خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آموزش مزو تراپی در کیش

چکیده محتوا

آموزش مزو تراپی در کیش

به همان شکل که کلینیک تخصصی درسا ارائه دهنده آموزش تزریق فیلر به صورت تخصصی است ، کلاس های آموزش مزو تراپی در کیش را هم به صورت تخصصی برگزار می کند . بهتر است این گونه بگوییم که از گذشته تا به امروز ، داشتن موهایی پرپشت و سالم از معیارهای زیبایی محسوب می شود . با این وجود مشکلات و بیمارهای گوناگونی می تواند سلامت پوست و موی ما را به خطر اندازد و موجبِ ریزش مو گردد . ریزش بیش از اندازه موها می تواند برروی زیبایی و اعتماد به نفس ما اثرگذار باشد ! این روزها برای پیش‌ گیری از ریزش مو ، راه های متنوعی وجود دارد که یکی از روش های درمانی مفید و مؤثر مزو تراپی مو می باشد که تأثیری خارق العاده برروی مقدار رشد و ریزش مو برجای می گذارد . ما در این مطلب از خود به آموزش مزو تراپی مو و معرفی مزو پلاستی مو خواهیم پرداخت . لطفاً با ما همراه باشید .

برخی از مهم ترین سرفصل های آموزش مزو تراپی در کیش ؛

  • ارزیابی علل ریزش مو زنان و مردان !
  • مزو تراپی مو چیست ؟
  • مواد تشکیل دهنده کوکتل مزو تراپی مو چیست !
  • شیوه ی تزریق کوکتل مزو تراپی .
  • مهم ترین کاربردهای مزو تراپی مو .
  • مهم ترین مزیت های مزو پلاستی مو .
  • آشنایی با مهم ترین عوارض مزو تراپی مو .
  • اصول و مبانی مراقبتی که بایستی در آموزش مزو تراپی مو بدانید .
  • مراقبت های پس از مزو تراپی مو .
  • این روش درمانی برای چه کسانی مناسب نخواهد بود .
  • مقدار ماندگاری مزو تراپی مو .
  • هزینه مربوط به مزو تراپی .

بررسی دلیل ریزش مو در مردان و زنان ؛

در مبحث آموزش مزو تراپی در کیش ابتدا بهتر است دلیل ریزش مو در بانوان و آقایان معین گردد تا شناخت خوبی نسبت به این مشکل پیدا شود . هر فردی به گونه ای متوسط روزانه ، میان پنجاه الی صد عدد تار موی خود را از دست می دهد . حال اگر که تعداد موهای از دست رفته بیش از حد معمول باشد ، نشانه وجود استرس یا مشکل جدی در بدن خواهد بود . به عبارتی اگر که شما سطح پوست سر خود را با دست لمس نموده و متوجه نقاطی کم مو و خالی گردید ، باید هرچه زودتر جهتِ رفع این مشکل اقدام نمایید . برخی از مهم ترین بیماری های مربوط به ریزش مو به شرح ذیل است ؛

  • آلوپسی آندروژنتیک که به عنوان طاسی الگوی زنانه یا مردانه معرفی می شود . به همان شکل که از نام آن پیداست این بیماری توسط عوامل ژنتیکی بروز پیدا می کند . اصطلاح آندروژنتیک به افزایش مقدار تولید هورمون آندروژن اشاره دارد که منجر به ضعیف گردیدن فولیکول مو و عقب افتادن خط مو خواهد شد .
  • آلوپسی اینولوشنال به ریزش مو با افزایش سن و سال و روند پیری فرد اشاره دارد . با هرچه بالاتر رفتن سن فرد تار مو نازک تر گردیده و فولیکول های آن ضعیف تر خواهد شد . آلوپسی اینولوشنال برای مردان و زنان بالای پنجاه سال سن رُخ داده است و منجر به کوتاه تر شدن چرخه رشد مو خواهد شد . در آلوپسی اینولوشنال رشد مو کم شده و با این وجود ریزش مو بسیار سریع و مداوم پیش می رود .
  • آلوپسی کششی که اغلب برای بانوان اتفاق می افتد . خانم هایی که به گونه ای مداوم موهای خود را می کشند و آن ها را دم اسبی می بندند . گاهی اوقات هم ممکن است خود شما موهای خود را بسیار سفت و محکم ببافید . آلوپسی کششی اغلب اوقات خود را در قسمت شقیقه نشان می دهد .

بیشتر بدانید: آموزش لیفت نخ در کیش

 

کوکتل مزو تراپی مو از چه موادی ایجاد شده است و شیوه های تزریق آن چگونه است ؟

مزو تراپی که به عنوان مزو پلاستی یا مزو مو نیز شناخته می شود به معنای تزریق مستقیم مواد مغذی ، ویتامین و داروها به فولیکول مو می باشد . این فرآیند می تواند به روش های مختلفی انجام گردد . کلسیم ، ید ، منگنز ، مس ، روی ، آهن و پتاسیم بعضی از این مواد مغذی می باشند که به واسطه ی یک سوزن کوچک ، تا عمق یک میلی متری پوست سر به فولیکول مو تزریق می گردند . مزو تراپی روش غیر تهاجمی و بدون درد است و از بهترین شیوه ها جهتِ درمان بیماری مربوط به مو می باشد . تزریق مزو تراپی مو حدوداً چهل دقیقه به طول می انجامد . نوع مواد مورد استفاده در مزو تراپی مو و نیز مدار دقیق آن ها ، براساس مشکل و نیاز هر فرد متفاوت خواهد بود .

بایستی به این موضوع اشاره نمود که مزو تراپی مو ، یک شیوه جدید محسوب نمی گردد . این تکنیک برای نخستین بار در سالِ ۱۳۵۲ به واسطه ی پزشکی فرانسوی جهتِ درمان بیماران مبتلا به آسم بهره گیری می شد . ولی پزشک فرانسوی بعدها دریافت که می توان از این شیوه به عنوان درمان ریزش مو نیز بهره گرفت و نامِ آن مزو تراپی است .

در آموزش مزو تراپی در کیش آن را به دو شیوه شیمیایی و مکانیکی انجام می دهند . ما در قسمتِ زیر هریک از شیوه ها را به اختصار توضیح خواهیم داد !

کوکتل مزو تراپی مو از چه موادی ایجاد شده است و شیوه های تزریق آن چگونه است ؟

  • آموزش مزو تراپی در کیش به روش شیمیایی

در مزو تراپی شیمیایی دوزهای متفاوتی از انواع ویتامین و عصاره های گیاهی در مناطق خاصی از پوست تزریق می گردد . این مواد منجر به افزایش میزان رشد مو ، بهبود گردش خون و تحریک تولید کلاژن خواهد شد .

  • آموزش مزو تراپی در کیش با دستگاه میکرونیدلینگ

در آموزش مزو تراپی در کیش به روش مکانیکی که اغلب توسط دستگاه میکرونیدلینگ صورت می پذیرد ، متخصص با استفاده از سوزن ، حفره هایی بسیار ریز برروی سطح پوست به وجود می آورد . برای کسبِ اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه میکرونیدلینگ پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید .

مزو تراپی مو درمانی تأثیرگذار برروی مشکلات و ضایعات پوستی

نباید چنین گمان کنید که مزو تراپی تنها برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد . حتی افرادی با موهای سالم و شاداب می توانند برای مراقبت بهتر و بیشتر مو از این شیوه درمانی بهره گیرند . مزو تراپی در موهای سالم ، منجر به افزایش رشد آن ها گردیده و فولیکول هایی را که در فاز استراحت چرخه ی رشد باقی مانده را فعال خواهد کرد . پس ریزش مو را عقب می اندازد و دوره رشد آن ها را طولانی تر خواهد کرد . نهایتاً می توان چنین گفت که مزو تراپی برای موهایی سالم موجبِ شادابی و براقی بیشتر مو گردیده و حتی از سفید شدن زودرس موها پیش گیری می کند .

ضمن آموزش مزو تراپی در کیش بهتر است چنین بگوییم که ؛ افرادی با موی آسیب دیده و شکننده می تواند از مزو تراپی برای درمان خود بهره گیرد . مزو تراپی ، منجر به تقویت ریشه مو شده و ساختار شکننده آن را بهبود خواهد بخشید . این فرآیند منجر به افزایش ترشح چربی پوست سر گردیده و با افزایش سطح کلاژن و الاستین ، موجبِ بازیابی سلامت مو خواهد شد .

چنانچه که ریزش مو به علّت بیماری هایی مختلف چون طاسی یا آلوپسی باشد ، پزشک متخصص مزو تراپی را جهتِ توقف روند ریزش مو تجویز می نماید . غالباً موارد مزو تراپی جهتِ درمان ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد و پس از توقف آن ، منجر به رشد مجدد مو خواهد شد . مزو تراپی در پروسه کاشت مو تأثیرگذار است و می توان از آن در سه شرایط مختلف بهره گیری کرد ؛

  • انجام مزو تراپی پیش از کاشت مو ، منجر به بهبود جریان خون در پوست سر خواهد شد .
  • بلافاصله بعد از کاشت مو ، انجام مزو تراپی می تواند از التهاب و تورم پوست بکاهد .
  • انجام مزو تراپی چند روز بعد از کاشت مو ، می تواند منجر به بهبود سریع تر زخم ها و همچنین تقویت فولیکول های پیوندی گردد .

مزو تراپی مو درمانی تأثیرگذار برروی مشکلات و ضایعات پوستی

برخی از مهم ترین مزیت های مزو تراپی 

یکی از مهم ترین مقوله هایی که ضمن آموزش مزو تراپی در کیش مورد توجه و بررسی قرار می گیرد ، تشریح مزیت های مزو تراپی است . این موضوع هم به داوطلبان آموزش داده می شود و هم برای داوطلب زیبایی بسیار مهم است که بداند . این روزها روش مزو تراپی مو ، یک راه بسیار مؤثر جهتِ جوانسازی پوست و مو معرفی می گردد . محلول مزو یا کوکتل مزو تراپی دارویی یکسان با ترکیبات مشخص نمی باشد . در واقع این محلول ترکیبی خاص از ویتامین ها ، عصاره گیاهی و مواد معدنی است که با دوز معین به طور جداگانه برای هر فرد تهیه می شود .

استفاده از محلول مزو تراپی مزیت های بسیاری دارد که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد ؛

  • با تزریق کوکتل مزو به پوست سر ، ترکیبات دارویی به سرعت وارد لایه درم پوست خواهد شد و موها سریعاً از فاز استراحت به چرخه رشد وارد خواهد شد . هیچ شامپو یا دارویی خاص نمی تواند به این سرعت ، مواد مغذی را به پیاز مو رساند .
  • فولیکول قسمی از پوست سر به شمار می رود و هر تار مو بدان ها متصل می گردد . در هر فولیکول مو غدد چربی وجود دارد که با ترشح روغن طبیعی ، پوست سر را مرطوب خواهد کرد . مزو تراپی با تزریق مواد مغذی به واسطه ی سوزن بسیار ریز ، این فولیکول ها را تقویت نموده و موجب رشد مو خواهد شد .
  • در مقایسه با دیگر درمان تهاجمی برای درمان طاسی و ریزش مو ، مزو تراپی یک شیوه پیشرفته و غیر تهاجمی می باشد که هیچ گونه درد و عوارضی برای فرد ندارد !
  • مزو تراپی علاوه بر تقویت فولیکول مو ، می تواند منجر به جوانسازی پوست سر گردد . حفره بسیار ریزی که به واسطه ی تزریق سوزن مزو برروی سطح پوست ایجاد می گردد ، رگِ خونی جدید تولید می گردد . این فرآیند منجر به جوانسازی پوست سر و نهایتاً موجب براقی و ضخیم تر شدن مو خواهد شد .

عوارض مزو تراپی چیست 

مزو تراپی می‌باید در محیطی کاملاً استریل و تحت نظر افراد متخصص انجام شود که این موضوع در آموزش مزو تراپی در کیش بیان خواهد شد . در غیر از این حالات احتمال عفونت پوست بسیار بالا خواهد بود ‌. چنانچه که شما برای انجام مزو تراپی مو به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید ، مزو تراپی عوارض چندانی نخواهد داشت . همانطور که اشاره کردیم روش مزو تراپی غیرتهاجمی بوده و بیشتر افراد می توانند بلافاصله بعد از انجام ، امور عادی زندگی خود را در پیش گیرند . البته امکان دارد شما در این روند کمی احساس درد داشته باشید که آستانه تحمل آن به خودِ شما بستگی خواهد داشت .

نتیجه گیری ؛

ما در طول این نوشتار از خود سعی نمودیم شما را با مهم ترین جوانبِ آموزش مزو تراپی در کیش آشنا نماییم . این مسئله که ما در کلینیک درسا به صورت تخصصی در این مسیر گام گذارده ایم و پذیرای حضور گرم شما خواهیم بود . شما می توانید جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در ارتباط با هزینه دوره آموزشی با ما در کلینیک درسا تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »