خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در آمل

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در آمل

در این مقاله آموزش لیفت نخ در آمل را به اختصار توضیح خواهیم داد. با پیشرفت علم در زمینه‌های پزشکی و درمانی ، روش‌های جوانسازی و زیباسازی نیز پیشرفت روزافزون زیادی داشته به حدی که برای درمان و رفع یک مشکل پوست و مو ، روش‌های درمانی متنوعی قابل عرضه و انتخاب هستند .

لیفت نخ جزو روش‌های درمانی غیر تهاجمی است که برای لیفت و رفع چین و چروک صورت به کار می‌رود . از این رو افرادی که به دنبال ورود به حرفه زیبایی و مراقبت‌های زیبایی هستند ، به دنبال مرجع و کلینیکی برای دریافت آموزش‌های اصولی در زمینه لیفت با نخ هستند .

از بهترین و معتبرترین کلینیک‌ها در زمینه آموزش لیفت نخ در آمل ، می‌توان کلینیک درسا را نام برد . در ادامه با این روش زیبایی و مراقبتی پوست آشنا می‌شویم .

لیفت نخ در آمل چگونه انجام می‌شود ؟

لیفت صورت با نخ روشی درمانی و غیرتهاجمی است که برای لیفت ، جوانسازی و رفع شلی پوست به کار می‌رود .

در این روش ( که به ترد امبدینگ یا تزریق نخ بوسیله طب سوزنی ) هم معروف است ، پوست به وسیله نخ قابل جذب ، کشیده می‌شود .

لیفت نخ جدیدترین متد از متدهای طب سنتی است که هدف اصلی آن رفع چین و‌چروک ، کمک به سفت شدن پوست ، کمک به افزایش ضخامت پوست ، جوانسازی و کشیدن پوست است .

لازم به ذکر است که این روش در کره جنوبی ابداع و به سراسر جهان معرفی شد . در دوره آموزش لیفت نخ در آمل به طور مفصل‌تری با این مبحث آشنا می‌شوید .

آموزش لیفت نخ در آمل-وب سایت درسا کلینیک

روش انجام لیفت نخ در آمل

کلینیک درسا با کادر مجرب و با سابقه در زمینه برگزاری کلاس‌های عملی و تئوری آموزش لیفت نخ در آمل را به هنرجویان این دوره ، می‌آموزد .

با نشانه و علامتگذاری محل‌های ورود ، خروج و مسیر عبور نخ‌های لیفت بر روی پوست ، عمل لیفت نخ شروع می‌شود .

با ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز و کوچک در این نقاط ، سوزن‌های توخالی را از این نقاط وارد چربی پوست می‌کنند ، در این زمان ، مرحله کشیدن و فرم‌ دهی به پوست و صورت را آغاز می‌کنند .

سوزن‌های به کار گرفته شده در این مرحله ، بسیار کوچک هستند و سوراخ ایجاد شده توسط آن‌ها جراحت شدیدی ندارد .

در دوره آموزش لیفت نخ در آمل به طور کامل با این مبحث و روش انجام لیفت نخ ، آشنا خواهید شد .

نخ‌های مورد استفاده در لیفت نخ در آمل

یکی از مزیت‌های شرکت در کلاس و دوره آموزش لیفت نخ در آمل ، این است که شما بلافاصله بعد از گذراندن این دوره ، قادر به انجام لیفت نخ خواهید بود . ضمن اینکه ، آموزش این متد را به صورت کاملا صحیح و اصولی توسط متخصصان کلینیک درسا ، خواهید دید .

نخ‌های به کار رفته در لیفت نخ ، ضمن اینکه از نظر ظاهری بسیار نازک و غیر قابل دیدن هستند ، بعد از طی مدتی حدود ۸ ماه جذب بدن می‌شوند .

ذکر این مورد خالی از لطف نیست که ، ماندگاری لیفت نخ از دو تا پنج سال متغیر است . تفاوت و تنوع این نخ‌ها زیاد است به طوری که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد .

به عنوان مثال در لیفت گونه امکان دارد که تکنسین یا پزشک ، از چند نخ و یا حلقه نخ در این قسمت استفاده کند . اما در هنگام لیفت گردن ، از نخ‌های خاردار استفاده کنند تا پوست گردن به طور کامل با فک پایینی محکم و سفت شود .

سن انجام لیفت نخ برای سنین سی تا پنجاه سال مناسب است . نتیجه نسبی لیفت نخ را بلافاصله پس از اتمام جلسه ، می‌توانید مشاهده کنید اما پس از بهبود پوست در هفته‌های بعد ، بافت پوست ، شادابی و ضخامت آن را بهتر مشاهده خواهید کرد .

همانگونه که قبلا هم گفته شد ، تاثیر و ماندگاری لیفت نخ به مدت دو تا پنج سال است . کلیه نکات و انواع نخ‌های مناسب این روش مراقبت زیبایی ، در دوره آموزش لیفت نخ در آمل ، توسط کلینیک درسا به تفصیل و‌همراه با جزییات کامل به هنرجویان تدریس و آموزش داده می‌شود .

مدل‌های مختلف لیفت نخ در آمل

لیفت نخ دارای چند مدل متفاوت است و به طور کلی به سه دسته ، که در زیر گفته شده است ، تقسیم می‌شود .

با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در آمل ، شما با تک تک این روش‌ها و خصوصیات آن‌ها آشنا می‌شوید ؛

 

  • لیفت با نخ با جراحی
  • لیفت با نخ بدون نیاز به جراحی
  • نخ‌های زیبایی

 

روش اول یا لیفت با نخ با جراحی باید توسط پزشکان و متخصصان زیبایی صورت گیرد . ناگفته نماند که این روش نیز خود دارای دو زیرمجموعه است .

در اولین روش یا نخ‌های معلق ، بعد از انجام عمل بی حسی موضعی ، این نخ‌ها وارد پوست شده پوست را لیفت می‌کنند . اثربخشی این روش به مدت یک الی دو سال است .

در روش دوم یعنی نخ‌های ثابت ، نخ‌ها به ساختار زیرین پوست وصل شده و باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست می‌شوند که در این حالت ماندگاری لیفت به مدت دو سال عمل می‌کند .

ناگفته نماند که چون احتمال برداشت پوست اضافی توسط پزشک در این روش وجود دارد ، در صورت ایجاد کبودی ، فرد باید به مدت یک الی دو هفته در منزل استراحت کند .

کلینیک درسا در دوره آموزشی مربوط به عمل لیفت نخ ، تک تک این روش‌های درمانی و زیبایی انجام لیفت نخ را در محیطی آرام و صمیمی و توسط کادری مجرب به شما آموزش می‌دهد .

آموزش لیفت نخ در آمل-وب سایت درسا کلینیک

 

مزایای انجام لیفت نخ در آمل

انجام عمل زیبایی لیفت نخ دارای مزایایی برای پوست و شخص می‌باشد که مهم‌ترین آن‌ها ، عدم نیاز به جراحی و تحمل هزینه‌های سنگین و گزاف است .

دوره اصولی آموزش لیفت نخ در آمل علاوه‌بر آموزش کلیه تکنیک‌های لیفت نخ ، همه مزایا و ویژگی‌های آن را نیز برای شما شرح می‌دهد .

لیفت نخ روشی نوین در زمینه زیبایی و سفت شدن پوست است که نخ‌های مخصوصی در زیر پوست کار گذاشته می‌شود که پس از مدتی جذب می‌شوند و قادرند تا عمل لیفت و جوانسازی پوست را به راحتی انجام دهند . مزایای دیگر لیفت نخ به شرح زیر هستند .

  • لیفت ، کشیدگی و سفت کردن پوست : در عمل لیفت نخ پزشک متخصص ، توسط نخ‌هایی که زیر پوست قرار می‌دهد ، باعث لیفت و کشیدگی پوست و در نتیجه جوانسازی آن می‌شود .
  • کلاژن سازی : ، در عمل لیفت نخ ، نخ‌های جایگذاری شده در زیر پوست ، با تحریک عمل کلاژن سازی فرایند پیری را کند کرده و عمل ترمیمی در نزدیک مناطق کار شده را شروع می‌کنند . به همین دلیل عمل کلاژن سازی پوست شروع به جوانسازی پوست می‌کند .

آموزش لیفت نخ در آمل یک حرفه مراقبت زیبایی است که با استقبال بی‌نظیر هنرجویان روبرو شده است و باعث شده تا کلینیک درسا در صدد جبران این لطف هنرجویان ، به روزترین و اخرین اطلاعات و روش‌های انجام این عمل زیبایی را در اختیار هنرجویان خود قرار دهد .

قیمت دوره آموزش لیفت نخ در آمل

از آنجاییکه هدف کلینیک درسا از برگزاری دوره‌های آموزشی ، اموزش اصولی و صحیح هنرجویان برای ورود به بازار کار است ، بر روی متدهای آموزشی مانور داده است . تا از این طریق نه تنها افراد با اطلاعات و دانش کافی وارد بازار این حرفه شوند ، بلکه غیر مستقیم در پیشرفت صنعت زیبایی نیز ، قدم بردارد .

به همین دلیل تصمیم بر این گرفته است تا هزینه و قیمت دوره آموزش لیفت نخ در آمل را به صورت کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه در اختیار هنرجویان خود قرار دهد .

کلام پایانی

با پیشرفت علم پزشکی به ویژه در زمینه زیبایی ، یکی از روش‌هایی که در زمینه مراقبت‌های پوستی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است ، لیفت نخ است . به همین جهت و در راستای درخواست‌های مکرر هنرجویان ، کلینیک درسا دوره آموزش لیفت نخ در آمل را با قیمتی کاملا ویژه برگزار می‌کند .

جهت اطلاع از دوره‌های مختلف دیگر می‌توانید به کلینیک درسا مراجعه کنید و از مشاوره‌ کارشناسان این کلینیک برای ثبت نام دوره‌ها بهره مند شوید .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق فیلر

آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »