خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو میشود ؟

چکیده محتوا

آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو میشود ؟

آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ این سوال یکی از نگرانی های رایج افرادی است ، که این روش زیبایی را برای جوان سازی پوست صورت خود انتخاب کرده اند .

از آنجایی که اسکار لیفت صورت یکی از ترس های مکرر زیبا جویان است ، در زیر نحوه انجام لیفت صورت و اقدامات احتیاطی را برای بهبود روند درمان توضیح می دهیم .

لیفت صورت چیست ؟

پیش از اینکه به سوال آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ پاسخ دهیم ، نخست شما را با این متد نوین زیبایی آشنا می کنیم . لیفت صورت یکی از متد های درمانی با هدف جوان سازی پوست صورت است ،که پوست اضافی صورت را برداشته و آن را در اصطلاح می کشد . پس از این عمل زیبایی چین چروک های نواحی مختلف صورت از بین رفته و پوست صاف خواهد شد ‌.

لیفت صورت در نواحی مختلف صورت برای از بین بردن خط لبخند ، خطوط و چین و چروک های پیشانی ، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم ، چانه و گردن اعمال می شود . به بیان دیگر روش و محل مورد استفاده لیفت صورت با توجه به اهداف بیمار متفاوت خواهد بود .

به طور کلی ، در این روش برشی از شقیقه بیمار ایجاد ، که تا خط جلوی گوش امتداد می‌ یابد ، سپس دور گوش چرخیده و به پشت سر ختم می‌شود . با توجه به این توضیح ، برش لیفت صورت بسیار گسترده می باشد ؛ از این رو زیبا جویانی که این متد را انتخاب می کنند ، نگرانی زیادی بابت پرسش آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ دارند .

البته برش لیفت صورت از خط پوست سر پیروی می کند ، به طوری که معمولاً این برش توسط مو پنهان می شود . علاوه بر این ، جراح زیبایی بخیه های بسیار ظریفی را در این نواحی ایجاد می کند ، به نحوی که جای زخم لیفت صورت بسیار نامحسوس و جزیی می باشد .

نکته لازم الذکر در مورد لیفت صورت این است که ، این روش زیبایی را نمی توان بدون برش و جای بخیه انجام داد ؛ بنابراین فریب تبلیغاتی که تضمین می کنند این روش جوان سازی را بدون جای زخم انجام می دهند ، را نخورید !

 

لیفت صورت چیست ؟

آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟

اگر می خواهید بدانید که آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ در این بخش از مطلب با ما همراه شوید . همانگونه که در مطالب بالا متوجه شدید ، جای زخم لیفت صورت روی خطوط برش ایجاد شده توسط پزشک ، از شقیقه تا بنا گوش و انتهای آن با پوست سر ، ایجاد می شود .

یکی از مزایای اسکار لیفت صورت این است ، که اگرچه وجود دارد و نمی توان منکر آن شد ، اما کاملاً نامشخص و نامرئی است ؛ زیرا با خط مو همخوانی دارد و در زیر آن محو می شود .

جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان کمرنگ و کمرنگ تر می شود ، اما مانند هر جای زخم دیگری به طور کامل از بین نمی رود . دوره کمرنگ شدن آن به طور متوسط ​​بین ۶ تا ۲۴ ماه است .

آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟

 نحوه مراقبت از جای زخم لیفت صورت

اکنون که پاسخ پرسش آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ را دریافتند ، حال به نحوه مراقبت از جای زخم یا اسکار لیفت صورت آشنا شوید . چندین اقدامات احتیاطی وجود دارد ، که می توان برای بهبود جای زخم لیفت صورت انجام داد و قرمزی ، خطر عفونت بخیه ها و همچنین ظاهر کلوئیدها را کاهش داد .

اولین مرحله این است که تمام توصیه های مراقبتی پزشک زیبایی را مانند اجتناب از انجام فعالیت های سنگین در روزهای اول پس از عمل انجام دهید ؛ زیرا فعالیت های سنگین باعث پارگی بخیه ها می شود ‌.

راهکار مراقبتی دیگر ، عدم قرار گیری در زیر نور خورشید است . بنا به توصیه پزشکان متخصص زیبایی ، بیمار باید در ۹۰ روز اول پس از عمل , به هیچ وجه در معرض نور خورشید نباشد .

قرار گرفتن در معرض نور خورشید ۶ ماه پس از اعمال این روش زیبایی به بیمار توصیه می گردد . در تمام این دوره و حتی پس از آن ، استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت از زخم لیفت صورت ضروری است ‌.

غذا نیز نقش زیادی در بهبودی پوشت صورت پس از لیفت و محو شدن جای زخم ناشی از این عمل زیبایی را دارد . اگر نگرانی شما این است ، که آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ باید به رژیم غذایی خود دقت کنید . رژیم غذایی پس از لیفت صورت باید متعادل ، سالم و فاقد الکل ، چربی های ترانس و مواد غذایی حاوی سدیم اضافی باشد .

 نحوه مراقبت از جای زخم لیفت صورت

در پایان

مقاله آیا جای زخم لیفت صورت با گذشت زمان محو می‌شود ؟ توسط تیم متخصصین زیبایی درسا کلینیک نگاشته شده است ، تا زیبا جویان با آگاهی کامل این روش زیبایی را برای جوان سازی پوست برگزینند . مرکز زیبایی درسا کلینیک از مراکز مجرب و خوش نام در زمینه خدمات زیبایی مختلفی مانند تزریق بوتاکس ، لیفت صورت ، تزریق مزوتراپی ، تزریق فیلر ، فیشیال صورت و … است .

اگر مایل به مشاوره رایگان و انجام هر یک از این خدمات زیبایی هستید ، به سایت درسا کلینیک مراجعه نمایید و سوالات خود را با تیم پزشکی ما در میان بگذاريد ، برای اخذ نوبت نیز با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

بخوانید: آموزش فیشال در بندر عباس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »