خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد جنب متروی دکتر شریعتی خیابان مینا کوچه داراب نیا پلاک ۲ واحد ۶ طبقه 1

Search
Close this search box.

هر سوالی داری از من بپرس و مشاوره رایگان بگیر…

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

چکیده محتوا

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

علی رغم مزایای بیشمار لیزر ، سوال بسیاری از متقاضیان این است که آیا لیزر موهای زاید درد دارد ؟ لیزر موهای زائد تکنیکی است که با اثر بر فولیکول های مو ، آن ها را برای زمان کوتاه چند هفته ای غیر فعال می نماید . از این تکنیک پر کاربرد می توان برای درمان و حذف مناطقی استفاده نمود که اپیلاسیون سختی دارند . عوامل متفاوتی بر میزان درد ناشی از لیزر موثر هستند ، که در ادامه آن ها را بررسی می نماییم . ما اینجاییم تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم .

بیشتر بخوانید: قیمت لیزر موهای زائد ، قیمت هر ناحیه به تفکیک

لیزر موهای زائد چگونه است

لیزر موهای زائد از انرژی نوری بسیار متمرکز استفاده می کند تا بدون هیچ گونه زیان و ضرری به پوست ، پیاز موی شما را از بین ببرد . بعد از هر بار درمان بین ۱۵ تا ۳۰ درصد کاهش مو را مشاهده کنید . ما لیزر موهای زائد را برای هر قسمتی از بدن که موهای ناخواسته دارید از جمله صورت ، سینه ، بازوها ، پاها و ناحیه بیکینی را توصیه می کنیم .

در ادامه مطلب آیا لیزر موهای زاید درد دارد به مزایای لیزر موهای زائد می پردازیم ، لیزر موهای زاید مزایای بیشماری دارد که مهمترین آن خلاص شدن از تکرار اپیلاسیون و لذت بردن از پوست صاف و بدون مو می باشد . این روش سریع ، ایمن و بدون زمان نقاهت است که می تواند از نظر هزینه ای نیز مقرون به صرفه باشد .

البته باید در ارتباط با مطلب آیا لیزر موهای زاید درد دارد ، در نظر داشته باشید ، در حالی که لیزر موهای زائد بدون زیان است و منجر به نتایج طولانی مدت می شود ، اما دائمی نیست . در نهایت موهای شما تا حدی بر می گردد . خوشبختانه ، با این حال ، نازک ‌تر و کمتر از گذشته خواهد بود و می‌ توانید هر چند وقت یکبار که می ‌خواهید برای درمان ‌های اضافی بازگردید .

لیزر موهای زائد چگونه است

بهترین درمان لیزر موهای زائد

در این قسمت از موضوع آیا لیزر موهای زاید درد دارد ، به ارزیابی بهترین درمان لیزر موهای زائد می پردازیم . ما دریافته ‌ایم که اکثر بیماران به طور تقریبی به ۷ جلسه درمانی نیاز دارند تا مطمئن شوند که تمام موهایشان از ناحیه مورد نظر برداشته می ‌شود . این ایده خوبی است که حداقل شش تا هشت هفته فاصله بین درمان ‌های خود بگذارید تا موهایتان وارد چرخه جدیدی شوند و امکان هدف ‌گیری دقیق تمام فولیکول‌ های مو را فراهم کنند .

ضخیم بودن موهای شما و نواحی تحت درمان مشخص می نماید که به چه تعداد درمان نیاز دارید . طی یک قرار ملاقات مشاوره می توانیم طرح ایده آل لیزر موهای زائد بدون درد را برای نیازهای منحصر به فرد شما به اطلاع شما برسانیم و پاسخ تمامی سوالاتتان از جمله اینکه آیا لیزر موهای زاید درد دارد یا خیر را بدهیم .

بهترین درمان لیزر موهای زائد

عوارض ناشی از لیزر موهای زائد

بسیاری از معایب جانبی مربوط به لیزر موهای زائد خفیف هستند و پس از انجام عمل رخ می دهند . این شامل :

  • سرخی
  • تورم
  • تاول ها
  • هایپرپیگمن
  • ایجاد زخم
  • افزایش خطر آفتاب سوختگی

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

آیا لیزر موهای زائد درد دارد

عمل لیزر برای این منظور ، شامل برخورد اشعه ای با دمای بالا است که بر روی پیاز مو موثر است ، به طوری که شما دمای بالا و درد لیزر موهای زاید را احساس نخواهید کرد ، و به گفته مراجعین تنها چیزی که احساس می شود ، شبیه به برخورد نوار لاستیکی بر روی پوست است . همچنین ممکن است پس از عمل ، ناراحتی خفیفی مانند قرمزی و سوزش مشابه آفتاب سوختگی خفیف را تجربه کنید .

در ارتباط با آیا لیزر موهای زاید درد دارد ، می توان گفت ، این عامل به شرایط جسمی و آستانه تحمل درد شما و ناحیه تحت درمان بستگی دارد . در واقع هر چه پوست حساس تر باشد درد ناشی از لیزر بیشتر احساس خواهد شد .

برای به حداقل رساندن درد ، پزشک شاید پیش از انجام عمل ، یک کرم بی‌حس کننده را روی پوست شما بمالد . بسته به قسمت بدن و تحمل درد شما ، ممکن است اصلاً نیازی به کرم بی حس کننده نداشته باشید .

میزان درد لیزر موهای زاید اعضای مختلف بدن

برای درک بهتر موضوع آیا لیزر موهای زاید درد دارد یا خیر ، هر یک از اعضای بدن را به تفکیک مورد بررسی قرار می دهیم :

  • صورت : در ناحیه صورت ، پیشانی و گونه ها پوست ضخیم تری نسبت به لب بالایی دارند ، بنابرای درد ناشی از لیزر در تمامی نواحی صورت یکنواخت نیست .
  • پاها : از آنجاییکه پوست پا نسبت به سایر نواحی همچون بکینی ، زیر بغل و یا صورت ضخیم تر است ، میزان درد کمتری احساس می شود . با این حال ، بخش‌هایی از پاها مانند قسمت داخلی ران ، وجود دارد که ممکن است بسته به حساسیت ، در حین انجام عمل لیزر ، درد بیشتری داشته باشند .
  • زیر بغل : ناحیه زیر بغل به واسطه داشتن پوست ظریف و حساس در حین لیزر ، دردناک تر از سایر نواحی است .
  • بکینی : یکی از نازک ترین و حساس ترین نقاط بدن ، ناحیه بکینی است و به تبع در این قسمت لیزر موهای زاید دردناک است و شاید پاسخ سوال آیا لیزر موهای زاید درد دارد ، برای این ناحیه مثبت باشد . نکته قابل توجه این است که ، تحمل درد این ناحیه موجب حذف موهای زاید برای مدت طولانی می گردد ، بنابراین ارزشش را دارد .

میزان درد لیزر موهای زاید اعضای مختلف بدن

نواحی که نمی توان لیزر موهای زائد را انجام داد

لیزر موهای زائد برای مناطقی از پوست در نزدیکی روزنه باز در نظر گرفته نشده است . این نواحی شامل موهای داخل بینی و گوش و همچنین اطراف ناحیه تناسلی می شود .

آیا برای کاهش درد لیزر موهای زاید می توان از بی حس کننده استفاده کرد

در این بخش از مطلب آیا لیزر موهای زاید درد دارد به بررسی پماد های بی حس کننده می پردازیم . در حالی که بی‌ حس‌ کننده می‌ توانند در ، به حداقل رساندن درد کمک کنند ، سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA ) توصیه می ‌کند که ، فقط در صورت لزوم و در کمترین دوز ممکن از آنها استفاده نمایید .

به طور کلی ، پماد بی حس کننده زمانی که در مقادیر کم در نواحی کوچک بدن استفاده می شود و توسط یک متخصص استفاده می شود ، ایمن تلقی می گردد و برای کاهش درد لیزر موهای زائد مناسب است .

کلام پایانی

آیا لیزر موهای زاید درد دارد ؟ در پاسخ می توان گفت ، درد لیزر موهای زاید بسیار کم است و اصلا قابل مقایسه با روش های مختلف اپیلاسیون نیست . در بیشتر موارد ، زیباجویان در ارتباط با حس ناشی از میزان درد لیزر بیان می کنند که لیزر شبیه به ضربه با باند لاستیکی است .

البته ، ناحیه ای که لیزر می شود و تحمل درد شخصی شما ، میزان درد مرتبط با لیزر موهای زائد را تعیین می کند . بنابراین در مورد تحمل درد کلی خود با ارائه دهنده خود صحبت کنید و از آنها در مورد روش هایی که می توانند برای کاهش خطر استفاده کنند ، بپرسید . کلینیک تخصصی درسا ، از طریق وب سایت خود ، آماده پاسخگویی به سوالات شما زیباجویان عزیز می باشد .

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زاویه‌سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ

زاویه‌ سازی فک با نخ یک شیوه با حداقل تهاجم حاکم به منظور انجام، محسوب می‌گردد که به سبب قرارگیری نخ در قسمت زیرین پوست

مشاهده »
عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت

عوارض میکرونیدلینگ صورت، موضوعی است که در این محتوا به آن پرداخته می شود. میکرونیدلینگ صورت روشی برای صاف و یکنواخت کردن پوست است;که در

مشاهده »