خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در آمل

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در آمل

آموزش مزوتراپی در آمل زیر نطر اساتید حرفه‌ای و متخصصین پوست و زیبایی مرکز زیبایی درسا کلینیک برگزار می شود .

مزوتراپی یک روش زیبایی مدرن است که به منظور جوانسازی صورت ، زیبایی ، سفت کردن پوست و لیپولیز (حذف چربی از بدن) استفاده می‌شود و به دلیل کاربرد‌های وسیع و اثر بخشی قوی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .

 

مزوتراپی چیست ؟

مزوتراپی برای درمان برخی از مشکلات مو و پوست با تزریق ویتامین‌ها ، مواد معدنی ، پروتئین‌ها ، آنزیم‌ها ، هورمون‌ها و سایر مواد فعال زیستی زیر پوست انجام می‌شود . مزوتراپی معمولاً به صورت تزریق زیر جلدی یا با استفاده از برخی تکنیک‌های خاص میکرواینجکشن انجام می‌شود .

امروزه با استفاده از بی حس کننده‌های موضعی و تکنیک‌های میکرواینجکشن، احساس ناراحتی پس از تزریق بسیار کم شده است و هیچ ترس و نگرانی پیش از تزریق برای افراد وجود ندارد .

با افزایش میزان کلاژن در پوست پس از مزوتراپی ، سطح پوست صاف‌تر ، روشن‌تر و درخشان‌تر می‌شود . با توجه به مشکل شما و نوع ترکیبات ، تعداد جلسات مزوتراپی با هم متفاوت است .

با توجه به اینکه امروزه این روش زیبایی و درمانی متقاضیانی زیادی دارد با شرکت در ورکشاپ اموزش مزوتراپی در آمل می‌توانید این حرفه را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار شوید ‌.

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

نواحی تزریق مزوتراپی

مزوتراپی در نقاط مختلف صورت و بدن برای جوانسازی و زیباسازی انجام می‌گیرد . در کلاس‌های آموزش مزوتراپی در آمل با این نواحی به طور تخصصی و رفع ایرادهای آن آشنا می‌شوید . مزوتراپی اغلب برای رفع مشکلات زیر استفاده می‌شود :

رفع تجمع چربی موضعی که در سلولیت ، رگ‌ها ، گردن و سایر نواحی دیده می‌شود ؛

رفع آکنه ، کلوئید ، زخم پا ، خارش ، پسوریازیس ، چروک‌های پوستی ، لکه های پوستی ، ویتیلیگو و اگزما استفاده می‌شود ؛

برای درمان بیماری‌های اسکلتی عضلانی و روماتولوژیک ، آرتریت ، آسم ، نقرس ، سردرد ، آسیب دیسک ، فیبرومیالژیا ، یبوست ، وزوز گوش ، سرگیجه ، آسیب های ورزشی تزریق می‌شود .

با روش مزوتراپی می‌توان دارو‌هایی که به صورت سیستمیک استفاده می‌شود را به صورت موضعی با مقدار کمتر و مستقیماً در ناحیه مورد نظر اعمال کرد ؛ بنابراین به کمک مزوتراپی خطر عوارض جانبی سیستمیک کاهش می‌یابد .

 

مزوتراپی چه زمانی اثر خود را نشان می‌دهد ؟

به محض اینکه مزوتراپی در ناحیه صورت اعمال می‌شود ، شروع به نشان دادن اثر خود در زیر پوست می‌کند ، امکان دارد مدتی طول بکشد تا درمان روی نواحی رویی پوست تاثیر بگذارد . پس از طریق مزوتراپی طی چند هفته به مرور مشکلاتی مانند افتادگی و چین و چروک بهبود می‌یابد .

مزو تراپی طی چند جلسه تکرار شده و با پیشرفت جلسات ، اثرات مزوتراپی از بیرون نمایان می‌شود و بهبودی در پوست شما و کاهش چین و چروک آشکار می‌گردد . در این مدت با این فکر که مزوتراپی تاثیری ندارد ، جلسات را قطع نکنید .

همانگونه که در این بخش متوجه شدید ، مزوتراپی بر عکس سایر روش‌های زیبایی در طی چندین جلسه اثرات خود را نشان می‌دهد و ماندگاری ان از سایر روش‌ها نیز بیشتر است . اگر مایل به یادگیری این روش زیبایی برای درامد زایی هستید در ورکشاپ اموزش مزوتراپی در آمل شرکت کنید .

 

عوارض مزوتراپی

در فرآیند مزوتراپی ابتدا باید بیمار معاینه و ارزیابی شود و سپس مزوتراپی مناسب توسط پزشک یا اوپراتور آموزش دیده انجام شود . بسته به مواد مورد استفاده و نحوه مصرف ، عفونت ، خونریزی روی پوست و درد ممکن است ایجاد شود .

تورم روی صورت برخی افراد پس از مزوتراپی یک بیماری موقتی است . این تورم ۲۴ ساعت پس از مزوتراپی شروع به کاهش می‌کند و در عرض چند روز ، تمام تورم‌ها خود به خود از بین می‌روند .

کبودی‌هایی که بعد از مزوتراپی روی صورت برخی افراد ایجاد می‌شود مانند تورم یک وضعیت موقتی است . کبودی‌هایی که خود به خود ایجاد می‌شوند در عرض چند روز بدون نیاز به هیچ درمانی از بین می‌روند .

با شرکت در کلاس‌های آموزش مزوتراپی در آمل ، اساتید ما شما را با تمام این عوارض جانبی نحوه رفع انها آشنا می‌کنند تا مراجعه کنندگان خود را کاملا با این عوارض آشنا کنید و نگرانی بابت تورم ، کبودی و … نداشته باشند .

 

اموزش مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یکی از شاخه‌های اموزش مزوتراپی در آمل است که با اهداف درمان و کمک به مو آسیب دیده انجام می‌شود . مزوتراپی مو نیز همانند نوع پوستی به روش تزریقی روی پوست سر اعمال می‌شود و حاوی ویتامین‌ها ، پروتئین‌ها و مواد معدنی می‌باشد ، این روش درمانی هفته‌ای یک بار و در مجموع شش بار انجام می‌شود .

مزوتراپی مو به ریزش مو و رشد موهای جدید کمک می‌کند . در انجام این فرایند مهم نیست که علت ریزش موی شما چیست ؛ زیرا مزوتراپی مو را می‌توان برای درمان انواع ریزش مو استفاده کرد .

آموزش درمان سلولیت با مزوتراپی

یکی از مشکلاتی که مزوتراپی برای آن استفاده می‌شود، مشکل سلولیت است . در درمان سلولیت که بیشتر در خانم‌ها شایع است ، ترکیبی از مواد با روش مزوتراپی به ناحیه چرب تزریق می‌شود که سبب تجزیه چربی ، تسریع گردش خون و سفت شدن پوست می‌گردد . این ترکیب برای اثر پذیری باید به لایه میانی پوست هفته‌ای یک بار و در مجموع شش بار تزریق شود .

با شرکت در ورکشاپ اموزش مزوتراپی در آمل ، درمان سلولیت نیز با این روش درمانی به شما آموزش داده می‌شود و با تسلط بر این روش درمانی می‌توانید به سرعت جذب بازار کار شوید .

آموزش مزوتراپی برای رفع چربی‌ها

یکی دیگر از سرفصل‌ها یا مباحث آموزشی در دوره آموزش مزوتراپی در آمل ، نحوه استفاده از مزوتراپی به جای لیپوساکشن در حذف چربی‌های ناحیه‌ای است .

این روش به طور موثری به ویژه در ناحیه شکم ، کمر ، پاها و بازوها استفاده می‌شود . ترکیبی که با مزوتراپی به زیر پوست تزریق می‌شود در چربی سوزی موثر است . اگر روند مزوتراپی همراه با رژیم غذایی و ورزش ادامه یابد ، نتایج سریعتر و دائمی به دست می‌آید .

در پایان

اگر قصد شرکت در کلاس‌های آموزش مزوتراپی در آمل را دارید ، این دوره را زیر نظر اساتید و متخصصان آکادمی زیبایی درسا کلینیک بگذرانید . متخصصین درسا کلینیک تمام مباحث این روش درمانی و زیبایی را با جزئیات کامل به‌ صورت‌ تئوری و عملی برای شما برگزار می‌کنند .

پس از پایان این دوره در آکادمی درسا کلینیک یک مدرک بین المللی معتبر به شما اعطا می‌گردد و با در دست داشتن این گواهی‌نامه ، می‌توانید به صورت مستقل یا در یک کلینیک وارد محیط کار شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »