خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی صورت

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی صورت

آموزش مزوتراپی صورت در جایگاه نوین‌ ترین شیوه درمانی – زیبایی ، اما به شکل تزریقی قرار می‌ گیرد. این شیوه رایج در بسیاری از کشور های جهان با هدف درمان‌ زیبایی در قسمت پوست و مو انجام می‌پذیرد .

در تعریفی جامع مزوتراپی روشی برای تزریق مواد فعال بیولوژیک بوده که متشکل از انواع قابل توجهی از ویتامین‌ ها و فاکتورهای رشد به داخل پوست که به شکل مستقیم است.

در این روش درمانی نتایج مطلوبی در حوزه رفع لک‌ های پوستی، لیفت ، نابودی سلولیت و چربی، توقف و ممانعت از ریزش مو وابسته به دلایلی متعددی چون تغذیه ناسالم، بارداری و ….  حاصل می‌ گردد . در این مبحث تمام مواردی را که در حین دریافت آموزش مزوتراپی صورت ، شما را به چالش خواهد کشاند آشنا خواهیم شد .

آموزش مزوتراپی صورت

اگر تمایل به فراگیری آموزش مزوتراپی صورت دارید ، نگرانی بیهوده به خرج ندهید چرا که ؛ در حال گام نهادن در یک دوره آموزشی ساده و کاملا بی‌ خطر به جهت زیباسازی ، جوان‌ سازی و تقویت پوست هستید . بکارگیری قابلیت‌ های فرد در پایان یک دوره آموزشی بسیار موفق ، موجب تشخیص بجا و سریع همه تمایلات و نیازهای پوستی مراجعه کننده  و در نهایت اجرای روش درمانی صحیح است .

در طی جلسات ، وابسته به شرایط و آستانه تحمل درد بیمار از بی حسی های موضعی برای نواحی مختلف کمک گرفته می‌شود . بعد از گذشت بعد  مدت زمانی کوتاه و عمل کردن بی حسی ؛ به واسطه میکرونیدل تزریق محتویات داخلی آغاز می ‌گردد . البته میزان مواد و عمق تزریق در همه افراد به یک صورت نبوده و با توجه به نوع و شدت مشکل پوستی انجام می‌ پذیرد . گاهی به سبب مراجعه به موقع بیمار تزریق تنها به یک جلسه اطلاق می‌ گردد ؛ اما گاهی وابسته به شدت درمان نیاز به مراجعه فرد در جلسات پیاپی تا رسیدن به نتیجه نهایی است.

بیشتر بدانید: آموزش لیزر موهای زائد

 

مزوتراپی صورت چه مزایایی دارا است؟

یکی از اصلی ترین مزیت های انجام مزوتراپی صورت ، تقویت گردش خون ضعیف در قسمت آسیب دیده صورت و در نتیجه آن کاهش التهابات است که ریشه در دلایل متعددی دارد . موارد دیگری نیز بر افزایش محبوبیت و ترویج این روش نقش دارند که عبارتند از :

مزوتراپی صورت چه مزایایی دارا است؟

درمان سلولیت

فرمول تشکیل دهنده مواد مزوتراپی پوست برای تجزیه غشای سلولی چربی وارد عمل می گردد . به همین سبب تنها با گذشت کمتر از یک ماه ، دیگر خبری از لایه های چربی نخواهد بود . نیاز است بدانید که سلولیت به واسطه نوارهای بافت همبند ایجاد گشته و چربی‌ ها را درون خود جای می دهد ، پس بی شک بهترین راه برای کاهش سلولیت های موجود است .

در طی آموزش مزوتراپی صورت شما می‌ آموزید که چگونه از صلاحی قدرتمند برای  رهایی از رسوبات چربی سخت بدن چون ران، باسن، کمر، شکم، بازوها همینطور قسمت هایی همانند زیر چشم و چانه را که سلولیت نامیده می‌ شود،کمک بگیرید.

درمان لک

ترکیبات معجزه‌ آسای مواد مزوتراپی قادر هستند تا هر لکه پوستی و با میزان از ماندگاری را مورد هدف قرار دهند . بدین صورت که با نظارت بر مقدار تولید گشتن رنگ ‌دانه‌ ها از طریق ملانوسیت برای کاهش یافتن این رنگدانه‌ ها وارد عمل  می‌شوند .

ملاسما و لکه‌ های خورشیدی کوچک و بزرگ نیز نوع آزار دهنده دیگری از اختلالات پوستی بوده که مانند علائم آکنه و اثرات به جا مانده از هر زخم  که در طول زمان باقی مانده است، تنها می‌توانند برای نابودی به شیوه مزوتراپی چنگ بزنند. در روند آموزش مزوتراپی صورت نیاز است تمامی آسیب های ایجاد شده در پوست را که درمان آن ها در گرو انجام مزوتراپی است را با خوبی بشناسید .

جوانسازی

پیچیده ترین فرآیندی که هر فرد با قرار گرفتن در آن و مشاهده تغییرات ایجاد شده از لحاظ ظاهری ، حس خوشایندی را  تجربه نمی کند، پیری یا همان کهولت سن است. در این دوره همه اعضای بدن، به ویژه پوست سلامت و زیبایی خود را از دست داده و فرد با هر نگاه در آینه از این شرایط نامطلوب رنجیده خاطر خواهد شد . این موضوع کاملا طبیعی است که با افزایش سن و کاهش الاستین و کلاژن ، پوست نازک، رنگ‌پریده، چروک و دارای خطوط ریز میگردد .

در روند آموزش مزوتراپی صورت، در خواهید یافت که چگونه با افزودن مواد تحریک‌کننده کلاژن و ایجاد تعامل میان سلول ها برای جوانسازی پوست افرادی که در حال تجربه دوران کهن سالی هستند ، دست به کار شوید. زمانی که هدف اصلی جوانسازی پوست است برنامه استفاده از مواد بر مقدار ۲ تا ۴ میلی‌متری و با زاویه ۳۰ تا ۶۰ درجه قرار داده می‌ شود .

 مزوتراپی صورت نیازمند چند جلسه است ؟

اولین مواردی که شما در جلسات آموزش مزوتراپی صورت فرا می گیرید سبب تقویت دانش و قابلیت شما برای تشخیص انواع پوست و آسیب های مرتبط به آن است . از همین رو در ضمن ارائه خدمات همه‌ ی تزریقات را در یک عمق انجام نخواهید داد زیرا ؛ این شرایط بیمار برای تعیین تزریق بین عمق ۱ تا ۴ میلی‌متر در پوست است .

البته این تفاوت در نوع تزریق تنها به عمق پوستی اطلاق نمی ‌شود و تفاوت در نوع و میزان زاویه و همینطور تغییر یکباره آن در حین کار را دخیل می کند . عموما تحقق نتیجه مدنظر ، نیازمند تکرار چند جلسه متعدد است که میان ۳ تا ۱۵ جلسه متغیر و با فاصله زمانی ۷ تا ۱۰ روزه تنظیم می‌ گردد .

چه موادی در فرمول محلول مزوتراپی وجود دارد ؟

شما قرار است برای تحقق اهداف مهمی چون جوانسازی پوست و رفع هر نوع آسیب در آن از اثرات زخم های مختلف گرفته تا برخی بیماری های پوستی ، موارد دخیل در آموزش مزوتراپی صورت را فرا گیرید . اما مطمئنا پیش از آن نیازمند اطلاعات تکمیلی در باب مواد مصرفی در محلول مورده استفاده خواهید بود :

_ چند نوع مختلف از آنتی بیوتیک ها

_ هورمون های کلسی تونین و تیروکسین

_ آنزیم هایی چون کلاژناز و هیالورونیداز

_ عصاره های گیاهی

پیش از انجام مزوتراپی پوست و بعد از آن ، باید چه مواردی رعایت شود ؟

زمانی بعد از پشت سر گذاشتن دوره آموزش مزوتراپی صورت در کار خود موفقیت و همینطور پیشروی خواهید داشت ، که تمام ابعاد آن را تا رسیدن به نتیجه و در نهایت رضایت همه جانبه بیمار ؛ مدنظر قرار دهید . شما در ضمن ارتباط گیری با بیمار موظف به گوشزد نمودن رعایت مواردی برای قبل و بعد از تزریق مزوتراپی پوستی هستید :

  • مصرف هر نوع داروی ضد التهابی غیر استروئیدی چون آسپیرین به سبب امکان خونریزی ، کبودی و طولانی نمودن دوره درمان ممنوع
  • تا بعد زمانی ۲۴ ساعته بعد از پایان کار از استحمام و شستشوی ناحیه مد نظر جلوگیری شود
  • محدودیت استفاده از سایر کرم های متفرقه تا ۲۴ ساعت
  • استفاده مرتب از پمادهای لازم و تجویز گشته
  • عدم قرار گیری در معرض نور افتاب به شکل مستقیم و در طولانی مدت ( در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب استفاده شود )
  • کمک گرفتن از کمپرس یخ در صورت مشاهده تورم و قرمزی در ناحیه مد نظر

انجام مزوتراپی صورت چه خطراتی به دنبال دارد ؟

حتما در طی فراگیری در حوزه آموزش مزوتراپی صورت در خواهید یافت که نوعی تکنیک با کمترین احتمال بروز خطر و عوارض جانبی متعدد است . البته این ادعا زمانی به اثبات می‌ رسد که شما در جایگاه یک فرد صاحب تخصص در این حوزه آموزش تکاملی و تضمینی دیده باشید .

اما به دور از منطق نیست که همانند هر روند زیباسازی دیگری شاهد عوارض خفیفی در آن  باشیم :

  • درد در ناحیه تزریق
  • بروز حساسیت
  • ایجاد تورم و خارش پوستی ضعیف
  • قرمزی و کبودی
  • امکان عفونت ( در صورت عدم تزریق با محلول مناسب، توسط فردی بدون تجربه و مراقبت کافی فرد )
  • حالت تهوع
  • تورم اندک در محل تزریق
  • ظهور لکه‌های تیره روی پوست

البته به جرئت باید گفت که بروز هر یک از عوارض فوق به کمترین احتمال ممکن رخ می‌ دهد که با دریافت دوره جامع آموزش مزوتراپی صورت  از سوی شما و مبدل گشتن به یک فرد متخصص ، به حداقل می‌ رسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »