خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در ساری

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در ساری

امروزه با افزایش تقاضا برای خدمات پوستی و زیبایی ، بازار کسب و کار لیفت نخ بسیار پر رونق است که برای موفقیت ابتدا باید در دوره آموزش لیفت نخ در ساری شرکت کرد که البته فراگیری مهارت در هر حوزه کاری ، مستلزم شرکت در معتبرترین مجموعه های آموزشی است .

با شرکت در دوره‌های آموزشی می توانید در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شده و کسب درآمد کنید . درسا کلینیک سعی دارد در دوره ها تمامی آموزش ها را توسط مجرب ترین اساتید با بهترین قیمت در اختیار شما مهارت جویان عزیز قرار دهد .

 

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

 

تکنیک لیفت نخ در ساری

 

همه انسان ها به دنبال زیبایی هستند که البته با افزایش سن و از دست دادن شادابی و بروز چروک ها بر روی صورت ، اشخاص بیشتری به سمت کارهای پوستی و زیبایی روی می آورند که با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در ساری می توانید با این مهارت آشنا شوید .

این تکنیک برای اشخاصی که دچار چین و چروک ، خط اخم ، افتادگی و شلی پوست صورت و گردن هستند بسیار مناسب است . این روش به دلیل کم عارضه و غیر تهاجمی بودن بسیار پرطرفدار است و در کوتاه ترین زمان اثرات خود را نشان می دهد .

با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در ساری می توانید با تمامی نکات مورد نیاز در مورد این حوزه زیبایی آشنا شده و پس از گذراندن دوره و مسلط شدن روی این مهارت وارد این بازار کار پر طرفدار شوید و راه موفقیت را در مدت زمان کوتاهی طی نمایید .

 

نحوه انجام لیفت نخ در ساری

قبل از انجام کار ابتدا با توجه به پوستتان به شما مشاوره خواهد داده شد تا قبل از انجام لیفت در مورد انجام کار و نواحی مورد نیاز به لیفت ، اطلاعات کافی داشته باشید و بهترین لیفت برای شما انجام شود و شما از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید .

نواحی مشخص شده ابتدا بی حس شده و سپس توسط متخصص برش‌های بسیار ظریفی بر روی نقاط مشخص شده صورت می‌‌‌‌گیرد و نخ های مخصوص را به ناحیه چربی زیر پوست وارد کرده با فشار دادن ناحیه های مشخص شده توسط متخصص ، پوست صورت کشیده شده و فرم داده می شود .

بعد از انجام کامل مراحل بالا هیچ اثری از نقاط برش خورده و نخ ها بر روی پوست باقی نمی‌ ماند ، امکان ایجاد قرمزی ، کبودی و تورم بر روی پوست است که با گذشت ۲ الی ۳ روز ، پوست به حالت اولیه خود باز می گردد و جای هیچ نگرانی نیست .

تمام این مراحل و متد های روز در دوره آموزش لیفت نخ در ساری به شما کار جویان عزیز به صورت کامل توسط اساتید مطرح در این حوزه آموزش داده خواهد شد تا با تمامی جزئیات آشنا شده و بتوانید پس از کسب مهارت وارد کار شوید .

 

نحوه کلاژن سازی در لیفت نخ در ساری

با افزایش سن میزان تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد ، همانطور که می دانید کلاژن باعث شادابی و سفتی پوست می شود . کلاژن و الاستین پروتئین های موجود در پوست هستند که با افزایش سن تولیدشان کاهش پیدا می کند که همین مساله باعث بروز چین و چروک و شلی پوست می شود .

نخ های زیر پوستی با تحریک کلاژن سازی ، تولید این پروتئین را در پوست فرد افزایش داده و موجب جوانسازی و رفع چین و چروک های پوستی می‌شوند . زیبا جو بلافاصله بعد از انجام این تکنیک شادابی و لیفت پوست خود را به چشم دیده و احساس خوش آیندی در او ایجاد می شود . برای آموزش لیفت نخ در ساری لازم بوده تا با مزایای این روش به خوبی آشنا شوید .

 

کاربرد های لیفت نخ در ساری

  • رفع چین و چروک پوست صورت و گردن
  • برطرف کردن چربی های ناحیه گردن
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • لیفت ابرو
  • رفع خط اخم

مزایای انجام لیفت نخ در ساری

آموزش لیفت نخ در ساری دارای مزایای زیادی است و شما به یک متخصص و فردی کارآزموده برای انجام لیفت نخ تبدیل خواهید شد . تخصص شما در کنار لیفت نخ مزایای زیادی را برای افراد به دنبال خواهد داشت ؛

  • این تکنیک در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و حدود ۳۰ دقیقه زمان می برد .
  • عدم نیاز به بیهوشی یکی از مزیت های این روش است و فقط با بی حسی انجام می شود .
  • در یک جلسه می توان چند نواحی را لیفت کرد و نیاز به دفعات مراجعه متعدد نیست .
  • بعد از انجام این تکنیک ، اثرات آن درهمان جلسه مشهود است .
  • بعد از انجام این کار ، نیازی به دوره نقاهت نیست و می توانید به کارهای سبک روزانه خود برسید .
  • هزینه این تکنیک نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر است .

 

کارهای قبل و بعد از انجام لیفت نخ در ساری

قبل از انجام این کار نیاز است که مشاوره کامل شوید تا تمام خواسته های خود را با متخصص در میان گذاشته تا نتیجه دلخواه شما به بهترین شکل صورت گیرد . در آموزش لیفت نخ در ساری با تمامی موارد مورد نیاز آشنا می شوید تا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید .

پوستتان باید عاری از مواد آرایشی و کاملا تمیز باشد . داروهای مصرفی خود را با متخصص در میان گذاشته و در صورت نیاز مصرف آن ها را قطع کنید .بعد از انجام این تکنیک به مدت ۲۴ ساعت از انجام کارهای سنگین بپرهیزید .

از کشیدن سیگار خودداری کنید چرا که باعث کاهش خون رسانی می شود و زخم هایتان دیر تر ترمیم خواهند شد . از کمپرس سرد و گرم استفاده کنید تا تورم و قرمزی پوستتان رفع شود . از مایعات فراوان ، میوه و سبزیجات استفاده کنید تا زخم های شما زودتر بهبود یابد .

 

قیمت آموزش لیفت نخ در ساری

دوره آموزش لیفت نخ در ساری در درسا کلینیک توسط بهترین و مجرب ترین اساتید این حوزه انجام می شود . تمامی آموزش ها در بالاترین سطح صورت گرفته و مهارت جویان پس از اتمام دوره تمامی مهارت های مورد نیاز برای اشتغال در این حوزه را کسب خواهند کرد .

قیمت دوره آموزش لیفت نخ در ساری در درسا کلینیک با توجه به سطح بالای کلاس های آموزشی بسیار مناسب است . این دوره به صورت پکیج کامل ارائه شده و تمامی نکات و موارد مورد نیاز هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی آموزش داده می شوند .

کلام آخر

با توجه به نیاز روزمره در حوزه زیبایی در جامعه ، انتخاب یکی از شاخه های این حوزه برای کسب درآمد بسیار هوشمندانه است . کارجویان در قدم اول باید به دنبال بهترین مجموعه برای آموزش باشند ، درسا کلینیک با آموزش لیفت نخ در ساری انتخاب مناسبی برای شروع مهارت آموزی است .

در این مجموعه کامل ترین آموزش ها توسط بهترین اساتید تدریس می شود و تمامی نکات و موارد مورد نیاز به صورت تئوری و عملی در اختیار مهارت جویان قرار می گیرد . قیمت این دوره نسبت به کامل بودن پکیج آموزشی بسیار مقرون به صرفه است .

شما می توانید با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در ساری تمامی مهارت های مورد نیاز برای فعالیت در محیط کار را تحت نظر بهترین اساتید این عرصه بدست آورده و با تلاش و پشتکار به سرعت وارد بازار کار شده و با تلاش به موفیت دست یابید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »