خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت صورت با تزریق فیلر

چکیده محتوا

آموزش لیفت صورت با تزریق فیلر

افتادگی و چروک صورت دغدغه‌ای بزرگ برای اکثر خانم‌ها است. تزریق بوتاکس دیسپورت، تزریق ژل و فیلر از جمله راه‌هایی است که می‌توانند این چین و چروک‌ها را تا حد به‌سزایی درمان نمایند‌. چنانچه که به دنبالهٔ کسب نتیجهٔ دلخواه از طریق تزریق فیلر می‌باشید، ابتدا بایستی به پزشکی مراجعه بنمایید که تسلط کاملی برروی آناتومی بدن داشته باشد. ما طی این نوشتار از خود می‌خواهیم با آموزش لیفت صورت با تزریق فیلر همراهِ شما باشیم. لطفاً با ما در ادامهٔ این مطلب از کلینیک درسا همراه باشید.

لیفت صورت با تزریق فیلر!

تزریق ایمن و طبیعی فیلر و بوتاکس نیازمند سه عامل بسیار مهم و اساسی است؛

  • انتخابی صحیح چهره مراجع «تمامی افراد مناسبِ تزریق فیلر و بوتاکس نمی‌باشند.»
  • تکنیک دقیق و ظریف که به واسطهٔ پزشکِ زبردست اجراء گردد.
  • بهره‌گیری از مواد بسیار مرغوب و باکیفیت.

دو نکته بسیار مهم در ارتباط با آناتومی صورت جهت تزریق فیلر؛

  • تمامی افراد جهتِ لیفت چهره خود به تزریق فیلر در تمامی نقاط نیاز ندارند. نیاز پوست و صورت شما تعداد نقاط موردنیاز را تعیین خواهد کرد.
  • ما می‌‌توانیم تزریق‌ها را طی جلسات متعدد انجام بدهیم، پس لازم نیست که حتماً در یک جلسه خلاصه بشود‌.

دو نکته بسیار مهم در ارتباط با آناتومی صورت جهت تزریق فیلر؛

لیفت صورت با تزریق فیلر و ژل در هشت نقطه!

بنابر آناتومی صورت هشت نقطه‌ای که جهتِ تزریق فیلر و ژل مناسب می‌باشند، عبارتند از؛

  • شقیقه؛

نواحی شقیقه یا تمپورال بسیار برروی لیفت ابرو و حالت چَشم‌ها اثرگذار است. زمانی‌که لاغر می‌شویم یا سن ما بالا می‌رود، نواحی شقیقه گود می‌گردد. در اصطلاح صورت حالتی بادام زمینی به خود می‌گیرد. یعنی از روبه‌رو که نگاهی اندازیم، ناحیهٔ بالایی صورت باریک‌تر نشان می‌دهد.

 

  • خط خنده؛

براثر افزایش سن، لاغری و استرس، بدخوابی‌ها نواحی بین بیتی و گوشه لب که خط خنده نام‌گذاری می‌شود، حالتِ گودی به خود می‌گیرد. پُر نمودن این نواحی با فیلر هم چهرهٔ ما را شاداب‌تر می‌نماید و هم گوشه‌های لب را بالا خواهد برد. استرس، بی‌خوابی، بیشتر شدن سن، سیگار و برخی عوامل ژنتیکی به شدّت خط خنده را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و گود می‌نمایند‌. خط خنده گود را می‌توانیم با فیلر هیالورونیک پُر نماییم، ولی در عین حال از نقاط بسیار حساس برای تزریق می‌باشد و بایستی بسیار دقیق و ظریف پُر گردد تا حالت خنده ما هیچ‌گونه تغییری نکند.

  • خط اشکی؛

خط اشکی، نقطه بسیار کلیدی و مهم در صورت ما به شمار می‌رود. گود گردیدن این نواحی هم گونه‌ها و هم دور چَشم را اُفتاده و بَدفرم می‌کند و هم منجر به اُفتادگی خط خنده خواهد شد.

  • ناحیه ماریونت؛

خطی که از گوشهٔ لب به سمت پایین کشیده می‌شود. ماریونت یا خط بغض نام دارد. پُر نمودن خط ماریونت با فیلر یکی از مهم‌ترین و چالش‌ برانگیزترین گونه تزریق‌هاست. هیچ زمان اجازه ندهید این خط عمیق گردد چرا که درمانِ آن بسیار سخت‌تر خواهد بود. گاهاً گودی ماریونت یا خط بغض در سنین زیر سی سال هم به چَشم می‌خورد. لیفت و پُر نمودن ماریونت، گوشه‌های لب را به سمت بالا می‌کشد و حالت شاداب و سرزنده‌تری به چهره ما می‌بخشد.

  • رأس گونه‌ها؛

گونه یکی از اجزای بسیار مهم در زیبایی‌شناسی چهره محسوب می‌شود. علاوه بر بافت نرم و لطیف، کلاژن، الاستین بافت چربی گونه هم با افزایش سن تحلیل پیدا می‌کند. پُر نمودن رأس گونه علاوه بر بهبود حالت چهره و افزایش شادابی منجر به لیفت خط خنده و ماریونت نیز می‌شود‌. نواحی رأس گونه به عنوان آویز و نگهدارنده خط خنده، خط اشکی و دور چَشم عمل می‌نماید. پُر نمودن رأس گونه با فیلر منجر به لیفت دیگر نواحی صورت خواهد شد.

  • فک و زوایای فکی؛

در لیفت چهره، اصلاح شُلی و اُفتادگی بافت نرم نواحی فک بسیار مهم و اثرگذار است. هم صورت را لیفت می‌نماید و هم منجر به کمتر دیده شدن ناحیهٔ غبغب خواهد شد. زاویه فکی هم زمانی با زاویه سازی صورت پُر و تقویت می‌گردد چون یک آویز برای ماریونت عمل می‌نماید.

  • خط فکی؛

زمانی‌که سن ما بالا می‌رود یا لاغرتر از پیش می‌شویم دوطرف چانه‌مان گود می‌شود. در این شرایط مسن‌تر به نظر می‌رسیم. به گونه‌ای که کنارهٔ صورت ما افتاده‌تر دیده می‌شود. در این حالت انتخاب لیفت صورت با تزریق فیلر می‌تواند یکی از مؤثرترین راه‌کارها باشد.

  • دور چَشمان؛

تیرگی و گودی دور چَشمان، یکی از مشکلات متداول چهره ما محسوب می‌شود. گونه فیلر دور چَشمان به لحاظ کیفیت و ساختار مولکولی بسیار حائز اهمیت است.‌ اصلاح گودی دور چَشمان اغلب با یک یا دو سی‌سی در دو جلسه پی‌درپی به فاصلهٔ یک ماه صورت می‌پذیرد.

صحبت آخر

لیفت صورت با تزریق فیلر تأثیر بسیاری در بهبود تیرگی، پُر نمودن گودی و رفع چروک زیر چَشمان می‌شود. ضمناً جهتِ رفع چروک‌های پنجه کلاغی دور چَشمان از بوتاکس بهره گیریم. این‌گونه عضلاتی که دائماً در حرکت می‌باشند و پوست را تحت فشار قرار می‌دهد، یک مقداری آزاد گردند. جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر از لیفت صورت با تزریق فیلر بهتر است با ما در کلینیک درسا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »