خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشیال در رفسنجان

چکیده محتوا

آموزش فیشیال در رفسنجان

آموزش فیشیال در رفسنجان یکی از موضوعات پر جستجو در گوگل است ؛ زیرا افراد بسیاری که در این شهر زندگی می‌کنند مایل به یادگیری این حرفه برای کسب در آمد یا حتی لایه برداری و پاکسازی صورت خود و نزدیکانشان هستند .

از آنجایی که پوست صورت در معرض آسیب‌ها و الودگی‌های فراوانی قرار دارد ؛ مراقبت از ان اهمیت بالایی دارد ، یکی از راه‌های مراقبت از پوست فیشیال یا پاکسازی صورت است . با ما همراه باشید تا با این روش زیبایی و راه‌های آموزش یافتن آن بیشتر آشنا شوید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

فیشیال صورت چیست ؟

فیشیال صورت یا پاکسازی صورت یکی از روش‌های زیبایی رایج برای مراقبت از پوست است . پاکسازی عمیق پوست باعث حذف سبوم اضافی ، گرد و غبار درون منافذ و کومودون‌ها می‌شود .

در فیشیال صورت متخصص برای دستیابی به نتیجه مطلوب از ابزار‌های خاص یا تجهیزات آرایشی استفاده می‌کند . از آنجایی که در پاکسازی با لایه‌های عمیق پوست سر و کار داریم ، فقط افراد آموزش دیده و متخصص از عهده این کار بر می‌آیند .

عمل پاکسازی صورت در عین نیاز به دقت بالا ، نیاز به دانش پزشکی ندارد و می‌توانید با شرکت در ورکشاپ آموزش فیشیال در رفسنجان ، این مهارت را به طور حرفه‌ای و تخصصی یاد بگیرید و در سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی مشغول به کار شوید .

 

انواع فیشیال صورت

برای درک اینکه چگونه پس از شرکت در دوره آموزش فیشیال در رفسنجان ، پاکسازی صورت را انجام می‌دهید ، شما را با تکنیک‌های مختلف پاکسازی صورت آشنا می‌کنیم . انواع فیشیال صورت شامل موارد زیر می‌شود :

پاکسازی مکانیکی :

این یک روش موثر است که شامل بخار دادن اولیه پوست می‌شود . در صورت استفاده از تکنیک مکانیکی کلاسیک ، فیشیال صورت توسط متخصص زیبایی چگونه انجام می‌شود ؟ پس از بخور صورت ، تمامی منافذ باز می‌شود و متخصص به آرامی سلول‌های مرده را با اسفنج از بین می‌برد .

پس از ان متخصص از ابزارهای مخصوصی برای پاکسازی منافذ استفاده کرده و کمپرس گرم را روی صورت انجام می‌دهد . در مرحله بعدی ، ماسک‌های ضد باکتری ، ویتامین و مرطوب کننده به ترتیب روی صورت اعمال می‌شوند .

این روش یک اثر ضد عفونی کننده را فراهم می‌کند ؛ در حالی که پوست با مواد مفید اشباع شده است ، تعادل آب آن بازسازی می‌شود . تمیز کردن مکانیکی یک روش نسبتاً خشن و آسیب زا است که پس از آن به مدت چند روز ، سطح پوست قرمزو پس از آن ناپدید می‌شود .

لایه برداری مکانیکی :

لایه‌برداری سنتی روشی ملایم برای پاکسازی پوست در نظر گرفته می‌شود . در دوره آموزش فیشیال در رفسنجان ، علاوه بر پاکسازی مکانیکی با این تکنیک نیز به طور کامل آشنا می‌شوید .

در این تکنیک از ترکیب اسکراب مخصوص روی صورت بخور داده شده استفاده می‌شود که به سرعت به پوست نفوذ کرده و ذرات مرده ان را از بین می‌برد .

چگونه یک متخصص فیشیال با روش لایه برداری صورت را پاکسازی می‌کند ؟ در این روش ماده شستشو به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست باقی می‌ماند ، پس از آن آرایشگر آن را شستشو داده و ماسک‌های مغذی و مرطوب کننده روی پوست قرار می‌گیرد .

 

انواع لایه برداری پوست

لایه برداری انواع مختلفی دارد که از محبوب‌ترین آنها می توان به لایه برداری مکانیکی و الماسی یا میکرودرم ابریژن اشاره کرد . در لایه برداری مکانیکی معمولی ، محصولی با ذرات ساینده ریز مانند دانه‌های میوه ، نمک ، شکر ، قهوه و غیره بر روی پوست اعمال می‌شود و متخصص با استفاده از برس مخصوص ( سر چرخان ) صورت را ماساژ می‌دهد .

روش مذکور بروساژ نامیده می‌شود که پوست را روشن و منافذ را تمیز می‌کند ، گردش خون را نیز بهبود می‌بخشد . لایه برداری مکانیکی یک گزینه مقرون به صرفه است که هر خانمی توان پرداخت هزینه آن را دارد .

لایه برداری الماس یک روش عالی است . لایه برداری پوست در این روش با استفاده از ذرات الماس انجام می‌گیرد و در نتیجه پوست تجدید ، نرم و مخملی می‌شود . ورکشاپ اموزش فیشیال در رفسنجان این روش لایه‌برداری صورت را نیز با جزئیات کامل به شما آموزش می‌دهند تا به صورت حرفه‌ای و با مهارت بالا این کار را انجام دهید .

پاکسازی شیمیایی :

این نوع پاکسازی صورت بر مبنای استفاده از مواد شیمیایی ( بر پایه اسیدهای مختلف چون لاکتیک ، سیتریک ، گلیکولیک و غیره ) است . البته لایه برداری اسیدی را می توان در خانه انجام داد، اما فقط اثر سطحی خواهد داشت . در مراکز زیبایی متخصصان به لایه‌های میانی پوست اثر می‌گذارند .

پاکسازی صورت توسط متخصص زیبایی هنگام استفاده از اسیدها چگونه انجام می‌شود ؟ شما در کلاس‌های آموزش فیشیال در رفسنجان نحوه استفاده از اسیدهای سالیسیلیک و تری کلرواستیک را یاد می‌گیرید . همچنین به طور گسترده‌ای با لایه برداری جسنر آشنا می‌شوید که شامل لایه برداری کامل لایه بالایی پوست است .

در نتیجه این روش پاکسازی پوست صورت ، به شکل محسوسی کاملاً تمیز می‌شود . لایه برداری عمیق نیز وجود دارد ، اما این روش دردناک و آسیب زا است . لایه برداری عمیق شیمیایی در بیمارستان و زیر نظر پزشک انجام می‌شود ؛ زیرا در واقع این روش شامل سوختگی شیمیایی پوست است و دوره بهبودی آن شش ماه طول می‌کشد .

فیشیال صورت با سخت افزار :

پاکسازی صورت با استفاده از تجهیزات ویژه یک روش ایمن و موثر است که اغلب بدون درد می‌باشد . دستگاه هایی برای برساژ با سری‌های مختلف وجود دارد که مدام روی پوست می‌چرخد ​​و به طور موثر پوست را تمیز می‌کند . این گزینه برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب است .

این تکنیک بر اساس اصل مکش چربی و باکتری‌های اضافی را حذف می‌کند . با استفاده از دستگاه ماساژ غلتکی خلاء ایجاد می‌شود و به لطف اثر ماساژ ، اکسیژن به پوست می‌رسد ، گردش خون بهبود می‌یابد و در نتیجه صورت شاداب‌تر و جوان‌تر می‌شود .

این تکنیک فیشیال در مقایسه با سایر روش‌ها محبوبیت بیشتری دارد ؛ از این رو در کلاس‌های آموزش فیشیال در رفسنجان ، به طور گسترده و با جزئیات کامل با این تکنیک آشنا می‌شوید .

 

 فیشیال صورت هر چند وقت یکبار انجام می‌شود ؟

به این سوال نمی‌توان به صراحت پاسخ داد ، زیرا این موضوع به نوع پوست بیمار و وضعیت آن در یک دوره خاص بستگی دارد . زنان با پوست چرب یا بثورات پوستی به پاکسازی هر دو ماه یکبار و در موارد خاص حتی بیشتر نیاز دارند . برای کسانی که پوست خشک یا مستعد روزاسه دارند ، به ندرت نیاز به فیشیال است ، در بیشتر موارد سه تا چهار بار در سال کافی است .

دانستن این نکته مهم است که فاصله بین جلسات تقریباً فواصل زمانی یکسان باشد . در بحث تئوری کارگاه آموزش فیشیال در رفسنجان راجع به فاصله زمانی پاکسازی صورت به طور مفصل صحبت خواهد شد تا کار شما بهترین اثر بخشی را داشته باشد .

آموزش فیشیال در رفسنجان

در این مقاله ما ابتدا شما را با چیستی و تکنیک‌های فیشیال صورت آشنا کردیم تا در صورتی که مایل به حضور در ورکشاپ اموزش فیشیال در رفسنجان هستید ، بدانید که با چه چیزی سر و کار دارید .

برای شرکت در این دوره آموزشی نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی خاص و سابقه کار نیست ، فقط شما باید علاقه لازم را به این حرفه داشته باشید و تمام تمرکز و دقت خود را در کلاس‌ها به کار ببرید تا از یک مبحثی غافل نشوید .

با شرکت در دوره آموزش فیشیال در رفسنجان با تمام مراحل فیشیال صورت مانند پاکسازی پوست ، لایه برداری، تخلیه جوش و آکنه ، ماساژ صورت و ماسک به صورت تئوری و عملی آشنا می‌شوید .

 

در پایان

اگر به دنبال یک آکادمی عالی برای یادگیری فیشیال صورت هستید ، مرکز زیبایی و آموزشی درسا کلینیک یکی از بهترین مراکز آموزش فیشیال در رفسنجان و سایر شهر‌های ایران است .

با شرکت در این دوره آموزشی به‌صورت‌ تخصصی با پاکسازی صورت آشنا شده و می‌توانید با دریافت گواهینامه معتبر بین المللی وارد بازار کار شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »