خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در قشم

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در قشم

همیشه پزشکان در عصر کنونی به دنباله ی این موضوع بوده اند تا راز جوان ماندن و هیچ زمان پیر نشدن را کشف کنند تا این چنین هم از اعتماد به نفس افراد حمایت نموده و هم بتوانند ضمن خدمت به منبع درآمدی همیشگی دست پیدا کنند ! از به هنگامی که این رویا استارت خورد تا به حال شاهد این مسئله بوده ایم هر روزه یک ابداع جدید در جهان معرفی می گردد ‌.  آموزش لیفت نخ در قشم طی دوره های جامعی عرضه می شود تا هنر جویان به خوبی با این روند مؤثر در جوانسازی و زیبایی آشنا گردند . گویا با تکنیک هایی که امروزه ابداع شده است ، دیگر جوانی و زیبایی چندان هم دور از دسترس نیست . با لیفت صورت می توانید حداقل به مدّت ده سال جوان‌تر گردید .

لیفت صورت با نخ چیست ! آیا می دانید ؟

در این نوع تکنیک ، پوست صورت با نوعی نخ قابل جذب کشیده خواهد شد . بعضی از کارشناسان ، چنین تکنیکی را تزریق نخ با طب سوزنی تصور می کنند . لیفت با هدف حذف چین و چروک ، سفت گردیدن پوست ، کشیده شدن پوست نیز جوانی و شادابی پوست انجام می گردد . نتیجه بخش ترین راه در راستای کشیده شدن پوست و بهبود الاستیسیته پوست ، لیفت با نخ بوده که محرک کلاژن سازی می باشد .

این تکنیک ، بدون هیچ گونه نیاز به جراحی انجام می‌‌ شود و از عمل جراحی زیبایی کم تهاجمی محسوب می گردد . لیفت صورت با استفاده از نخ سیلوئت ، بدین حالت است که نخ های ویژه به حالتِ زیر جلدی کار گذاشته خواهد شد تا به دنباله ی این عمل ، قسمی از پوست به طرف بالا کشیده گردد . لیفت در نواحی گوناگونی از صورت انجام می شود . ولی غالباً در نواحی گردن و غبغب صورت می پذیرد .

لیفت صورت با نخ چیست ! آیا می دانید ؟

مهم ترین مزیت های لیفت صورت با نخ چیست ؟

پیش از بررسی آموزش لیفت نخ در قشم ، با ما همراه باشید تا در ارتباط با مهم ترین مزیت های لیفت صورت با نخ سخن بگوییم !

  • بهتر است این گونه بگوییم که لیفت تقریباً یک تکنیک ماندگار محسوب می شود که نتایج آن به زودی زود از بین نخواهد رفت .
  • این تکنیک به صورت کم تهاجمی می باشد پس کمترین مقدار عارضه برای افراد ایجاد خواهد شد . البته غالباً ، عارضه ای برای افراد به وجود نمی آید .

بیشتر بدانید: آموزش مزوتراپی مو

 

دوره ی آموزش لیفت نخ در قشم ؛

نتیجه گیری مناسب و دلخواه از لیفت صورت با نخ وابسته به رعایت اصولی می باشد که توجه کافی بدان ها توسط متخصصینی که عمل لیفت با نخ را انجام می دهد می تواند تأثیر بسیاری در کسب نتایجی بی نقص از این درمان داشته باشد . حال از سویی نیازمند این است که آموزش مناسب و حرفه ای لیفت صورت را در یک مرکز معتبر ببینید ‌.

پیش از آغاز به کار با نخ لیفت ، بیماران در نواحی که می خواهند عملیات لیفتینگ با نخ را انجام بدهند ، «اغلب در قسمت های میانی صورت ، گردن یا غبغب » بی حسی موضعی را تجربه می کنند ‌. متخصصین پوست و زیبایی یک سوزن ظریف و از پیش نخ شده را به سطح زیر پوست بافت صورت وارد می نمایند ، بدین معنا که سوزن زیر لایه ای از پوست که قابل مشاهده است ، وارد می گردد . سوزن به حالت دو طرفه از طریق بافت های نرم صورت ، گردن و یا بدن جهت رفتن ، بلند نمودن و کشیدن نخ در این نواحی قرار داده می شود . بعد از بارگذاری نخ ها در بخش های مورد نظر ، کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ ها تشکیل خواهد شد که منجر به نگه داشتن بافت و سفت گردیدن پوست خواهد شد و در نهایت با این درمان می توان عمل لیفتینگ پوست صورت را در حداقل تعداد جلسات ممکن به انجام رساند .

آموزش لیفت نخ در قشم و معرفی انواع نخ ها !

در عمل لیفتینگ پوست بنابر شرایط روحی و جسمی زیباجویان و شدّت مشکلات پوستی او از نخ های متفاوتی استفاده خواهد شد . ما تعدادی از این نخ ها را در قسمت ذیل به شما معرفی خواهیم کرد !

آموزش لیفت نخ در قشم و معرفی انواع نخ ها !

  • نخ هایی غیر قابل جذب ؛

نخ هایی که از طلا ساخته شده اند یا بعضی فیبرهای سنتتیک در این دسته جای می گیرند . این نوع از نخ ها تا لحظات پایانی عمر زیر پوست باقی خواهد ماند و بیشتر جهتِ درمان مشکلات جدی و حاد پوستی مورد استفاده قرار می گیرد . به عنوان نمونه ؛ برای لیفت قوی گردن از این قبیل از نخ ها استفاده می کنند !

  • نخ های ترکیبی ؛

در آموزش لیفت نخ در قشم به شما می گوییم که بخشی از مواد نخ های ترکیبی جذب پوست خواهند شد و قسمتی از نخ به شکل تکه های ریز ریز در زیر پوست باقی خواهد ماند . مشهورترین نوع نخ های این چنینی ، نخ های سیلهوئت ایستالیفت است . ساختار این قبیل از نخ ها به حالتی است که خود جذب پوست خواهد شد ولی در طول آن تکه هایی مخروطی قرار دارد که این ها جذب پوست نخواهد شد و همیشه در زیر پوست باقی خواهد ماند . البته که این مخروط ها بسیار کوچک بوده و از بیرون دیده نخواهد شد . اندکی هم که گذر کند دیگر زیر پوست احساس نخواهد شد ! منتهی مشکلی که دارد این است که پس از جایگذاری ، به سختی می توان آن را تکان داد .

  • نخ های PDO ؛

از طب سوزنی سنتی در راستای تحریک جوانسازی بافت بهره گیری می شود ‌. در این شیوه سوزن های نازک مملو از PDO نخ های «پلی دی اکسانون » حل نشدنی ، با بهره گیری از سوزن ویژه طب سوزنی به درون پوست تزریق می گردد . PDO یک ماده پروتئینی می باشد که به گونه ای گسترده در بخیه زدن طبی مورد بهره‌ گیری واقع می شود . این شیوه بسیار امن بوده و حداقل مقدار تهاجمی بودن را دارا است . این شیوه حداقل زمان استراحت را به خود اختصاص می دهد و در درمان پوست ضعیف بهترین شیوه محسوب می شود ‌.

  • نخ های مونو ؛

نخ های مونو نوعی از نخ های PDO است که می تواند در قسمت های متنوع چهره دربرگیرنده خطوط پیشانی ، کشیدن ابرو و چشم ، زیر چشمان ، چین و چروک گوشه لب ، بالای لب و گردن جهتِ کاهش چین و چروک ها استفاده شود . علاوه بر تمامی این ها ، نخ های مونو گردش خون را به مناطق روی صورت و نیز تغییر رنگ در زیر چشمان را بهبود خواهد بخشید . نخ های مونو میان سه الی چهار ماه زیر پوست قرار می گیرد و سپس دوباره جذب می گردند . طی این سه الی چهار ماه آن ها به گونه ای مداوم تولید کلاژن و الاستین را تحریک خواهند کرد .

نتیجه گیری ؛

آنچه که در این نوشتار بررسی شد ، آموزش لیفت نخ در قشم بود . مطالبی که در این نوشتار آمده است تنها قسمتی از دانسته های ما بود و شما می توانید جهت کسبِ اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در کلینیک تخصصی درسا تماس بگیرید . کارشناسان ما سعی می کنند طی کلاس های آموزشی بهترین ها را برای شما مطرح کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »