خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه

چکیده محتوا

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه

خط خنده یا چین نازولبیال خط عمیقی می باشد که از دو طرف بینی به سوی گوشه ی دهان امتداد پیدا می کند . این چین و خطوط با حرکت پی در پی دهان ایجاد می شود . در حالی که وجودِ کمی چین و چروک در این نواحی به صورت جذابیت خاصی را می بخشد ولی چین عمیق منجر می شود مسن تر از آنچه که می باشید به نظر آیید . ما در این نوشتار از خود پاسخگوی این پرسش شما خواهیم بود که آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه ! جهتِ دستیابی به پاسخِ پرسش خود با ما در ادامهٔ متن همراه باشید .

درمان خط خنده چگونه است ؟

این چین و چروک ها با بیشتر شدن سن برجسته تر می شود . با از میان رفتن چربی گونه ، حجم پوست کاهش پیدا خواهد کرد و منجر به عمیق تر شدن این چین خواهد شد . لبخند پی در پی یا داشتن لبخند بزرگ موجب چین های دائمی و عمیق در این نواحی می شود . حتی در شرایط عادی و بعد از آن که لبخند نمی زنید این خط باقی می ماند . چین نازولبیال عمیق می توانند به واسطه ی تزریق ژل به نواحی اطراف برطرف گردند . حجم از دست رفته احیاء می گردد و نهایتاً ظاهر این چین و چروک ها کاهش می یابد . هدف از تزریق ژل به چین نازولبیال بازیابی حجم از دست رفته و ایجاد ظاهری جوان و شاداب می باشد .

آیا تزریق ژل برای خط خنده خوبه !

اگر که شما نگران ظاهر خط خنده خود می باشید ، تزریق ژل و بوتاکس می تواند برای شما مناسب باشد . احتمال ایجاد این چین و چروک ها در بزرگسالان و افراد لاغر بسیار بیشتر است . همچنین ژنتیک نیز نقش بسیار پررنگی در ظاهر این ناحیه از صورت شما خواهد داشت . درمان خطوط خنده در اغلب بزرگسالان ، مرد و یا زن ، که از سلامت عمومی برخوردار می باشند می تواند صورت پذیرد .

چگونگی تزریق ژل و مدت زمان ماندگاری آن ؛

چین نازولبیال می تواند با تزریق ژل که پوست را از داخل پر می نماید درمان شود . انواع متنوعی از ژل های تزریقی برای این نواحی مورد استفاده قرار می گیرد . ژل ها در چند نمونه مختلف وجود دارند ؛ دائمی ، نیمه دائمی و موقتی . رایج ترین آن ها ژل موقتی می باشد چرا که آن موقتی بوده و به آسانی تخلیه خواهد شد . جالب است بدانید که ژل های دائمی تنها با جراحی تخلیه خواهد شد . ژل تزریقی در مدت ماندگاری و حجمی که زیر پوست ایجاد می شوند ، تفاوت دارد .

بیشتر بدانید:تزریق ژل گونه طبیعی

 

پزشک شما نوع و برندی که برای شما مناسب تر خواهد بود را توصیه می کند . این درمان در کلینیک انجام خواهد شد و کمتر از یک ساعت زمان می برد . ابتدا یک کرم بیحس کننده موضعی استفاده می شود البته امکان دارد بیحسی در مواد ژل و در زمان تزریق انجام شود . بعد از آن ژل به واسطه ی یک سوزن نازک به ناحیه معین گردیده در گونه و بخش میانی صورت تزریق می شود . این تزریق می تواند حجم پوست را افزایش بدهد و ظاهر خطوط خنده را کاهش دهد .

چگونگی تزریق ژل و مدت زمان ماندگاری آن ؛

پس از تزریق ژل برای خط خنده چه خواهد شد !

بیماران بلافاصله بعد از تزریق مطب را ترک خواهند کرد . هیچ نیازی به پانسمان نخواهد بود و بیماران می توانند فوراً به محل کار خود بروند . شما می توانید بلافاصله نتایج حاصل از تزریق را ارزیابی کنید و چند هفته بعد از تزریق با افزایش حجم پوست بهبود بیشتر قابل مشاهده خواهد بود .

اثرات این درمان با ژل های موقتی به گونه ای کلّی شش الی هشت ماه است . در طول زمان ، بدن به تدریج ماده ای که تزریق شده را جذب خواهد کرد و منجر می شود چین نازولبیال مجدداً عمیق تر گردد . بسیاری از افراد هستند که برای حفظ ظاهر جوان به گونه ای منظم ژل تزریق می نمایند .

عوارض جانبی تزریق ژل برای خط خنده چیست ؟

بعد از تزریق ژل به خط خنده منطقه تحت درمان قرمز ، زخم ، حساس و یا اندکی متورم می گردد . این اثرات غالباً در عرض دو روز از میان می روند و می توان آن ها را با آرایش محو کرد . کبودی نیز امکان دارد ظاهر گردد .

عوارض جانبی جدی چون عفونت و واکنش های آلرژی هرچند که نادر است ولی امکان دارد ایجاد گردند . ژل تزریقی می تواند از محل تزریق حرکت بنماید و منجر به برآمدگی در زیر پوست بشود . معمولاً چنین برآمدگی هایی را می توان با ماساژ از بین برد و در بعضی موارد تا به هنگامی که توسط بدن جذب گردند ، باقی می مانند . جهتِ کاهش احتمال این برآمدگی ها از لمس و یا مالیدن صورت تا به چند روز بعد از تزریق اجتناب ورزید ‌.

هزینه تزریق ژل برای خط خنده ؛

هزینه تزریق ژل به عوامل گوناگونی بستگی دارد ! کلینیکی که شما در راستای تزریق ژل انتخاب نموده اید ، مقدار حساسیت شما در راستای تزریق و دوز مورد نیاز جهتِ تزریق . بنابراین لازم خواهد بود شما پیش از تزریق موارد مختلفی را در نظر گرفته نهایتاً در جلسه مشاوره ای که برای شما تعیین می شود ، هزینه تزریق را از پزشک متخصص بپرسید .

هزینه تزریق ژل برای خط خنده ؛

صحبت آخر

ما در این نوشتار به پرسش شما در این زمینه که آیا تزریق ژل برای خط خنده خوب است و یا خیر پاسخگو بودیم . به همان شکل که مطالعه نمودید ، شما می توانید با تزریق ژل چین و نازولبیال صورت خود را برطرف نمایید . این گونه قطعاً چهره شما جوان تر و شاداب تر از پیش دیده خواهد شد . بهتر است خاطر نشان شویم که شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با متخصصان ما در کلینیک درسا تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما می توانند بهترین پاسخگو به سؤالات شما در این زمینه باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »