خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزوتراپی مو در اصفهان

چکیده محتوا

آموزش مزوتراپی مو در اصفهان

با افزایش آلاینده‌ها و آلودگی هوا ، سلامت مو به خطر افتاده و ریسک ریزش مو بیشتر می‌شود . خوشبختانه با پیشرفت علم و گسترش صنعت زیبایی ، روش‌های درمانی متفاوتی برای ریزش مو پیدا شده است . با شرکت در دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، با یک روش عالی برای درمان مو آشنا می‌شوید .

در صنعت زیبایی به جز پوست ، مو بخش اعظمی از زیبایی و جوانی بانوان و حتی آقایان را به خود اختصاص داده است ، بنابراین داشتن موی سالم و محکم یکی از آیتم‌های جوانی و شادابی است .

مزوتراپی مو در اصفهان چیست ؟

در ابتدا لازم به ذکر است که در دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، شما توسط بهترین متخصصان از صفر تا صد مزوتراپی مو‌ و همچنین تاریخچه آن را فرا می‌گیرید .

برای توضیح مزوتراپی مو لازم است که در مرحله اول با ساختار پوست آشنا شویم . پوست سر از سه لایه اپیدرم ( لایه بیرونی پوست که در معرض دید است ) ، درم ( لایه میانی پوست ) و هیپودرم ( لایه زیرین پوست ) تشکیل شده است .

فولیکول مو درون لایه میانی پوست یا درم قرار دارد . سلول‌های موجود درون فولیکول‌ مو‌شامل چند پیاز مو هستند . در واقع موی سر درون پیاز مو رشد می‌کند .

برای انجام مزوتراپی مو ، لازم است تا میکروتزریق‌هایی مانند ترکیبات ، آنزیم‌ها و داروهای تغذیه‌ای خاصی را به وسیله سرنگ به قسمت درم که پیاز مو در آن قرار دارد ، رسانده شود .

هرچند انجام مزوتراپی با هدف افزایش تحریک رشد مو انجام می‌شود اما این روش فواید دیگری همچون تحریک رشد فولیکول مو افزایش گردن خون در سر و تامین مواد مغذی مو نیز دارد . لازم به ذکر است که کلیه این مطالب را به نحو بسیار جامع‌تری در دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، که توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود ، فرا خواهید گرفت .

مزوتراپی به دو روش مزوتراپی شیمیایی و مزوتراپی مکانیکی انجام می‌شود . در مزوتراپی شیمیایی ، برخی مواد مخصوص مزومو مانند ماینوکسیدل ، ویتامین‌های متفاوت و سیلیسیم آلی را به پوست سر تزریق می‌کنند . این تزریق به لایه مزودرم پوست سر صورت می‌گیرد و باعث تحریک تولید کلاژن ، بهبود گردش خون در پوست سر می‌شود .

در مزوتراپی مکانیکی ، متخصص سوراخ‌های بسیار ریزی را درون پوست سر ایجاد می‌کند که این سوراخ‌ها ، الاستین و کلاژن را تحریک کرده باعث کلاژن سازی می‌شوند .آموزش مزوتراپی مو در اصفهان-وب سایت درساکلینیک

 

تاریخچه مزوتراپی مو‌ در اصفهان

دوره بی نظیر آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، با استفاده از تکنیک‌های به روز آموزشی ، هم به صورت عملی و هم تئوری ، توسط کلینیک درسا تدریس و آموزش داده می‌شود . طی این دوره شما با کلیه مراحل و نحوه انجام مزوتراپی آشنا می‌شوید .

انجام مزوتراپی مو یا مزومو به عنوان روشی درمانی برای بازیابی سلامت مو ، در اصفهان با استقبال زیادی روبرو شده است . همین امر سبب شده است تا متخصصان زیادی به این شهر تاریخی جذب شوند .

مزوتراپی اولین بار توسط پزشکی به نام پیستور به شکل امروزی معرفی و ابداع شد . پیستور که در حال مطالعه و درمان آسم بود ، به طور تصادفی متوجه شد که تزریق دارویی به نام پروکایین منجر به توقف ریزش مو می‌شود . پس از مدتی وی از این روش برای درمان ریزش مو استفاده کرد .

مزایای انجام مزوتراپی مو در اصفهان

در ابتدای مطلب لازم به ذکر است که دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، توسط یکی از معتبرترین کلینیک‌ها در زمینه آموزش و تدریس مراقبت‌های زیبایی برگزار می‌شود . می توانیم به طور قطع بگوییم که در این دوره شما کلیه مزایا و نحوه انجام مزوتراپی مو در اصفهان را با بهترین شیوه‌های آموزشی فرا خواهید گرفت .

در مزوتراپی که به مزومو نیز معروف است ، مواد و آنزیم‌های متفاوتی به لایه درم پوست سر تزریق می‌شود . این مواد متفاوت است و بر اساس نوع مواد و داروهای تزریق شده در مزوتراپی ، فواید و مزایای متفاوتی نیز دارد . از جمله مزایای مزوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد .

 

  • درمان سلولیت : به تجمع چربی و سایر مواد زاید زیر پوست سلولیت گفته می‌شود که به راحتی با انجام مزوتراپی ، می‌توان این عارضه را رفع نمود .
  • چربی‌های موضعی : وقتی که چربی‌ها یا لیپید به صورت غدد کوچکی زیر پوست تجمع می‌شوند به آن‌ها چربی موضعی یا لیپوم گفته می‌شود که مزوتراپی در درمان این عارضه نیز کاربرد دارد .
  • آلوپسی یا ریزش موی سکه‌ای : با استفاده از مزوتراپی می‌توان ریزش موی سکه‌ای را نیز درمان کرد .
  • جوانسازی پوست : مزوتراپی در درمان و جوانسازی پوست نیز کاربرد دارد .
  • کانتور بدن : از مزوتراپی برای اصلاح کردن انحناها در بدن نیز استفاده می‌شود .

آموزش مزوتراپی مو در اصفهان به دلیل استقبال بی نظیر افراد از این روش درمانی ، جزو دوره‌های پرطرفدار این شهر به شمار می‌رود که توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود .

مراقبت‌های قبل و بعد از انجام مزوتراپی در اصفهان

مزوتراپی همانند سایر کارهای زیبایی نیازمند یک سری مراقبت‌های قبل و بعد از عمل است . در دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان تمامی مراقبت‌های قبل و بعد از انجام مزوتراپی به روشی کاملا اصولی آموزش داده می‌شود .

  • اولین مراقبت بعد از انجام مزوتراپی رعایت این نکته است که از مواد آرایشی و حالت دهنده‌ها استفاده نکنید .
  • از ورزش کردن به مدت دو روز بپرهیزید زیرا که ورزش باعث تعریق و خروج مواد مزوتراپی می‌شود .
  • در صورت مشاهده برآمدگی‌هایی در سطح پوست سریعا با کلینیک تماس بگیرید .
  • پس از انجام مزوتراپی ، نوشیدن مایعات فراوان توصیه می‌شود .
  • پس از انجام مزوتراپی به مدت سه روز حمام نروید ، از مصرف آب گرم و سپری کردن بیش از ۱۵ دقیقه در حمام خودداری کنید .

کلینیک درسا با معتبرترین کلینیک در زمینه آموزش مزوتراپی و سایر دوره‌های زیبایی ، تمامی مراقبت‌های قبل و بعد از انجام مزوتراپی را در قالب دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان ، به هنرجویان علاقه‌مند به این رشته آموزش می‌دهد .

هزینه دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان

نظر به اینکه کلینیک درسا در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی بر اساس استانداردهای حرفه‌ای ، پیشرو و با سابقه است ، بنابه درخواست هنرجویان دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان را برگزار می‌کند .

کلینیک درسا با داشتن مدرسان و متخصصین در زمینه مراقبت‌های زیبایی و همچنین برگزاری دوره‌های متعدد ، باهدف تمرین و آموزش متخصصان بیشتری در زمینه مزوتراپی مو ، این دوره را بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برگزار می‌کند .

هزینه این دوره با توجه به شرایط برگزاری و سطح حرفه‌ای آن ، بسیار مقرون به صرفه بوده و جهت علاقه‌مندان ورود به بازار این حرفه سکوی پرتاب موفقی است . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و تاریخ برگزاری این دوره به کارشناسان کلینیک درسا مراجعه کنید .

آموزش مزوتراپی مو در اصفهان-وب سایت درساکلینیک

کلام پایانی

دوره آموزش مزوتراپی مو در اصفهان بنا به درخواست هنرجویان و توسط کلینیک درسا برگزار می‌شود . در این دوره کلینیک درسا در نظر دارد تا صفر تا صد آموزش مزوتراپی مو را در قالب دوره‌ای آموزشی در اختیار هنرجویان قرار دهد .

این دوره به صورت دوره عملی و تئوری ، در محیطی مدرن و محهز برگزار می‌شود . هنرجویان پس از شرکت در این دوره بی نظیر به راحتی و با تخصص بالا می‌توانند وارد بازار کار شده و از این طریق به درآمدزایی برسند .

برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه برگزاری دوره ، تاریخ دوره و سایر اطلاعات می‌توانید به سایت کلینیک درسا مراجعه کنید .

مقالات پیشنهادی

آموزش مزوتراپی مو در تهران

آموزش لیزر موهای زائد در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »