خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش لیفت نخ در کیش

چکیده محتوا

آموزش لیفت نخ در کیش

آیا دقّت کرده اید که این روزها بیش از هر زمانِ دیگری در طول تاریخ افراد به زیبایی ، طراوت و شادابی پوست خود اهمیت می دهند ! گویا افراد به دنبال راهی برای حفظ جوانی پوست خود می باشند . افتادگی پوست یکی از دغدغه هایی است که افراد با افزایش سن با آن روبه‌رو می شوند . با گذرِ زمان ، به علّت افزایش سن تغییراتی در استحکام و کشسانی پوست که با تحلیل چربی ، استخوان و غضروف همراه می باشند ، ایجاد می گردد . این امر در پایان به افتادگی پوست و تغییراتی در شکل صورت و ظاهر منتهی می شود . حال آموزش لیفت نخ در کیش چه اهمیتی دارد ؟ با ما همراه باشید به شما خواهیم گفت .

اگر که شما قصد فعالیت در زمینه ی زیبایی را دارید لیفت با نخ یکی از پردرآمدترین خدمات نیمه تهاجمی محسوب می شود که می توانید برای مراجعان خود انجام بدهید ‌. شما با شرکت در دوره آموزش لیفت نخ در کیش خواهید توانست دانش و تخصص مورد نیاز برای عرضه این خدمت را فراگیرید . پس فرصت را از دست نداده و همین حالا در دوره آموزش لیفت با نخ شرکت بنمایید .

مهم ترین فواید شرکت در دوره ی آموزش لیفت نخ در کیش چیست !

چنانچه که شما به دنباله ی ارائه خدمات در زمینه پوست و زیبایی می باشید ، لیفت با نخ و کسب درآمد از ارائه این خدمات یکی از حائز اهمیت ترین خدماتی محسوب می‌ شود که می توانید به مراجعان خود ارائه بدهید . با شرکت در دوره ی آموزشی لیفت با نخ مهارت های مورد نیاز برای اجرای این خدمت پرطرفدار را خواهید آموخت . دوره آموزش لیفت نخ در کیش زیر نظر اساتید برجسته و متبحر که سالیان طولانی تجربه آموزش جوانسازی را دارند ، برگزار خواهد شد . این دوره های آموزشی دربرگیرنده مطالب تئوری و عملی برای تسلط شرکت کنندگان در دوره آموزشی به موضوع لیفت با نخ است .

ما به عنوان یکی از برگزار کنندگان دوره آموزشی گوناگون در زمینه پوست و زیبایی خوشحال هستیم که هم اکنون توانسته ایم شرایط اجرای دوره آموزش لیفت با نخ را برای افراد بااستعداد و مشتاق به فراگیری مهارت های مربوطه به ارائه خدمات لیفت با نخ و کسب درآمد از این خدمات را فراهم نماییم .

بیشتر بدانید: آموزش مزوتراپی مو

 

مهم ترین فواید شرکت در دوره ی آموزش لیفت نخ در کیش چیست !

لیفت با نخ چیست ؟

لیفت با نخ یک شیوه جوانسازی و لیفت پوست با فناوری بسیار خارق العاده در درمان های ضد پیری ارائه می گردد . لیفت صورت با استفاده از نخ نیازی به بیهوشی عمومی و یا جراحی های تهاجمی نخواهد داشت . از سویی دیگر کم خطر و نتایج حاصل از آن طبیعی به نظر خواهد رسید . لیفت با نخ و نتایج حاصل از آن می تواند تا به سه سال ماندگاری داشته باشد . علاوه بر تمامی این ها انجام لیفت با نخ تنها به سه ساعت زمان نیاز خواهد داشت . به علّت سادگی و سرعت عمل ، لیفت پوست با نخ به اسمِ مستعار «لیفت صورت به هنگام نهار» شهرت پیدا کرده است .

نخ های PDO (Polydioxanone) یکی از متداول‌ ترین و تأثیرگذار ترین ابزارهای غیر جراحی به منظور لیفت و سفت نمودن بافت شُل شده و افتاده پوست و نیز حل نمودن بخش های کوچکی از چربی در بخش تحتانی صورت و بدن می باشد .

نخ PDO یک فیبر مصنوعی می باشد که به طور وسیع در زمینه پزشکی چون جراحی عمومی و قلب مورد استفاده قرار می گیرد . نخ مورد استفاده در صنایع زیبایی ، به رفع افتادگی پوست و نیز تحریک کلاژن سازی پوست کمک شایانی می کند .

یکی دیگر از اثرات جالب نخ ها ، توانایی آن ها در راستای ایجاد لیپولیز «مرگ سلول های چربی» می باشد . نخ ها در درمان نواحی از صورت و بدن که چربی سرسختی دارد نیز تأثیرگذار است .

آموزش لیفت نخ در کیش :

ما اکنون خرسندیم که توانسته ایم شرایط را جهتِ برگزاری دوره آموزش لیفت نخ در کیش را برای علاقمندان به فعالیت حرفه ای ضمن کلینیک درسا در زمینه مراقبت پوستی و زیبایی مهیا سازیم . لیفت با نخ این روزها یکی از پرمخاطب ترین خدماتی می باشد که در کلینیک زیبایی ارائه می گردد . با توجه به تأثیر خارق العاده و سریعی که لیفت با نخ در زیبایی و جوانسازی صورت دارد یکی از پرتقاضا  ترین خدماتی محسوب می شود که می تواند به واسطه ی کلینیک ها ارائه گردد . پس می توان چنین گفت که در حال حاضر تقاضا برای آموزش لیفت با نخ بسیار بالا است . چرا که با وجود تعداد بالای کلینیک هایی که این خدمات را ارائه می دارند همچنان پتانسیل کسب سود بسیاری در آن نهفته است . چنانچه که شما در فکر تأسیس و یا سرمایه گذاری جهتِ تأسیس کلینیک زیبایی و پوست می باشید ، لیفت با نخ از جمله خدماتی است که بایستی دیر یا زود به فکر ارائه آن باشید .

بیشتر بدانید: آموزش لیزر موهای زائد

 

 

مهم ترین مزیت های آموزش لیفت نخ در کیش توسطِ کلینیک درسا !

ما به عنوان مرکزی که سالیان طولانی در زمینه آموزش و ارائه خدمات در حوزه پوست و زیبایی فعال بوده ایم ، شرکت در دوره آموزش لیفت با نخ و ارائه خدمات را به شما پیشنهاد می نماییم . شرکت در دوره آموزش لیفتینگ پوست حتی برای آن دست از افرادی که به تازگی ها قصد ورود و فعالیت در زمینه پوست و زیبایی را دارند ، مناسب خواهد بود . زیرا آموزش ها هم به حالتِ تئوری و هم به صورت عملی در مجموعه آموزشی کلینیک درسا به گونه ای تدریس می شود که حتی افراد تازه کار هم می‌ توانند با مهارت و تجربیات کافی وارد بازار کار شوند .

ما در مجموعه آموزشی کلینیک درسا با استفاده از مدرسان و متخصصان با تجربه که سالیان متمادی در زمینه ی آموزش و ارائه خدمات پوستی فعال بوده اند ، شرایط را جهتِ برگزاری دوره کامل و جامع آموزش لیفت با نخ در سطح جهانی مهیا ساخته ایم .

مهم ترین مزیت های آموزش لیفت نخ در کیش توسطِ کلینیک درسا !

شیوه ی برگزاری کلاس آموزشی لیفت با نخ !

ما در کلینیک درسا با برگزاری دوره ی کامل و جامع لیفت با نخ در راستای آموزش اصولی تکنیک های مدرن در راستای پیشرفت کارآموزان عزیز در این حیطه تلاش نموده ایم . کلاس آموزش لیفت نخ در کیش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود . با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص حاکم هم اکنون جهت رفع نگرانی شما تمامی کلاس ها با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود .

نتیجه گیری ؛

دوستان عزیز ما در طول این نوشتار از خود سعی بر آن داشته ایم شما را با جوانب گوناگون و مزایای آموزش لیفت نخ در کیش آشنا بنماییم . امیدواریم که اطلاعاتِ ارائه شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از طریق آموزش این علم به روز بهترین سطح درآمد را تجربه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »