خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟

چکیده محتوا

آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟

آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ این سوال بسیاری از افرادی است، که قصد انجام این روش درمانی را دارند. کاشت مو یکی از راه های موثر و دائمی برای جبران موهای ریخته شده است. اما گاهی کاشت مو به دلایل مختلفی با شکست روبرو می شود و نتیجه دلخواه را ندارد.

اگر می خواهید پاسخ پرسش آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ برای شما روشن شود، در این مقاله از سایت درسا کلینیک با ما همراه گردید.

چه زمانی می توان در مورد کاشت مو ناموفق صحبت کرد؟

در نخستین بخش از مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، شما را با کاشت مو ناموفق و نشانه های آن آشنا می کنیم. اگرچه فناوری و روش های کاشت مو به طور مداوم در حال پیشرفت است، اما هنوز پیوندهای ناموفقی وجود دارد.

اثر غیرطبیعی بعد از عمل اغلب ناشی از فقدان تجربه و مهارت های پزشکی است، که عمل را انجام می دهد. اگر متخصص از تکنیک های قدیمی استفاده کند، کاشت مو نتیجه مطلوب را ندارد. رایج ترین شاخص های پیوند مو ناموفق عبارتند از:

  • خط پیشانی خیلی بالا، پایین یا ناهموار باشد.
  • مو ظاهری غیر طبیعی پیدا کند.
  • در محل کاشت مو زخم های زیادی ایجاد گرد‌د.
  • عدم توزیع یکنواخت مو، یکی از نشانه های کاشت ناموفق است.
  • مو بیش از حد عمیق و در پوست سر فر می رود‌.
  • مو در جهت مخالف رشد می کند.
  • موهای کاشته شده رشد نمی کنند.

حال که با علائم کاشت مو ناموفق آشنا شدید، در ادامه مقاله با ما باشید، تا به سوال آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ پاسخ دهیم.

 

چه زمانی می توان در مورد کاشت مو ناموفق صحبت کرد؟

چگونه یک کاشت موی موفق داشته باشیم؟

در این بخش از مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ شما را با راه حل یک کاشت موی موفق آشنا می کنیم. اگر طبیعی بودن موها و جای زخم نامرئی پس از پیوند اهمیت زیادی برای تان دارد، باید این کار را نزد پزشکان حرفه ای و متخصص انجام دهید. متخصصان حرفه ای از تکنیک های مدرن استفاده می کنند، که تکنیک FUE بر دیگر روش ها برتری دارد.

در این روش فولیکول‌های موی را دانه دانه برداشته و در قسمتی که درگیر ریزش مو شده، کاشته می شوند. این روش بسیار طبیعی است و جای زخم در آن غیر مشهود می باشد.

برای داشتن یک کاشت موی موفق، باید این کار را نزد پزشکان ماهر همانند متخصصین مرکز درسا کلینیک انجام دهید. انتخاب یک پزشک مجرب برای رسیدن به نتایج مطلوب کاشت مو از اهمیت بالایی برخوردار است.

قبل از انجام عمل، ترجیحا امکانات فنی و فناوری کلینیک را بررسی کرده و تجربه بیمارانی که قبلا این عمل را در مرکز مورد نظرتان انجام داده اند، را سوال کنید. مهارت های ناکافی پزشک، تکنیک ضعیف و تجهیزات نامرغوب نتایج ناخوشایندی در پی دارد.

برخلاف تصور عموم، کاشت مو تخصصی است که در آن به راحتی نمی توان به نتیجه مطلوب رسید. تشخیص، برنامه‌ریزی درمان، فناوری مورد استفاده، مهارت‌های جراح و دقت همگی تأثیر زیادی در نتایج مطلوب کاشت مو دارند.

پس با توجه به این تفاسیر در پاسخ سوال آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ باید گفت بله، اگر این فرآیند درمانی را نزد افراد غیر حرفه ای و در کلینیک هایی با تجهیزات قدیمی انجام دهید، امکان عدم رشد موها پس از کاشت مو وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مزوتراپی مو

کاشت مو مناسب چگونه است؟

حال که پرسش پاسخ آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ برای شما روشن شد، در این بخش شما را با ویژگی های کاشت مو موفق آشنا خواهیم کرد. کاشت مو با تکنیک FUE اغلب نتایج مطلوبی دارد. این تکنیک به صورت دستی یا با ربات ARTAS انجام می شود.

در این روش پزشک فولیکول های مو را یکی یکی می گیرد. سپس فولیکول های استخراج شده را به ناحیه گیرنده اهدا می کند.

نحوه کاشت مو با ربات ARTAS بدین نحو است، که دستگاه پوست سر را اسکن کرده و به طور خودکار مجموعه فولیکول ها را برای پیوند استخراج می کند. دستگاه برش هایی در پوست ایجاد نموده، تا پزشک گرافت های قبلاً گرفته شده، را در آن قرار می دهد.

در ادامه این مبحث از مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، باید افزود که کاشت مو با تکنیک های FUE و DHI مدرن ترین تکنیک در جهان می باشند. در عین حال، کنترل کامل عمق، جهت و زاویه موهای در حال رشد را امکان پذیر می کند.

انتخاب روش کاشت مو در درجه اول به شرایط فردی بیمار بستگی دارد. پزشک در طول مشاوره تصمیم می گیرد، که کدام تکنیک اثر بخش تر از دیگری است.

از آنجایی که شرایط هر بیمار متفاوت است، به همین دلیل انجام یک مشاوره پزشکی کامل قبل از انجام عمل، آگاهی از انتظارات و توانایی های بیمار بسیار مهم است.

در ادامه مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، با ما همراه شوید تا با دلایل عدم رشد و شکست پیوند مو آشنا شوید.

کاشت مو مناسب چگونه است؟

 دلایل شکست و عدم رشد مو پس از کاشت

تا به اینجای مطلب پاسخ پرسش آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، برای شما روشن گردید‌، در ادامه مقاله با ما همراه گردید، تا با دلایل شکست و عدم رشد مو پس از کاشت آشنا شوید. مهمترین دلایل عدم رشد مو پس از کاشت مو عبارتند از؛

·         عدم تجربه پزشک

شایع ترین دلیل عدم موفقیت کاشت مو، نداشتن تجربه لازم پزشک است. تکنیک هایی مانند FUE یا DHI نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارند. تسلط بر مهارت های کاشت مو زمان و تلاش زیادی را می طلبد.

قرار دادن گرافت مهمترین مرحله ای است، که بر ظاهر طبیعی موها بعد از عمل تاثیر می گذارد. یک متخصص با تجربه تکنیک های نوآورانه ای را می شناسد، که در طول عمل با موفقیت از آنها استفاده می کند.

·         مراقبت ناکافی پس از جراحی

در ادامه این مبحث از مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، به دلیل دیگر عدم رشد مو پس از کاشت می پردازیم‌. مراقبت از پوست سر پس از کاشت مو به اندازه خود جراحی مهم است. در طول عمل، پزشک نکات لازم را در رابطه با مراقبت های بعد از عمل و اطلاعاتی در مورد درمان پس از عمل که بیمار باید در روزها و هفته های بعد انجام دهد، ارائه می دهد.

برخی از بیماران پس از درمان ممکن است، با پوسته های وسیع اطراف ساقه مو مواجه شوند. خاراندن آنها یا شستن نامناسب مو می تواند بر روی پیوند و رشد مو تأثیر منفی بگذارد.

پس از عمل باید تمام نکات مراقبتی را به طور کامل و دقیق انجام دهید. همچنین از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و ورزش هایی که باعث تعریق می شود، خودداری کنید.

·         عدم شرایط مناسب برای کاشت مو

کاشت مو، مانند هر روش دیگری، دارای برخی موارد منع مصرف است؛ بنابراین پیش از هر گونه اقدامی بررسی کنید، که آیا شرایط لازم را دارید یا خیر. قبل از شروع عمل، پزشک باید شرح حال دقیقی از بیمار جمع آوری کند و با آزمایشات مختلف سلامت او را تایید کند.

کاشت مو در سن نامناسب نیز نتیجه معکوس دارد. بیمارانی که از طاسی با الگوی مردانه یا زنانه رنج می برند، باید این واقعیت را بدانند، که به دلیل روند پیشرونده طاسی، لکه های طاسی و ریزش مو در آینده نیز پدیدار می گردد‌. همچنین مو نیز باید مرحله بلوغ را طی کند؛ زیرا وقتی از سن خاصی فراتر رود، ساختار متفاوتی دارد. حد معمول سن ۲۲ سالگی است.

·         کلینیک های نا معتبر کاشت مو

آخرین دلیل عدم رشد مو پس از کاشت که در مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند، آن را بررسی می کنیم، کاشت مو در کلینیک های نا‌معتبر کاشت مو است. در واقع همه کلینیک ها خوب و صادق نیستند.

کلینیک کاشت مو که فقط به کسب درآمد اهمیت می دهد، به سلامت بیمار خود توجهی نمی کند؛ بنابراین تجربه و نظرات سایر بیماران باید نقش مهمی در انتخاب مکان مناسب داشته باشد.

 

دلایل شکست و عدم رشد مو پس از کاشت

سخن پایانی

مقاله آیا امکان دارد موهای کاشته شده رشد نکنند؟ توسط متخصصین مرکز زیبایی درسا کلینیک نگاشته شده است. این مرکز از فناوری های روز دنیا و پزشکان ماهر و مجرب برای انجام این عمل بهره می گیرد. برای مشاوره رایگان نزد متخصصین عمل پیوند مو از طریق سایت درسا کلینیک با در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »