خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در ورامین

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در ورامین

آموزش لیفت نخ در ورامین

آموزش لیفت نخ در ورامین و کسب درآمد از طریق این حرفه ، دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست ، شما می‌توانید با حضور در ورکشاپ‌های ما این روش زیبایی را به صورت حرفه‌ای یاد بگيريد و مشغول به کار شوید .

اگر قصد دارید به این حرفه مشغول شوید ابتدا باید با لیفت نخ ، اثر بخشی و عوارض آن آشنا شوید . در این مقاله ضمن آشنایی شما با لیفت نخ ، در مورد دوره آموزشی آن در ورامین نیز صحبت خواهیم کرد .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

لیفت صورت با نخ چیست ؟

پیری و افتادگی پوست فرآیندی اجتناب ناپذیر است ، اما برای اکثر خانم‌ها این موضوع نگرانی‌های زیادی به همراه دارد . امروزه به منظور مبارزه با پیری و ایجاد ظاهری جوان‌تر ، علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت پوست ، یک فناوری زیبایی به نام لیفت صورت با نخ روی کار آمده است که با یک روش غیرجراحی چین و چروک‌ها را از بین می‌برد .

با توجه به اینکه انجام این روش بدون جراحی است حتی افرادی که هیچ سر رشته‌ای از پزشکی ندارند نیز می‌توانند با شرکت در آموزش لیفت نخ در ورامین ، این روش زیبایی را به صورت حرفه‌ای فرا گیرند و مشغول به کار شوند .

لیفت صورت روشی است که از نخ های بیولوژیکی ( در حال حاضر محبوب‌ترین نخ‌ها آنهایی هستند که از پلیمرهایی مانند PDO ، PCL یا فقط از کلاژن ساخته شده اند ) برای بهبود ناحیه پیری پوست استفاده می شود .

در این روش نخ‌های بیولوژیکی به پوست متصل می‌شوند تا قاب‌های حمایتی با مفاصل ایجاد کنند ، این نخ‌ها به کشش پوست کمک کرده ، عضلات پوست را بلند می‌کنند ، پا کلاغی‌ها را از بین می‌برند ، افتادگی پوست را بهبود می‌بخشند ، زیبایی ، جوانی و استحکام را به ارمغان می‌آورند .

این یک روش زیبایی بسیار موثر است که سریعا بدون نیاز به جراحی بهبود می‌یابد . در حال حاضر روش لیفت صورت با نخ توسط بسیاری از زنان و مردان برای زیبایی و جوانسازی صورت به کار گرفته می‌شود .

 

چرا لیفت صورت با نخ محبوب است ؟

فناوری لیفت با نخ یک روش درمانی جدید و انقلابی در صنعت زیبایی است . اما نخ لیفت مانند PDO ، در چندین دهه پیش برای کاربرد‌های مختلف مانند درمان اختلالات زنان یا بخیه زدن برش‌ها پس از اقدامات پزشکی ، استفاده شده است .

حال به سراغ دلایل محبوبیت این روش زیبایی برویم ، اولا لیفت نخ به صورت مکانیکی ، یک اثر برطرف‌کننده فوری دارد ، دوما این روش بافت‌های چربی را برای سفت شدن فوری پوست کوچک می‌کند . سوما تولید کلاژن و نئوواسکولاریزاسیون را افزایش می‌دهد تا پوست شما را در سطح سلولی تجدید کند .

جمع شدن همه این عوامل در کنار هم باعث می‌شوند تا بافت پوستی بهتر ، چین و چروک کمتر و پوستی انعطاف پذیرتر به فرد بدهند .

با توجه به این عوامل و محبوبیت فراوان لیفت نخ ، کارجویان می‌توانند در ورکشاپ اموزش لیفت نخ در ورامین شرکت کنند و به درامد بالایی برسند .

لیفت صورت با نخ به چه منظوری انجام می‌شود ؟

لیفت صورت با نخ اثرات زیادی دارد ، از تاثیرات این روش زیبایی می‌توان به جوانسازی صورت ، کشیدگی ابروها ، جوانسازی پوست گردن ، رفع افتادگی پوست گردن ، رفع چین و چروک‌های پیشانی ، رفع چین و چروک‌های عمیق ، سفت کردن ناحیه سینه ، فرم دادن به خطوط صورت ، کاهش پف و چربی اضافی و … اشاره کرد .

علاوه بر این ، لیفت صورت با نخ اثراتی چون رفع انحرافات بینی ، پرکردن گودی زیر چشم ، تحریک رشد مو ، تحریک بازسازی پوست برای پوستی جوان و شاداب دارد .

با شرکت در کارگاه آموزش لیفت نخ در ورامین ، لیفت تمام نواحی صورت به شما آموزش داده می‌شود و می‌توانید کار‌های متعددی را برای زیبایی مراجعه‌ کنندگان خود انجام دهید .

مدت زمان لیفت صورت با نخ

یکی از بهترین مزایای این روش این است که فقط ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد . پس از آن مراجعه کننده ، نیاز به هیچ مراقبت خاصی ندارد و می‌تواند به برنامه‌ریزی و کارهای مختلف روزانه خود بپردازد .

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در ورامین مراحل انجام این روش زیبایی را به طور حرفه‌ای یاد می‌گیرید ، نحوه انجام لیفت صورت با نخ به شرح زیر است :

قبل از شروع درمان ، اوپراتور یا پزشک یک بی حس کننده موضعی را روی محل درمان اعمال می‌کند . سوزن‌های استفاده شده در این درمان به قدری ظریف هستند که باعث درد نمی‌شوند . با این حال، درمانگر به بی‌حسی نیاز دارد تا مطمئن شود که در طول درمان فرد احساس ناراحتی نمی‌کند .

هنگامی که داروی بی‌حسی اثر کرد ، کار درمانگر آغاز می‌گردد . نخ‌ها از طریق سوزن‌هایی که کانولا نامیده می‌شوند وارد پوست می‌شوند . هنگامی که در لایه مناسب پوست قرار می‌گیرند ، همانطور که پوست به سمت بالا کشیده می شود ، به عنوان لنگر عمل می‌کنند ، سپس الیاف اضافی حذف می‌شوند .

عوارض لیفت صورت با نخ

روش لیفت صورت با نخ کاملا بی خطر می‌باشد . این روش از نظر ایمنی و اثربخشی مورد تایید FDA بوده و تا با حال هیچ گزارشی از واکنش‌های آلرژیک ، حساسیت نخ یا عوارض جانبی و خطرات جدی برای آن عنوان نشده است .

با توجه به اثربخشی قوی و عدم عارضه این روش در میان متخصصین زیبایی و مراجعه کنندگان بسیار محبوب شده است . اگر شما نیز به دنبال یک حرفه با پرستیژ و پر درآمد هستید ، در کارگاه آموزش لیفت نخ در ورامین شرکت کنید و با اخذ مدرک بین المللی و معتبر فورا وارد بازار کار شوید .

آموزش لیفت نخ در ورامین

آموزش لیفت نخ در ورامین ، یکی از دوره‌های آموزشی پر تقاضا است که توسط متخصصین درسا کلینیک در شهر‌های مختلف ایران از جمله ورامین برگزار می‌شود .

با توجه به اینکه در عصر ما با رشد علم پزشکی ، افراد بسیاری با دنبال زیبایی چهره و از بین بردن نقص‌های صورت خود با بالا رفتن سن مانند چین و چروک‌ها هستند . لیفت نخ نیز متقاضیان بسیاری دارد ، با شرکت در این دوره به در‌آمد قابل توجهی می‌رسید .

این ورکشاپ آموزشی به صورت تئوری و عملی برای شما برگزار می‌شود . در مرحله تئوری شما را انواع نخ ، آناتومی صورت ، نحوه لیفت برای هر هدف و آشنا می‌‌کنند .

با شرکت در این دوره اموزش‌های لازم برای لیفت نخ به شما داده می‌شود و همانند یک حرفه‌ای و متخصص می‌توانید این روش زیبایی را انجام دهید . برای شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در ورامین و جزئیات ثبت نام این دوره با تیم پشتیبانی درسا کلینیک تماس بگیرید .

 

در پایان

تيم پزشکی و آموزشی درسا کلینیک یکی از تیم‌های حرفه‌ای در زمینه آموزش لیفت نخ در ورامین و سایر شهر‌های ایران است که به منظور کمک به کار‌آموزان ، کارگاه‌های آموزشی خود را در سرتاسر ایران بر گزار می‌کنند .

با شرکت در این کلاس‌ها در انجام عمل زیبایی لیفیت صورت با نخ به مهارت بالایی می‌رسید و گواهینامه بین المللی از فنی و حرفه‌ای زیر نظر سازمان بهداشت کسب می‌کنید . با در دست داشتن گواهینامه و مهارت بالا می‌توانید در کلینیک‌های پزشکی یا سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »