خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی در مهاباد

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی در مهاباد

مزوتراپی هم در زمینه جوانسازی پوست و هم در زمینه مو ‌کاربرد دارد . در آموزش مزوتراپی در مهاباد بیشتر با این روش مراقبتی آشنا خواهیم شد .

مزوتراپی یک روش برای جوانسازی و تغذیه پوست به شمار می‌رود . در این روش برخی کارهای مراقبتی از قبیل تزریق ویتامین‌ها ، عصاره گیاهان و هورمون‌ها به پوست انجام می‌شود .

مزوتراپی علاوه‌بر جوانسازی باعث سفتی و بازسازی پوست هم می‌شود و دلیل این ویژگی مزوتراپی تولید کلاژن و الاستین است که بر جوانسازی پوست تاثیر می‌گذارد .

می توان گفت مزوتراپی در اوایل دهه ۱۹۵۰ میلادی و توسط دکتر میکاییل پیستور که یک پزشک فرانسوی بود ، به منظور کاهش درد ، گسترش یافت .

مزوتراپی چیست؟

با گسترش صنعت زیبایی ، شاهد تنوع روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست و مو هستیم . به طوری که گاهی در انتخاب روش مناسب جوانسازی پوست کار بسیار پیچیده و سختی می‌شود .

با شرکت در دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد پی می‌برید که مزوتراپی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش‌های مراقبت و جوانسازی پوست است .

در مزوتراپی پزشک یا تکنسین متخصص ، بوسیله ابزار مخصوصی که دارای سوزن هایی است ، انزیم‌ها ، ویتامین‌ها و هورمون‌های درمان کننده‌ای را به زیر پوست تزریق می‌کند .

همان گونه که ذکر شد ، مزوتراپی توسط یک پزشک و به منظور تسکین درد کشف شد و بعدها برای کاربردهای زیبایی مورد استفاده قرار گرفت .

واژه مزو به معنی وسط و میانه است بنابراین ، مزوتراپی یعنی تزریق مواد درمانی بوسیله سوزن‌های به خصوص به وسط یا لایه میانی پوست است .

آموزش مزوتراپی در مهاباد-وب سایت درساکلینیک

مزایا و فواید مزوتراپی در مهاباد

مزوتراپی از بین سایر روش‌های درمانی و زیبایی پوست ، بیشترین فواید ، مزایا و حتی تاثیر بر روی پوست را به خود اختصاص داده است .

درسا کلینیک در دوره آموزشی آموزش مزوتراپی در مهاباد ، تمامی مزایا و فواید مزوتراپی را به تفصیل به هنرجویان خود توضیح می‌دهد .

از جمله خواص انجام مزوتراپی می‌توان موارد زیر را ذکر کرد .

  • جوانسازی پوست : مزوتراپی برای جلوگیری از فرایند پیری پوست و جوانسازی آن نقش به سزایی دارد .
  • محکم کردن بافت پوست : مزوتراپی با افزایش کلاژن سازی باعث محکم‌تر شدن بافت پوست می‌شود .
  • تاخیر در روند پیری : با تزریق مواد مغذی و ویتامین‌های موثر بر جوانسازی پوست ، مزوتراپی روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد .
  • تغذیه پوست : با انجام روش مزوتراپی و رساندن ویتامین‌ها و انواع سرم‌های مفید به لایه میانی پوست ، پوست صورت تغذیه شده و به محض اتمام جلسه درمانی ، احساس شادابی پوست را درک خواهید کرد .
  • تامین نیازهای تغذیه‌ای پوست : انجام مزوتراپی با هدف جوانسازی و با هدف تغذیه پوست ، می‌توانید شفاف بودن پوست را با انتخاب انواع سرم‌های مورد نیاز تامین کنید .
  • روشن کردن پوست : از جمله فواید مزوتراپی ، روشن کردن پوست صورت است . اگر در اثر افزایش سن یا بارداری ، دارای لکه‌های سیاه ، تیرگی و کدری پوست و حتی ملاسما هستید ، با انجام مزوتراپی می‌توانید از شر تمامی این مشکلات راحت شوید و پوستی روشن داشته باشید .
  • آبرسانی پوست : مزوتراپی باعث حفظ رطوبت پوست و افزایش آن می‌شود .
  • جایگزین روش‌های تهاجمی: با انجام مزوتراپی به راحتی می‌توانید از روند پیری صورت و پوست خود پیشگیری کنید .

انجام این روش جایگزین بسیار بهتری برای جراحی‌ است که جدا از هزینه بسیار سنگین آن ، مجبور به تحمل دردهای طاقت فرسا شوید .

کلینیک درسا در طول دوره تئوری و عملی آموزش مزوتراپی در مهاباد علاوه‌بر آموزش مزوتراپی ، کلیه فواید آن ، مراقبت‌های قبل و بعد مورد نیاز مزوتراپی را نیز به شما آموزش می‌دهد .

مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی

از جمله مواردی که در دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد با آن‌ها آشنا می‌شوید ، مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی است . موارد زیر چند نمونه از مراقبت‌های قبل از انجام مزوتراپی هستند که حتما باید رعایت شوند .

  • قبل از انجام مزوتراپی حتما در مورد پزشک و متخصص مناسب به مقدار کافی تحقیق کنید تا از انتخاب پزشک معتبر اطمینان کسب کنید .
  • نمونه‌های مزوتراپی انجام شده توسط پزشک را با مراجعه حضوری به مطب مشاهده کنید .
  • قبل از انجام مزوتراپی مطمین شوید که از عدم مصرف داروهایی مانند اسپرین ، وافارین و غیره مطمین شوید . حداقل به مدت ۴ روز نیاز است تا مصرف این داروها قطع شود .
  • به مدت یک هفته قبل از انجام مزوتراپی از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید .
  • در دوران قاعدگی انجام مزوتراپی باید به زمان دیگری موکول شود چرا که امکان خونمردگی وجود دارد .

در دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد کلینیک درسا ، تمامی این مراقبت‌ها به شما آموزش داده می‌شود تا در هنگام ورود به بازار این حرفه ، بتوانید بهترین و اصولی‌ترین خدمات را به مراجعین خود ارایه کنید .

تعداد جلسات مورد نیاز مزوتراپی در مهاباد

لازم است بدانید که تعداد جلسه‌هایی که هر شخص برای انجام مزوتراپی نیاز دارد کاملا متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد .

تعداد جلسات به نوع پوست ، شرایط آن و میزان واکنش پوست یا پاسخ‌دهی پوست بستگی دارد .

اما به طور کلی می‌توان گفت که به حدود ۸ الی ۱۵ جلسه مزوتراپی نیاز است تا فرایند جوانسازی پوست به صورت کامل انجام شود . در دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد فواصل بین جلسات مزوتراپی را هم فرا خواهید گرفت .

معمولا فواصل بین جلسات برای ۴ جلسه اول با هفت روز فاصله انجام می‌شود و سپس دو هفته یکبار و بعد از آن به صورت ماهانه انجام می‌شود .

آیا انجام مزوتراپی در مهاباد با درد همراه است؟

انجام مزوتراپی به طور معمول با درد همراه نیست چرا که در محلولی که تزریق می‌شود ، داروهای بی حسی موضعی به کار رفته است ، ضمن اینکه سوزن‌های دستگاه که مزوگان نام دارند ، هم بسیار نازک هستند .

آموزش مزوتراپی در مهاباد-وب سایت درساکلینیک

 

قیمت دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد

درسا کلینیک با داشتن کادر و پرسنلی مجرب توانسته تا دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد را با بهترین کیفیت برای هنرجویان ارایه کند .

این کلینیک با ارایه دوره‌های آموزشی در زمینه‌های متعدد ، و داشتن بیش‌تر از ده سال سابقه ، از معتبرترین کلینیک‌های آموزشی می‌باشد .

درسا کلینیک در راستای خدمت به هنرجویان این حرفه سعی کرده است تا حد امکان قیمت دوره آموزش مزوتراپی در مهاباد را کاهش داده و با اخذ قیمتی مقرون به صرفه ، افراد حرفه‌ای و متخصص را وارد بازار کار این حرفه کند .

کلام پایانی

در چند دهه اخیر با رواج استقبال از انجام مراقبت‌های زیبایی ، مزوتراپی نیز در ردیف خدمات زیبایی قرار گرفت که خواهان زیادی داشته است .

به همین دلیل افراد و موسسه‌های زیبایی و کلینیک‌های فعال در زمینه زیبایی زیادی ، دوره‌های آموزشی متفاوتی را برگزار می‌کنند .

اما برای ورود به این حرفه ، لازم است تا زیر نظر کلینیک معتبر و پر آوازه‌ای مانند کلینیک درسا ، آموزش مزوتراپی در مهاباد را بگذرانید .

تا نه تنها تخصص ، دانش و تجربه کافی را در این زمینه کسب کنید ، بلکه مدرک معتبر از یک کلینیک معتبر ، با سابقه و مجرب را دریافت کنید .

مقالات پیشنهادی

آموزش تزریق فیلر

آموزش تزریق بوتاکس صورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »