خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در شیراز

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در شیراز

در سال های اخیر نیاز به آموزش لیفت نخ در شیراز افزایش یافته است . با افزایش درخواست زیبا جویان به عمل لیفت نخ برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های پوست صورتشان ، نیاز به آموزش درست و اصولی این تکنیک زیبایی نیز افزایش یافته است .

درسا کلینیک با داشتن اساتید با تجربه ، ماهر و متخصص در تکنیک لیفت نخ با بر‌پایی دوره های آموزشی سعی در آموزش هنر جویان کرده است . با شرکت در این دوره ها هنر جویان با اصول اصلی این تکنیک و آخرین متد های اجرای آن آشنا شده و پس از طی دوره ها به راحتی می توانند در این زمینه مشغول به کار شوند .

 

لیفت نخ در شیراز چیست ؟

این تکنیک یکی از کم تهاجمی ترین تکنیک های زیبایی است . در این تکنیک به پوست های شل و افتاده شکل داده و با کشیدن این نواحی به وسیله ی نخ های مخصوص و سازگار با بدن به این نواحی شکل داده و چین و چروک آن ها را از بین می برد .

در آموزش لیفت نخ در شیراز این تکنیک به طور کامل آموزش داده می شود . به دلیل کم تهاجمی بودن این تکنیک نیازی به دوره ی نقاهت بعد از انجام آن بر روی پوست صورت ندارد و فرد می تواند همان روز به کارهای روز‌مره ی خود بپردازد . بعد از انجام این تکنیک ممکن است در نواحی مورد نظر تا چند روز کبودی ایجاد شود .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

چگونگی انجام لیفت نخ در شیراز

 

قبل از شرکت در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز بهتر است‌ با این تکنیک آشنا شویم . در تکنیک ابتدا محل های ورود و خروج نخ و همچنین مسیر عبور این نخ ها علامت گذاری می شوند و در نواحی مشخص چند سوراخ کوچک ایجاد می شود . از طریق این سوراخ های کوچک سوزن‌های تو خالی نازکی وارد قسمت چربی پوست می شود .

در این روش نخ های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آن ها کاربرد و تاثیر مختلفی بر جای می گذارند . برای نمونه برای حجم دادن به گونه ها غالبا از چند نخ و یا چند حلقه نخ استفاده می شود . برای قسمت گردن از نخ های خار دار استفاده می شود تا پوست را به فک پایینی متصل کند .

در این تکنیک بلافاصله اثر این تکنیک نشان داده می شود اما بعد از گذشت چند هفته این تاثیر بهتر شده و نتیجه ی کامل را نشان می دهد ، پوست صورت سفت ، ضخیم و شاداب شده و چین و چروک ها به طور کامل از بین می رود . نخ ها بعد از گذشت هشت ماه کاملا جذب می شوند اما ۲ تا ۵ سال تاثیر آن ها باقی خواهد ماند .

مشاوره قبل و بعد از انجام این تکنیک بسیار مهم است تا بتوان بیشترین تاثیر مورد نظر زیبا‌جو را حاصل کرد . درسا کلینیک در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز تمام نکات مشاوره برای این تکنیک زیبایی را به هنر جویان خود آموزش می دهد تا آن ها بتوانند پس از گذراندن این دوره ها به طور کامل در این زمینه متخصص شوند .

 

باید ها و نباید قبل از لیفت نخ در شیراز

در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز متخصصان مجموعه ی درسا کلینیک شما را به طور کامل با تمام اقدامات قبل از انجام این تکنیک آشنا می کنند ، اما به طور کلی برخی از این اقدامات برای تمام افراد یکسان است مانند آرایش نکردن پوست صورت خانم ها و تراشیدن سبیل و ریش برای آقایان در روز انجام این تکنیک برای همه ضروری است .

حتما حداقل یک هفته قبل از انجام این تکنیک فرد از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزد . استفاده از دارو هایی که خون را رقیق می‌کنند مانند آسپرین ممنوع است . اگر فرد سابقه تزریق ژل و بوتاکس دارد حتما باید متخصص را مطلع کند .

در صورت ایجاد عفونت فعال مانند تبخال و یا وجود زخم در ناحیه ی مورد نظر باید تا بهبود کامل آن ها صبر کرد و سپس به انجام این تکنیک پرداخت . در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز تمام نکات فوق و نکات مهم دیگر به هنر جویان آموزش داده می شود .

 

آیا این تکنیک درد دارد ؟

در این تکنیک قبل از اقدام به هر کاری ابتدا محل های مورد نظر به خوبی بی حس می شوند تا زیباجو کمترین درد را حس کند . در کلاس های آموزش لیفت نخ در شیراز مواد مناسب برای بی حسی و چگونگی بی حسی را به هنرجویان به طور کامل آموزش داده می شود .

 

ماندگاری اثرات لیفت نخ در شیراز

با توجه به تفاوت نوع پوست و میزان کلاژن سازی در پوست هر فرد ، میزان ماندگاری اثر این تکنیک نیز متفاوت است . به طور کلی می توان گفت اثر این تکنیک در پوست های مختلف متفاوت است . نوع پوست ، سن فرد و میزان چین و چروک پوست در ماندگاری اثر این تکنیک موثر است .

در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز هنرجویان با انواع پوست آشنا شده و به راحتی می توانند با تشخیص نوع پوست و میزان چین و چروک ها زمان تقریبی ماندگاری این تکنیک را محاسبه کرده و زیباجو را در داشتن انتظاری واقعی راهنمایی کنند .

 

مراقبت های بعد از این تکنیک

برای داشتن بیشترین تاثیر از این تکنیک ، بعد از انجام آن باید به نکاتی توجه کرد و مواردی را انجام داد ، در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز تمام این نکات آموزش داده می شود . نکات مشترک در بین تمام افراد به شرح زیر است که آن ها را بیان می کنیم :

 

  • تا ۴۸ ساعت از کمپرس یخ در نواحی مورد نظر استفاده شود تا کبودی این نواحی به سرعت بهبود يابد .
  • تا ۲ هفته بعد از انجام این تکنیک از حرکات کششی پوست صورت مانند خندیدن و گریه کردن اجتناب شود .
  • تا مدت معین شده توسط متخصص از مصرف سیگار و الکل خودداری شود ، زیرا مصرف این مواد باعث تنگ شدن عروق و اختلال در گردش خون می شوند .
  • آقایان تا ۲ هفته پس از این تکنیک از اصلاح صورت خود خودداری کنند .
  • ماساژ دادن صورت حداقل تا ۲ ماه ممنوع است .

 

تمام موارد بالا و موارد مراقبت مخصوص به هر فرد در دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز به هنرجویان آموزش داده می شود تا هنر جویان بتواند بعد از گذراندن این دوره ها به هر فرد نوع مراقبت مربوط به نوع پوستشان را آموزش داده و آن ها را در کسب بهترین نتیجه همراهی کنند .

 

قیمت دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز

درسا کلینیک با همراهی اساتید متخصص و ماهر در حال برگزاری دوره های آموزش لیفت نخ در شیراز

است ، هنر جویان می توانند با شرکت در این دوره ها بهترین آموزش مورد نیاز برای کسب تخصص در این تکنیک را به دست آوردند .

درسا کلینیک سعی دارد با بهترین و به صرفه ترین هزینه ، هنر جویان را با این تکنیک آشنا کند . هنر جویان پس از گذراندن این دوره ها می توانند در کلینیک های زیبایی پوست و مو مشغول به کار شده و شروع به کسب درآمد کنند . این تکنیک به دلیل داشتن علاقه مندان فراوان بهترین زمینه برای کسب درآمد است .

 

سخن آخر

تکنیک های زیبایی با گذر زمان تغییر کرده و از یک عمل تجملاتی به یک امر عادی و روزمره تبدیل شده است . همین امر دلیلی است برای فراگیری این تکنیک ها تا هنرجو با یادگیری کامل این مهارت ها بتواند به راحتی به کسب درآمد پایدار و همیشگی بپردازد .

درسا کلینیک در کلاس های آموزش لیفت نخ در شیراز هنر جویان را با تمام نکات این تکنیک آشنا کرده و آنان می توانند پس از گذراندن این دوره ها مشغول به کار شوند . فقط به یاد داشته باشید برای موفقیت در تمام زمینه ها علاوه بر مهارت داشتن آگاهی به آخرین متد های روز آن تکنیک نیز مهم است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »