خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزو تراپی در ساری

چکیده محتوا

آموزش مزو تراپی در ساری

درسا کلینیک سعی دارد با برپایی دوره‌های آموزش مزو تراپی در ساری هنرجویان را با جدید ترین روش های این مهارت آشنا کند تا هنرجویان بعد از پایان دوره به راحتی در کلینک ها و یا سالن های زیبایی پوست و مو مشغول به کار شوند و کسب درآمد کنند .

امروزه با گسترش روش های ترمیم و سلامت پوست و مو و همچنین درخواست بیش از پیش این خدمات در جوامع امروزی داشتن مهارتی سلامت و زیبایی یکی از پر درآمد ترین مهارت‌ها در جهان و ایران است . با شرکت در دوره آموزش مزو تراپی در ساری در این مسیر پیشرو باشید .

برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۲۱۲۶۶۴۲۸۲۴

 

 

آشنایی با مزو تراپی در ساری

پوست از سه لایه تشکیل شده است . لایه اول که بیرونی ترین پوست است ایپودرم نام دارد که سلول‌های مرده و شاخی این لایه را تشکیل می‌دهند . لایه دوم لایه میانی است که درم نامیده می شود و از بافت های پیوندی تشکیل می شود . لایه عمیق پوست هیپودرم است که شامل بافت پیوندی و چربی است و وظیفه آن اتصال درم با عضلات است .

این روش بر روی لایه میانی پوست انجام می گیرد و برای رسیدن به این لایه باید از لایه ایپودرم که ضخامت آن حدود یک میلی متر است و نفوذ به آن از طریق مواد طبیعی به غیر از جیوه تقریبا غیر ممکن است گذشت . برای رساندن مواد مخصوص به لایه درم پوست از سوزن‌های مخصوص استفاده می شود و اثر سریع دارد.

برای پیشرفت و موفقیت در هر زمینه کاری آشنایی با تمام جنبه های آن بسیار مهم است . برای موفقیت در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست باید اطلاعات کامل درباره ی پوست و انواع آن داشت . در دوره های آموزش مزو تراپی در ساری این دانش مورد نیاز را به دست می آورید .

 

مواد لازم برای مزو تراپی در ساری

این تکنیک یک روش درمانی از طریق تزریق مواد مخصوص به درون پوست است . در این روش با استفاده از سوزن‌های نازک و کوتاه این تزریقات در نواحی مشخص شده صورت گرفته و به درمان مشکلات پوست و مو کمک می کنند .

برای آشنایی با انواع مواد و کاربرد های آن ها علاوه بر آشنایی با نوع پوست و موی هر فرد باید با مشکلات خاص آن نیز آشناییت کامل داشت ؛ تا بتوان روش مناسب را برای از بین بردن مشکل هر فرد انجام داد . تمام موارد گفته شد در دوره‌های آموزش مزو تراپی در ساری در درسا کلینیک به طور کامل آموزش داده می شود .

 

کاربرد های مزو تراپی در ساری

  • از بین بردن چین و چروک صورت و جوانسازی آن
  • از بین بردن لک های صورت
  • رفع پف دور چشم و افتادگی پلک ها
  • از بین بردن ترک های پوستی به علت بارداری یا رشد
  • درمان سلولیت
  • لاغری موضعی بدن و صورت
  • درمان ریزش مو در زنان و مردان
  • تقویت مو
  • رفع غبغب

اثرات و فواید مزو تراپی در ساری

این روش با اثر گذاری بر روی گردش خون ، سیستم ایمنی و عصبی موجب دستیابی به نتایج زیر می شود :

  • این تکنیک درمانی موثر و اثبات شده در درمان آلوپسی است .
  • بافت پوست و فولکول ها با ویتامین ها ، آمینو اسید ها و مواد معدنی تزریق شده ، تغذیه می شوند .
  • فولکول های مو با این روش تقویت شده و از تحلیل آن ها جلوگیری می شود .
  • تنظیم ترشح چربی پوست به وسیله دارو‌هایی که تزریق می شود .
  • یک روش مکمل برای درمان ریزش مو ، مراقبت‌های عمومی پوست و مو و … است .

از این روش در کاشت مو نیز استفاده می شود ؛ قبل از کاشت مو برای بهبود خون رسانی ، هنگام کاشت مو برای درمان پوست و بعد از کاشت مو به منظور سرعت بخشیدن به بهبود زخم ها و تقویت گرافت ها استفاده می شود . رفع بیشتر مشکلات پوستی نیزبا این روش امکان پذیر است .

در کلاس های آموزش مزو تراپی در ساری علاوه بر آشنایی با این تکنیک ، با مو و ساختار آن و انواع مشکلات آن نیز آشنا می شوید . ریزش مو انواع و دلایل مختلفی دارد و در نتیجه مدل درمان آن ها نیز فرق می کند در دوره آموزش مزو تراپی در ساری به طور کامل به این مسائل پرداخته می شود .

 

 

 

چه کسانی برای انجام مزوتراپی مناسب نیستند ؟

  • زنان در دوره ی بارداری و شیردهی
  • کسانی که تحت درمان لیزر هستند .
  • کسانی که علائم آفتاب سوختگی دارند .
  • داشتن بیماری های پوستی مانند اگزمای فعال و پسوریازیس
  • افرادی که تحت درمان شیمی درمانی و یا پرتو درمانی هستند .
  • داشتن تبخال فعال و انواع زگیل های پوستی
  • وجود زخم های تازه
  • اگر دارو های خاص استفاده می کنید و یا بیماری خاصی دارید حتما قبل از اقدام به این روش درمانی حتما با متخصصین این امر مشاوره کنید ، تا شما را به بهترین روش موجود راهنمایی کنند .

در دوره آموزش مزو تراپی در ساری شما با این موارد به صورت کامل آشنا می شوید و می توانید با اطلاعات کامل خود مراجعین را در انتخاب بهترین روش یاری کنید . رضایت مراجعین همواره بهترین راه تضمین برای داشتن دائم آن ها و بهترین تبلیغ برای معرفی شما توسط آن ها است .

 

فواید و عوارض مزو تراپی در ساری

  • غلظت بالایی از ویتامین ها را دریافت می‌کنید .
  • نسبت به جراحی های زیبایی ارزان تر است .
  • به آبرسانی پوست و حفظ رطوبت آن کمک می‌کند .
  • پوست را شفاف و روشن می‌کند ‌.

تا به حال عوارض شایان ذکری برای این روش ثبت نشده است . برای کاهش سوزش هنگام تزریق می توان از بی حس کننده موضعی استفاده کرد و این روش دوره نقاهت خاصی ندارد و بعد از انجام آن می توان به کار های روزمره پرداخت . در صورت داشتن آلرژی به دارو های خاص قبل از انجام این روش با متخصصین مشورت کنید .

متخصصان زیبایی باید بتوانند علاوه بر انجام تکنیک های زیبایی و ترمیم پوست و مو به مراجعین خود مشاوره مورد نیاز را هم بدهند . شما در دوره های آموزش مزو تراپی در ساری با توجه به یادگیری کامل مشخصات مو و پوست و مشکلات آن می توانید مشاوره مورد نیاز را به مراجعین خود بدهید .

 

قیمت آموزش مزو تراپی در ساری

قیمت آموزش مهارت‌های زیبایی در کلینک های مختلف متغیر است . درسا کلینیک با برگزاری دوره‌ آموزش مزو تراپی در ساری با بهترین هزینه ممکن مسیر یادگیری و پیشرفت را برای هنرجویان هموارکرده و در این راه آن ها را همراهی کند .

شما با شرکت در دوره‌ آموزش مزو تراپی در ساری زیر نظر اساتید مجرب و مطرح درسا کلینیک این مهارت را به طور کامل و دقیق فراگرفته و با جدید ترین متد های این روش زیبایی آشنا می شوید . پس از گذراندن دوره‌های تئوری و عملی این دوره می توانید در کلینیک های زیبایی پوست و مو مشغول به کار شوید .

 

نتیجه

مهارت‌های زیبایی پوست و مو یکی از پر کاربرد ترین مهارت‌ها در جوامع امروزی است ، چرا که با تغییر سبک زندگی توجه به سلامت و زیبایی پوست و مو جز اولویت های زندگی انسان ها شده است . شما می توانید با شرکت در کلاس های آموزش مزو تراپی در ساری علاوه به برطرف کردن این نیاز به کسب درآمد هم بپردازید .

مزو تراپی به دلیل کم تهاجمی بودن و نیز تقریبا بدون عارضه بودن یکی از پر طرفدار ترین روش ها در درمان مشکلات پوست و مو است و دانستن جدید ترین متد ها در این روش می تواند شما را در مسیر موفقیت یاری کند . درسا کلینیک در این مسیر یاری گر شما خواهد بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »