خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش فیشیال پوست در مرکزی

چکیده محتوا

آموزش فیشیال پوست در مرکزی

آموزش فیشیال پوست در مرکزی توسط آکادمی زیبایی درسا کلینیک زیر نظر اساتید برجسته و حرفه‌ای به صورت عملی و تئوری برگزار می‌گردد . این دوره زیبایی امروزه متقاضیان بسیاری دارد ؛ زیرا کارآموزان نیاز به هیچ حرفه و تخصصی ندارند ، انجام آن در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی انجام پذیر است و نیازی به نظارت پزشک ندارد .

پیش از اینکه راجع به ورکشاپ آموزش فیشیال پوست در مرکزی صحبت کنیم ، نخست شما را با فیشیال صورت نحوه انجام و اثرات آن آشنا می‌کنیم تا آگاهی بیشتری از این روش زیبایی داشته باشید .

آشنایی با فیشیال پوست

فیشیال صورت یکی از محبوب ترین و رایج‌‌ترین عمل‌های زیبایی در سراسر جهان می‌باشد ، این عمل زیبایی ترکیبی از چندین روش مختلف است که اغلب شامل پاکسازی و لایه برداری پوست می‌شود که متناسب با نوع پوست انجام می‌گیرد . پس از پایان فیشیال ، صورت فورا با طراوت و شاداب می‌شود و ایراد‌های آن همچون آکنه و چین و چروک‌های ریز از بین می‌رود .

با توجه به محبوبيت زیاد فیشیال صورت در میان بانوان ، ما به افراد جویای کار، شرکت در ورکشاپ آموزش فیشیال پوست در مرکزی را پیشنهاد می‌دهیم . با شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانید فورا جذب بازار کار شوید و به درامد بالایی در این حرفه با پرستیژ برسید .

مراحل فیشیال پوست

فیشیال صورت امروزه ترکیبی از روش‌های مدرن و کلاسیک است که هر دو اثرات و متقاضیان خاص خود را دارند؛ از این رو در ورکشاپ آموزش فیشیال پوست در مرکزی روش‌های مدرن و کلاسیک به کارآموزان آموزش داده می‌شود تا با احترام به خواسته مشتری این فرآیند زیبایی را برای او انجام دهند .

فیشیال صورت با توجه به پوست و خواسته مشتری در چندین مرحله مختلف که حدود یک تا یک ساعت و نیم طول می‌‌کشد ، انجام می‌گیرد . این عملیات نیازی به بی‌حسی موضعی ندارد و پس از پایان آن فرد تجربه آرامش بخشی را به دست می آورد و احساس زیباتر شدن به او دست می‌دهد .

فیشیال صورت انواع مختلفی دارد ، روش کلاسیک تقریباً به طور کامل با دست انجام می‌شود. اولین مرحله این است که با محصولات مخصوص آرایش و آلودگی‌های صورت ( پاک کننده آرایش ) را با دقت پاک کنید . این روش با لایه برداری ملایم ادامه می‌یابد که لایه بالایی سلول‌های مرده پوست را از بین برده و سطح آن را صاف می‌کند .

سپس صورت بخور می‌گیرد ، که این فرآیند به باز شدن منافذ کمک کرده و تاثیر زیادی در از بین بردن مواد مضر درون پوست دارد . پس از این مرحله با استفاده از یک دستگاه ویژه پوست پاکسازی می‌شود ‌.

این دستگاه با پالس‌های فرکانس بالا کار می‌کند و اثر ضد باکتریایی دارد . استفاده از دستگاه فواید بسیاری چون تعادل ترشح چربی ، تحریک گردش خون ، فعال نمودن عملکرد غدد و ‌‌… را دارد . در کارگاه آموزش فیشیال پوست در مرکزی ، تمام این مراحل با جزئیات کامل و نحوه کار با دستگاه به کارآموزان آموزش داده می شود .

پس از اتمام پاکسازی با دستگاه ، تکنسین با احتیاط جوش‌های سر سفید و جوش‌های سرسیاه را با ابزار مخصوص و نوک انگشتان بیرون می‌آورد . این کار باید با ظرافت و دقت بسیار انجام شود ؛ زیرا اگر با ظرافت انجام نگیرد پوست به شدت ملتهب و زخمی می‌شود .

مرحله بعدی استفاده از ماسک مخصوص و غنی از مواد مغذی است که تعادل را به پوست باز می‌گرداند و متناسب با نیازهای فردی انتخاب می‌شود ، همچنین دارای اثرات ضد باکتری و ضد التهابی می‌باشد .

پس از گذشت حدود ۲۰ دقیقه ، ماسک برداشته شده و یک محصول مرطوب کننده ( کرم یا سرم ) روی صورت مالیده می‌شود . ماساژ سبک پوست نیز برای بازگرداندن گردش خون انجام می‌شود که در آن از یک پودر مخصوص با خاصیت آنتی باکتریال برای کاهش خطر التهاب استفاده می‌شود .

با شرکت در دوره آموزش فیشیال پوست در مرکزی ، با انواع ماسک صورت متناسب با پوست فرد ، بهترین مرطوب کننده‌های پوست صورت و نحوه ماساژ پوست به صورت حرفه‌ای آشنا می‌شوید . پس از پایان این دوره همانند یک متخصص حرفه‌ای قادر به انجام این عمل زیبایی خواهید بود .‌

آموزش فیشیال پوست در مرکزی

فواید فیشیال صورت

فیشیال صورت یکی از روش‌های زیبایی است که بدون اغراق می‌توان گفت هیچ عارضه‌ای ندارد و تاثیرات آن بسیار بیشتر از سایر عمل‌های زیبایی است . وقتی فرد خود را به دستان یک متخصص حرفه‌ای فیشیال صورت می‌سپارد که تکنیک‌های مختلف را می‌شناسد و تجهیزات و لوازم لازم را در اختیار دارد ، این روش زیبایی فواید و ماندگاری بیشتری خواهد داشت .

کارآموزان ورکشاپ آموزش فیشیال پوست در مرکزی ، تمام تکنیک‌های این روش زیبایی را به طور کامل فرا می‌گیرند تا پس از پایان دوره بر این حرفه تساط کامل داشته باشند و همانند یک تکنسین حرفه‌ای این خدمات را به مشتری ارائه دهند .

فواید فیشیال صورت شامل موارد زیر می‌شود : فیشیال صورت به طور موثر با منافذ مسدود شده مقابله می‌کند ، آرایش انباشته شده و مواد آرایشی را که نمی‌توان در خانه پاک نمود را از روی پوست از بین می‌برد ، سلول‌های مرده را از سطح پوست بر می‌دارد و وضعیت کلی پوست را بهبود می‌بخشد .

وقتی پوست به خوبی تمیز و شاداب شود، با آرایش یا بدون آرایش بسیار بهتر به نظر می‌رسد ؛ زیرا پوست صورت واقعا با طراوت و سالم است .

آموزش فیشیال پوست در مرکزی

در ورکشاپ آموزش فیشیال پوست در مرکزی شما به صورت کامل با آناتومی صورت ، انواع پوست صورت ، ایرادات رایج پوست ، نحوه بهبود بخشی صورت و … آشنا می‌شوید . در این دوره آموزشی متخصصان درسا کلینیک شما را به صورت تئوری و عملی با آناتومی و ساختار پوست ، فیشیال انواع پوست ، مراقبت‌های بعد از فیشیال پوست ، نحوه استفاده از انواع ماسک‌ها و اسکراب‌ها ، نحوه کار با دستگاه ، شیوه ماساژ دادن پوست صورت و … با جزئیات کامل آشنا می‌کنند .

کاراموزان با شرکت در دوره آموزش فیشیال پوست در مرکزی یاد می‌گیرند که چگونه جوش‌های سر سیاه و الودگی‌های سطحی پوست را از بین ببرند ، مواد اکسیژن رسان و مغذی را به عمق پوست برسانند و منافذ پوست را تمیز کنند . به عبارت ساده در پایان این دوره آموزشی هنر جو یک فرد حرفه‌ای است که به تمام مباحث و روش‌های فیشیال صورت تسلط کامل دارد .

کارآموزان پس از پایان این دوره می‌توانند با دستگاه‌‌هایی چون میکرودرم ابریژن ، مینی هایفو و … با تسلط کامل کار کنند . پس از شرکت در این ورکشاپ ، باید در یک آزمون شرکت کنید و با قبولی در آزمون از مرکز فنی و حرفه‌ای یک مدرک بین المللی و معتبر دریافت خواهید کرد .

در پایان

دوره آموزش فیشیال پوست در مرکزی توسط اساتید و متخصصین زیبایی آکادمی درسا کلینیک برگزار می‌شود . تمام کارگاه‌های آموزشی این آکادمی به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود تا کارآموزان از سراسر ایران به آن دسترسی داشته باشند .

اگر هرگونه سوالی راجع به نحوه ثبت‌نام ، زمان شروع دوره آموزشی ، هزینه دوره آموزشی و نحوه برگزاری کلاس‌ها و … دارید با تیم پشتیبانی درسا کلینیک تماس بگیرید تا تمام راهنمایی‌های لازم به شما داده شود .

مقالات پیشنهادی

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

آموزش مزوتراپی مو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »