خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزو تراپی در رشت

چکیده محتوا

آموزش مزو تراپی در رشت

با گذشت زمان ، صنعت زیبایی ، پوست و مو همگام با دیگر صنایع پیشرفت نموده و محصولات و شیوه های درمانی متعددی برای جلو گیری و رفع آثار پیری معرفی شده است .شیوه های درمانی که بیشتر با نام روش مراقبتی از پوست معرفی می‌گردد . توسط اشخاص بسیاری در سراسر دنیا و کشورمان برای حفظ جوانی پوست انجام می شود . در حقیقت به علّت وجود رابطه تنگاتنگ میان زیبایی پوست و روان افراد ، سلامت پوست بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است .به همین دلیل ، با ورود به هر یک از رشته و لاین های پوست و زیبایی می توان به درآمد مناسبی دست یافت و از رفاه خوبی در زندگی برخوردار بود .در ادامه در این صفحه از درسا کلینیک به شرح ((آموزش مزوتراپی در رشت)) پرداخته ایم .

آموزش مزوتراپی در رشت چیست ؟

اشخاصی که مایل هستند در کلاس های آموزش مزوتراپی در رشت شرکت نمایند در وهله اول باید اطلاعات خود را در رابطه با مزوتراپی و تاثیرات آن بر روی پوست افزایش دهند .

با آموزش مزوتراپی نه تنها شما یک حرفه مدرن و در عین حال کلاسیک که محبوبیت بسیاری دارد را یاد خواهید گرفت . بلکه با کسب درآمد ، مسیر رسیدن به اهداف تان هموار و برای آینده خود بهتر برنامه ریزی خواهید کرد .

با مزوتراپی شما بار دیگر چهره شاداب و زیبا خواهید داشت چیزی که پس از ورود به دهه چهارم از زندگی به تدریج از بین می رود .

آموزش مزوتراپی در رشت چیست ؟

مزوتراپی چیست ؟

پوست شما به خوبی می تواند عواطف و احساسات شما را منعکس نماید .‌ از سوی دیگر از همان ابتدای جوانی باید از شیوه های مراقبت پوستی بهره گرفت . در غیر این صورت به مرور پوست شما شفافیت خود را از دست داده و کدر خواهد شد .

تاثیراتی که منفی بوده و شما را به فکر فرو خواهد برد . مزوتراپی در چنین زمان های به داد شما خواهد رسید . در این تکنیک پوست با دریافت ویتامین و عناصر مورد نیاز سلامت خود را باز می یابد .

در حقیقت با انجام مزوتراپی دیگر نیازی به پرداخت هزینه و یا قرار گیری در زیر تیغ جراحی وجود ندارد . بلکه با توجه به نوع مشکل تنها در طول چند جلسه ، نتیجه مورد نظر را دریافت خواهید کرد .

به بیان بهتر اگر پوستی شفاف می خواهید ، یا به دنبال شیوه ای برای جلوگیری از نشانه های پیری هستید ، تمایل دارید پوست تان زیبا و شاداب به نظر آید به شما پیشنهاد می دهیم مزوتراپی را امتحان کنید .

این تکنیک با کمک به حفظ رطوبت ، پوستی سالم را به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بدانید: آموزش لیفت نخ در رشت

 

کلاس آموزش مزوتراپی در رشت

درسا کلینیک تنها کلاس های آموزش زیبایی و مراقبتی و جوانسازی پوست را شهر های بزرگ برگزار نمی کند .

برای مثال اگر درخواست برگزاری آموزش مزوتراپی مو  در رشت زیاد باشد . این مجموعه اقدامات لازم برای برپایی کلاس های آموزشی انجام می دهد .

کلاس آموزش مزوتراپی در رشت با توجه به شرایط شرکت کنندگان انجام خواهد گرفت . البته تعداد افراد در دوره عمومی زیاد نبوده و به همین دلیل نباید نگرانی از این بابت داشته باشند .

هزینه آموزش مزوتراپی در رشت

اگر تمایل به شرکت در کلاس های آموزش مزوتراپی در رشت را دارید در این صورت سوالاتی در خصوص هزینه دوره ، در ذهن شما شکل گرفته است . هزینه ای که از شما توسط کلینیک تخصصی درسا دریافت خواهد شد کاملاً منصفانه و به نسبت دیگر مجموعه ها مناسب می باشد .

البته بر حسب نوع کلاس ، تعداد افراد ، مهارت اساتید و … هزینه متغیر خواهد بود .

آموزش مزوتراپی مو در رشت به وسیله دستگاه میکرونیدلینگ

مزوتراپی مو در برخی از موارد به وسیله دستگاه میکرونیدلینگ انجام گرفته و نتایج خوبی را به دنبال می آورد . در این شیوه ، شاهد حفره های بسیار ریزی بر روی پوست خواهیم بود که در تولید کلاژن نقش خواهد داشت .

آموزش مزوتراپی مو در رشت به وسیله دستگاه میکرونیدلینگ

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

یکی از موضوعات مهم که در دوره آموزش مزوتراپی در رشت شرح داده می شود مراقبت های بعد از مزوتراپی است . با وجود اینکه ، زیبا جویان نیازی به انجام کار و یا مراقبت خاصی بعد از تزریق ندارند . اما با این حال برای اینکه از نتیجه مزوتراپی راضی باشند بهتر است نکاتی که در ادامه مطرح می کنیم را برای زیبا جویان گوشزد نمایید .

  • پس از انجام مزوتراپی ، به مدت دو الی سه روز از قرار گیری در زیر نور خورشید دوری کنند .
  • فراموش نکنند بعد از انجام مزوتراپی فیبر و مایعات فراوان را در برنامه غذایی خود بگنجانند .
  • از انجام فعالیت های ورزشی که سبب تعریق می گردد خودداری نمایند .
  • از شستشوی مو تا یک هفته پس از مزوتراپی خودداری نمایند .
  • بهتر است که ، تا دو ماه به سراغ رنگ کردن مو نروند .
  • و …

بیشتر بدانید: آموزش لیزر موهای زائد

 

تمامی نکات مراقبتی که شما باید به عنوان یک متخصص نسبت به آن آگاه باشید در طول جلسات آموزش مزوتراپی مطرح خواهد شد .

فرآیند و نحوه تزریق مزوتراپی

برای تزریق از دستگاه مخصوص و یا سرنگ کوچک که مخصوص این کار طراحی شده استفاده می گردد . تعیین میزان کوکتل و نوع ترکیب و البته عمق تزریق با توجه به مشکل پوستی تعیین می گردد .

برای کاهش درد از کرم های بی حس کننده استفاده شده تا پروسه تزریق بدون مشکل طی شود . در اغلب موارد دو الی سه جلسه در فواصل شش تا ده روز برگزار می گردد . در صورت حاصل شدن نتیجه مورد نظر ، تعداد جلسات بیشتری در نظر گرفته خواهد شد .

چنانچه که این تکنیک در یک مرکز معتبر و به وسیله فردی آموزش دیده انجام گردد . مراجعه کننده عوارض جانبی چندانی را متوجه نخواهد شد .

یکی از مهم ترین مباحثی که در طول دوره آموزش مزوتراپی در رشت برای هنرجویان مطرح می گردد انجام تست حساسیت می باشد .

باید قبل از مزوتراپی ، اطمینان حاصل کنید که بدن فرد با دارو و ماده تزریقی سازگار باشد .‌

در صورت بروز آلرژی در طی پروسه تست ، فرد بایست از انجام مزوتراپی خودداری کرده و به دنبال راهکار های دیگر برای جوانسازی و حفظ طراوت و نشاط پوست باشد .

مهم ترین مزیت های مزوتراپی

  • ترکیبات مفید موجود در مزوتراپی با اثرگذاری بر روی فولیکول ها ، منجر به تقویت و ترمیم مو می شوند .
  • یک شیوه ایمن به شمار رفته که عوارض جانبی ناچیز دارد .
  • پس از مدتی شاهده پر پشت و درخشان شدن مو ها خواهید بود.
  • غدد چربی را درگیر نموده و سبب کاهش فعالیت آن ها می شود .
  • و…

مهم ترین مزیت های مزوتراپی

کلام آخر

مزوتراپی یک کار حساس بوده و باید در یک کلینیک معتبر که مجوز های لازم برای فعالیت دارد انجام گیرد . در راستای ثبت نام و شرکت در دوره آموزش مزوتراپی در رشت می توانید از طریق وب سایت درسا کلینیک اقدام نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »