خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟

چکیده محتوا

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ یکی از روش هایی که امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است برای از بین بردن موهای زائد، استفاده از لیزر می باشد. در این روش پرتو متمرکز نور باعث می شود تا ریشه موهای زائد به طور کامل در چندین جلسه از بین برود و رشد مجدد آن متوقف گردد.

طبق تحقیقاتی که توسط مجموعه درسا کلینیک انجام شده است، دریافتیم که تاکنون هیچ مطلب علمی راجع به ضرر لیزر در دوران قاعدگی بانوان گردآوری نشده است. اما موضوعی که وجود دارد آن است که در بسیاری از مواقع بانوان در این دوران در شرایط نامناسبی به سر می برند و به همین خاطر بهتر است که جلسه لیزر خود را به تاخیر بیندازند.

اگر می خواهید بیشتر با پاسخ سوال آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ آشنا شوید به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب را با دقت مورد بررسی و مطالعه تان قرار دهید.

بررسی مشکلات لیزر در دوران قائدگی

همانطور که تا به الان متوجه شده اید لیزر در دوران قاعدگی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد و ناراحتی های جسمانی افراد را بیشتر کند. بانوان در این دوران پوستشان نازک تر و حساس تر از قبل می شود که این موضوع کاملاً عادی می باشد.

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ هنگامی که این اتفاق می افتد اگر پرتو لیزر به پوست برخورد کند ممکن است دچار التهاب شده و مشکلات زیادی را برای بانوان عزیز به وجود آورد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید به هیچ وجه پوست تان ملتهب شود، به شما پیشنهاد می کنیم تا لیزر خود را در دوران قائدگی انجام ندهید و از چنین مشکلاتی به دور بمانید.

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است لیزر در دوران قاعدگی برای بانوان به همراه داشته باشد، عدم تاثیر لیزر بر روی موهای زائد است. همانگونه که می دانید در این دوران هورمون ها به طور مداوم تغییر می کنند و این موجود باعث می شود تا موها کمتر یا بیشتر از حد معمول باشند. این موضوع سبب می گردد تا لیزر شما بی فایده تلقی شود. با این حال اگر تمایل دارید تا در دوران قاعدگی خود لیزر موهای زائد استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم تا در ابتدا با یک پزشک متخصص در این زمینه صحبت کنید و مشورت  دریافت نمایید تا با آگاهی کامل بتوانید جلسه لیزر خود را پشت سر بگذارید.

بررسی مشکلات لیزر در دوران قائدگی

آیا می توان در دوران قائدگی لیزر انجام داد؟

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ باید توجه داشته باشید که بانوان می توانند در دوران قاعدگی به لیزر موهای زائد خود بپردازند و هیچ محدودیتی در این باره وجود ندارد. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، تنها اتفاقی که می افتد عدم اثربخشی و همچنین احساس ناراحتی بیشتر در بانوان در این دوران است.

تنها موردی که باعث می شود تا کلینیک های زیبایی به شما پیشنهاد دهند در دوران قاعدگی و انجام لیزر نپردازید، ایجاد حساسیت بیشتر برای شما است. با این حال می توانید خود به همراه پزشک نان نسبت به این موضوع تصمیم گیری کنید و یک نتیجه فوق العاده را از جلسه لیزر خود شاهد باشید.

آیا لیزر باعث عقب افتادن قائدگی می شود؟

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد و باعث عقب افتادن قائدگی می شود؟ یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تاکنون هیچ یک از محققان ثابت نکردند که لیزر موهای زائد باعث عقب افتادن قاعدگی می شود. لیزرها می توانند سلول های پوستی را تحت تاثیر خود قرار دهند و گرمای به وجود آمده باعث می شود تا ریشه موهای زائد به طور کامل در چندین جلسه از بین برود.

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ به همین خاطر نمی توان گفت که لیزر باعث تغییر هورمون ها در بانوان می گردد. بسیاری از افراد بدون اینکه آگاهی کامل از این بابت داشته باشند اظهار می کنند که لیزر باعث عقب افتادن ان قاعدگی در بانوان می شود. به شما پیشنهاد می دهیم تا به هیچ وجه تحت تاثیر چنین صحبت هایی قرار نگیرید و تنها مدارک علمی که اثبات شده اند را مورد توجهتان قرار دهید.

ما به شما اطمینان می دهیم که لیزر باعث تغییر الگوی قاعدگی در شما نخواهد شد و می توانید با خیال راحت از این روش برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را شاهد باشید. اگر به هر دلیلی پس از انجام لیزر متوجه تغییر الگوی قاعدگی خود شدید، می توانید با پزشک معالج خود در این باره صحبت کنید تا هورمون ها در بدن شما مورد بررسی قرار گیرند و راه درمان برای شما شروع شود.

آیا لیزر در دوران قائدگی درد بیش تری دارد؟

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ همانطور که تا به الان متوجه شده اید لیزر در دوران قاعدگی برای بانوان چندان ضرری ندارد. با این حال ممکن است عده ای از افراد گمان کنند که در این دوران لیزر درد بیشتری را به همراه دارد. به همین خاطر باید بگوییم این موضوع از نظر علمی ثابت نشده است.

بیشتر بخوانید

اما در بعضی از بانوان در این دوران پوست شان به شدت حساس می شود و این موضوع باعث می شود تا درد بیشتری به هنگام لیزر حس شود. اگر گمان می کنید که در این دوران شرایط کامل برای انجام لیزر ندارید، به هیچ وجه مجبور به انجام آن نیستید و می توانید جلسه لیزر خود را به یک هفته بعد منتقل کنید تا با آرامش خاطر و حال روحی مناسب جلسه لیزرتان را پشت سر بگذارید.

 

آیا لیزر در دوران قائدگی درد بیش تری دارد؟

چگونه برای لیزر موهای زائد در دوران قائدگی آماده شویم؟

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ حال که متوجه شده اید لیزر در این دوران چندان اسیبی به همراه ندارد، باید از نحوه اماده شدن برای لیزر در این دوران آگاه شوید. برای این اقدام، بهتر است یک روز قبل از انجام لیزر موهای زائد خود را اصلاح کنید و به پوست تان زمان بدهید تا بهبود یابد.

همچنین توجه داشته باشید که قبل از لیزر به هیچ وجه نباید از لوسیون و کرم های مختلف بر روی ناحیه مد نظر استفاده کنید. برای آنکه بتوانید لیزر بیکینی را در دوران قائدگی انجام دهید، باید از تامپون در جلسه لیزر استفاده کنید. به همین راحتی شما برای لیزر در دوران قائدگی آماده شده اید و می توانید نتیجه دلخواه را کسب نمایید.

سخن پایانی

آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ همانطور که تا به این قسمت متوجه شده اید، لیزر موهای زائد در دوران پریود برای بانوان امکان پذیر است اما ممکن است مشکلات کوچکی را برای آن ها ایجاد کند. به همین خاطر در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را به طور کامل با پاسخ سوالاتی همچون آیا لیزر در دوران قائدگی ضرر دارد؟ آشنا کنیم.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را نسبت به این موضوع برطرف کرده و در صورت تمایل به دریافت خدمات مد نظرتان از مجموعه درسا کلینیک بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »