خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟

چکیده محتوا

آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟

به دور از حیرت نیست که با مواجه گشتن این ابهام که آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ متعجب گردید و با خود بگویید که چگونه آب می‌تواند افزایش وزن ما را متوقف و در صدد کنترل آن برآید.

به جرئت و با توجه بر تحقیقاتی که در دست است، باید بیان داریم که هر یک لیوان آب با وارد شدن در بدن، می‌تواند گامی بزرگ در شکسته شدن بافت چربی‌های انباشت شده در بدن گردد.

شاید ندانید که در اکثر نقاط جهان، رژیم‌های لاغری آب درمانی با حاکمیت قانون افزایش مصرف آب و در پی آن کاهش وزن با معجزه این مایع حیاتی، طرفداران خود را داراست. در ادامه و در بطن این مبحث، قرار است به معجزه این موضوع که آیا لاغری با آب امکان پذیر است یا خیر؟ خواهیم پرداخت.

رژیم آب یا آب درمانی لاغری چیست؟

قرار است متوجه گردیم که آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ پیش از پرداختن تمام و کمال به این موضوع باید بیان داریم، سال‌های مدیدیست که رژیم آب یا آب درمانی لاغری درمانی، در بسیاری از کشورهای جهان به سبب نتایجی بی‌نظير، در دسته محبوب‌ترین و معروف‌ترین رژیم‌ها قرار می‌گیرد.

در طی این رژیم، آب قسمت اعظمی از برنامه غذایی یک فرد را تشکیل می‌دهد. ناگفته نماند که در بعضی از انواع متعدد این نوع رژیم توصیه می‌‌گردد که تا یک بعد زمانی چند روزه، تنها آب نوشیده شود. با گذشت زمان و بعد از آنکه، ارقام ترازو کاهش وزن شما را نشان می‌دهند، به مرور خوردن میوه و سبزیجات آغاز خواهد گشت.

به جرئت میتوان، این نوع رژیم را روزه مواد غذایی به غیر از آب می‌دانند‌. البته اگر که از لحاظ جسمی با مشکل خاصی دست و پنجه نرم نمی‌کنید و یا مجبور به مصرف داروی خاصی توام به مواد غذایی نیستید، رژیم آب مشکلی ایجاد نخواهد ساخت و حتی تاثیرات مثبتش به مرور آشکار خواهند گشت‌. حال به نظر شما باید به پرسش آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ چه جوابی داد؟

رژیم آب یا آب درمانی لاغری چیست؟

آیا آب می‌تواند میزان سوزاندن کالری را افزایش بدهد؟

بدون شبهه زیاد خوردن و تأمین کردن میزان عمده‌ای از کالری ناخواسته بدن سبب افزایش قابل توجه وزن و روی هم انباشته شدن لایه‌های چربی خواهد گشت. نوشیدن آب به عنوان بیشترین حجم از وعده غذایی سبب بخشیدن احساس سیری بیشتر به فرد می‌گردد.

با این اوصاف، زمانی که بدن فرد متوجه احساس سیری می‌شود، احتمال دریافت کالری مضاعف به حداقل خواهد رسید. در پاسخ به ابهام آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ باید بگوییم آری! نوشیدن مقدار قابل توجهی آب در طی روز، یک شیوه بی‌نظیر به جهت افزایش یافتن متابولیسم و همچنین هیدراته ماندن می‌باشد.

بدن شما از طریق پردازش آب، به جهت سوزاندن کالری مضاعف، بسیار مفید بالفایده عمل می‌کند و پاسخ مثبت به سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ را جامه عمل می‌پوشاند.

آیا آب می‌تواند اشتها را سرکوب کند؟

به جرئت باید بیان داریم که آب، طبیعی‌ترین سرکوب کننده طبیعی اشتها می‌باشد. امکان دارد که نوشیدن آب، تنها و مهم‌ترین قطعه به جهت تکامل از پازل کاهش اشتها و در پی آن کاهش وزن باشد.

بیشتر بخوانید

آب به عنوان یک مایع معجزه‌آسا این قدرت را داراست که به واسطه ادرار، سموم انباشت شده در بدن را خارج سازد. آب قادر است تا سلول‌ها را از مواد مغذی مملو سازد و احتمال کم آبی در بدن و در پی آن بروز مشکلات مرتبط را به صفر برساند‌.

در تکمیل شرح پاسخ به سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ باید بیان داریم که به سبب کارآمد ساختن پروسه سوزاندن کالری، باید میزان آب مورد نیاز، تامین گردد.

بدین ترتیب آب سبب شکل دادن به سوخت و ساز بدن و سوخت قسمت اعظمی از چربی‌ها خواهد گشت. نمیتوان از نقش حیاطی که آب در نوع عملکرد تک تک سلول‌ها، بافت‌ها و اندام‌های بدن دارند، غافل گشت.این نوشیدنی معجزه آسا کاملاً عاری از کالری، چربی یا کلسترول بوده و تنها مقدار بسیار ناچیزی سدیم را در خود جای داده است.

زمانی که با سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ مواجه می‌گردیم، باید با ایمان به این موضوع که مصرف زیاد = کاهش میزان رسوبات چربی است. به جرئت پاسخ بلی، امکان‌پذیر است را می‌دهیم.

در صورتی که آب مورد نیاز بدن تامین نگردد، کلیه‌ها به مرور کارآیی خود را از دست داده و بنابراین قسمت اعظمی از بار کاری آن را کبد به دوش می‌کشد و از تحقق عملکرد خود باز می‌ماند. در میان انواع عملکردهایی که کبد مسئول انجام آن‌ها در بدن است، باید بیان داریم که متابولیسم چربی از اصلی‌ترین‌ها محسوب می‌گردد.

وابسته به آنکه کبد توانایی کارکرد خود را زمان عدم دریافت آب کافی از دست می‌دهد، بافت چربی‌ها متابولیزه نخواهند گشت و بر حجم آن‌ها در بدن همچنان اضافه خواهد شد. به همین سبب، باید همچنان منتظر افزایش وزن و عدم توقف و یا کاهش وزن بود. بدین ترتیب بار دیگر می‌توان در پاسخ به سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟

اینگونه واژگان را در کنار یکدیگر چید. زمانی که به خوبی آب بنوشید و در ضمن در طی رژیم تا رسیدن به نتیجه مطلوب و نهایی، عملکرد کلیه‌ها و کبدتان را ارتقا و بهبود خواهد بخشید و در نهایت از شر چربی‌ها رهایی خواهید یافت.

 

آیا آب می‌تواند اشتها را سرکوب کند؟

روزانه چه مقدار آب باید نوشید؟

باید بیان داریم که مقدار آب برای نوشیدن وابسته به هیچ توصیه‌ استانداردی که روزانه دریافت می‌کنیم، خاصیت اندازه‌گیری دقیق را ندارد. اما این اندازه گیری و میزان صحیح مصرف آن را چگونه باید دریابیم؟

توجه داشته باشید که مقدار نوشیدن آب، وابسته به عوامل متعددی همانند میزان سطح فعالیت، رده سن فرد، اندازه بدن او ، مقدار درجه حرارت بدن، میزان رطوبت، قرارگرفتن در معرض تابش نور خورشید، وضعیت سلامت شخصی و دیگر موارد دیگر، با تفاوت همراه است. حتی اگر بدون هیچ چون و چرایی در پاسخ به سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟

پاسخ مثبت بدهید، باید بدانید که به طور معمول نیز، زنان در طول روز نیازمند ۲۷۰۰ میلی‌لیتر آب و مردان ۳۷۰۰ میلی‌لیتر آب هستند. این میزان، تنها به نوشیدن آب محدود نبوده و نوشیدنی‌هایی چون چای، آب‌میوه و و آب موجود در غذاها را نیز شامل می‌گردد.

 

روزانه چه مقدار آب باید نوشید؟

 کلام پایانی

در طی این مبحث تمام سعیمان بر آن بود تا پاسخی مناسب به ابهام شما در باب این موضوع که آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ بدهیم و چراغ پر نور دیگری را در مسیر رسیدن به آرزوی تناسب اندام و رهایی از چربی‌های انباشت شده در بدن را، روشن سازیم.

آب نوعی نوشیدنی عاری از کالری، دارای قیمت پایین و در دسترس است که خاصیت شایع آن رفع تشنگی می‌باشد.اما برای بعضی از افراد نیز که در حال پیمودن مسیر کاهش وزن هستند، می‌تواند کمک بزرگی به حساب آید.

شاید مصرف آب‌های طعم چون آب با طعم توت‌فرنگی، ریحان و لیموترش یا لیمو، خیار و نعناع به سبب نداشتن شکر و طعم مطلوب بتواند تنوعی در این مسیر برایتان ایجاد سازد‌.

اهمیتی ندارد چگونه در طی روز حجم بیشتری از برنامه غذایی خود را به آب اختصاص می‌دهید اما؛ باید بر این موضوع واقف باشید که ما در پاسخ به سوال آیا لاغری با آب امکان پذیر است؟ اینگونه عمل می‌کنیم. آری! نوشیدن آب و کاهش وزن در یک مسیر کاملا همسو قرار می‌گیرند و پروسه کاهش وزن شما را سرعت بخشیده و موثرتر خواهد نمود.

درسا کلینیک، بزرگترین مجموعه زیبایی فعال در این حوزه، سال‌هاست که سعی دارد در مسیر برآورد انتظارات شما در رسیدن به اندامی مناسب، گام به گام در کنارتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »