خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟

چکیده محتوا

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ برای پاسخ به سؤال شما باید جوانب گوناگونی بررسی شود. تصور کنید، در مقابل یک آیینه ایستاده اید! آرزوی تغییر در چه چیزهایی را دارید؟ به چربی های صورت خود نگاهی عمیق تر بی اندازید. گاهاً در بعضی از نقاط صورتمان چربی هایی کم و در برخی نقاط دیگر چربی ها برروی یک دیگر انباشته شده است. امکان دارد، این مسئله اعتماد به نفس ما را کاهش دهد. ولی اگر یک راه حل وجود داشته باشد، دیگر جایی برای ناامیدی باقی نخواهد ماند!

ما در درسا کلینیک شما را به آرزویتان خواهیم رساند. البته مراجعه کنندگان سؤالات زیادی از تزریق چربی دارند، که ما در طول این نوشتار از خود به تمامی آن ها پاسخ می دهیم. بعد از مطالعه این متن اگر که بازهم سؤالاتی داشتید، با متخصصان ما در درسا کلینیک تماس بگیرید.

آیا پس از انتقال چربی امکان جوش زدن وجود دارد!

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ جهت ارائه پاسخ دقیق تر به سؤال شما باید درباره تزریق چربی و چیستی آن توضیح بدهیم. گاهی شما انتقال چربی را با نام پیوند چربی هم شنیده اید. در این روش که حدوداً جدید محسوب می شود، انتقال چربی از یک قسمت به قسمت هایی دیگر صورت می گیرد. تزریق چربی معمولاً توسطِ یک رویکرد دو مرحله ای پیش می رود.

در ابتدای کار پزشک معالج از لیپوساکشن استفاده می کند. یعنی سلول های چربی از نواحی اهدا کننده جمع می شود. سپس چربی جمع آوری شده توسط پزشک تصفیه شده به نواحی مد نظر تزریق می گردد.

با توجه به نواحی درگیر شما مراجعه کننده عزیز، تزریق را می توان با درمان دیگری ترکیب نمود. به دور از این که آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ هریک از افراد هدف هایی خاص را دنبال می کنند. مثلاً تصمیم می گیرند، چربی های انباشته شده در ناحیه هایی چون شکم و ران را از بین ببرند. حال در مقابل به حجم باسن، سینه یا صورت خود بی افزایند.

 

آیا پس از انتقال چربی امکان جوش زدن وجود دارد!

چرا انتقال چربی توسط زیباجویان انتخاب می شود؟

زمانی که سن و سال افزایش پیدا می کند، افراد متوجه پدیدار شدن ظاهری چروکیده در خود می شوند. هیچ وقت چربی در تمامی نقاط بدن به طور ناگهانی و همزمان از بین نمی رود. ولی غالباً در نواحی از بدن چون صورت چربی ها کمتر از سایر نقاط می شود.

زمانی که صورت چربی خود را از دست می دهد، چین و چروک ها یا خطوط پیری خود را نشان می دهد. شما می توانید، تمامی این مشکلات را از طریق تزریق چربی رفع کنید. تنها کافیست، حجم از دست رفته صورت را بدان بازگردانید.

ولی آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ نگران نباشید! به سؤال شما هم پاسخ خواهیم داد. شما با این روش می توانید، لب هایی برجسته تر و زیباتر داشته باشید. علاوه بر تمامی این ها می توان با مقداری کم از چربی خطوط روی صورت را صاف نمود.

چرا انتقال چربی توسط زیباجویان انتخاب می شود؟

با انتقال چربی چه عوارضی به سمت ما هجوم می آورد!

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ یعنی جوش پس از تزریق از جمله عوارض آن است؟ عوارض متداول ناشی از انتقال چربی عبارت است، از؛ کبودی، ورم، احساس تغییر حس در نواحی تزریق چربی! علاوه بر این ها خونریزی و عفونت در این شیوه کاملاً غیر معمول می باشد.

خطر مربوط به آلرژیک در این شیوه درمانی بسیار بعید و غیر ممکن است! زیرا در این شیوه از درمان بیماری به جای پُر کننده های مصنوعی از چربی خود شخص استفاده خواهد شد. در مجموع می توانیم، بگوییم؛ چون سایر روش های درمانی تزریق چربی نیز برخی از عوارض را با خود به همراه دارد. گرچه که با مراجعه به یک کلینیک تخصصی این عوارض به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.

بروز خونریزی از محل تزریق چربی، ورم و کبودی، تغییر رنگ و بروز حساسیت در محل انتقال چربی، عفونت از جمله خطرات احتمالی ناشی از تزریق است!

بیشتر بخوانید: فیشال پوست

آیا بعد از تزریق برروی صورت ما توده به وجود می آید؟

پیش از پرداختن به این که آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ به این مسئله می پردازیم که آیا بعد از تزریق برروی صورت ما توده به وجود می آید؟

تزریق این ماده به صورت احتمالاً موجب بروز عوارض هایی چون؛ توده، پف کردن یا عفونت بشود. اغلب موج دار شدن و بروز برجستگی در نواحی که بخیه زده می شود، اتفاق می افتد. به عبارتی ورم در امتداد خطوط برش موجب وقوع چنین مواردی خواهد شد. بعد از برداشته شدن بخیه ها و معالجه توسط پزشک پوست صورت شل شده و برآمدگی ها رفع می شود.

نگران نباشید، چرا که گاهاً یک تا چند مال طول می کشد، تا برجستگی ها رفع شوند.

آیا بعد از تزریق برروی صورت ما توده به وجود می آید؟

آیا پس از تزریق چربی برروی صورتمان جوش به وجود می آید؟

آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ همانگونه که در قسمت فوقانی متن گفتیم؛ پس از این عملیات امکان دارد، توده، برجستگی برروی پوست شما به وجود آید. البته که تمامی این موارد با استفاده از داروهای موضعی رفع می شود. ولی تا به امروز گزارشاتی از به وجود آمدن جوش و آکنه برروی صورت ثبت نگردیده است.

پس ما با اطمينان خاطر به شما می گوییم، پیوند چربی موجب ایجاد جوش برروی صورت شما نخواهد شد. ولی چنین کاری می تواند، با ایجاد تغییراتی در هورمون های شما همراه شود. پس شما باید مراقبت های لازم را از پوست خود بکنید، تا دچار جوش و آکنه بعد از تزریق نشوید.

چرا برای از بین بردن جای جوش از تزریق چربی استفاده کنیم؟

تا به این قسمت درک کردید، که گاهاً براثر مراقبت های نادرست از پوست خود بعد از تزریق جوش می زنیم. پس پاسخ این سؤال که آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ غلط است. ولی آیا راه درمانی برای از بین بردن جوش های قبلی وجود دارد!

درمان تزریق چربی در درمان نقایص موجود برروی صورت چون؛ جای جوش و آکنه بسیار مؤثر است. گاهاً تزریق باید طی چند ماه تکرار بشود. زیرا چربی تزریق شده به پوست شما جذب می گردد. از آنجایی که چربی از بدن خود شما گرفته می شود، احتمال رد شدن درمان بسیار نادر است.

اسکار آکنه اغلب در نتیجه ی التهاب ناشی از منافذ دارای چربی اضافی، باکتری و… می باشند. منافذ ورم کرده و نهایتاً دیواره فولیکول دچار شکستگی می گردد. ضایعاتی که عمق کمی داشته باشند، به سرعت بهبود پیدا می کند. حال اگر که شکاف عمیقی در دیواره های منافذ به وجود آید، به بافت اطراف صورت نیز نفوذ پیدا می نماید.

ولی پوست تمامی تلاش خود را می کند، با کلاژن سازی این ضایعات را رفع کند. ولی این ترمیم ها پوست شما را به حالت اولیه خود باز نمی گرداند. در اینجا است، که تزریق چربی معنا پیدا می کند.

چرا برای از بین بردن جای جوش از تزریق چربی استفاده کنیم؟

سخن آخر

قطعاً شما به پاسخ سؤال خود یعنی این که آیا بین تزریق چربی و جوش ارتباطی است؟ دست پیدا کرده اید! ما گفتیم که انتقال چربی هیچ گونه جوش و آکنه ای را برروی پوست شما به وجود نمی آورد. ولی گاهی برجستگی و توده هایی برروی پوست دیده می شود، که در گذر زمان رفع خواهد شد.

شما می توانید، در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما در درسا کلینیک تماس بگیرید. کارشناسان ما سعی می کنند، بهترین پاسخ گو به پرسش های شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »