خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن موثر است ؟

چکیده محتوا

آیا تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن موثر است ؟

آیا تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن روش مناسبی است ؟ شما هم مایل هستید ، اندام های خود را برجسته و خوش فُرم کنید ! اگر که این چنین بگوییم ، این روزها افراد بسیاری به سمت و سوی بزرگ نمودن باسن خود با تکنیک های جراحی و غیر جراحی هجوم آورده اند ، کاملاً درست است .

به عبارتی تزریق این ماده به باسن ، کلاژن سازی را تحریک کرده و این ناحیه از بدن شما را حجیم تر خواهد کرد . ولی چقدر از این ماده نیاز است ، تا ما بتوانیم این قسمت از بدن خود را خوش فُرم تر کنیم ؟ غالباً پزشکان برای این کار از بیست ویال الی چهل ویال اسکالپترا استفاده می کنند .

اگر که می خواهید ، جزئی از کاندیداهای تزریق این ماده باشید ، با ما در ادامه این مطلب از درسا کلینیک همراه شوید .

اسکالپترا چیست و چگونه تزریق می شود ؟

شاید که شما هم بدانید ، این روزها یکی از شایع ترین روش ها تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن است . هم اکنون معمولاً ژل های تزریقی برپایه اسید هیالورونیک و یا اسید لاکتیک می باشند . حال پُرآوازه ترین ژل ها که توجه بسیاری از افراد را هم به سمت خود جذب نموده ، ژل اسکالپترا است .

شما با تزریق این ژل به بسیاری از اهداف خود دست پیدا خواهید کرد . مثلاً ؛ جوانسازی پوست ، کاهش خطوط ریز و درشت ، کاهش میزان چربی باسن از جمله مواردی است ، که با تزریق این ماده حاصل می شود .

تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن توسطِ کشور سوئیس مطرح شد و به واسطه ی سازمان غذا و دارو ایالت متحده آمریکا به تأیید رسید . از این ژل علاوه بر بزرگ کردن باسن و ران جهتِ انجام کارهای دیگری هم استفاده می شود ، که از این مطلب ما خارج است .

اگر که شما شکل ظاهری این ژل را دیده باشید ، با یک پودر سفید رنگ رو به رو شده اید . سپس بعد از مخلوط شدن با آب استریل به باسن شما توسط پزشک معالج تزریق خواهد شد .

 

اسکالپترا چیست و چگونه تزریق می شود ؟

 

بعضی از مهم ترین کاربردهایی که ژل اسکالپترا دارد !

  1. علاوه بر تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن از آن برای بزرگ تر کردن ران ، حجم دهی گونه و چانه استفاده می کنند ‌.
  2. چین و چروک نقش بسته برروی صورت شما با گذر زمان ، با استفاده از ژل اسکالپترا برطرف خواهد شد .
  3. اگر که شما گودی هایی را برروی باسن خود مشاهده می کنید ، با مراجعه به درسا کلینیک و استفاده از اسکالپترا این گودی ها رفع خواهد شد .

بیشتر بخوانید: آموزش تزریق بوتاکس

مهم ترین ویژگی‌ های تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن

  1. اگر که شما تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن را انتخاب کنید ، ضخامت پوست و حجم باسن افزایش پیدا خواهد کرد .
  2. تزریق اسکالپترا را برخی از پزشکان با لیفت مایع می شناسند . زیرا تزریق این ماده بسیار آسان بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد .
  3. نتیجه حاصل از این تزریق غالباً از جانب بسیاری از افراد رضایت بخش بوده و ماندگاری آن حتی تا چهل سال به طول می انجامد .
  4. اگر که شما تزریق این ماده را انتخاب کنید ، نیازی به جراحی نداشته و دوره نقاهت را هم تجربه نخواهید کرد .
  5. چنانچه که شما از خطرات حاصل از تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن هراس دارید ، نگران نباشید . زیرا این ماده کاملاً با بدن آدمی زیست سازگار است .
  6. جهتِ حجم دادن به باسن و ران این ماده به زیر پوست نواحی موردنظر تزریق خواهد شد .

 

هزینه های مربوط به تزریق اسکالپترا

نکته جالب توجه این که ، هزینه مربوط به ژل اسکالپترا نسبت به سایر ژل های موجود بیشتر است ! بنابراین می توانیم ، به این نتیجه رسیم ، که تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن به نسبت سایر روش ها بسیار پُر هزینه تر می باشد .

ولی شمایی که به دنبال یک روش ایمن و بدون خطر هستید ، روش اسکالپترا را انتخاب کنید ‌. علاوه بر این ها عوامل زیر هم برروی قیمت پایانی تزریق اسکالپترا اثرگذار است ؛

  1. مقدار و برند ژل انتخابی
  2. اعتبار و تجربه مطب انتخاب شده
  3. حق الزحمه پزشک معالج برای تزریق
  4. تعداد ویال مورد نظر برای تزریق ژل به باسن
  5. تعداد جلسات مدّنظر برای تزریق اسکالپترا به باسن

هزینه مربوط به تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن به عوامل متعددی بستگی دارد . پس ابتدا لازم است ، که شما به پزشک مراجعه نموده و هزینه های درمان زیبایی را از وی بپرسید .

هزینه های مربوط به تزریق اسکالپترا

روند بزرگ کردن باسن با استفاده از ژل اسکالپترا

در این روش بزرگ کردن باسن توسطِ تحریک کلاژن در لایه های زیرین پوست بدن از سَر گرفته می شود . ممکن است ، شما در این روش عفونت را تجربه کنید ، ولی نسبت به روش های جراحی خطرات کمتری را متحمل خواهید شد .

این فرآیند در کوتاه ترین زمان ممکن و در درسا کلینیک انجام می شود . پس شما می توانید ، بدون تجربه درد بسیار و در زمانی نه چندان طولانی باسنی برجسته و خوش فُرم داشته باشید . اگر که شما می خواهید ، این روش زیبایی را تجربه کنید ، باید از سلامت جسمانی برخوردار باشید .

برای تولید کلاژن پس از تزریق این نوع ژل نیاز به پشت سَر گذاشتن یک ماه الی چندین ماه می باشد . اکثراً هم شما برای پشت سَر گذاشتن نتیجه ای دلخواه ، نیاز به چندین مرحله تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن خواهید داشت .

پس از تزریق اسکالپترا مراقبت های زیر را انجام بدهید !

شما پس از تزریق این ژل نیازمند پشت سَر گذاشتن دوره نقاهت و مراقبت هایی بسیار نیستید . تنها برای بهبود خود ، چند روزی را کارها و ورزش های سنگین انجام ندهید . در این شیوه از درمان زیبایی نتیجه بلافاصله حاصل نمی شود ‌. بنابراین پنج ماه صبور باشید ، تا بهترین نتیجه را ببینید .

از سویی دیگر قابل ذکر است ، که نتایج تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن به صورت دائمی نبوده و شما باید پس از گذشت ، دو سال و نیم دیگر به فکر تمدید باشید .

سخن آخر

زمانی که تزریق اسکالپترا برای بزرگ کردن باسن انجام می شود ، فرآیند کلاژن سازی شروع خواهد شد . اغلب توسطِ مراکز درمانی مختلف برای تزریق این ژل از کانولا استفاده می کنند . این تکنیک بهترین انتخاب برای شمایی است ، که حوصله چندانی برای پشت سَر گذاشتن دوره درمان طولانی مدّت ندارید .

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده از جانب ما ، در طول این مطلب از خود برای شما مفید بوده باشد .

بیشتر بخوانید: کاربردهای مزوتراپی چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »