام ماساژ با توجه به پوست زیباجو می توان از ماسک نیز استفاده کرد . در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان با تمامی ماساژ ها و ماسک ها آشنا خواهید شد .

قیمت انجام فیشال پوست در گیلان

درسا کلینیک در برگزاری انواع کلاس های آموزشی در حوزه های زیبایی تجربه دارد . مهارت جویان بعد از گذراندن دوره آموزش فیشال پوست در گیلان می توانند وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنند . کلاس ها به صورت تئوری و عملی برگزار می شوند .

این مجموعه همیشه در تلاش است که قیمت دوره ها با توجه به سطح بالای کلاس ها مقرون به صرفه باشد تا مهارت جویان بیشتری بتوانند در این دوره ها شرکت نمایند . اساتید این مجموعه در تلاش هستند تا تمام تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند .

مهارت جویان عزیز می توانند برای شرکت در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان با مشاوران این مجموعه در تماس باشند . مشاوران در تلاش هستند تا تمام اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و شما با داشتن دانش کافی بتوانید این مرکز را برای فراگیری این مهارت انتخاب نمایید .

آموزش فیشال پوست در گیلان-وب سایت درساکلینیک

کلام آخر

برای موفقیت در هر زمینه ای باید به دنبال کسب مهارت های مورد نیاز جامعه بود . در دوره آموزش فیشال پوست در گیلان مهارت جویان با این مهارت به صورت کامل آشنا خواهند شد . پس از گذراندن دوره کار جویان به سرعت می توانند وارد بازار کار شوند .

درسا کلینیک در تلاش است این دوره را به بهترین شکل ممکن و توسط بهترین اساتید برگزار نماید . قیمت این دوره با توجه به بالا بودن سطح کلاس ها بسیار مقرون به صرفه است . برای دریافت اطلاعات تکمیلی ، قیمت دوره و مدت زمان دوره می توانید با مشاوران این مجموعه در تماس باشید .

مقالات پیشنهادی

آموزش لیفت نخ

آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »