خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در ارومیه

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در ارومیه

با شرکت در دوره‌های آموزش لیفت نخ در ارومیه هنرجویان زیر نظر اساتید مجرب و دلسوز با جدیدترین متد‌های این مهارت آشنا می‌شوند . این روش به دلیل کم تهاجمی بودن یکی از اصلی ترین روش ها در جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های صورت در اثر افزایش سن است .

امروزه یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد یادگیری مهارت‌های سلامت و زیبایی پوست صورت است . همانطور که می‌دانید توجه به زیبایی و سلامت پوست در چندین سال اخیر بسیار رواج یافته و جوانسازی و از بین بردن چین و چروک پوست بیشترین تقاضا را در بین این مهارت‌ها دارد .

 

معرفی این لیفت نخ در ارومیه

قبل از معرفی دوره‌های آموزش لیفت نخ در ارومیه بهتر است با این تکنیک آشنا شویم . یکی از پر طرفدارترین روش ها در بین روش‌های غیر جراحی و کم تهاجمی در جوانسازی صورت این تکنیک است . دو نتیجه مهم این انجام این تکنیک رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست صورت و افزایش کلاژن سازی در صورت است .

در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه هنر جو ابتدا با اصول اولیه این مهارت آشنا می شود . شناخت کامل انواع پوست و مشکلات آن از مهمترین اطلاعاتی است که هر متخصص زیبایی باید به طور کامل داشته باشد . در این دوره ها شما علاوه بر اصول این روش با انواع پوست نیز آشنا می شوید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

کاربردهای لیفت نخ در ارومیه

هدف از آموزش لیفت نخ در ارومیه آشنا کردن هنر جو در درمان پیری و افتادگی پوست صورت در کوتاه مدت است و همچنین برای درمان افتادگی ابرو و گونه ها نیز می‌توان از این تکنیک استفاده کرد . این تکنیک شامل قرار دادن زیر جلدی نخ‌ های مخصوص جهت کشیدگی و بالا بردن در نواحی مورد نظر صورت است .

با شرکت در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه درسا کلینیک با انوع نخ و کاربرد آن ها و همچنین بهترین برند های نخ موجود در بازار آشنا می شوید تا بتوانید در زمینه کاری خود به بهترین نحو عمل کرده و در این زمینه به موفقیت زیادی دست یابید .

 

مراحل لیفت نخ در ارومیه

در زمان مشاوره با توجه به نوع مشکلات پوست ، نواحی مناسب برای انجام این تکنیک شناسایی می‌ شود . در هنگام انجام این تکنیک ، ابتدا نواحی مشخص شده را بی حس کرده و بعد از ایجاد برش‌های کوچک نخ‌ها در لایه های پوستی قرار داده شده و متخصص با فشار آرام فرم مورد نظر را به پوست می ‌دهد .

کلاژن و الاستین پروتئین های موجود در ساختار پوست ‌هستند که با بالا رفتن سن شروع به تجزیه شدن می‌کنند و تولید آنها کاهش می ‌یابد . کاهش تولید کلاژن در بدن باعث افتادگی و چین و چروک پوست شده و از زیبایی و درخشندگی پوست صورت می ‌کاهد .

در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه درسا کلینیک توسط اساتید مجرب و ماهر شما با این تکنیک به صورت کامل آشنا شده و می‌توانید با این مهارت در کلینیک های زیبایی پوست و مو مشغول به کار شوید . کسب کامل مهارت مهم ترین عامل موفقیت در هر زمینه شغلی است .

به یاد داشته باشید در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه علاوه بر یادگیری این تکنیک می‌توانید مهارت های قبلی خود را ارتقا داده و در حیطه کاری خود پیشرفت کنید . علاوه بر داشتن مهارت ، آگاهی از آخرین متد های روز دنیا بسیار مهم و کاربردی است و موجب ارتقا سطح کاری شما می‌شود .

 

لیفت نخ در چه نواحی انجام می‌شود ؟

  • قسمت میانی صورت مانند گونه ها
  • میانه ابرو ها
  • خط فک
  • قسمت پیشانی
  • قسمت گردن

 

کاربرد لیفت نخ در ارومیه

  • کاهش غبغب
  • زاویه سازی فک
  • از بین بردن خط اخم میان ابرو ها
  • فرم دهی به بینی و رفع افتادگی آن
  • جوانسازی پوست صورت و حجم دهی به آن
  • لیفت ابر

 

بیشتر بدانید: آموزش لیزر موهای زائد

آیا نخ های لیفت نخ در ارومیه قابل جذب هستند ؟

شاید برای شما سوال پیش آید که نخ‌‌ها‌یی که زیر پوست قرار می‌گیرند چه می‌شوند ؟ نخ های به کار رفته در این روش ، نخ های مخصوصی هستند که بعد از قرارگیری در زیر پوست به تحریک کلاژن سازی پرداخته و پس از مدتی در اثر فرآیند طبیعی تجزیه شده و جذب پوست می‌شوند .

با توجه به تنوع نخ های موجود و میزان ماندگاری آنها آشنا بودن با انواع نخ ها و کاربرد‌های آنها بسیار مهم است . برای آشنا شدن با انواع نخ ها و کاربرد‌های آن می توانید در دوره‌های آموزش لیفت نخ در ارومیه شرکت کرده و زیر نظر متخصصین مطرح و دلسوز درسا کلینیک به کسب این مهارت بپردازید .

 

مزایای لیفت نخ در ارومیه

  • صرف زمان کم

به دلیل کم تهاجمی بودن این روش در یک جلسه می‌توان جایگذاری نخ را در نواحی مختلف صورت انجام داد ، در نتیجه زمان صرف شده در این روش بسیار کم است .

  • نتایج طبیعی

مهمترین مزیت این تکنیک در صورت این است که ویژگی های طبیعی صورت را حفظ می‌کند .

  • ایمنی بالا

از این تکنیک می‌توان در نواحی ابرو یا پلک‌ها نیز استفاده کرد .

  • ریکاوری سریع

دوره‌ی نقاهت و ریکاوری اتقریبا یک روز است و بعد از انجام این عمل می‌توان به کار‌های روزمره پرداخت .

  • هزینه مناسب

همانطور که قبلا گفته شد هزینه این روش نسبت به جراحی صورت بسیار کم هزینه‌ تر است .

در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه با جدید ترین روش های این تکنیک آشنا می‌شوید و می‌توانید به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن خواسته های مراجعین خود را انجام دهید . با جلب رضایت مراجعین ، آن ها شما را به دیگران معرفی می‌کنند و همین امر موجب پیشرفت شما می‌شود .

 

نتایج و ماندگاری لیفت نخ در ارومیه چقدر است ؟

اساس این تکنیک بر تحریک کلاژن سازی پوست استوار است . در این روش اغلب از نخ های جذبی استفاده می‌شود و جذب این نخ‌ها حدود یک ماه طول می‌کشد و بافت پوست ، نخ های جذب شده را با رشته‌های کلاژن جایگزین می‌کند . یکی از اجزای ساختار پوست پروتئین های کلاژن است که باعث قوام و سفتی پوست می‌شود .

تولید کلاژن پوست با افزایش سن کاهش می‌یابد . در این روش کلاژن سازی پوست تحریک شده تا با ساخت کلاژن های جدید به ترمیم و جوانسازی پوست پرداخته و با کانتور پوست ظاهر پوست ۱۰ سال جوان‌تر می‌شود . کلاژن های جدید حدود ۲ سال پایداری دارند و بعد از این مدت اندک اندک

تخریب می‌شوند .

 

قیمت دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه

درسا کلینیک قیمت دوره های آموزشی را با توجه به تعداد جلسات و مباحث ارائه شده در کلاس ها مشخص کرده است و سعی دارد با قیمتی مناسب به آموزش این مهارت به هنر جویان بپردازد . دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه در درسا کلینیک با بالاترین کیفیت و به وسیله اساتید با تجربه و ماهر صورت می‌گیرد .

 

کلام آخر

با توجه به اهمیت زیبایی در جوامع امروزی فراگیری مهارت های زیبایی و جوانسازی پوست بسیار کاربردی و درآمد‌زا است . هنر جویان می‌توانند پس از یادگیری تکنیک های نوین در دوره های آموزش لیفت نخ در ارومیه در کلینیک ها و سالن های زیبابی پوست و مو مشغول به کار شده و کسب درآمد کنند .

به یاد داشته باشید علاوه بر داشتن مهارت ، آگاهی از متدهای جدید همیشه در موفقیت تاثیر بسزایی دارد . با توجه به پیشرفت روزانه علم همیشه متدهای جدید هم ایجاد می شوند و آشنایی با روش های به روز جهانی یکی از نقاط متمایز کننده شما با رقبایتان خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »