خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزو تراپی در قشم

چکیده محتوا

آموزش مزو تراپی در قشم

مزو تراپی یکی از اقداماتی بوده که می توانید در راستای جبران موهای از دست رفته خود انجام بدهید . چنانچه که شما تجربه ی انجام این کار را ندارید و می خواهید برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر آماده شوید ، با ما در ادامه ی این مطلب از کلینیک درسا همراه باشید . پیش از صحبت در ارتباط با آموزش مزو تراپی در قشم بهتر است بدانید که اصلاً مزو تراپی چیست ؟

مزو تراپی چیست !

مزو تراپی یک روشِ درمانی غیرتهاجمی بوده و بسیار ایمن است که از مهم ترین کاربردهای آن می توانیم به تقویت مو و پیش گیری از ریزش مو اشاره کنیم . در این شیوه از درمان که در دسته روش های تزریقی جای می گیرد ، مواد مورد نیاز مو که بدان کوکتل مزو تراپی یا ویال مزو تراپی و یا داروی مزو تراپی اطلاق می شود از طریق پزشک متخصص با سرنگ بسیار ریز در زیر پوست سر تزریق می گردد .

مواد خاص تزریقی به قسمتِ زیر پوست سر به واسطه ی پزشک یا تکنسین‌ وابسته با نوع مشکل فردی که ریزش مو دارد ، معین می شود . با توجه به نوع کوکتلِ مزو تراپی که انتخاب می نمایید ویتامین ها ، آنزیم ها ، انواع دارو ها ، هورمون ها و نیز عصاره گیاهی موادی می باشند که به قسمت زیرین پوستِ سر تزریق می شود . شیوه ی تزریق کوکتل مزو تراپی نیازمندِ وجودِ تجربه و مهارت است . شما با آموزش مزو تراپی در قشم می توانید تمامی این مهارت را به دست آورید !

آشنایی بیشتر با مراحل انجام مزو تراپی ؛

بعد از انجام آزمایشات و تشخیص انجام مزو تراپی مراحل انجام آن به صورت ذیل پیش خواهد رفت ؛

  • فرآیند آماده سازی ؛

در صورتی که شما داروی رقیق کننده خون استفاده می کنید ، چند روز پیش از انجام مزو تراپی مصرف آن را کنار بگذارید .

شما باید یک روز پیش و یک روز بعد از درمان از داروهای تقویتی و حالت دهنده مو بهره گیرید .

شب پیش از انجام مزو تراپی استحمام را فراموش ننمایید .

  • فرآیند آغاز درمان ؛

بعد از آماده سازی محلول ، تزریق به صورت سوزن و یا دستگاهی به اسم مزوگان ، انجام می گردد . سوزن تا به عمق یک میلی متری پوست نفوذ پیدا کرده و محلول به لایه های میانی پوست تزریق خواهد شد . بعد از به انجام رساندن تزریقات ، زخم های ریزی برروی پوست شکل می گیرد که عارضه ای طبیعی است و پس از چند روز بهبود پیدا می کند .

 

آشنایی بیشتر با مراحل انجام مزو تراپی ؛

انجام مزو تراپی برای چه کسانی مناسب نیست ؟

ضمن آموزش مزو تراپی در قشم نباید بگوییم که این فرآیند برای تمامی افراد نتایج مثبت به همراه خواهد داشت . آن دَست از افرادی که دلیل ریزش موهای آن ها ناشی از بیماری های زمینه ای چون سفلیس است . افرادی که درگیر بیماری هایی همانند ؛ دیابت ، هپاتیت ، هموفیلی ، ایدز و… هستند . مردان بالای چهل سال سن و خانم های بالای شصت سال که به طاسی آندروژنی مبتلا شده اند . همچنین بانوان باردار از جمله افرادی هستند که انجام مزو تراپی به هیچ عنوان بدان ها توصیه نمی شود .

انجام مزو تراپی برای چه کسانی مناسب است ؟

به عبارتی برای این نوع از روش درمانی ریزش مو نمی توان محدودیت سنی و جنسی در نظر گرفت . به گونه ای کلّی مزو تراپی برای تمامی افرادی که به ریزش مو مبتلا شده اند ، جهتِ انجام توصیه می شود . ولی در حالات کلّی می توان چنین گفت افراد بالای هجده سال تا زیر هفتاد سال می توانند مزو تراپی را انجام دهند . البته به شرطی که به بیماری های زمینه ای مبتلا نباشند . یکی از مهم ترین مزایای انجام مزو تراپی نتایج ماندگار آن است . بنابراین با صرف هزینه ای مناسب، یک بار برای همیشه از دَست ریزش مو خلاص خواهید شد . در بعضی از افراد بعد از یک مرتبه انجام مزو تراپی و در برخی دیگر از افراد پس از اتمام دوره هشت جلسه ای نتایج مزو تراپی مشاهده می شود . در واقع نتیجه حاصله برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود .

پکیج تصویری آموزش مزو تراپی در قشم ؛

پکیج تصویری آموزش مزو تراپی در قشم چیست ؟ چنانچه که شما علاقه مند به فراگیری مزو تراپی می باشید می توانید از دوره آموزش مزو تراپی در قالب فیلم آموزشی بهره گیرید . این پکیج می تواند توسطِ متخصصان ما در اختیار شما قرار گیرد . ما به شما به صورت تصویری آموزش خواهیم داد که چگونه مزو تراپی را انجام داده و به یک مزو تراپیست تبدیل شوید . ما سعی می کنیم صفر تا صد مزو تراپی را به شما آموزش دهیم تا خودتان بتوانید جهتِ انجام این فرآیند اقدام کنید .

پکیج تصویری آموزش مزو تراپی در قشم ؛

آموزش مزو تراپی در قشم برای چه کسانی مهم است ؟

در مجموع فراگیری تزریق مزو تراپی مو برای دو گروه از افراد اهمیت شایانی دارد !

  • افرادی که تصمیم گرفته اند درآمد زایی کنند .
  • افرادی که موهای آن ها ضعیف شده و نیاز دارند مزو تراپی را انجام دهند .

در واقع مزو تراپی مو اقدام زیبایی جهتِ جبران موهای از دست رفته است . چنانچه که شما احساس می کنید به دلیل ریزش شدید موهای خود دچار کم پشتی شده و زیبایی خودتان را از دست داده اید ، می توانید از این راه کار درمانی برای رفع مشکل خود بهره گیرید . مزو تراپی به تأمین مواد مغذی برای ریشه مو ، افزایش گردش خود در کَفِ سر ، تحریک رشد مو کمک شایانی می کند .

آموزش مزو تراپی در قشم به افرادی که تصمیم به درآمد زایی دارند ، چگونه کمک می کند ؟

همانطور که شما هم می دانید مزو تراپی نیازمند وجودِ مهارت است و تنها افراد مجرب می توانند این روند را به انجام رسانند . به دلیل نیاز اکثر افراد به تقویت مو در ایران ، تزریق مزو تراپی می تواند راه درآمدی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به این حوزه باشد . بسیاری از کلینیک ها هستند که آموزش مزو تراپی در قشم را با هزینه گزافی انجام می دهند . البته که ما سعی می کنیم یکی از بهترین ها هم از نظر هزینه و هم مهارت آموزشی باشیم ‌.

آیا یاد گیری تزریق مزو تراپی فرآیند سختی است ؟

فراگیری و آموزش تزریق مزو تراپی مو به هیچ عنوان کار سختی نیست . هر فردی با هر سطح تجربیات و علمی می تواند تزریق مزو تراپی مو را یاد گیرد . عده ای بر این باور هستند که برای یادگیری مزو تراپی حتماً باید در رشته پزشکی یا پیرا پزشکی تحصیل نموده باشند . در حالی که شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه پیش‌ نیاز این مهارت را در کنار ما کسب کنید .

شما در دوره آموزش مزو تراپی چه اطلاعاتی کسب خواهید کرد !

شما در دوره آموزش مزو تراپی در قشم می آموزید که مقدار دوز مصرفی طی هر جلسه چقدر است ! مقدار ترکیب لیدوکائین با دارو به چه میزان است ! شیوه تزریق مزو تراپی مو به چه حالت است ! محل و فاصله زمانی تزریق مو برروی سر چگونه صورت می پذیرد ؟

بیشتر بدانید: آموزش لیفت نخ در قشم

تمامی این ها مواردی است که از جانب متخصصان ما به شما آموزش داده خواهد شد . بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده بعد از آموزش جهتِ انجام مزو تراپی اقدام کنید .

مزو تراپی و کاشت مو چه تفاوت هایی با یک دیگر دارند ؟

عواملی چون عدم تعادل هورمون بدن ، کمبود مواد مغذی ، کاهش گردش خون ، فاکتورهای ارثی ، منجر به ریزش مو می شود . کاشت موی طبیعی و مزو تراپی مو از جمله روش هایی می باشند که برای کاهش ریزش مو انجام می گردد ‌. ولی این دو با همدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه بررسی خواهد شد ؛

  • در شیوه کاشت موی طبیعی از فولیکول دیگر نقاط بدن استفاده می شود و آن ها را ناحیه ای دیگر پیوند می زنند که ریزش دارد . ولی در شیوه مزو تراپی محلولی را به مو تزریق نموده که حاوی مواد ویتامینه می باشد . این محلول لایه مزودرم را تحریک نموده و مو شروع به روییدن می کند .
  • در مزو تراپی فقط فولیکول لایه میانی پوست تحریک خواهد شد . ولی در روش کاشت موی طبیعی فولیکول فرد استفاده خواهد شد .
  • هر دو شیوه نتایج دائمی به همراه خواهد داشت . در روش کاشت مو طی ایمپلنت پس از رشد نسبت به ریزش مقاوم خواهند شد . ولی در روش مزو تراپی امکان دارد موها بسیار راحت تر تحت تأثیر قرار گیرد .
  • مدّت زمان کاشت مو در طی یک جلسه چند ساعته خواهد بود و نتایج بعد از تقریباً سه الی شش ماه و پدیدار می شود . ولی در مزو تراپی جلسات لااقل سه الی پانزده بار تکرار شده و نتایج از جلسه سوّم به بعد قابل رؤیت خواهد بود.

نتیجه گیری 

هدف ما از دور آموزش مزو تراپی در قشم این است که مراجعه کنندگان بتوانند در کنارمان یکی از علوم به روز را فراگیرند . شما می توانید با یادگیری مزو تراپی علاوه بر تشخیص کوکتل اصل از تقلبی ، شیوه تزریق کوکتل مزو تراپی و در دست گرفتن سرنگ ، هزینه های خود را کاهش بدهید و کسب درآمد نیز بکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »