خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟

چکیده محتوا

آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟

اگر شما نیز می خواهید ، بدانید که آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است یا خیر ؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا از دیدگاه ۸ متخصص پوست و زیبایی با پاسخ این سوال آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: آنتی اکسیدان ها چگونه به بهبود پوست کمک می کنند ؟

ژل اسکالپترا (Sculptra) چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله فوق پیش از اینکه نظرات متخصصین پوست و زیبایی را در مورد سوال آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ بررسی کنیم ، شما را با این روش زیبایی آشنا می کنیم . ژل اسکالپترا در دسته مواد پرکننده یا فیلرها جای می گیرد ، ژل فوق مبتنی بر اسید پلی لاکتیک بوده و هدف استفاده از آن جوان سازی پوست ، رفع سلولیت و حجیم سازی نواحی مختلف بدن می باشد .

ژل اسکالپترا پودری شکل است ، که با آب استریل ترکیب و پس از اینکه حالت ژل به خود گرفت به بخش های مختلف بدن با اهداف گوناگونی تزریق می گردد ‌.

این ژل توسط سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) تایید شده است و بیشتر برای افزایش حجم نواحی تحلیل رفته در بدن و صورت بیماران مبتلا به ایدز و رفع سلولیت به کار گرفته می شود .

حال که با این ژل آشنا شدید در ادامه مقاله با ما همراه شوید تا با کاربرد ، مزایا و پاسخ سوال آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ آشنا گردید .

ژل اسکالپترا (Sculptra) چیست ؟

کاربرد ژل اسکالپترا

در مطالب بالا از مقاله آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ به طور کامل با این ژل آشنا شدید و به کاربردهای آن نیز به صورت مختصر اشاره نمودیم . همانگونه که متوجه شدید ژل اسکالپترا کاربردهای گسترده تری از دیگر روش های تزریقی زیبایی دارد . مهمترین کاربرد های این ژل عبارتند از ؛

  • پر کردن بخش های تحلیل رفته شقیقه ، چانه و گونه
  • رفع چین و چروک های بسیار عمیق صورت
  • پر کردن گودی اطراف باسن و بهبود سلولیت های پوستی این بخش از بدن
  • رفع چین و چروک ها و شلی پوست قسمت ساعد ، بازو ، شکم ، بیکینی و ..‌ و درمان سلولیت این نواحی

 

مزایای ژل اسکالپترا

در این قسمت از مقاله آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ به بررسی مزایای این ژل می پردازیم . مهمترین مزیت های ژل اسکالپترا عبارتند از ؛

  • این ژل قادر به افزایش ضخامت و بازیابی حجم از بین رفته پوست می باشد ، که در نتیجه آن پوست ظاهری زیبا و جوان را به دست می آورد .
  • استفاده از این ژل بسیار راحت و آسان است و نتیجه دهی آن سریع است .
  • اثر بخشی این ژل بسیار چشم گیر بوده و ماندگاری بالایی دارد . ماندگاری تزریق ژل اسکالپترا تا سه سال تخمین زده شده است .
  • پس از تزریق این ژل نیاز به استراحت و نقاهت ندارد .
  • ژل اسکالپترا در کلاژن سازی پوست نیز تاثیر مثبتی دارد .
  • این فیلر فاقد ترکیبات انسانی و حیوان است ؛ از این رو به بدن صدمه ای نمی زند .

مزایای ژل اسکالپترا

آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب می باشد ؟

در آخرین مبحث از این مقاله به پرسش آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ از دید ۸ متخصص پاسخ می دهیم . متخصصین این سوال را این گونه پاسخ داده اند ؛

  • پاسخ ۱ : تزریق این ژل برای لیپوآتروفی افراد مبتلا به بیماری ایدز و افزایش حجم نواحی خاصی از صورت و بدن توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است .

این ژل اگر توسط متخصص زیبایی مجرب به نواحی مختلف صورت از جمله زیر چشم تزریق شود ، یکی از قوی ترین ژل های پرکننده صورت می باشد .

پیش از تزریق حتما سابقه پزشک خود را در زمینه این فرآیند زیبایی به خصوص در نواحی اطراف چشم بررسی کنید . این ژل برای رفع خط خنده و گودی زیر چشم حتما باید توسط پزشکان مجرب و حرفه ای تزریق شود .

 

  • پاسخ ۲ : دومین متخصص به پرسش آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ چنین پاسخ داده است ، که ژل اسکالپترا یک پرکننده قدرت مند برای رفع گودی زیر چشم و حجیم نمودن شقیقه و گونه است .

البته برای نواحی خط خنده ژل های رستیلن و ژوویدرم توصیه می شود و بهتر است برای گودی زیر چشم ، ژل بلوترو تزریق شود . برای انتخاب این ژل برای این نواحی حساس حتما با متخصصین مجرب مشورت نمایید .

  • پاسخ ۳ : سومین متخصص به پرسش آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ این پاسخ را بیان کرده است ، که این روش درمانی را برای نواحی حساس و ظریف زیر چشم و نازولبیال پیشنهاد نمی کند . برای رفع گودی چشم تزریق فیلر اسید هیالورونیک و برای خط خنده تزریق بوتاکس بهترین گزینه است .
  • پاسخ ۴ : ژل اسکالپترا یک ژل پرکننده بسیار موثر ولی در نواحی با پوست ضخیم است ؛ از این رو برای ناحیه زیر چشم با پوست نازک ایده آل نیست و خطراتی چون ایجاد بر آمدگی را در پی دارد .
  • پاسخ ۵ : پنجمین متخصص به پرسش آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ اینگونه جواب داده است ، که اگر قصد تزریق فیلر برای بر طرف نمودن گودی زیر چشم و خط خنده را دارید ، از مواد پرکننده ای مانند ژوویدرم ، رادیس ، اسکالپترا ، رادیس ، رستیلن با اثر بخشی بالا استفاده کنید . البته تاثیرات ژل اسکالپترا بیشتر از سایر فیلر هاست ، برای عدم تشکیل برآمدگی ، ژل باید رقیق شود .
  • پاسخ ۶ : به هیچ وجه نباید ژل اسکالپترا برای ترمیم گودی زیر چشم یا خط خنده تزریق شود ؛ زیرا در این نواحی برجستگی ایجاد می کند .

پاسخ ۷ : نظر هفتمین متخصص در مورد این پرسش این است ، که این ژل برای رفع چین و چروک های ریز اصلا مناسب نبوده و اغلب برای افزایش حجم نواحی فرو رفته عمیق توصیه می گردد .

پاسخ ۸ : با اینکه ژل اسکالپترا دارای مجوز سازمان FDA برای درمان کاهش چربی در افراد مبتلا به ایدز است ، اما استفاده از آن برای نواحی ظریفی نظیر گودی زیر چشم و خط خنده توصیه نمی شود ، در صورت ایجاد بر آمدگی یا هر گونه عوارضی تخلیه یا اصلاح آن به سختی امکان پذیر است .

آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب می باشد ؟

در پایان

امیدواریم که در این مقاله از متخصصین زیبایی درسا کلینیک پاسخ پرسش آیا اسکالپترا برای خط خنده و گودی زیر چشم مناسب است ؟ برای شما روشن شده باشد . مرکز زیبایی درسا کلینیک از مراکز معتبر با تیمی حرفه ای ، مجرب و ماهر است ، که تمام خدمات زیبایی را به شما زیبا جویان عزیز ارائه می دهد .

بیشتر بخوانید: ۱۷ راه برای رهایی از پف زیر چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »