خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در رشت

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در رشت

زمانی که به دنبال راهکاری برای برطرف نمودن چین و چروک و خطوط ایجاد شده بر روی صورت خود هستیم بدون شک با تکنیک لیفت نخ روبرو شده ایم .

این تکنیک را می توان یک شیوه نوین در حرفه زیبایی به شمار آورد که یک گزینه مناسب و ایده آل برای جوانسازی بوده و توانسته جایگاه جراحی لیفت را از آن خود نماید . چرا که عوارض و خطرات آن به مراتب کمتر از جراحی می باشد .

در این شیوه به کمک نخ ، می توان نشانه های پیری که بر روی صورت ظاهر شده است را برداشت و از بین برد . همچنین در کلاژن سازی نیز نقش دارد .

اگر شما به دنبال یافتن اطلاعات کامل در رابطه با آموزش لیفت نخ در رشت هستید . در این مطلب از سایت درسا کلینیک به توضیحات مورد نیاز خود دست خواهید یافت .

اهمیت انتخاب یک پزشک متخصص برای انجام لیفت نخ

در این تکنیک بافت پوست مورد هدف قرار می گیرد تا بار دیگر پوست نواحی صورت و گردن سفت گردد . این تکنیک ، یعنی لیفت نخ بایستی به وسیله متخصص زیبایی انجام گیرد .

چرا که انجام این کار کاملاً تخصصی بوده و پزشک با توجه به معاینات انجام گرفته از یک الگو خاص برای وارد نمودن نخ تبعیت می نماید تا کشیدگی پوست به نحو موثری انجام گردد .

زمانی که کمی دقیق تر می شویم ، پی خواهیم برد که این تکنیک بیشتر جنبه درمانی دارد . چرا که سلول های پوست را وادار به تولید کلاژن می نماید . در نتیجه پوست شما جوان و شاداب به نظر خواهد آمد .

اما پیدا نمودن یک پزشک و یا کلینیک معتبر برای انجام لیفت نخ در رشت با چالش های همراه است . از سوی دیگر مهارت و تخصص پزشک بر روی نتیجه کار تاثیر می گذارد . از اینرو سابقه کاری پزشک انتخابی را وارسی نمایید .

بهره گیری و انتخاب نخ مناسب ، انجام این شیوه به وسیله تکنیک و متد های روز ، دقت به نتیجه کار همگی از مهم ترین خصوصیت دکتر برای لیفت نخ می باشد .

تاکید داریم آموزش لیفت نخ در رشت را نزد یک کلینیک معتبر بگذرانید .

بیشتر بدانید: آموزش مزوتراپی مو

 

دوره عملی آموزش لیفت نخ در رشت

یکی از مهم ترین مواردی که موفقیت افراد را تضمین می کند شرکت در کلاس های آموزشی می باشد که مباحث تئوری و عملی به گونه ای تخصصی تدریس گردد .

  • محیط باید استریل شده و کاملاً تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد تا در حین کار لیفت از انتقال عوامل بیماری زا نظیر باکتری ، قارچ و یا ویروس به پوست جلوگیری شود .
  • در مرحله بعدی اقدامات قبل لیفت ، شرح داده خواهد شد . برای جلوگیری از بروز مشکلاتی همچون عفونت ، قبل از شروع لیفت صورت باید با یک شوینده مناسب تمیز و با یک محلول مناسب ، ضد عفونی شود .
  • همچنین در قسمت های از صورت که فرآیند لیفت انجام خواهد گرفت بی حسی صورت می گیرد .
  • نوع و تعداد نخ با نظر پزشک انتخاب می گردد .
  • در این مرحله نوبت به جایگذاری و قرار دادن نخ به وسیله سوزن در زیر پوست می رسد .
  • بعد از انجام فرآیند لیفت کمی التهاب و قرمزی در پوست زیبا جو ظاهر خواهد شد که جای نگرانی ندارد .
  • در نواحی از صورت که این تکنیک اجرا شده ، به تدریج رشته های فیبری در اطراف نخ به وجود آمده و در نتیجه شاهد استحکام و سفت شدن پوست خواهیم بود .
  • زیبا جویان عزیز قبل از هر اقداماتی با پزشک خود گفتگو نموده و تغییراتی که تمایل دارید بر روی صورت تان مشاهده کنید را مطرح نمایید . قبل از شروع ، تمامی دستورالعمل و مراقبت های لازم را دریافت خواهید کرد .

لازم به ذکر است نخ های که امروزه برای لیفت انتخاب می گردد قابل جذب بوده و از اینرو شما نگرانی از بابت کشیدن نخ نخواهید داشت . فرآیند هیدرولیز و جذب نخ به آسانی صورت گرفته و شما اصلاً متوجه آن نخواهید شد .

دوره عملی آموزش لیفت نخ در رشت

چه کسانی مجوز انجام لیفت نخ را دارند ؟

پزشکان و متخصصان زیبایی اجازه حضور در دوره آموزش لیفت نخ را دارند . همانگونه که ما به دفعات به این موضوع در طول مطلب اشاره نمودیم .

شما به عنوان یک پزشک متخصص با شرکت در این دوره دانش خود را همگام با پیشرفت علم افزایش خواهید داد . شیوه نوینی را در حیطه زیبایی خواهید آموخت و مسلماً روز به روز بر تعداد مراجعه کنندگان و زیبا جویان شما افزوده خواهد شد .

پیشنهاد می کنیم در کنار شرکت در این کلاس ها ، از دوره های دیگر مرکز ما نیز بهره مند شوید تا مهارت خود را در این عرصه افزایش دهید .

***

به عنوان یک شیوه ایمن شناخته شده که چهره شما را پُر تر و شاداب نشان می دهد . بلافاصله بعد از انجام لیفت ، تاثیری که بر روی چهره شما گذاشته است را مشاهده خواهید کرد .

مدت زمان جذب نخ با توجه به نوع آن متفاوت می باشد برای مثال نخ های PDO بعد از یک سال به طور کامل جذب می گردند .

کلاس آموزش لیفت نخ در رشت

اگر می خواهید به یک کاربلد در این حرفه تبدیل شوید باید در کلاس های آموزش لیفت نخ در رشت که به وسیله درسا کلينيک برگزار می گردد نام نویسی کنید .

تدریس در کلاس بر حسب متد ها و تکنیک های جدیدی که توسط پزشکان اروپایی اجرای شده انجام می گردد .

دوره آموزش لیفت نخ در رشت به وسیله اساتید متخصص و کاربلد انجام می شود که همین موضوع نشان از سطح علمی بالای کلاس ها دارد . شما به خوبی با انواع نخ لیفت آشنا و همچنین شیوه های مختلف را یاد خواهید گرفت .

تمامی مطالب به صورت جزئی و دقیق در اختیار هنرجویان قرار داده شده و هیچ گونه ابهامی در ذهن آن ها باقی نخواهد ماند .

کلاس ها بر مبنای پرسش و پاسخ برگزار می شود و هنر جویان وقت کافی برای بیان سوالات خود دارند . شرایط برگزاری دوره به نحوی برنامه ریزی شده که افراد مطابق با وضعیت خود می توانند ثبت نام را انجام دهند .

علاوه بر این ، درسا کلینیک با توجه به شرایط اقتصادی حاکم ، دوره های خود را در سه گروه مختلف برگزار می نماید . در نتیجه شرکت کنندگان می توانند بر حسب بودجه خود در یکی از دوره های خصوص ، نیمه خصوصی و گروهی ثبت نام نمایند .

مهم ترین مزیت های آموزش لیفت نخ در رشت توسط درسا کلینیک

هنر جویان با شرکت در دوره های این مجموعه با دریافت مدرک بین المللی می تواند به سهولت وارد بازار کار شوند و به موفقیت های بزرگی دست یابند .

کلاس به نحوی مدیریت می گردد که تمرکز و حواس هنر جویان تنها معطوف به تدریس باشد . همچنین می توانند از قابلیت مهم یعنی پشتیبانی تا مسیر رسیدن به موفقیت بهره مند شوند .

تجربه و دانش اساتید بر روی مهارت هنر جویان تاثیر گذاشته و موفقیت آن ها را تضمین می نماید . ما بر این اصل واقف بوده و تمام تلاش خود را می کنیم تا اساتید مجرب و متخصص را برای تدریس و آموزش لیفت نخ در رشت انتخاب نماییم .

مهم ترین مزیت های آموزش لیفت نخ در رشت توسط درسا کلینیک

بازار کار لیفت نخ در رشت

در طول چند سال اخیر در کشورمان ایران آمار عمل های زیبایی و تکنیک های درمانی روند صعودی داشته است . از اینرو مسلماً بازار کار خدمات زیبایی پر رونق بوده و شما با ورود به این عرصه ، درآمد خوبی خواهید داشت .

این تکنیک در ایران به ویژه در شهر های بزرگ توانسته جایگاه خوبی را از آن خود نماید . امّا در شهر های مثل رشت همچنان جای پیشرفت دارد .

از اینرو اگر بتوانید آموزش اصولی ببینید و پشتکار داشته باشید به راحتی می توانید به عنوان یک متخصص لیفت نخ در این شهر شناخته شوید .

کلام پایانی

ما در طول مطالب بالا اطلاعات مفید و جامعی را در رابطه با آموزش لیفت نخ در رشت در اختیار شما عزیزان قرار دادیم . امّا عاملی که موفقیت و دوام شما را تضمین خواهد کرد آموزش درست و بر مبنای علم می باشد .

برای اطلاع از نحوه ثبت نام ، هزینه و زمان برگزاری با کارشناسان درسا کلینیک در تماس باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »