خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزو تراپی در تبریز

چکیده محتوا

آموزش مزو تراپی در تبریز

مزوتراپی یک روش درمان غیر جراحی برای جوانسازی پوست می باشد که به صورت تزریقی انجام می شود . در این روش از تزریق های مکرر در دوز های پایین برای انتقال عناصر طبیعی فعال ، به پوست استفاده می شود . زیبا جویان بسیاری به این روش علاقه مند هستند که همین مساله باعث رونق این حرفه شده است .یکی از مراکز آموزش مزو تراپی در تبریز درسا کلینیک است که به خاطر سطح آموزشی بالا و به روز مورد توجه مهارت جویان قرار گرفته است .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

آشنایی با مزو تراپی در تبریز

نوعی روش درمان است که برای کارهای زیبایی استفاده می شود ، در این روش از طریق روش تزریق موادی مانند آمینو اسید ها ، ویتامین ها ، آنزیم ها ، مواد معدنی وارد لایه میانی پوست می شوند . این تکنیک برای جوانسازی ، رفع چاقی موضعی ، از بین بردن سلولیت ، درمان ریزش مو کاربرد دارد .

هنر‌جو در دوره های آموزش مزو تراپی در تبریز با این روش زیبایی به صورت کلی آشنا شده و با شناخت کامل از انواع پوست و مشکلات مخصوص به هر فرد علاوه بر انجام این تکنیک به مراجعین خود در درمان و یا بهبود مشکلات پوستی آنها کمک نماید .

 

آشنایی کلی با لایه های پوست

برای انجام هر عمل زیبایی ابتدا باید با ساختار پوست آشنا شد . پوست انسان از سه لایه تشکیل شده است . لایه بیرونی پوست اپیدرم نامیده می شود این لایه از سلول های مرده و شاخی تشکیل شده است ‌. لایه میانی پوست را درم می نامند این لایه از بافت پیوندی تشکیل شده است و لایه عمقی پوست هیپدودرم نام دارد .

ضخامت ایپدرم حدود یک میلی متر است و از نفوذ عوامل خارجی به لایه میانی جلوگیری می کند . همین امر باعث می شود درمان مشکلات مو و پوست توسط دارو های موضعی زمان بیشتری مورد نیاز داشته باشد اما با تزریق مستقیم دارو ها به درم زمان این پروسه بسیار کم می شود .

آشنایی با لایه های پوست و همچنین انواع آن یکی از مهمترین دانش ها در حیطه مهارت های زیبایی و مراقبت از پوست و مو است که فعالان این حوزه باید آن را به طور کامل فرا گیرند . در کلاس های آموزش مزو تراپی در تبریز این دانش به هنر جویان آموخته می شود .

 

چگونگی انجام مزو تراپی در تبریز

قبل از انجام هر اقدام زیبایی باید زیبا جو توسط متخصص معاینه شده و مشاوره مورد نیاز به او داده شود تا بهترین نتیجه را در بر داشته باشد . قبل از انجام تزریق ناحیه مد نظر بی حس شده و برای بیمار از سوزن های یک بار مصرف استفاده می شود ‌.

در این روش متخصص با توجه به نوع درمان و نیاز بیمار تعداد جلسات را تعیین می کند ، از آن جا که این یک روش درمان سرپایی است پس از انجام آن نیازی به پانسمان محل تزریق نیست و شخص می تواند به کارهای روزمره خود بازگردد .

در دوره های آموزش مزو تراپی در تبریز تشخیص محل های تزریق ، میزان و نوع مواد لازم برای تزریق ، تعداد جلسات و نحوه مشاوره مراجع را به هنر جو به صورت کامل تدریس می شود تا هنر جو پس از شرکت در این دوره بتواند به راحتی مشغول به کار شود .

 

کاربرد های مزو تراپی در تبریز

  • لیفتینگ پوست و درمان شلی و افتادگی پوست
  • رفع افتادگی پلک ها و پف دور چشم ها
  • درمان چاقی موضعی بدن و صورت
  • درمان سلولیت
  • از بین بردن لک های حاملگی و لک های صورت
  • رفع ریزش مو و تقویت آن
  • برطرف کردن غبغب
  • محو کردن خطوط پوست
  • روشنایی و بهبود پوست قرمز و ملتهب

 

 

درمان ریزش مو با مزو تراپی در تبریز

ریزش مو گاهی در اثر مسائل ژنتیکی است و گاهی اختلالات هورمونی ، بیماری ها و یا اثرات محیطی در این امر دخیل هستند . مزوتراپی تاثیرات قابل توجهی دارد که علاوه بر حفظ تراکم مو از طریق تزریق ویتامین ها و مواد مغذی به لایه پوست از ریزش مو نیز جلوگیری کند .

در این روش نسبت به روش های دیگر روند بهبود بیمار سریع تر انجام می شود . در این تکنیک مو حجیم ، ضخیم ، بلند و سالم تر خواهند شد . این روش باعث گردش خون در پوست سر می شود که همین مساله باعث بازسازی و افزایش فولیکول های سر خواهد شد.

با توجه به مشکلات ژنتیکی و عوامل خارجی موثر در ریزش مو متخصص باید با ریزش مو و عوامل آن آشنا باشد تا بتواند بهترین درمان را به مراجع خود پیشنهاد دهد . در دوره های آموزش مزو تراپی در تبریز تمام این موارد به صورت کامل آموزش داده می شود .

 

تاثیر مزو تراپی در تبریز بر صورت و پوست

با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک در پوست کاهش پیدا می کند که از طریق این تکنیک اسید هیالورونیک از دست رفته ، به پوست باز می گردد ‌. طبق تشخیص متخصص ، دارو مورد نیاز پس از بی حسی از طریق میکرو سوزن هایی به درون پوست تزریق می شود .

در هر روش زیبایی زمان بهبودی اسکار های ایجاد شده در آن روش به نوع پوست بیمار بستگی دارد . در این تکنیک بعضی از بیماران ممکن است دچار قرمزی ، کبودی و تورم شوند اما در بیشتر مراجعان این اثرات روی نمی دهد و مراجعه کننده پس از انجام تزریق می تواند به امور روزانه خود بپردازد .

در دوره های آموزش مزو تراپی در تبریز هنر جویان با نحوه انجام این تکنیک آشنا می شوند و راه های به حداقل رساندن عوارض این تکنیک را می آموزند . در درسا کلینیک بهترین و جدید ترین متد های این روش با کمترین عوارض ممکن را فرا می گیرید .

 

قیمت دوره آموزش مزو تراپی در تبریز

برای موفقیت در هر کاری باید مهارت های مورد نیاز و به روز در آن حوزه را به طور کامل فرا گرفت تا بتوان در آن عرصه یکی از بهترین ها بود . مهارت جویان برای فراگیری این مهارت می توانند در دوره های تخصصی درسا کلینیک شرکت نمایند .

درسا کلینیک سعی دارد دوره های آموزش مزو تراپی در تبریز را با بهترین قیمت در اختیار مهارت جویان قرار دهد تا اشخاص بیشتری امکان شرکت در کلاس ها را داشته و بتوانند وارد بازار کار شوند . آموزش مزو تراپی در تبریز توسط اساتید معتبر و مطرح در این حوزه انجام می شود .

با توجه به سطح کلاس ها و ارائه پکیج کامل آموزشی ، قیمت این دوره بسیار به صرفه است . در این دوره تکنیک ها هم به صورت تئوری و هم عملی به طور کامل توسط بهترین اساتید در کلاس های آموزش مزو تراپی در تبریز تدریس می شوند و کارجویان پس از کسب مهارت و اتمام دوره می توانند وارد بازار کار می شوند .

 

کلام آخر

در عصر جدید و گرایش بیشتر زیبا جویان به خدمات زیبایی ، بازار این حوزه بسیار پر رونق است . کار جویان باید با توجه به نیاز جامعه ، مهارت مورد نیاز را کسب کنند تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند . قبل از وارد شدن در هر شغلی فراگیری به روزترین و کامل ترین متد ها باید اولویت کارجویان باشد .

درسا کلینیک با برگزاری دوره آموزش مزو تراپی در تبریز ، سعی در ارائه کامل ترین و بروز ترین دوره ها در آموزش این تکنیک دارد . کارجویان با شرکت در این دوره می توانند با تلاش و پشتکار خود بعد از اتمام دوره ، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »